Achja, persoonlijk zou het voor mij gaan tussen Engeland of Spanje, maar moet uiteraard nog eerst Spaans beheersen voordat ik die afweging kan makenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
Als je in NL blijft werken kan je ook je hypotheekrente aftrekken en gebruik maken van de gezondheidszorg
in beide landen, Duitsland heeft een zeer goede gezondheidszorg overigens. In ga dus niet in een NL kolonie wonen, maar van mensen uit Kleve weet ik dat ze de kids allemaal in NL naar school laten gaan als ze bij emigratie ouder waren dan 6.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Librije.....mag het iets goedkoper ook?
Dan drinken we gewoon bierquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat valt nog best wel mee. Het zijn de wijnen, die maken het zo duur.
Ja, want het blijven gewoon de twee onder één kap gezinnen die daar wonen. Wij zijn van Apeldoorn naar Drenthe gegaan omdat we binnen een jaar flink hadden gecasht op een nieuwbouwappartement. Voor dat geld kreeg je daar niet bijzonder veel dus maar naar Drenthe. We gaan dus eigenlijk steeds verder en goedkoper maar wel groter wonen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb zelf ook wel eens zitten denken om in die grensstreek een baan te zoeken. Het kan echt de moeite waard zijn als je groot wil wonen. Ik ben nu alleen, maar als ik een gezinnetje zou hebben (dat kost veel geld) dan is het echt niet zo fout om op die manier je kosten naar beneden te brengen en toch riant te wonen.
Oe, destijds nóóit in me opgekomen dat ik dáár nog eens mee zou scoren.quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Gert het volgende:
Oe, destijds nóóit in me opgekomen dat ik dáár nog eens mee zou scoren.
Weet ik veel, net je hoofd ergens hard aan gestotenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Waarom kijk ik een clip van Brian op youtube?
Je gaat je écht niet jofel voelen daar hoor, met je plastic tasje Aldi-wijn onder de tafel weggemoffeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan drinken we gewoon bier![]()
of nemen zelf wijn mee van de Aldi
Heb je gezopen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Wel stoer!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Slechts.
Ik ben daar nog een jaar afwashulp geweest.![]()
Of nee dat is eigenlijk helemaal niet stoer hè.
van je fiets gevallen?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:04 schreef Dementor het volgende:
Ik denk het.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet ik veel, net je hoofd ergens hard aan gestoten
Ze neemt zelfs haar eigen magere yoghurt mee, ik zeg het je.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
of nemen zelf wijn mee van de Aldi
Kan nog steeds niet slapenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heeeeeu jij mag hier heul niet meer zijn.
Ha schavuit....hoe was je dag, temidden van al die schone Poolsen, behangen met oud ijzer...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet ik veel, net je hoofd ergens hard aan gestoten
Dus ik hád het zelfs al een keer verteld. Val ik ff door de mand.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wel stoer!
...en het personeel kreeg kalfsvleeskroketten van de FEBO he?
Top-restaurant
Welke nieuwe fiets? Heb je die van Noek gekocht? Want dan vind ik m mooi! (ik wil m ook!!!) Met bubbles!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn nieuwe fiets?
Schoonmoeders zijn tof....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze neemt zelfs haar eigen magere yoghurt mee, ik zeg het je.
En volgens mij is het weer bijna de tijd van goedkoop eten voor studenten. Geen idee hoe dat heet. Maar voor iedereen tussen 18 en 30 ofzo kan je dan boeken en eet je voor 25 euro een drie gangen diner in een sterren- restaurant.quote:
Jij wil altijd bubbles.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Welke nieuwe fiets? Heb je die van Noek gekocht? Want dan vind ik m mooi! (ik wil m ook!!!) Met bubbles!
Hebben?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schoonmoeders zijn tof....
Ik weet niet meer wat het voor mij is. Zit hier maar zielig te zijnquote:
Het zijn gewoon afkickverschijnselen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat het voor mij is. Zit hier maar zielig te zijn![]()
Volgens mij heb ik iets waardoor ik nooit meer kan slapen ofzo. Ben ook niet moe. Volgens mij is het iets ernstgs. Insomnia, daar is toch een film van? Ging die man niet dood?
Ja. Zwolle.quote:
Als je linkje hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En volgens mij is het weer bijna de tijd van goedkoop eten voor studenten. Geen idee hoe dat heet. Maar voor iedereen tussen 18 en 30 ofzo kan je dan boeken en eet je voor 25 euro een drie gangen diner in een sterren- restaurant.
* debuurvrouw Googlen gaat Ik weet dat de Librije meedoet maar dat je je er vroeg voor moet opgeven.
Ik vond de mijnes altijd erg leuk, op één na. Die kwam uit Rotterdam, woonde al tientallen jaren in een dorp rond Zwolle maar bleef er op neer kijken. Altijd en eeuwig moest je aanhoren "Bij ons in Rotterdam......" 't Was een stinkhoerquote:
Is toch niet normaalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zijn gewoon afkickverschijnselen.
Reserveer dan ook voor ons. Doe maar voor 10 personen waarbij er 9 af gaan zeggen. Zet maar op mijn naam dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je linkje hebt
Moet binnenkort toch weer die kant op
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zijn gewoon afkickverschijnselen.
Ach joh gewoon ff lekker fokken, Fan zal zo wel opstaan en voor je het weet is het dan weer 3 uurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets waardoor ik nooit meer kan slapen ofzo. Ben ook niet moe. Volgens mij is het iets ernstgs. Insomnia, daar is toch een film van? Ging die man niet dood?
Met een beetje geluk haal je Ommoord.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Is toch niet normaalEn ik MOET MOET MOET slapen, anders rij ik morgen mn auto al aan het eind van de straat tegen een boom. Ik wil die Mickey-oren hebben
En maar de hele tijd doen alsof je een echte Hagenees bentquote:
Wat is er dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurd pas als je daar bent gearriveerd.quote:
Ik kom wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef noekje het volgende:
Reserveer dan ook voor ons. Doe maar voor 10 personen waarbij er 9 af gaan zeggen. Zet maar op mijn naam dan.
Neeee, dat mag niet! alsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach joh gewoon ff lekker fokken, Fan zal zo wel opstaan en voor je het weet is het dan weer 3 uur
Hey Buuf, ga je ook verhuizen? Anders hoor je er niet meer bijquote:
Ja, als Fan hier komt vliegen de uren voorbij, vooral de nachtelijke urenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach joh gewoon ff lekker fokken, Fan zal zo wel opstaan en voor je het weet is het dan weer 3 uur
Zit ik daar dus in m'n 1tjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Reserveer dan ook voor ons. Doe maar voor 10 personen waarbij er 9 af gaan zeggen. Zet maar op mijn naam dan.
Ik wil alleen maar die Mickey-oortjes. Oh ja en op de foto met Knabbel en Babbel, daarna ben ik best bereid om het park te verlaten hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurd pas als je daar bent gearriveerd.
Zou wat zijn zeg!
Midden in zo'n park opeens helemaal para worden.
Zie je mickey mouse zo wegrennen.
Jaaa!! Dat knusse centrum, dat dialect, de Sassenpoort, Hedon, de Singel, Eureka. En de helft van m'n familie.quote:
Ik kan alleen van de restaurantweek vinden. En dat is pas in maart weer?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je linkje hebt
Moet binnenkort toch weer die kant op
Nog nóóit van gehoord. Goede naam wel, voor een voetballert.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ken jij toevallig Ben Spanhaak? Die voetbalde bij Pec-Zwolle.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey Buuf, ga je ook verhuizen? Anders hoor je er niet meer bij.
Ik heb daar ooit gewoond, weet ik niks meer van maar wij zijn vertrokken en de rest van de familie bleef achter. Daardoor kwam ik daar nog zeker 2x in de week. Mijn vader werkte bij Scania. Ik dacht altijd dat hij de directeur was daar. Wij liepen daar altijd alleen samen hand in hand door die grote fabriek en ik kreeg choco van de portiers. Ik was de directeursdochter. 1 Jaar geleden kwam ik erachter dat hij gewoon iets deed met automatisering. Mijn broers zijn daar wel weer gaan wonen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa!! dat knusse centrum, dat dialect, de Sassenpoort, Hedon, de Singel, Eureka. En de helft van m'n familie.
Ken jij het goed dan?
Je vergeet Holtenbroekquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa!! Dat knusse centrum, dat dialect, de Sassenpoort, Hedon, de Singel, Eureka. En de helft van m'n familie.
Ken jij het goed dan?
Bedoel je die die op een gegeven moment gesloten was?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En die discotheek in Schelle?
Nou wat loop ik daar steeds mee te dwepen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En maar de hele tijd doen alsof je een echte Hagenees bent
Nee hoor, je steekt ons alleen de ogen uit met dat strand van je. Verder ben je alles.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou wat loop ik daar steeds mee te dwepen.![]()
Ik ben niets, helaas.
Jaaa... waarvan er drie in mijn studentenhuis zaten die A-verpleegkunde deden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En de Weezenlanden met al die lieve zusters
De Bierton idd, ooit ook nog eens geweest....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bedoel je die die op een gegeven moment gesloten was?
De Biertrom ofzo?
Heb daar ooit een paar nachten gelegen. 's Nachts kaarten met die meiden en ze haalden ook nog friet voor mij, in die patatzaak daartegenover.....Die meiden waren echt kanjertjes.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaa... waarvan er drie in mijn studentenhuis zaten die A-verpleegkunde deden.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier verder strakkies [DGK # 138] Waar ze in Zwolle sterren gaan zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |