En mijn vrouw dan een leugenaar noemen? Ik dacht het nietquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Roep jij die hatelijke vrouw van je even tot orde voordat je in de jury plaatsneemt
Ze gaat over lijken voor die spijkerbroekquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
En mijn vrouw dan een leugenaar noemen? Ik dacht het niet
quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 05:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
wow de eerste echte
wanneer? wanneer? wanneer? wanneer?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:13 schreef princem het volgende:
vandaag zal de miss verkiezing tot een climax stijgen de winnaarres zal vandaag bekent worden
kun je zelf toch ook wel doen ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:49 schreef princem het volgende:
ja kan iemand een mailtje sturen naar hvnl dat is het enige wat nog mist zou iemand dat willen doen?
ja princem je pakt het helemaal verkeerd aan, weet je niet dat tegenwoordig het helemaal not done is om tijdens miss-verkiezingen alleen op het uiterlijk af te gaan! De dames moeten ook een hoog IQ, maatschappelijke betrokkenheid, en een gevarieerde interesse hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:51 schreef princem het volgende:
mijn god het zal verschrikkelijk moeilijk worden om er een winnaarres uit te halen dames je kan je nu nog aanmelden vandaag is de laatste dag en je kan ook een korte statement geven waarom die super coole jeans voor jou moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |