H&FJ's Gothamquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:23 schreef Dementor het volgende:
http://www.typography.com(...)productLineID=100008
Ik moet dit font hebben.
Ik ga wel even zoeken he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
H&FJ's Gotham![]()
Dit spul heb ik wel, compleet ook.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Één keer. Maar niet op het werk. En het was absoluut niet voor herhaling vatbaar. Vond ik. Hij dacht daar anders over, getuige de 'geile' mailtjes die ik vervolgens van 'm kreeg. Tot ik met mijn domme kop zo'n mailtje forwarde aan een vriend/collega en dat doorgestuurde mailtje ook aan de sekscollega in kwestie cc-de. Toen begreep ie dat het eenmalig was.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef kahaarin het volgende:
Ah, hier zijn jullie, moet er zo vandoor!Thnx Dementor.
Neuh, heb ik al eens verteld. Dat verhaal over email naar een vriend over een vriendin met net nieuw aangeschafte tetten. Ging naar vriendin toe ipv naar vriendquote:
Dat heb ik dan net gemist denk ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Neuh, heb ik al eens verteld. Dat verhaal over email naar een vriend over een vriendin met net nieuw aangeschafte tetten. Ging naar vriendin toe ipv naar vriend
OMGquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Één keer. Maar niet op het werk. En het was absoluut niet voor herhaling vatbaar. Vond ik. Hij dacht daar anders over, getuige de 'geile' mailtjes die ik vervolgens van 'm kreeg. Tot ik met mijn domme kop zo'n mailtje forwarde aan een vriend/collega en dat doorgestuurde mailtje ook aan de sekscollega in kwestie cc-de. Toen begreep ie dat het eenmalig was.
Ja, toen moet het duidelijk geweest zijn voor hemquote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Ook een leuke, ja.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef HoneyBunny het volgende:
Neuh, heb ik al eens verteld. Dat verhaal over email naar een vriend over een vriendin met net nieuw aangeschafte tetten. Ging naar vriendin toe ipv naar vriend
Neem je de regen mee, dank vast.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 schreef kahaarin het volgende:
Ah, hier zijn jullie, moet er zo vandoor!Thnx Dementor.
O ja, dat was ook een mooiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:44 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik ook, met één collegaatje, niet eenmalig.....quote:[b]Op donderdag 7 augustus 2008 15:39 sekscollega in kwestie cc-de. Toen begreep ie dat het eenmalig was.
En toiletten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef -Blurk- het volgende:
Trouwens, wat een onzin dat het meestal hoogopgeleide mensen zijn die vreemdgaan op het werk. Alsof je als je achter de kassa zit bij AH dat niet kan? Daar heb je toch ook pauze?
Niet zoveel privé kantoortjes en het staat nogal slordig als je met je collega in de kantine aan de slag gaat.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, toen moet het duidelijk geweest zijn voor hem![]()
Trouwens, wat een onzin dat het meestal hoogopgeleide mensen zijn die vreemdgaan op het werk. Alsof je als je achter de kassa zit bij AH dat niet kan? Daar heb je toch ook pauze?
O sorry, zal er over ophouden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |