Ja dacht dat ik mijn webcam kwijt was, maar vond hem net in een ouwequote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:50 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat het uitzicht uit je raam?
Van alles!quote:
ah !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dacht dat ik mijn webcam kwijt was, maar vond hem net in een ouwe
doos
Wat waardeloos zegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef CarOnline het volgende:
Over collega's gesproken, ik heb zojuist mn sollicitatie verprutst![]()
Maandag hoor ik meer, maar laat maar.
Ik wil niet weten wat er allemaal aan mij schort
Beide.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slecht gevoel over dus.....of gewoon onzeker?
Geen idee, was aan het kijken of het morgen leuk zou zijn een webcamquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah !![]()
maar de rest van de website..... wat kunnen we daar allemaal doen
Zó erg was het ook niet maar ik had wel een beetje t gevoel of ik bij de psycholoog zatquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat waardeloos zeg![]()
Denk dat er iets aan hén schort als ze jou niet aannemen.
Bellen! Zeggen dat je vond dat het vanuit jouw kant niet liep en dat je een tweede kans wil!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Beide.
Denk ik. Ach, weet ik veel, t liep gewoon niet zo lekker.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van alles!
't Was nogal een psychologisch gesprek ofzoiets.
Beetje veel de diepte in, noem 5 positive dingen aan je zelf, noem 5 negative dingen aan jezelf![]()
Hij had qua positive dingen wel een aardig kloppend beeld van mij maar negatief niet en ik kon niet onder woorden brengen wat er niet klopte. Er was geen tijd of moment voor ofzo.
En t begon al slecht, allemaal hippe slanke mensen en toen voelde ik me zó on hip.
En ik ben écht heel leuk en vlot en gezellig maar daar voelde ik me dat zo ontzettend niet. En ik moet niet gezellig zijn, maar strak in de lak. En strak in mn vel en dat zit ik niet.
En jong, vooral jong, en ik vóel me jong maar naast iemand met geboorte jaar 1991 ben ik dat niet.
Nou ja, jammer want het leek me echt ontzettend leuk.
Toen heb ik in de auto maar heel hard
gedraaid
Als je dat niet weet is het misschien handig om gewoon een keer paar vrienden te mailen die dat ook eerlijk durven te zeggenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Van alles!
't Was nogal een psychologisch gesprek ofzoiets.
Beetje veel de diepte in, noem 5 positive dingen aan je zelf, noem 5 negative dingen aan jezelf![]()
Hij had qua positive dingen wel een aardig kloppend beeld van mij maar negatief niet en ik kon niet onder woorden brengen wat er niet klopte. Er was geen tijd of moment voor ofzo.
O ja, dat is waar ook Fan, was het even vergetenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
fuck it met hun geboortejaar 1991![]()
de wereld vergaat toch in 2012
Tijd om collega's te naaienquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
fuck it met hun geboortejaar 1991![]()
de wereld vergaat toch in 2012
en ik ga die hele worst opvreten bij mijn boerenkool dan zit die kilo er ook weer zó bijquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tijd om collega's te naaien![]()
Om wat voor baan gaat het eigenlijk CarO?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:57 schreef CarOnline het volgende:
Zó erg was het ook niet maar ik had wel een beetje t gevoel of ik bij de psycholoog zat
Gelijk heb je! En dan even lekker bijslapenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en ik ga die hele worst opvreten bij mijn boerenkool dan zit die kilo er ook weer zó bij
mijn naam is al in gebruikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:48 schreef PeterNB het volgende:
Zo weer thuis in mijn eigen stadje
http://www.justin.tv/peternb
Weet je wat ik vandaag bij de lunch opheb ? GRIEKSE KAASBROODJES !!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en ik ga die hele worst opvreten bij mijn boerenkool dan zit die kilo er ook weer zó bij
Waarquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:02 schreef Dementor het volgende:
Kut.
Doe nou niet Fan, je gaat net zo lekker.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ja wat BQ zegtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Om wat voor baan gaat het eigenlijk CarO?
Ik lees je antwoord straks wel, ga in de pannen roeren en niet te verdrietig hoor, komt goed.
Ze zijn gewoon gek als ze je niet aannemen, fuckers.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelijk heb je! En dan even lekker bijslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |