Motiveer ze dan!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:55 schreef princem het volgende:
ik weet niet of ze daar aan meewerken hoewel de spijkerjeans toch een grote aantrekkingskracht heeft
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:57 schreef princem het volgende:
wurm is man gediskwalifieerd met nog een c er tussen
Gerrit nog gesproken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:55 schreef princem het volgende:
ik heb gebeld en ze gaan me vanmiddag terug bellen dames let op dit is de kans als ik in gesprek met ze ben zal ik een poging doen om contact te krijgen met modellen agency dus wie weet krijgt de winnaarres niet alleen de super cooole zomer jeans maar ook een modellen contract dit is je kans altijd al gedroomd van een carriere als tyra banks dit is je kans vergeet de freak show idols en doe mee met de grote fok miss zomer queen
Leer eens Nederlands man!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:09 schreef princem het volgende:
bedankt met steun van allen moet het een succes kunnen worden ik geloof ook dat fok vol zit met potentiele sterren dus ik hoop dat ik de vele steun mag blijven onvangen om dit op een eerlijke recht vaardige manier tot een climax te brengen mn dank gaat uit naar de vrouw en de medefokkers en ik wil de medefokkers erop wijkzen dat ze de cijfers mogen gaan geven en als we tot een unaniem besluit komen gaat de super prijssssssssssssss eruit fotos mogen nog steeds geplaatst worden MOGE DE BESTE WINNEN
Je verneukt een goed topicquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:52 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Leer eens Nederlands man!!
Kijk , dat is een komma!!
En nou let op, er komt een alinea.
Ja? Heb je 'm gezien?
En dit is een punt.
Moet je niet het Fok!ers van 25+ topic verdedigen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:52 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja? Heb je 'm gezien?
En dit is een punt.
Ik wil wel, maar er is niemand meer om mee te spelen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je niet het Fok!ers van 25+ topic verdedigen?
Die is er ieder jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:55 schreef Bartleunen het volgende:
Het lijkt mij leuker om een echte fok miss verkiezing te houden met alleen miss fokkers en dus GEEN bekende sterren!
quote:
quote:
Is niet fake! Denk dat je inderdaad hebt gewonennquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:21 schreef Leanne het volgende:
heeft er al iemand gewonnen?
* Leanne doet nog mee!
Gast, waar maak je je druk om.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:52 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja? Heb je 'm gezien?
En dit is een punt.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:37 schreef tuxepux het volgende:
Leanne is de enige die serieus meedoet. Dus gefeliciteerd
Lol de volgende miss fok wedstrijd is in wedstrijd voor alleen vrijgezellen(ige) damesquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:13 schreef Schunckelstar het volgende:
wanneer word de winnaar bekend gemaakt![]()
de spanning van deze competitie word me teveel![]()
ik niet en ik heb al gewonnen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:31 schreef Fha het volgende:
Woaah.. dit is echt zoooo spannend! Ik zit echt op het puntje van de bank
zn moederquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:25 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
zargon ff seri wie is die chick
Te laat, Leanne heeft al gewonnen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Smijn. het volgende:
Tss, ik deed ook nog mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fapfapquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je geen foto's in bikini?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |