Motiveer ze dan!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:55 schreef princem het volgende:
ik weet niet of ze daar aan meewerken hoewel de spijkerjeans toch een grote aantrekkingskracht heeft
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:57 schreef princem het volgende:
wurm is man gediskwalifieerd met nog een c er tussen
Gerrit nog gesproken?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:55 schreef princem het volgende:
ik heb gebeld en ze gaan me vanmiddag terug bellen dames let op dit is de kans als ik in gesprek met ze ben zal ik een poging doen om contact te krijgen met modellen agency dus wie weet krijgt de winnaarres niet alleen de super cooole zomer jeans maar ook een modellen contract dit is je kans altijd al gedroomd van een carriere als tyra banks dit is je kans vergeet de freak show idols en doe mee met de grote fok miss zomer queen
Leer eens Nederlands man!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:09 schreef princem het volgende:
bedankt met steun van allen moet het een succes kunnen worden ik geloof ook dat fok vol zit met potentiele sterren dus ik hoop dat ik de vele steun mag blijven onvangen om dit op een eerlijke recht vaardige manier tot een climax te brengen mn dank gaat uit naar de vrouw en de medefokkers en ik wil de medefokkers erop wijkzen dat ze de cijfers mogen gaan geven en als we tot een unaniem besluit komen gaat de super prijssssssssssssss eruit fotos mogen nog steeds geplaatst worden MOGE DE BESTE WINNEN
Je verneukt een goed topicquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:52 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Leer eens Nederlands man!!
Kijk , dat is een komma!!
En nou let op, er komt een alinea.
Ja? Heb je 'm gezien?
En dit is een punt.
Moet je niet het Fok!ers van 25+ topic verdedigen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:52 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja? Heb je 'm gezien?
En dit is een punt.
Ik wil wel, maar er is niemand meer om mee te spelen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je niet het Fok!ers van 25+ topic verdedigen?
Die is er ieder jaar.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:55 schreef Bartleunen het volgende:
Het lijkt mij leuker om een echte fok miss verkiezing te houden met alleen miss fokkers en dus GEEN bekende sterren!
quote:
quote:
Is niet fake! Denk dat je inderdaad hebt gewonennquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:21 schreef Leanne het volgende:
heeft er al iemand gewonnen?
* Leanne doet nog mee!
Gast, waar maak je je druk om.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:52 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja? Heb je 'm gezien?
En dit is een punt.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:37 schreef tuxepux het volgende:
Leanne is de enige die serieus meedoet. Dus gefeliciteerd
Lol de volgende miss fok wedstrijd is in wedstrijd voor alleen vrijgezellen(ige) damesquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:13 schreef Schunckelstar het volgende:
wanneer word de winnaar bekend gemaakt![]()
de spanning van deze competitie word me teveel![]()
ik niet en ik heb al gewonnen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:31 schreef Fha het volgende:
Woaah.. dit is echt zoooo spannend! Ik zit echt op het puntje van de bank
zn moederquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:25 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
zargon ff seri wie is die chick
Te laat, Leanne heeft al gewonnen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Smijn. het volgende:
Tss, ik deed ook nog mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fapfapquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je geen foto's in bikini?quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:12 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet toch al tieten zat bij de 3e foto. Ze ziet dat duidelijk als een van haar beste features...quote:
Zou hetquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef tuxepux het volgende:
Ik denk niet dat de prijs nog wordt uitgereikt.
TS is een oplichter, die slechts uit is op foto's van mooie vrouwen!
Ja, het is wel een geraffineerde oplichter. Dat maakt hem des te gevaarlijker!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:23 schreef Schunckelstar het volgende:
Zou het![]()
Het ziet er wel uit als een goed opgezette verkiezing waar veel voorbereiding in heeft gezeten
Ohnee! En ik trapte erin.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:24 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ja, het is wel een geraffineerde oplichter. Dat maakt hem des te gevaarlijker!
hmm sorry hoor, *kijkt enigzins teleurgesteld naar TS*quote:Op maandag 11 augustus 2008 15:27 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Te laat, Leanne heeft al gewonnen.
Wanneer komt de uitreiking? Foto's? Interviews bij Hart van Nederland?
hij zit al sinds de start van dit topic non-stop te fappenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:18 schreef tuxepux het volgende:
Ik denk niet dat de prijs nog wordt uitgereikt.
TS is een oplichter, die slechts uit is op foto's van mooie vrouwen!
Nou, waar zijn de prijzen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef princemm het volgende:
ik ben er weer was mn wachtwoord kwijt
Owq, hier is écht m'n eetlust van vergaan....quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou vooruit dan, zolang het topic open blijft, doe ik dan ook nog wel mee.
Wordt dan wel een dure jeans...
[ afbeelding ]
Nicky Whelan.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:25 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
zargon ff seri wie is die chick
waar blijft de prijsuitreikingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 20:48 schreef princemm het volgende:
ik ben er weer was mn wachtwoord kwijt
Leuk joh die 'm' teveel...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:02 schreef princemm het volgende:
ik ben geen sjarlataan wie was de winnaares?
JE MOEDERquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:02 schreef princemm het volgende:
ik ben geen sjarlataan wie was de winnaares?
je bent een oplichterquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:50 schreef princemm het volgende:
sorry dat de verkiezing geflopt is .
hij is gesaborteerd en ik ben perongeluk uitgelogd zonder wachtwoord
maar ook bedaNKT VOOR DE vele inzendingen
ik denk dat je de winnares nog een prijs schuldig bent,jij charlatanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:03 schreef princemm het volgende:
niet waar ik heb de dames met respect benaderd en vele heren pleegde fraude
Die griet die "Miss Fok!" is, is zo lelijk als de nacht.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
DIE HADDEN WE NOG NIET
waneer begint de eerste ronde en wie doen er nog steeds mee? zeker ladidaquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:28 schreef princemm het volgende:
tuurlijk doe mee en win die super prijs
oh ja,hoe kon ik dat vergetenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:30 schreef princemm het volgende:
een super mooie fancy jeans
Zij komt uit Nieuw Zeeland Australie en doet het met de All Blacks captain en is een echte (snowboard) babe.quote:
Kijk eens goed in je webcam....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:39 schreef princemm het volgende:
wie dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |