In de Eifel, omgeving van Aken, als ik het goed begrepen heb zoek jij ergens in de omgeving van Enschede he?quote:
Het is bij Drenthe de grens over, of bij Hardenberg de grens over. Het ligt er maar aan van welke kant je komt. Ik ben een colafles hoor, topografisch gezien.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Dementor het volgende:
Noekje waar ga je wonen dan?
In welke deelstaat?
Wil ik ook weer heenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:19 schreef Gert het volgende:
Helaas.. ik ben nog sneller met de boot in Engeland.
Eifelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
In de Eifel, omgeving van Aken, als ik het goed begrepen heb zoek jij ergens in de omgeving van Enschede he?
Beieren is ontzettend mooi maar dat volkquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:23 schreef Dementor het volgende:
Ik zou een mooi huis ergens in de bergen van Beieren ook niet afslaan hoor.
Er zijn nog wel plekjes in Beieren die omdat ze zo ontzettend duur zijn bepaald volk weren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Beieren is ontzettend mooi maar dat volkdenk aan Beckenbauer
Veel water dus zeilen, maar beetje lullige bootjes voor jou denk ik, zag pas een foto van je zeewaardige jachtquote:
Dat was in mijn Gouden Eeuw...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
Veel water dus zeilen, maar beetje lullige bootjes voor jou denk ik, zag pas een foto van je zeewaardige jacht
Ja en dáár woont fijn volk wou je zeggen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn nog wel plekjes in Beieren die omdat ze zo ontzettend duur zijn bepaald volk weren.
Het ging mij puur om de locatie he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en dáár woont fijn volk wou je zeggen.
Niet Enschede dus. Oh das wel mooi. zeg. De Eifel. Da's nog veul mooier dan hier, alleen liggen mijn wortels toch een beetje hier. Als ik die boom ga omhakken, dan sterf ik een beetje mee.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
In de Eifel, omgeving van Aken, als ik het goed begrepen heb zoek jij ergens in de omgeving van Enschede he?
Jups, maar de laatste paar jaar wel vrij massaal....complete nederlandse wijken daar.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:36 schreef Dementor het volgende:
Dit is trouwens al jaren aan de gang.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je moet voor de gein eens kijken, zoeken tot 250.000 euro, je koopt complete landhuizen met zwembaden erbij......
http://www.woneninduitsland.de/bestaandebouw.php
Er zijn plenty nadelen.....maar ook plenty voordelen. 't Is gewoon een kwestie van afstrepenquote:
Je moet Duits praten overalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:44 schreef Manu82 het volgende:
Wat zijn de nadelen dan?
met kids bv. duitse onderwijs is echt totaal anders.quote:
Vergat ik nog en dealen met die mentaliteitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet Duits praten overal.
Familie, Taal, pensioen, ziektekosten, belastingen, etc. Het blijft een heel geregel en gedoe. Maar ondanks dat kan het heel erg de moeite waard zijn om het te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |