Zit ik daar dus in m'n 1tjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Reserveer dan ook voor ons. Doe maar voor 10 personen waarbij er 9 af gaan zeggen. Zet maar op mijn naam dan.
Ik wil alleen maar die Mickey-oortjes. Oh ja en op de foto met Knabbel en Babbel, daarna ben ik best bereid om het park te verlaten hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurd pas als je daar bent gearriveerd.
Zou wat zijn zeg!
Midden in zo'n park opeens helemaal para worden.
Zie je mickey mouse zo wegrennen.
Jaaa!! Dat knusse centrum, dat dialect, de Sassenpoort, Hedon, de Singel, Eureka. En de helft van m'n familie.quote:
Ik kan alleen van de restaurantweek vinden. En dat is pas in maart weer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je linkje hebt
Moet binnenkort toch weer die kant op
Nog nóóit van gehoord. Goede naam wel, voor een voetballert.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ken jij toevallig Ben Spanhaak? Die voetbalde bij Pec-Zwolle.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey Buuf, ga je ook verhuizen? Anders hoor je er niet meer bij.
Ik heb daar ooit gewoond, weet ik niks meer van maar wij zijn vertrokken en de rest van de familie bleef achter. Daardoor kwam ik daar nog zeker 2x in de week. Mijn vader werkte bij Scania. Ik dacht altijd dat hij de directeur was daar. Wij liepen daar altijd alleen samen hand in hand door die grote fabriek en ik kreeg choco van de portiers. Ik was de directeursdochter. 1 Jaar geleden kwam ik erachter dat hij gewoon iets deed met automatisering. Mijn broers zijn daar wel weer gaan wonen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa!! dat knusse centrum, dat dialect, de Sassenpoort, Hedon, de Singel, Eureka. En de helft van m'n familie.
Ken jij het goed dan?
Je vergeet Holtenbroekquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa!! Dat knusse centrum, dat dialect, de Sassenpoort, Hedon, de Singel, Eureka. En de helft van m'n familie.
Ken jij het goed dan?
Bedoel je die die op een gegeven moment gesloten was?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En die discotheek in Schelle?
Nou wat loop ik daar steeds mee te dwepen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En maar de hele tijd doen alsof je een echte Hagenees bent
Nee hoor, je steekt ons alleen de ogen uit met dat strand van je. Verder ben je alles.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou wat loop ik daar steeds mee te dwepen.![]()
Ik ben niets, helaas.
Jaaa... waarvan er drie in mijn studentenhuis zaten die A-verpleegkunde deden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En de Weezenlanden met al die lieve zusters
De Bierton idd, ooit ook nog eens geweest....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bedoel je die die op een gegeven moment gesloten was?
De Biertrom ofzo?
Heb daar ooit een paar nachten gelegen. 's Nachts kaarten met die meiden en ze haalden ook nog friet voor mij, in die patatzaak daartegenover.....Die meiden waren echt kanjertjes.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa... waarvan er drie in mijn studentenhuis zaten die A-verpleegkunde deden.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier verder strakkies [DGK # 138] Waar ze in Zwolle sterren gaan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |