H&FJ's Gothamquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:23 schreef Dementor het volgende:
http://www.typography.com(...)productLineID=100008
Ik moet dit font hebben.
Ik ga wel even zoeken he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
H&FJ's Gotham![]()
Dit spul heb ik wel, compleet ook.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Één keer. Maar niet op het werk. En het was absoluut niet voor herhaling vatbaar. Vond ik. Hij dacht daar anders over, getuige de 'geile' mailtjes die ik vervolgens van 'm kreeg. Tot ik met mijn domme kop zo'n mailtje forwarde aan een vriend/collega en dat doorgestuurde mailtje ook aan de sekscollega in kwestie cc-de. Toen begreep ie dat het eenmalig was.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef kahaarin het volgende:
Ah, hier zijn jullie, moet er zo vandoor!Thnx Dementor.
Neuh, heb ik al eens verteld. Dat verhaal over email naar een vriend over een vriendin met net nieuw aangeschafte tetten. Ging naar vriendin toe ipv naar vriendquote:
Dat heb ik dan net gemist denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Neuh, heb ik al eens verteld. Dat verhaal over email naar een vriend over een vriendin met net nieuw aangeschafte tetten. Ging naar vriendin toe ipv naar vriend
OMGquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Één keer. Maar niet op het werk. En het was absoluut niet voor herhaling vatbaar. Vond ik. Hij dacht daar anders over, getuige de 'geile' mailtjes die ik vervolgens van 'm kreeg. Tot ik met mijn domme kop zo'n mailtje forwarde aan een vriend/collega en dat doorgestuurde mailtje ook aan de sekscollega in kwestie cc-de. Toen begreep ie dat het eenmalig was.
Ja, toen moet het duidelijk geweest zijn voor hemquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Ook een leuke, ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef HoneyBunny het volgende:
Neuh, heb ik al eens verteld. Dat verhaal over email naar een vriend over een vriendin met net nieuw aangeschafte tetten. Ging naar vriendin toe ipv naar vriend
Neem je de regen mee, dank vast.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef kahaarin het volgende:
Ah, hier zijn jullie, moet er zo vandoor!Thnx Dementor.
O ja, dat was ook een mooiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ook, met één collegaatje, niet eenmalig.....quote:[b]Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 sekscollega in kwestie cc-de. Toen begreep ie dat het eenmalig was.
En toiletten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef -Blurk- het volgende:
Trouwens, wat een onzin dat het meestal hoogopgeleide mensen zijn die vreemdgaan op het werk. Alsof je als je achter de kassa zit bij AH dat niet kan? Daar heb je toch ook pauze?
Niet zoveel privé kantoortjes en het staat nogal slordig als je met je collega in de kantine aan de slag gaat.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, toen moet het duidelijk geweest zijn voor hem![]()
Trouwens, wat een onzin dat het meestal hoogopgeleide mensen zijn die vreemdgaan op het werk. Alsof je als je achter de kassa zit bij AH dat niet kan? Daar heb je toch ook pauze?
O sorry, zal er over ophouden.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O sorry, zal er over ophouden.
Zal dan maar niets over die affaire met een collega vertellen he
Jawel!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O sorry, zal er over ophouden.
Zal dan maar niets over die affaire met een collega vertellen he
Doen! Denk dat jij het ook wel wat vindquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef Desii het volgende:
Ik ken heel dat Weedsgedoe niet, ga vanavond weer eens surfrondje doen
terugvindweedspost
Ik wel en het is grappig (...) geweld op de werkvloer. Geen seks.quote:
Bij sommige situaties kan ik me die woede zó goed voorstellenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wel en het is grappig (...) geweld op de werkvloer. Geen seks.
Het zijn ook echt uitbarstingen he, doordat men niet weg kan lopen / naar huis toe kan gaan omdat men werkt kropt de frustratie zich op denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bij sommige situaties kan ik me die woede zó goed voorstellen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:16 schreef Dementor het volgende:
Waarom geef ik Paris Hilton toch gelijk, kan eigenlijk niet he.
http://www.dumpert.nl/med(...)ton_campaign_ad.html
Dit is gewoon een super plan.
Ook gaaf:
http://www.youtube.com/user/BarackObamadotcom
http://www.youtube.com/user/JohnMcCaindotcom
![]()
Pure power of speech.![]()
Ik had een barbie met één beenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:25 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Barbieschoentjes
![]()
Mijn barbies hadden altijd maar 1 schoenOf geen hoofd
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
wel zo gemakkelijk, ik verval daar dan ook dagelijks in.....maar toch hè, ergens zit het te knagen zo af en toe!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als tegenhanger op getinte kleurtjes![]()
Wie van hier heeft het wel eens met een collega gedaan?
bron: AD
Helft vrouwen heeft seks met collega
Dat blijkt uit een uitgebreide lezersenquête die het maandblad donderdag publiceert.
„Verrassend,’’ noemt Krol dat. Maar toch wel voorstelbaar, vindt ze. ,,Als je achter de kassa van de Albert Heijn zit, ligt het misschien wat lastiger; maar onze lezeressen zijn hoogopgeleid. In beroepsgroepen als de advocatuur heb je te maken met borrels, presentaties en zakenreisjes. In zo’n setting, als je een paar wijntjes op hebt, valt er al meer bij voor te stellen.
Eén van de lezeressen verklaart in de Marie Claire zelfs dat ze iedere ochtend met haar collega het toilet of de douche opzoekt, vertelt Krol. ,,En als het dan een ochtend niet lukt, is hun hele dag verpest.''
Maar zo bont maakt lang niet iedereen het: Onder ‘seksueel contact’ verstaat Marie Claire zelfs een incidentele zoenpartij met ‘die leuke jongen van sales’. Zeventig procent van de werkende dames beleefde in ieder geval plezier aan het contact. De overige dertig procent heeft kennelijk spijt. Mogelijk omdat er sprake was van een slippertje (35 procent van de geënquêteerden ging vreemd op het werk).
Carrièreseks komt zelden voor, constateert Marie Claire. Dertien procent zou dat doen, als de chef aantrekkelijk is. Als-ie dat niet is, zegt slechts 4 procent ‘ja’. Bij 2 procent leidde seks op de zaak tot een loonsverhoging.
quote:
ja maar ik welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef CarOnline het volgende:
Over collega's gesproken, ik heb zojuist mn sollicitatie verprutst![]()
Maandag hoor ik meer, maar laat maar.
Ik wil niet weten wat er allemaal aan mij schort
Watskebeurt, vertel. Zo erg kan het toch niet zijn, je bent een skattie.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef CarOnline het volgende:
Ja ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
grapje BQ .. grapje.........![]()
o ja voor jou![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ja.![]()
Ik wil het niet weten, de troep op de slaapkamer, laminaat enzo. De kast moeten we nog monteren maar kwamen er al achter dat de kledingstangen te lang waren. Op een doordeweekse dag naar de IKEA, 15 man voor ons bij de klantenservice.
Slecht gevoel over dus.....of gewoon onzeker?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef CarOnline het volgende:
is dat het uitzicht uit je raam?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:48 schreef PeterNB het volgende:
Zo weer thuis in mijn eigen stadje
http://www.justin.tv/peternb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |