doe eens opflikkeren?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Nou vooruit dan, zolang het topic open blijft, doe ik dan ook nog wel mee.
Wordt dan wel een dure jeans...
[ afbeelding ]
Dit ga ik verder niet verpesten met andere plaatjes....quote:
Ik had een 9,5 gekregen. Ik post niets meer hoor. ON-RECHT-VAARDIG.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:27 schreef princem het volgende:
AKnynke WAUWWWWWW eeen 9,2 op dit moment lig je ver op kop voor de merk jeans naar keuze en het grote ik ben de mooiste vrouw op fok tshirt
Je borst lekt uit je truitje meid.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:31 schreef Jerruh het volgende:
Hey gelly! chick! nu jij meedoet, moet ik wel! ik laat als bevallige diva natuurlijk niet die jeans schieten aan zo'n blank geval he! Once you go black you won't go back! Dus even wat hot chocolate in deze verkiezing!
[ afbeelding ]
Had jij het ook zo warm van de week? Ik heb maar even verkoeling gezocht!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik had een 9,5 gekregen. Ik post niets meer hoor. ON-RECHT-VAARDIG..
swa, check my profile! Ik voel mij serieus beledigd ja dat je mij een man noemt! Met je kutverkiezing!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:33 schreef princem het volgende:
Jerruh is een man die de jeans van de dames wil stelen je bent niet gekwalificeerd
He check, en bij mij hangen ze niet op m'n navel sletquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik heb tenminste tieten, white trash!
nee, zo te zien zitten ze op je rug, bitch!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:39 schreef gelly het volgende:
[..]
He check, en bij mij hangen ze niet op m'n navel slet
[ afbeelding ]
Elf, lekker ding! Ik moet nu weg, maar snel nog eentje, waar je nog heel wat bij kunt fantaseren!quote:
wat kijk je weer geylquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Elf, lekker ding! Ik moet nu weg, maar snel nog eentje, waar je nog heel wat bij kunt fantaseren! [ afbeelding ]
zie je, gelly, white ass with titties on her back! once you've done black you never go back!quote:
ok sorry, hier is een echtequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:46 schreef princem het volgende:
dames ik krijg het idee dat het nep fotos zijn dan maken jullie het erg makkelijk voor de dames die wel een echte plaatsen kom op speel eerlijk en win die super prijs
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:42 schreef princem het volgende:
Ok ik heb besloten om een miss verkiezing te organiseren ik moet nog een prijs bedenken maar ik verzin wel wat leuks ok we doen het zo er moeten wel fotos gepost worden en de mannen gaan een cijfer geven en de vrouwen mogen dat bij nader inziens ook wel de grote fok winarres krijgt de hoofdprijs en ik geef ook een troosprijsje weg voor de lelijkste dus MOOIE EN LELijke vrouwen doe mee en win en bengeltje jij krijgty standard een puntje extra ok
hebbie er wel ene waarin mijn borsten kunnen? Ik heb altijd zulke probs met zoeken naar de juiste maat weet je...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:56 schreef princem het volgende:
jerruh je ligt echt op kiop komt goed en echt waar als het zo blijft is de super jeans naar keuze voor jou en natuurlijk het fok super model shirt
Ik ben bang dat je me te dik vindtquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:03 schreef princem het volgende:
aaajaaaajajajaajj waar zijn de schoonheden schaamte??????????ik maak er juist een zeer respectvolle verkiezing van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |