Waaaaat nu al? Oh jee, en nu?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:09 schreef noekje het volgende:
Oh oh oh, ik heb het huis al aan de buitenkant gezien. Het was heel anders dan ik had gedacht en dat vond ik eerst best erg en nu spannend.
Jee ja, zeg. Goh!
Initiatief is the toverwoordquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En stel zelf vragen aan iemand die achter de tafel zit en die niets zegt.....je hebt opeens de controle over het gesprek. Die gast is opeens net zo nerveus als dat jij bent
Jups, vandaar ook dat zei dat ze moest bellen voor een tweede gesprek.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Initiatief is the toverwoord.
Wat zegt dat studentje dan?quote:
Als ze daar uberhaupt al snel internet hebbenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als Noekie dat huis neemt heeft ze heul geen tijd en zin meer om op zo'n pauperforum wat berichtjes te tikken.
Dat die roze niet mooi vindt. Nu heb ik zin om hem te scheiden of achter mijn fiets te hangen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zegt dat studentje dan?![]()
Ga je het morgen van binnen bekijken?
Ja, echt wel en anders zet ik wel een koe op een fiets. Fietsen meid, snelheid moet ik hebben!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ze daar uberhaupt al snel internet hebben
Ik mis je nu al, heul veel leuke mensen gaan als eerste dood of vertrekken naar her...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, echt wel en anders zet ik wel een koe op een fiets. Fietsen meid, snelheid moet ik hebben!
Joh, ze hebben daar écht wel internet anders ga ik niet. Punt! Echt hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mis je nu al, heul veel leuke mensen gaan als eerste dood of vertrekken naar her...
Die krijgt zijn eigen slaapkamer. Ik zit te denken aan een jungle-thema. Slaapkamers zat.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:50 schreef Dementor het volgende:
Noekje, wat doen jullie met Herman?
Zeker hebben ze in Deutschland internet je moet er alleen veel meer voor organiseren dan hier.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:08 schreef noekje het volgende:
Joh, ze hebben daar écht wel internet anders ga ik niet. Punt! Echt hoor.
Goed!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zeker hebben ze in Deutschland internet je moet er alleen veel meer voor organiseren dan hier.
jaja ook ik ben aan het kopen over de grens
CarO gaat je zo hard klappen als ze weer terug is, keihard klappen met haar supersnelle verbinding. Berg je maar vast.quote:
Oh, wat leuk. Waar?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:12 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zeker hebben ze in Deutschland internet je moet er alleen veel meer voor organiseren dan hier.
jaja ook ik ben aan het kopen over de grens
Moet nog blijken maar tis wel grappig zo dichtbij, ik woon dicht bij de grens, en toch zo andersquote:
Meneer Noek gaat netjes mee hoor. Die vuige NSB-er.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn die landverraders overwegend vrouw tegenwoordig?
Alles wat ik bestel uit Deutschland komt hier keurig aan.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:14 schreef Sporti het volgende:
[..]
Moet nog blijken maar tis wel grappig zo dichtbij, ik woon dicht bij de grens, en toch zo anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |