H&FJ's Gothamquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:23 schreef Dementor het volgende:
http://www.typography.com(...)productLineID=100008
Ik moet dit font hebben.
Ik ga wel even zoeken he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
H&FJ's Gotham![]()
Dit spul heb ik wel, compleet ook.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Één keer. Maar niet op het werk. En het was absoluut niet voor herhaling vatbaar. Vond ik. Hij dacht daar anders over, getuige de 'geile' mailtjes die ik vervolgens van 'm kreeg. Tot ik met mijn domme kop zo'n mailtje forwarde aan een vriend/collega en dat doorgestuurde mailtje ook aan de sekscollega in kwestie cc-de. Toen begreep ie dat het eenmalig was.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef kahaarin het volgende:
Ah, hier zijn jullie, moet er zo vandoor!Thnx Dementor.
Neuh, heb ik al eens verteld. Dat verhaal over email naar een vriend over een vriendin met net nieuw aangeschafte tetten. Ging naar vriendin toe ipv naar vriendquote:
Dat heb ik dan net gemist denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Neuh, heb ik al eens verteld. Dat verhaal over email naar een vriend over een vriendin met net nieuw aangeschafte tetten. Ging naar vriendin toe ipv naar vriend
OMGquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Één keer. Maar niet op het werk. En het was absoluut niet voor herhaling vatbaar. Vond ik. Hij dacht daar anders over, getuige de 'geile' mailtjes die ik vervolgens van 'm kreeg. Tot ik met mijn domme kop zo'n mailtje forwarde aan een vriend/collega en dat doorgestuurde mailtje ook aan de sekscollega in kwestie cc-de. Toen begreep ie dat het eenmalig was.
Ja, toen moet het duidelijk geweest zijn voor hemquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Ook een leuke, ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef HoneyBunny het volgende:
Neuh, heb ik al eens verteld. Dat verhaal over email naar een vriend over een vriendin met net nieuw aangeschafte tetten. Ging naar vriendin toe ipv naar vriend
Neem je de regen mee, dank vast.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef kahaarin het volgende:
Ah, hier zijn jullie, moet er zo vandoor!Thnx Dementor.
O ja, dat was ook een mooiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ook, met één collegaatje, niet eenmalig.....quote:[b]Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 sekscollega in kwestie cc-de. Toen begreep ie dat het eenmalig was.
En toiletten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef -Blurk- het volgende:
Trouwens, wat een onzin dat het meestal hoogopgeleide mensen zijn die vreemdgaan op het werk. Alsof je als je achter de kassa zit bij AH dat niet kan? Daar heb je toch ook pauze?
Niet zoveel privé kantoortjes en het staat nogal slordig als je met je collega in de kantine aan de slag gaat.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, toen moet het duidelijk geweest zijn voor hem![]()
Trouwens, wat een onzin dat het meestal hoogopgeleide mensen zijn die vreemdgaan op het werk. Alsof je als je achter de kassa zit bij AH dat niet kan? Daar heb je toch ook pauze?
O sorry, zal er over ophouden.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O sorry, zal er over ophouden.
Zal dan maar niets over die affaire met een collega vertellen he
Jawel!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O sorry, zal er over ophouden.
Zal dan maar niets over die affaire met een collega vertellen he
Doen! Denk dat jij het ook wel wat vindquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef Desii het volgende:
Ik ken heel dat Weedsgedoe niet, ga vanavond weer eens surfrondje doen
terugvindweedspost
Ik wel en het is grappig (...) geweld op de werkvloer. Geen seks.quote:
Bij sommige situaties kan ik me die woede zó goed voorstellenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wel en het is grappig (...) geweld op de werkvloer. Geen seks.
Het zijn ook echt uitbarstingen he, doordat men niet weg kan lopen / naar huis toe kan gaan omdat men werkt kropt de frustratie zich op denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bij sommige situaties kan ik me die woede zó goed voorstellen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:16 schreef Dementor het volgende:
Waarom geef ik Paris Hilton toch gelijk, kan eigenlijk niet he.
http://www.dumpert.nl/med(...)ton_campaign_ad.html
Dit is gewoon een super plan.
Ook gaaf:
http://www.youtube.com/user/BarackObamadotcom
http://www.youtube.com/user/JohnMcCaindotcom
![]()
Pure power of speech.![]()
Ik had een barbie met één beenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Barbieschoentjes
![]()
Mijn barbies hadden altijd maar 1 schoenOf geen hoofd
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
wel zo gemakkelijk, ik verval daar dan ook dagelijks in.....maar toch hè, ergens zit het te knagen zo af en toe!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als tegenhanger op getinte kleurtjes![]()
Wie van hier heeft het wel eens met een collega gedaan?
bron: AD
Helft vrouwen heeft seks met collega
Dat blijkt uit een uitgebreide lezersenquête die het maandblad donderdag publiceert.
„Verrassend,’’ noemt Krol dat. Maar toch wel voorstelbaar, vindt ze. ,,Als je achter de kassa van de Albert Heijn zit, ligt het misschien wat lastiger; maar onze lezeressen zijn hoogopgeleid. In beroepsgroepen als de advocatuur heb je te maken met borrels, presentaties en zakenreisjes. In zo’n setting, als je een paar wijntjes op hebt, valt er al meer bij voor te stellen.
Eén van de lezeressen verklaart in de Marie Claire zelfs dat ze iedere ochtend met haar collega het toilet of de douche opzoekt, vertelt Krol. ,,En als het dan een ochtend niet lukt, is hun hele dag verpest.''
Maar zo bont maakt lang niet iedereen het: Onder ‘seksueel contact’ verstaat Marie Claire zelfs een incidentele zoenpartij met ‘die leuke jongen van sales’. Zeventig procent van de werkende dames beleefde in ieder geval plezier aan het contact. De overige dertig procent heeft kennelijk spijt. Mogelijk omdat er sprake was van een slippertje (35 procent van de geënquêteerden ging vreemd op het werk).
Carrièreseks komt zelden voor, constateert Marie Claire. Dertien procent zou dat doen, als de chef aantrekkelijk is. Als-ie dat niet is, zegt slechts 4 procent ‘ja’. Bij 2 procent leidde seks op de zaak tot een loonsverhoging.
quote:
ja maar ik welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef CarOnline het volgende:
Over collega's gesproken, ik heb zojuist mn sollicitatie verprutst![]()
Maandag hoor ik meer, maar laat maar.
Ik wil niet weten wat er allemaal aan mij schort
Watskebeurt, vertel. Zo erg kan het toch niet zijn, je bent een skattie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef CarOnline het volgende:
Ja ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
grapje BQ .. grapje.........![]()
o ja voor jou![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ja.![]()
Ik wil het niet weten, de troep op de slaapkamer, laminaat enzo. De kast moeten we nog monteren maar kwamen er al achter dat de kledingstangen te lang waren. Op een doordeweekse dag naar de IKEA, 15 man voor ons bij de klantenservice.
Slecht gevoel over dus.....of gewoon onzeker?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef CarOnline het volgende:
is dat het uitzicht uit je raam?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:48 schreef PeterNB het volgende:
Zo weer thuis in mijn eigen stadje
http://www.justin.tv/peternb
Ja dacht dat ik mijn webcam kwijt was, maar vond hem net in een ouwequote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat het uitzicht uit je raam?
Van alles!quote:
ah !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dacht dat ik mijn webcam kwijt was, maar vond hem net in een ouwe
doos
Wat waardeloos zegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef CarOnline het volgende:
Beide.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slecht gevoel over dus.....of gewoon onzeker?
Geen idee, was aan het kijken of het morgen leuk zou zijn een webcamquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah !![]()
maar de rest van de website..... wat kunnen we daar allemaal doen
Zó erg was het ook niet maar ik had wel een beetje t gevoel of ik bij de psycholoog zatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat waardeloos zeg![]()
Denk dat er iets aan hén schort als ze jou niet aannemen.
Bellen! Zeggen dat je vond dat het vanuit jouw kant niet liep en dat je een tweede kans wil!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Beide.
Denk ik. Ach, weet ik veel, t liep gewoon niet zo lekker.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van alles!
't Was nogal een psychologisch gesprek ofzoiets.
Beetje veel de diepte in, noem 5 positive dingen aan je zelf, noem 5 negative dingen aan jezelf![]()
Hij had qua positive dingen wel een aardig kloppend beeld van mij maar negatief niet en ik kon niet onder woorden brengen wat er niet klopte. Er was geen tijd of moment voor ofzo.
En t begon al slecht, allemaal hippe slanke mensen en toen voelde ik me zó on hip.
En ik ben écht heel leuk en vlot en gezellig maar daar voelde ik me dat zo ontzettend niet. En ik moet niet gezellig zijn, maar strak in de lak. En strak in mn vel en dat zit ik niet.
En jong, vooral jong, en ik vóel me jong maar naast iemand met geboorte jaar 1991 ben ik dat niet.
Nou ja, jammer want het leek me echt ontzettend leuk.
Toen heb ik in de auto maar heel hard
gedraaid
Als je dat niet weet is het misschien handig om gewoon een keer paar vrienden te mailen die dat ook eerlijk durven te zeggenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van alles!
't Was nogal een psychologisch gesprek ofzoiets.
Beetje veel de diepte in, noem 5 positive dingen aan je zelf, noem 5 negative dingen aan jezelf![]()
Hij had qua positive dingen wel een aardig kloppend beeld van mij maar negatief niet en ik kon niet onder woorden brengen wat er niet klopte. Er was geen tijd of moment voor ofzo.
O ja, dat is waar ook Fan, was het even vergetenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
fuck it met hun geboortejaar 1991![]()
de wereld vergaat toch in 2012
Tijd om collega's te naaienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
fuck it met hun geboortejaar 1991![]()
de wereld vergaat toch in 2012
en ik ga die hele worst opvreten bij mijn boerenkool dan zit die kilo er ook weer zó bijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tijd om collega's te naaien![]()
Om wat voor baan gaat het eigenlijk CarO?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:57 schreef CarOnline het volgende:
Zó erg was het ook niet maar ik had wel een beetje t gevoel of ik bij de psycholoog zat
Gelijk heb je! En dan even lekker bijslapenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en ik ga die hele worst opvreten bij mijn boerenkool dan zit die kilo er ook weer zó bij
mijn naam is al in gebruikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:48 schreef PeterNB het volgende:
Zo weer thuis in mijn eigen stadje
http://www.justin.tv/peternb
Weet je wat ik vandaag bij de lunch opheb ? GRIEKSE KAASBROODJES !!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en ik ga die hele worst opvreten bij mijn boerenkool dan zit die kilo er ook weer zó bij
Waarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:02 schreef Dementor het volgende:
Kut.
Doe nou niet Fan, je gaat net zo lekker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja wat BQ zegtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om wat voor baan gaat het eigenlijk CarO?
Ik lees je antwoord straks wel, ga in de pannen roeren en niet te verdrietig hoor, komt goed.
Ze zijn gewoon gek als ze je niet aannemen, fuckers.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelijk heb je! En dan even lekker bijslapen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Doe nou niet Fan, je gaat net zo lekker.
Neem gewoon een koppie van die hasjthee van je
Wat voor soep?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er loopt gewoon even iets goed in de soep hier.
caroquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef CarOnline het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
carovoor jou dertig anderen!
![]()
nee, aan jou schort toch (bijna) niets!?
[ afbeelding ]
strijken, kreng
Ah best lekker, al ben ik toch meer fan van Chinese Tomatensoepquote:
Van die lekkere zoetequote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah best lekker, al ben ik toch meer fan van Chinese Tomatensoep
Maar wel met witte peper er doorheenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van die lekkere zoete
Beter lastig per mail, dan lastig aan je deur !!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee iemand doet lastig per mail.
Gewoon luisteren ja!![]()
Jij bent hét voorbeeld van liefdequote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
whehe, gelul!
caro is lief; ik ook btw
Dank je Willem-Jofez, dat had ik net nodigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
carovoor jou dertig anderen!
![]()
Tof schort, dat mankeert er aan mij!quote:
Ligt eraan wie het is he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Beter lastig per mail, dan lastig aan je deur !!
't Geeft ook niks. 't Is goed dat je je oude schoenen niet weg mikt voordat je je nieuwe krijgt.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:19 schreef CarOnline het volgende:
't Gaat om een schoenenzaak, echt super modern met alles erop en eraan, en t lijkt me zó leuk!
Ook qua werktijden enzo. Ah nou ja, ik heb werk nu. En dat is ook fijn dat ik dat heb en ook leuk als ik helemaal ingeburgerd ben.
Precies!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Geeft ook niks. 't Is goed dat je je oude schoenen niet weg mikt voordat je je nieuwe krijgt.....
't Gaat nu vast heel stil blijvenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Precies!
En dat waren de avonturen van CarO in sollicitatieland.
Iemand nog wat leuks beleefd?
komt wel goed met jou!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je Willem-Jofez, dat had ik net nodig![]()
[..]
Tof schort, dat mankeert er aan mij!
Dat heb ik niet, maar wel bijna klaar mit strijken
Jawel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
komt wel goed met jou!![]()
ga ff het dorp in, leters![]()
slash
mzzl
quote:
Ja, een enorme bui toen ik naar huis fietste, echt niet normaal meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Precies!
Iemand nog wat leuks beleefd?
Klinkt niet echt leukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, een enorme bui toen ik naar huis fietste, echt niet normaal meer.
Kon mijn slippers meteen weggooien, die zijn van een soort touw en karton en hartstikke leuk, maar die vielen van mijn voeten toen ik thuiskwam.
Had ze precies 1 week
En dat ze lekker de teer krijgen met hun misplaatste psychologische geneuzel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Precies!
Oh je slaat zo ontzettend de spijker op zn kop!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ze lekker de teer krijgen met hun misplaatste psychologische geneuzel.![]()
Pfff, HR-cursusje gevolgd en dat dan uitproberen op sollicitanten.![]()
Zo te horen zou je niet zomaar gewoon een aardige baan gaan krijgen, maar mee gaan draaien in een "concept".
JE BENT TOCH NIET GEK?
Nou, leuk!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, een enorme bui toen ik naar huis fietste, echt niet normaal meer.
Kon mijn slippers meteen weggooien, die zijn van een soort touw en karton en hartstikke leuk, maar die vielen van mijn voeten toen ik thuiskwam.
Had ze precies 1 week
Nou weet je, die bui op zich was eigenlijk best lekker.quote:
Die moet je ook niet nemen he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:10 schreef blomst het volgende:
Ben en Jerry chocola met brownies lonkte zo naar me in de winkel, maar het is
en 's avonds niet naar bed willen zeker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef Dementor het volgende:
Ik ga maar even wat koken, ben weer eens op de bank in slaap gevallen
Zo is dat echt he. Niets leukers dan fietsen in de stromende regen, heerlijk. Liefst in het donker. Lekker spoelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou weet je, die bui op zich was eigenlijk best lekker.
Ik dacht, ik word toch nat, kan ik me er net zo goed aan overgeven, dus toen was het inderdaad léuk!
![]()
Ik keek nog even David Letterman en toen ging ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:17 schreef blomst het volgende:
[..]
en 's avonds niet naar bed willen zeker.
That's hot!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:17 schreef Dementor het volgende:
Paris Hilton zou zeggen: loves it.
Oeps, ze liggen al in de vuilnisbak.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:29 schreef noekje het volgende:
CarO, dikke kus erop en 5 is gewoon too much. Dat redt geen hond en al zeker geen bouwjaartjes '91. Dus je weet het niet. Maar wat die Nmns zei vind ik best wel sterk. Bellen en zeggen dat je niet tevreden was over het gesprek en of je nog een keer mag komen praten. Daar moet je wel sterk voor in je, ja hoor, daar komt die, in je schoenen staan maar jij kunt dat.
Nee, nog niet gestreken. Ga ik ook niet meer doen vandaag.
Kartonnen slippers, die moet je nu dus wel gaan scheiden of je stuurt ze naar Afrika, dude.
Jij snapt het, maar dat wist ik al een tijdje.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
That's hot!![]()
Nee, CarO, rot voor je van het gesprek! Maar als het al zo'n stom sollicitatiegesprek is, hoe zal het dan zijn om er ook daadwerkelijk te werken? Beter af zonder! Maar je was er alweer overheen las ik!![]()
Ik ga zo naar Batman, iemand hem al gezien? (ik wil alleen dingen horen als 'jaaa die was leuk' en 'het is mijn nieuwe lievelings', anders moet ik straks naar een stomme film van 2,5 uur)
Ik gooi ook weleens glaswerk in de prullenbak hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oeps, ze liggen al in de vuilnisbak.
Moeten ze in de gft?
Scheiden he....nou, ze bekijken het maar, ik gooi zelfs de drankflessen tegenwoordig in de gewone vuilnisbak
Nee heb Batman niet gezien, wél Mamma Miaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
That's hot!![]()
Nee, CarO, rot voor je van het gesprek! Maar als het al zo'n stom sollicitatiegesprek is, hoe zal het dan zijn om er ook daadwerkelijk te werken? Beter af zonder! Maar je was er alweer overheen las ik!![]()
Ik ga zo naar Batman, iemand hem al gezien? (ik wil alleen dingen horen als 'jaaa die was leuk' en 'het is mijn nieuwe lievelings', anders moet ik straks naar een stomme film van 2,5 uur)
Paris en ik zijn like this (*kruist wijs- en middelvinger over elkaar)!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:38 schreef Dementor het volgende:
Jij snapt het, maar dat wist ik al een tijdje.
Geesh Louise...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Paris en ik zijn like this (*kruist wijs- en middelvinger over elkaar)!
Daar waag ik me dan weer niet aan. Ben paar jaar terug naar de musical geweest en ben eerder weggegaan, wat was dat verschrikkelijk zeg! 'En ik bedank je voor de mu-zieeeeeek' <- niet oké!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:40 schreef -Blurk- het volgende:
Nee heb Batman niet gezien, wél Mamma Mia
Je nieuwe lievelings?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:42 schreef Dementor het volgende:
The Dark Knight is top.
Nee mijn lievelings zijn nog steeds een beetje World Trade Center (2006) en The Bucket List, maar dat wisselt dus enorm.quote:
Haha, nee dat doe ik niet. Ik zie het wel, ik hoor het wel. Mocht ie dan zeggen dat het niets was zal ik idd aangeven dat ik niet tevreden was.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:29 schreef noekje het volgende:
CarO, dikke kus erop en 5 is gewoon too much. Dat redt geen hond en al zeker geen bouwjaartjes '91. Dus je weet het niet. Maar wat die Nmns zei vind ik best wel sterk. Bellen en zeggen dat je niet tevreden was over het gesprek en of je nog een keer mag komen praten. Daar moet je wel sterk voor in je, ja hoor, daar komt die, in je schoenen staan maar jij kunt dat.
Nee, nog niet gestreken. Ga ik ook niet meer doen vandaag.
Kartonnen slippers, die moet je nu dus wel gaan scheiden of je stuurt ze naar Afrika, dude.
[zeurdreinmiepjank]Jahahaaa maar dat wil ik dus wél, daar werkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
That's hot!![]()
Vind ik wel sterk! In die situatie "Nee" zeggen getuigd van kracht. Zou voor mij een positief puntje zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:49 schreef CarOnline het volgende:
Maar ach, ik wilde het ook niet zo opblazen hoor maar ik baalde gewoon, dat ik zo knullig deed. Ik moest hem ook nog overtuigen een pen te kopen maar na 3 zinnen zei ik dat ik dat niet ging doen, laat maar zitten
1. Je was in ieder geval uitgenodigd, dat wordt lang niet iedereenquote:Heh wat een kutdag!!!
Niets, helemaal niets, tralalalaaaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik wel sterk! In die situatie "Nee" zeggen getuigd van kracht. Zou voor mij een positief puntje zijn
[..]
1. Je was in ieder geval uitgenodigd, dat wordt lang niet iedereen
2. Een ervaring rijker
3. De helft van de was gestreken
Dusse.....wat was er nu kut?
Ja, Blurk dr slippers zijn naar hun grootjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geloof dat ik ff moet teruglezen.
Dat is pas echt kutquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik vergeet erbij te zeggen dat ik best wel eens kan overdrijven. Of een drama-queen ben![]()
"t Is allemaal één groot fucking toneelspel, de hele meuk. Ondermeer daarom vond ik Jaap ook zo leuk, 'n beetje er doorheen banjeren....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:02 schreef Dementor het volgende:
Altijd leuk trouwens om HRM een loer te draaien.
Zo voelt het ook hoor, iedere keer weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"t Is allemaal één groot fucking toneelspel, de hele meuk. Ondermeer daarom vond ik Jaap ook zo leuk, 'n beetje er doorheen banjeren....
Het leuke is dan dat je het spel mee kunt spelen zodra je het door hebt. Sterker nog, af en toe kun je het omdraaien in je voordeel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo voelt het ook hoor, iedere keer weer.
Ah, sinds je niet meer blauw bent ben je ook hopeloosquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, da's dan weer een enorm pluspunt.
Doe nu es fotootjes joh.....ben ook zo nieuwsgierig!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:09 schreef noekje het volgende:
Oh oh oh, ik heb het huis al aan de buitenkant gezien. Het was heel anders dan ik had gedacht en dat vond ik eerst best erg en nu spannend.
Jee ja, zeg. Goh!
Dat doe ik al vanaf dag 1.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het leuke is dan dat je het spel mee kunt spelen zodra je het door hebt. Sterker nog, af en toe kun je het omdraaien in je voordeel.
Dank je, ik zal kijken wat ik met je advies kanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:voor CarO, kan gebeuren, als je er maar van leert en niet bij de pakken neerzit
.
Zo, advies van een puber.
Ik ga je pm-en. Opletten hè?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe nu es fotootjes joh.....ben ook zo nieuwsgierig!
En stel zelf vragen aan iemand die achter de tafel zit en die niets zegt.....je hebt opeens de controle over het gesprek. Die gast is opeens net zo nerveus als dat jij bentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
En koop zo'n boekje met de 100 meest voorkomende vragen tijdens sollicitaties, klinkt studentikoos maar 't kan je zeker helpen in de voorbereiding.
Je hebt zo'n boekje van de volkskrant, is ideaalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
En koop zo'n boekje met de 100 meest voorkomende vragen tijdens sollicitaties, klinkt studentikoos maar 't kan je zeker helpen in de voorbereiding.
Doe mij een cc'tjequote:
Waaaaat nu al? Oh jee, en nu?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:09 schreef noekje het volgende:
Oh oh oh, ik heb het huis al aan de buitenkant gezien. Het was heel anders dan ik had gedacht en dat vond ik eerst best erg en nu spannend.
Jee ja, zeg. Goh!
Initiatief is the toverwoordquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En stel zelf vragen aan iemand die achter de tafel zit en die niets zegt.....je hebt opeens de controle over het gesprek. Die gast is opeens net zo nerveus als dat jij bent
Jups, vandaar ook dat zei dat ze moest bellen voor een tweede gesprek.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Initiatief is the toverwoord.
Wat zegt dat studentje dan?quote:
Als ze daar uberhaupt al snel internet hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als Noekie dat huis neemt heeft ze heul geen tijd en zin meer om op zo'n pauperforum wat berichtjes te tikken.
Dat die roze niet mooi vindt. Nu heb ik zin om hem te scheiden of achter mijn fiets te hangen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zegt dat studentje dan?![]()
Ga je het morgen van binnen bekijken?
Ja, echt wel en anders zet ik wel een koe op een fiets. Fietsen meid, snelheid moet ik hebben!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ze daar uberhaupt al snel internet hebben
Ik mis je nu al, heul veel leuke mensen gaan als eerste dood of vertrekken naar her...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, echt wel en anders zet ik wel een koe op een fiets. Fietsen meid, snelheid moet ik hebben!
Joh, ze hebben daar écht wel internet anders ga ik niet. Punt! Echt hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mis je nu al, heul veel leuke mensen gaan als eerste dood of vertrekken naar her...
Die krijgt zijn eigen slaapkamer. Ik zit te denken aan een jungle-thema. Slaapkamers zat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:50 schreef Dementor het volgende:
Noekje, wat doen jullie met Herman?
Zeker hebben ze in Deutschland internet je moet er alleen veel meer voor organiseren dan hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:08 schreef noekje het volgende:
Joh, ze hebben daar écht wel internet anders ga ik niet. Punt! Echt hoor.
Goed!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zeker hebben ze in Deutschland internet je moet er alleen veel meer voor organiseren dan hier.
jaja ook ik ben aan het kopen over de grens
CarO gaat je zo hard klappen als ze weer terug is, keihard klappen met haar supersnelle verbinding. Berg je maar vast.quote:
Oh, wat leuk. Waar?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zeker hebben ze in Deutschland internet je moet er alleen veel meer voor organiseren dan hier.
jaja ook ik ben aan het kopen over de grens
Moet nog blijken maar tis wel grappig zo dichtbij, ik woon dicht bij de grens, en toch zo andersquote:
Meneer Noek gaat netjes mee hoor. Die vuige NSB-er.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn die landverraders overwegend vrouw tegenwoordig?
Alles wat ik bestel uit Deutschland komt hier keurig aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Moet nog blijken maar tis wel grappig zo dichtbij, ik woon dicht bij de grens, en toch zo anders
In de Eifel, omgeving van Aken, als ik het goed begrepen heb zoek jij ergens in de omgeving van Enschede he?quote:
Het is bij Drenthe de grens over, of bij Hardenberg de grens over. Het ligt er maar aan van welke kant je komt. Ik ben een colafles hoor, topografisch gezien.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Dementor het volgende:
Noekje waar ga je wonen dan?
In welke deelstaat?
Wil ik ook weer heenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:19 schreef Gert het volgende:
Helaas.. ik ben nog sneller met de boot in Engeland.
Eifelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
In de Eifel, omgeving van Aken, als ik het goed begrepen heb zoek jij ergens in de omgeving van Enschede he?
Beieren is ontzettend mooi maar dat volkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:23 schreef Dementor het volgende:
Ik zou een mooi huis ergens in de bergen van Beieren ook niet afslaan hoor.
Er zijn nog wel plekjes in Beieren die omdat ze zo ontzettend duur zijn bepaald volk weren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Beieren is ontzettend mooi maar dat volkdenk aan Beckenbauer
Veel water dus zeilen, maar beetje lullige bootjes voor jou denk ik, zag pas een foto van je zeewaardige jachtquote:
Dat was in mijn Gouden Eeuw...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
Veel water dus zeilen, maar beetje lullige bootjes voor jou denk ik, zag pas een foto van je zeewaardige jacht
Ja en dáár woont fijn volk wou je zeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn nog wel plekjes in Beieren die omdat ze zo ontzettend duur zijn bepaald volk weren.
Het ging mij puur om de locatie he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en dáár woont fijn volk wou je zeggen.
Niet Enschede dus. Oh das wel mooi. zeg. De Eifel. Da's nog veul mooier dan hier, alleen liggen mijn wortels toch een beetje hier. Als ik die boom ga omhakken, dan sterf ik een beetje mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
In de Eifel, omgeving van Aken, als ik het goed begrepen heb zoek jij ergens in de omgeving van Enschede he?
Jups, maar de laatste paar jaar wel vrij massaal....complete nederlandse wijken daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:36 schreef Dementor het volgende:
Dit is trouwens al jaren aan de gang.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet voor de gein eens kijken, zoeken tot 250.000 euro, je koopt complete landhuizen met zwembaden erbij......
http://www.woneninduitsland.de/bestaandebouw.php
Er zijn plenty nadelen.....maar ook plenty voordelen. 't Is gewoon een kwestie van afstrepenquote:
Je moet Duits praten overalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:44 schreef Manu82 het volgende:
Wat zijn de nadelen dan?
met kids bv. duitse onderwijs is echt totaal anders.quote:
Vergat ik nog en dealen met die mentaliteitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet Duits praten overal.
Familie, Taal, pensioen, ziektekosten, belastingen, etc. Het blijft een heel geregel en gedoe. Maar ondanks dat kan het heel erg de moeite waard zijn om het te doen.quote:
Ehm nee..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan de kleine Noekies naar een Duitse school ja?
Kun je wel pas over een half jaar terecht toch?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef noekje het volgende:
Oh, ik ben Pure Passie aan het kijken. Zullen we eens gaan meeten in de Librije? Schnitzel-ontwijkend gedrag dit.
Die vind ik daar beter in orde dan hier. Ik vind Duitsers behulpzaam en beschaafd. Kom daar hier in het westen maar eens om.....ik zie de verschillen wel (de vele uitzonderingen daargelaten)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vergat ik nog en dealen met die mentaliteit
Ah, terechtquote:
Deal Noekje.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef noekje het volgende:
Oh, ik ben Pure Passie aan het kijken. Zullen we eens gaan meeten in de Librije? Schnitzel-ontwijkend gedrag dit.
Komen jullie ook uit Zwolle ofzo?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef noekje het volgende:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:51 schreef noekje het volgende:
Zullen we eens gaan meeten in de Librije? Schnitzel-ontwijkend gedrag dit.
Maar toch.. echt kásten van huizen waar je in Nederland maar net een modaal rijtjeshuis voor koopt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Familie, Taal, pensioen, ziektekosten, belastingen, etc. Het blijft een heel geregel en gedoe. Maar ondanks dat kan het heel erg de moeite waard zijn om het te doen.
En, je koopt de huizen wel goedkoop, maar je verkoopt ze ook weer goedkoop. Door gebrek aan schaarste ontbeer je dat prijsopdrijvend proces dat hier doorgaat en daar maar minimaal. Hier hou je er een flinke spaarpot aan over, daar is dat minder.
3 maar.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een fucking veel sterren restaurant in Zwolle.....
Als je in NL blijft werken kan je ook je hypotheekrente aftrekken en gebruik maken van de gezondheidszorgquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:52 schreef Manu82 het volgende:
Ja, begrijp ik, maar stel je gaat in bijvoorbeeld Kleve wonen, scheelt echt veel, je woont vlakbij NL dus je kunt gewoon in NL blijven werken, het is een halve NL kolonie dus je kunt ook Nederlands blijven praten. En kinderen (als ik die ooit zou krijgen) wil ik zowieso eigenlijk naar een internationale school
Dan moeten Noekie & CarO wel gaan zoenen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kost je een maand studiebeurs bijlenen![]()
Dat valt nog best wel mee. Het zijn de wijnen, die maken het zo duur.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kost je een maand studiebeurs bijlenen![]()
Als dat alles is.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan moeten Noekie & CarO wel gaan zoenen.
Slechts.quote:
Dan ga ik mee he, ik betaal de hele rekening nietquote:
Op zoek naar de huig!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan moeten Noekie & CarO wel gaan zoenen.
Ik moet opeens aan een afwashulp uit Bonaire denken die altijd grote verhalen had over hard werken terwijl hij op een kistje stond.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Slechts.
Ik ben daar nog een jaar afwashulp geweest.![]()
Of nee dat is eigenlijk helemaal niet stoer hè.
Oh, mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Slechts.
Ja hoor, ik heb zelf ook wel eens zitten denken om in die grensstreek een baan te zoeken. Het kan echt de moeite waard zijn als je groot wil wonen. Ik ben nu alleen, maar als ik een gezinnetje zou hebben (dat kost veel geld) dan is het echt niet zo fout om op die manier je kosten naar beneden te brengen en toch riant te wonen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, het blijft natuurlijk wel wat meer gedoe dan verhuizen binnen Nederland. Maar mijn god, het is echt luilekkerland daar, qua huizenprijzen.
Achja, persoonlijk zou het voor mij gaan tussen Engeland of Spanje, maar moet uiteraard nog eerst Spaans beheersen voordat ik die afweging kan makenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als je in NL blijft werken kan je ook je hypotheekrente aftrekken en gebruik maken van de gezondheidszorg
in beide landen, Duitsland heeft een zeer goede gezondheidszorg overigens. In ga dus niet in een NL kolonie wonen, maar van mensen uit Kleve weet ik dat ze de kids allemaal in NL naar school laten gaan als ze bij emigratie ouder waren dan 6.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Librije.....mag het iets goedkoper ook?
Dan drinken we gewoon bierquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat valt nog best wel mee. Het zijn de wijnen, die maken het zo duur.
Ja, want het blijven gewoon de twee onder één kap gezinnen die daar wonen. Wij zijn van Apeldoorn naar Drenthe gegaan omdat we binnen een jaar flink hadden gecasht op een nieuwbouwappartement. Voor dat geld kreeg je daar niet bijzonder veel dus maar naar Drenthe. We gaan dus eigenlijk steeds verder en goedkoper maar wel groter wonen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb zelf ook wel eens zitten denken om in die grensstreek een baan te zoeken. Het kan echt de moeite waard zijn als je groot wil wonen. Ik ben nu alleen, maar als ik een gezinnetje zou hebben (dat kost veel geld) dan is het echt niet zo fout om op die manier je kosten naar beneden te brengen en toch riant te wonen.
Oe, destijds nóóit in me opgekomen dat ik dáár nog eens mee zou scoren.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Gert het volgende:
Oe, destijds nóóit in me opgekomen dat ik dáár nog eens mee zou scoren.
Weet ik veel, net je hoofd ergens hard aan gestotenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Waarom kijk ik een clip van Brian op youtube?
Je gaat je écht niet jofel voelen daar hoor, met je plastic tasje Aldi-wijn onder de tafel weggemoffeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan drinken we gewoon bier![]()
of nemen zelf wijn mee van de Aldi
Heb je gezopen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Wel stoer!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Slechts.
van je fiets gevallen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Ik denk het.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet ik veel, net je hoofd ergens hard aan gestoten
Ze neemt zelfs haar eigen magere yoghurt mee, ik zeg het je.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
of nemen zelf wijn mee van de Aldi
Kan nog steeds niet slapenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heeeeeu jij mag hier heul niet meer zijn.
Ha schavuit....hoe was je dag, temidden van al die schone Poolsen, behangen met oud ijzer...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet ik veel, net je hoofd ergens hard aan gestoten
Dus ik hád het zelfs al een keer verteld. Val ik ff door de mand.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wel stoer!
...en het personeel kreeg kalfsvleeskroketten van de FEBO he?
Top-restaurant
Welke nieuwe fiets? Heb je die van Noek gekocht? Want dan vind ik m mooi! (ik wil m ook!!!) Met bubbles!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe fiets?
Schoonmoeders zijn tof....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze neemt zelfs haar eigen magere yoghurt mee, ik zeg het je.
En volgens mij is het weer bijna de tijd van goedkoop eten voor studenten. Geen idee hoe dat heet. Maar voor iedereen tussen 18 en 30 ofzo kan je dan boeken en eet je voor 25 euro een drie gangen diner in een sterren- restaurant.quote:
Jij wil altijd bubbles.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Welke nieuwe fiets? Heb je die van Noek gekocht? Want dan vind ik m mooi! (ik wil m ook!!!) Met bubbles!
Hebben?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schoonmoeders zijn tof....
Ik weet niet meer wat het voor mij is. Zit hier maar zielig te zijnquote:
Het zijn gewoon afkickverschijnselen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat het voor mij is. Zit hier maar zielig te zijn![]()
Volgens mij heb ik iets waardoor ik nooit meer kan slapen ofzo. Ben ook niet moe. Volgens mij is het iets ernstgs. Insomnia, daar is toch een film van? Ging die man niet dood?
Ja. Zwolle.quote:
Als je linkje hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En volgens mij is het weer bijna de tijd van goedkoop eten voor studenten. Geen idee hoe dat heet. Maar voor iedereen tussen 18 en 30 ofzo kan je dan boeken en eet je voor 25 euro een drie gangen diner in een sterren- restaurant.
* debuurvrouw Googlen gaat Ik weet dat de Librije meedoet maar dat je je er vroeg voor moet opgeven.
Ik vond de mijnes altijd erg leuk, op één na. Die kwam uit Rotterdam, woonde al tientallen jaren in een dorp rond Zwolle maar bleef er op neer kijken. Altijd en eeuwig moest je aanhoren "Bij ons in Rotterdam......" 't Was een stinkhoerquote:
Is toch niet normaalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zijn gewoon afkickverschijnselen.
Reserveer dan ook voor ons. Doe maar voor 10 personen waarbij er 9 af gaan zeggen. Zet maar op mijn naam dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je linkje hebt
Moet binnenkort toch weer die kant op
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zijn gewoon afkickverschijnselen.
Ach joh gewoon ff lekker fokken, Fan zal zo wel opstaan en voor je het weet is het dan weer 3 uurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets waardoor ik nooit meer kan slapen ofzo. Ben ook niet moe. Volgens mij is het iets ernstgs. Insomnia, daar is toch een film van? Ging die man niet dood?
Met een beetje geluk haal je Ommoord.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Is toch niet normaalEn ik MOET MOET MOET slapen, anders rij ik morgen mn auto al aan het eind van de straat tegen een boom. Ik wil die Mickey-oren hebben
En maar de hele tijd doen alsof je een echte Hagenees bentquote:
Wat is er dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurd pas als je daar bent gearriveerd.quote:
Ik kom wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef noekje het volgende:
Reserveer dan ook voor ons. Doe maar voor 10 personen waarbij er 9 af gaan zeggen. Zet maar op mijn naam dan.
Neeee, dat mag niet! alsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach joh gewoon ff lekker fokken, Fan zal zo wel opstaan en voor je het weet is het dan weer 3 uur
Hey Buuf, ga je ook verhuizen? Anders hoor je er niet meer bijquote:
Ja, als Fan hier komt vliegen de uren voorbij, vooral de nachtelijke urenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach joh gewoon ff lekker fokken, Fan zal zo wel opstaan en voor je het weet is het dan weer 3 uur
Zit ik daar dus in m'n 1tjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Reserveer dan ook voor ons. Doe maar voor 10 personen waarbij er 9 af gaan zeggen. Zet maar op mijn naam dan.
Ik wil alleen maar die Mickey-oortjes. Oh ja en op de foto met Knabbel en Babbel, daarna ben ik best bereid om het park te verlaten hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurd pas als je daar bent gearriveerd.
Zou wat zijn zeg!
Midden in zo'n park opeens helemaal para worden.
Zie je mickey mouse zo wegrennen.
Jaaa!! Dat knusse centrum, dat dialect, de Sassenpoort, Hedon, de Singel, Eureka. En de helft van m'n familie.quote:
Ik kan alleen van de restaurantweek vinden. En dat is pas in maart weer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je linkje hebt
Moet binnenkort toch weer die kant op
Nog nóóit van gehoord. Goede naam wel, voor een voetballert.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ken jij toevallig Ben Spanhaak? Die voetbalde bij Pec-Zwolle.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey Buuf, ga je ook verhuizen? Anders hoor je er niet meer bij.
Ik heb daar ooit gewoond, weet ik niks meer van maar wij zijn vertrokken en de rest van de familie bleef achter. Daardoor kwam ik daar nog zeker 2x in de week. Mijn vader werkte bij Scania. Ik dacht altijd dat hij de directeur was daar. Wij liepen daar altijd alleen samen hand in hand door die grote fabriek en ik kreeg choco van de portiers. Ik was de directeursdochter. 1 Jaar geleden kwam ik erachter dat hij gewoon iets deed met automatisering. Mijn broers zijn daar wel weer gaan wonen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa!! dat knusse centrum, dat dialect, de Sassenpoort, Hedon, de Singel, Eureka. En de helft van m'n familie.
Ken jij het goed dan?
Je vergeet Holtenbroekquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa!! Dat knusse centrum, dat dialect, de Sassenpoort, Hedon, de Singel, Eureka. En de helft van m'n familie.
Ken jij het goed dan?
Bedoel je die die op een gegeven moment gesloten was?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En die discotheek in Schelle?
Nou wat loop ik daar steeds mee te dwepen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En maar de hele tijd doen alsof je een echte Hagenees bent
Nee hoor, je steekt ons alleen de ogen uit met dat strand van je. Verder ben je alles.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou wat loop ik daar steeds mee te dwepen.![]()
Ik ben niets, helaas.
Jaaa... waarvan er drie in mijn studentenhuis zaten die A-verpleegkunde deden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En de Weezenlanden met al die lieve zusters
De Bierton idd, ooit ook nog eens geweest....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bedoel je die die op een gegeven moment gesloten was?
De Biertrom ofzo?
Heb daar ooit een paar nachten gelegen. 's Nachts kaarten met die meiden en ze haalden ook nog friet voor mij, in die patatzaak daartegenover.....Die meiden waren echt kanjertjes.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa... waarvan er drie in mijn studentenhuis zaten die A-verpleegkunde deden.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier verder strakkies [DGK # 138] Waar ze in Zwolle sterren gaan zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |