abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60629515

Ik ben weer weg
pi_60629623
Als tegenhanger op getinte kleurtjes
Wie van hier heeft het wel eens met een collega gedaan?

bron: AD

Helft vrouwen heeft seks met collega
Dat blijkt uit een uitgebreide lezersenquête die het maandblad donderdag publiceert.

„Verrassend,’’ noemt Krol dat. Maar toch wel voorstelbaar, vindt ze. ,,Als je achter de kassa van de Albert Heijn zit, ligt het misschien wat lastiger; maar onze lezeressen zijn hoogopgeleid. In beroepsgroepen als de advocatuur heb je te maken met borrels, presentaties en zakenreisjes. In zo’n setting, als je een paar wijntjes op hebt, valt er al meer bij voor te stellen.

Eén van de lezeressen verklaart in de Marie Claire zelfs dat ze iedere ochtend met haar collega het toilet of de douche opzoekt, vertelt Krol. ,,En als het dan een ochtend niet lukt, is hun hele dag verpest.''

Maar zo bont maakt lang niet iedereen het: Onder ‘seksueel contact’ verstaat Marie Claire zelfs een incidentele zoenpartij met ‘die leuke jongen van sales’. Zeventig procent van de werkende dames beleefde in ieder geval plezier aan het contact. De overige dertig procent heeft kennelijk spijt. Mogelijk omdat er sprake was van een slippertje (35 procent van de geënquêteerden ging vreemd op het werk).

Carrièreseks komt zelden voor, constateert Marie Claire. Dertien procent zou dat doen, als de chef aantrekkelijk is. Als-ie dat niet is, zegt slechts 4 procent ‘ja’. Bij 2 procent leidde seks op de zaak tot een loonsverhoging.
pi_60629713
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:23 schreef Dementor het volgende:
http://www.typography.com(...)productLineID=100008

Ik moet dit font hebben.
H&FJ's Gotham

Dit spul heb ik wel, compleet ook.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:39:18 #5
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_60629731
Ah, hier zijn jullie, moet er zo vandoor! Thnx Dementor.
be nice or go away
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:39:42 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60629743
Één keer. Maar niet op het werk. En het was absoluut niet voor herhaling vatbaar. Vond ik. Hij dacht daar anders over, getuige de 'geile' mailtjes die ik vervolgens van 'm kreeg. Tot ik met mijn domme kop zo'n mailtje forwarde aan een vriend/collega en dat doorgestuurde mailtje ook aan de sekscollega in kwestie cc-de. Toen begreep ie dat het eenmalig was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60629748
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:38 schreef tipsch het volgende:

[..]

H&FJ's Gotham

Dit spul heb ik wel, compleet ook.
Ik ga wel even zoeken he.

De Mentor edit: gevonden~!

[ Bericht 2% gewijzigd door Dementor op 07-08-2008 15:48:01 ]
pi_60629853
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Één keer. Maar niet op het werk. En het was absoluut niet voor herhaling vatbaar. Vond ik. Hij dacht daar anders over, getuige de 'geile' mailtjes die ik vervolgens van 'm kreeg. Tot ik met mijn domme kop zo'n mailtje forwarde aan een vriend/collega en dat doorgestuurde mailtje ook aan de sekscollega in kwestie cc-de. Toen begreep ie dat het eenmalig was.
pi_60629861
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef kahaarin het volgende:
Kahaarin!
pi_60629863
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:42 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Nu jij HB.
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 15:43:32 #11
135486 Manu82
How you doin'?
pi_60629872
tvp
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_60629915
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:43 schreef Dementor het volgende:

[..]

Nu jij HB.
Neuh, heb ik al eens verteld. Dat verhaal over email naar een vriend over een vriendin met net nieuw aangeschafte tetten. Ging naar vriendin toe ipv naar vriend
pi_60629949
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef HoneyBunny het volgende:

[..]

Neuh, heb ik al eens verteld. Dat verhaal over email naar een vriend over een vriendin met net nieuw aangeschafte tetten. Ging naar vriendin toe ipv naar vriend
Dat heb ik dan net gemist denk ik.
pi_60629958
hoi
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 15:47:12 #15
135305 beequeen
Lost.
pi_60629978
quote:

OMG

Ik dus ook, met de manager van het uitzendburo waar ik werkte. Ik wist niet dat die vent getrouwd was, hij sprak nooit over een/zijn vrouw. Tot het moment dat ze naar de zaak belde en zich voorstelde als "de vrouw van". Ik was woest, kloothommel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_60629985
quote:

Ja, toen moet het duidelijk geweest zijn voor hem

Trouwens, wat een onzin dat het meestal hoogopgeleide mensen zijn die vreemdgaan op het werk. Alsof je als je achter de kassa zit bij AH dat niet kan? Daar heb je toch ook pauze?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 15:47:40 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60629991
quote:

Ook een leuke, ja.
Doet me denken aan die keer dat ik met een vriendin in de trein zat en zij in geuren en kleuren vertelde over dat 'domme wijf wat ooit een vriendin van haar was'. Twee dagen later kreeg ze een brief van desbetreffende ex-vriendin ... Wat bleek? Ze zat pal achter ons, kon alles woordelijk verstaan en vind het toch niet zo leuk om er op deze manier achter te komen dat de vriendschap toch niet zoveel had voorgesteld.
Pijnlijke momenten altijd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60629994
Ik ken heel dat Weedsgedoe niet, ga vanavond weer eens surfrondje doen

terugvindweedspost
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 15:48:33 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_60630015
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef kahaarin het volgende:
Neem je de regen mee, dank vast.
― Mark Twain
pi_60630030
quote:

[..]

O ja, dat was ook een mooie
pi_60630033
quote:
[b]Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 sekscollega in kwestie cc-de. Toen begreep ie dat het eenmalig was.
Ik ook, met één collegaatje, niet eenmalig.....
  † In Memoriam † donderdag 7 augustus 2008 @ 15:49:49 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_60630051
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef -Blurk- het volgende:

Trouwens, wat een onzin dat het meestal hoogopgeleide mensen zijn die vreemdgaan op het werk. Alsof je als je achter de kassa zit bij AH dat niet kan? Daar heb je toch ook pauze?

En toiletten.
― Mark Twain
pi_60630063
Blurk, het is klaar/af.
pi_60630088
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja, toen moet het duidelijk geweest zijn voor hem

Niet zoveel privé kantoortjes en het staat nogal slordig als je met je collega in de kantine aan de slag gaat.....
pi_60630139
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 15:50 schreef Dementor het volgende:
Blurk, het is klaar/af.

O sorry, zal er over ophouden.
Zal dan maar niets over die affaire met een collega vertellen he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')