Jij wil altijd bubbles.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Welke nieuwe fiets? Heb je die van Noek gekocht? Want dan vind ik m mooi! (ik wil m ook!!!) Met bubbles!
Hebben?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schoonmoeders zijn tof....
Ik weet niet meer wat het voor mij is. Zit hier maar zielig te zijnquote:
Het zijn gewoon afkickverschijnselen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat het voor mij is. Zit hier maar zielig te zijn![]()
Volgens mij heb ik iets waardoor ik nooit meer kan slapen ofzo. Ben ook niet moe. Volgens mij is het iets ernstgs. Insomnia, daar is toch een film van? Ging die man niet dood?
Ja. Zwolle.quote:
Als je linkje hebtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En volgens mij is het weer bijna de tijd van goedkoop eten voor studenten. Geen idee hoe dat heet. Maar voor iedereen tussen 18 en 30 ofzo kan je dan boeken en eet je voor 25 euro een drie gangen diner in een sterren- restaurant.
* debuurvrouw Googlen gaat Ik weet dat de Librije meedoet maar dat je je er vroeg voor moet opgeven.
Ik vond de mijnes altijd erg leuk, op één na. Die kwam uit Rotterdam, woonde al tientallen jaren in een dorp rond Zwolle maar bleef er op neer kijken. Altijd en eeuwig moest je aanhoren "Bij ons in Rotterdam......" 't Was een stinkhoerquote:
Is toch niet normaalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zijn gewoon afkickverschijnselen.
Reserveer dan ook voor ons. Doe maar voor 10 personen waarbij er 9 af gaan zeggen. Zet maar op mijn naam dan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je linkje hebt
Moet binnenkort toch weer die kant op
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zijn gewoon afkickverschijnselen.
Ach joh gewoon ff lekker fokken, Fan zal zo wel opstaan en voor je het weet is het dan weer 3 uurquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets waardoor ik nooit meer kan slapen ofzo. Ben ook niet moe. Volgens mij is het iets ernstgs. Insomnia, daar is toch een film van? Ging die man niet dood?
Met een beetje geluk haal je Ommoord.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:13 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Is toch niet normaalEn ik MOET MOET MOET slapen, anders rij ik morgen mn auto al aan het eind van de straat tegen een boom. Ik wil die Mickey-oren hebben
En maar de hele tijd doen alsof je een echte Hagenees bentquote:
Wat is er dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurd pas als je daar bent gearriveerd.quote:
Ik kom wel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef noekje het volgende:
Reserveer dan ook voor ons. Doe maar voor 10 personen waarbij er 9 af gaan zeggen. Zet maar op mijn naam dan.
Neeee, dat mag niet! alsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach joh gewoon ff lekker fokken, Fan zal zo wel opstaan en voor je het weet is het dan weer 3 uur
Hey Buuf, ga je ook verhuizen? Anders hoor je er niet meer bijquote:
Ja, als Fan hier komt vliegen de uren voorbij, vooral de nachtelijke urenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach joh gewoon ff lekker fokken, Fan zal zo wel opstaan en voor je het weet is het dan weer 3 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |