En dat ze lekker de teer krijgen met hun misplaatste psychologische geneuzel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Precies!
En dat waren de avonturen van CarO in sollicitatieland.
Oh je slaat zo ontzettend de spijker op zn kop!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ze lekker de teer krijgen met hun misplaatste psychologische geneuzel.![]()
Pfff, HR-cursusje gevolgd en dat dan uitproberen op sollicitanten.![]()
Zo te horen zou je niet zomaar gewoon een aardige baan gaan krijgen, maar mee gaan draaien in een "concept".
JE BENT TOCH NIET GEK?
Nou, leuk!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, een enorme bui toen ik naar huis fietste, echt niet normaal meer.
Kon mijn slippers meteen weggooien, die zijn van een soort touw en karton en hartstikke leuk, maar die vielen van mijn voeten toen ik thuiskwam.
Had ze precies 1 week
Nou weet je, die bui op zich was eigenlijk best lekker.quote:
Die moet je ook niet nemen he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:10 schreef blomst het volgende:
Ben en Jerry chocola met brownies lonkte zo naar me in de winkel, maar het is
en 's avonds niet naar bed willen zeker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef Dementor het volgende:
Ik ga maar even wat koken, ben weer eens op de bank in slaap gevallen
Zo is dat echt he. Niets leukers dan fietsen in de stromende regen, heerlijk. Liefst in het donker. Lekker spoelen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou weet je, die bui op zich was eigenlijk best lekker.
Ik dacht, ik word toch nat, kan ik me er net zo goed aan overgeven, dus toen was het inderdaad léuk!
![]()
Ik keek nog even David Letterman en toen ging ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:17 schreef blomst het volgende:
[..]
en 's avonds niet naar bed willen zeker.
That's hot!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:17 schreef Dementor het volgende:
Paris Hilton zou zeggen: loves it.
Oeps, ze liggen al in de vuilnisbak.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:29 schreef noekje het volgende:
CarO, dikke kus erop en 5 is gewoon too much. Dat redt geen hond en al zeker geen bouwjaartjes '91. Dus je weet het niet. Maar wat die Nmns zei vind ik best wel sterk. Bellen en zeggen dat je niet tevreden was over het gesprek en of je nog een keer mag komen praten. Daar moet je wel sterk voor in je, ja hoor, daar komt die, in je schoenen staan maar jij kunt dat.
Nee, nog niet gestreken. Ga ik ook niet meer doen vandaag.
Kartonnen slippers, die moet je nu dus wel gaan scheiden of je stuurt ze naar Afrika, dude.
Jij snapt het, maar dat wist ik al een tijdje.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
That's hot!![]()
Nee, CarO, rot voor je van het gesprek! Maar als het al zo'n stom sollicitatiegesprek is, hoe zal het dan zijn om er ook daadwerkelijk te werken? Beter af zonder! Maar je was er alweer overheen las ik!![]()
Ik ga zo naar Batman, iemand hem al gezien? (ik wil alleen dingen horen als 'jaaa die was leuk' en 'het is mijn nieuwe lievelings', anders moet ik straks naar een stomme film van 2,5 uur)
Ik gooi ook weleens glaswerk in de prullenbak hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oeps, ze liggen al in de vuilnisbak.
Moeten ze in de gft?
Scheiden he....nou, ze bekijken het maar, ik gooi zelfs de drankflessen tegenwoordig in de gewone vuilnisbak
Nee heb Batman niet gezien, wél Mamma Miaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
That's hot!![]()
Nee, CarO, rot voor je van het gesprek! Maar als het al zo'n stom sollicitatiegesprek is, hoe zal het dan zijn om er ook daadwerkelijk te werken? Beter af zonder! Maar je was er alweer overheen las ik!![]()
Ik ga zo naar Batman, iemand hem al gezien? (ik wil alleen dingen horen als 'jaaa die was leuk' en 'het is mijn nieuwe lievelings', anders moet ik straks naar een stomme film van 2,5 uur)
Paris en ik zijn like this (*kruist wijs- en middelvinger over elkaar)!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:38 schreef Dementor het volgende:
Jij snapt het, maar dat wist ik al een tijdje.
Geesh Louise...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Paris en ik zijn like this (*kruist wijs- en middelvinger over elkaar)!
Daar waag ik me dan weer niet aan. Ben paar jaar terug naar de musical geweest en ben eerder weggegaan, wat was dat verschrikkelijk zeg! 'En ik bedank je voor de mu-zieeeeeek' <- niet oké!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:40 schreef -Blurk- het volgende:
Nee heb Batman niet gezien, wél Mamma Mia
Je nieuwe lievelings?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:42 schreef Dementor het volgende:
The Dark Knight is top.
Nee mijn lievelings zijn nog steeds een beetje World Trade Center (2006) en The Bucket List, maar dat wisselt dus enorm.quote:
Haha, nee dat doe ik niet. Ik zie het wel, ik hoor het wel. Mocht ie dan zeggen dat het niets was zal ik idd aangeven dat ik niet tevreden was.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:29 schreef noekje het volgende:
CarO, dikke kus erop en 5 is gewoon too much. Dat redt geen hond en al zeker geen bouwjaartjes '91. Dus je weet het niet. Maar wat die Nmns zei vind ik best wel sterk. Bellen en zeggen dat je niet tevreden was over het gesprek en of je nog een keer mag komen praten. Daar moet je wel sterk voor in je, ja hoor, daar komt die, in je schoenen staan maar jij kunt dat.
Nee, nog niet gestreken. Ga ik ook niet meer doen vandaag.
Kartonnen slippers, die moet je nu dus wel gaan scheiden of je stuurt ze naar Afrika, dude.
[zeurdreinmiepjank]Jahahaaa maar dat wil ik dus wél, daar werkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
That's hot!![]()
Vind ik wel sterk! In die situatie "Nee" zeggen getuigd van kracht. Zou voor mij een positief puntje zijnquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:49 schreef CarOnline het volgende:
Maar ach, ik wilde het ook niet zo opblazen hoor maar ik baalde gewoon, dat ik zo knullig deed. Ik moest hem ook nog overtuigen een pen te kopen maar na 3 zinnen zei ik dat ik dat niet ging doen, laat maar zitten
1. Je was in ieder geval uitgenodigd, dat wordt lang niet iedereenquote:Heh wat een kutdag!!!
Niets, helemaal niets, tralalalaaaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind ik wel sterk! In die situatie "Nee" zeggen getuigd van kracht. Zou voor mij een positief puntje zijn
[..]
1. Je was in ieder geval uitgenodigd, dat wordt lang niet iedereen
2. Een ervaring rijker
3. De helft van de was gestreken
Dusse.....wat was er nu kut?
Ja, Blurk dr slippers zijn naar hun grootjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik geloof dat ik ff moet teruglezen.
Dat is pas echt kutquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ik vergeet erbij te zeggen dat ik best wel eens kan overdrijven. Of een drama-queen ben![]()
"t Is allemaal één groot fucking toneelspel, de hele meuk. Ondermeer daarom vond ik Jaap ook zo leuk, 'n beetje er doorheen banjeren....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:02 schreef Dementor het volgende:
Altijd leuk trouwens om HRM een loer te draaien.
Zo voelt het ook hoor, iedere keer weer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
"t Is allemaal één groot fucking toneelspel, de hele meuk. Ondermeer daarom vond ik Jaap ook zo leuk, 'n beetje er doorheen banjeren....
Het leuke is dan dat je het spel mee kunt spelen zodra je het door hebt. Sterker nog, af en toe kun je het omdraaien in je voordeel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo voelt het ook hoor, iedere keer weer.
Ah, sinds je niet meer blauw bent ben je ook hopeloosquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, da's dan weer een enorm pluspunt.
Doe nu es fotootjes joh.....ben ook zo nieuwsgierig!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:09 schreef noekje het volgende:
Oh oh oh, ik heb het huis al aan de buitenkant gezien. Het was heel anders dan ik had gedacht en dat vond ik eerst best erg en nu spannend.
Jee ja, zeg. Goh!
Dat doe ik al vanaf dag 1.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het leuke is dan dat je het spel mee kunt spelen zodra je het door hebt. Sterker nog, af en toe kun je het omdraaien in je voordeel.
Dank je, ik zal kijken wat ik met je advies kanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:voor CarO, kan gebeuren, als je er maar van leert en niet bij de pakken neerzit
.
Zo, advies van een puber.
Ik ga je pm-en. Opletten hè?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe nu es fotootjes joh.....ben ook zo nieuwsgierig!
En stel zelf vragen aan iemand die achter de tafel zit en die niets zegt.....je hebt opeens de controle over het gesprek. Die gast is opeens net zo nerveus als dat jij bentquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
En koop zo'n boekje met de 100 meest voorkomende vragen tijdens sollicitaties, klinkt studentikoos maar 't kan je zeker helpen in de voorbereiding.
Je hebt zo'n boekje van de volkskrant, is ideaalquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
En koop zo'n boekje met de 100 meest voorkomende vragen tijdens sollicitaties, klinkt studentikoos maar 't kan je zeker helpen in de voorbereiding.
Doe mij een cc'tjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |