Je ziet toch al tieten zat bij de 3e foto. Ze ziet dat duidelijk als een van haar beste features...quote:
Zou hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef tuxepux het volgende:
Ik denk niet dat de prijs nog wordt uitgereikt.
TS is een oplichter, die slechts uit is op foto's van mooie vrouwen!
Ja, het is wel een geraffineerde oplichter. Dat maakt hem des te gevaarlijker!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:23 schreef Schunckelstar het volgende:
Zou het![]()
Het ziet er wel uit als een goed opgezette verkiezing waar veel voorbereiding in heeft gezeten
Ohnee! En ik trapte erin.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:24 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ja, het is wel een geraffineerde oplichter. Dat maakt hem des te gevaarlijker!
hmm sorry hoor, *kijkt enigzins teleurgesteld naar TS*quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:27 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Te laat, Leanne heeft al gewonnen.
Wanneer komt de uitreiking? Foto's? Interviews bij Hart van Nederland?
hij zit al sinds de start van dit topic non-stop te fappenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef tuxepux het volgende:
Ik denk niet dat de prijs nog wordt uitgereikt.
TS is een oplichter, die slechts uit is op foto's van mooie vrouwen!
Nou, waar zijn de prijzen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef princemm het volgende:
ik ben er weer was mn wachtwoord kwijt
Owq, hier is écht m'n eetlust van vergaan....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou vooruit dan, zolang het topic open blijft, doe ik dan ook nog wel mee.
Wordt dan wel een dure jeans...
[ afbeelding ]
Nicky Whelan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:25 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
zargon ff seri wie is die chick
waar blijft de prijsuitreikingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef princemm het volgende:
ik ben er weer was mn wachtwoord kwijt
Leuk joh die 'm' teveel...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:02 schreef princemm het volgende:
ik ben geen sjarlataan wie was de winnaares?
JE MOEDERquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:02 schreef princemm het volgende:
ik ben geen sjarlataan wie was de winnaares?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |