quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Doe nou niet Fan, je gaat net zo lekker.
Neem gewoon een koppie van die hasjthee van je
Wat voor soep?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er loopt gewoon even iets goed in de soep hier.
caroquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:37 schreef CarOnline het volgende:
Over collega's gesproken, ik heb zojuist mn sollicitatie verprutst![]()
Maandag hoor ik meer, maar laat maar.
Ik wil niet weten wat er allemaal aan mij schort
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
carovoor jou dertig anderen!
![]()
nee, aan jou schort toch (bijna) niets!?
[ afbeelding ]
strijken, kreng
Ah best lekker, al ben ik toch meer fan van Chinese Tomatensoepquote:
Van die lekkere zoetequote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah best lekker, al ben ik toch meer fan van Chinese Tomatensoep
Maar wel met witte peper er doorheenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Van die lekkere zoete
Beter lastig per mail, dan lastig aan je deur !!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee iemand doet lastig per mail.
Gewoon luisteren ja!![]()
Jij bent hét voorbeeld van liefdequote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
whehe, gelul!
caro is lief; ik ook btw
Dank je Willem-Jofez, dat had ik net nodigquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:13 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
carovoor jou dertig anderen!
![]()
Tof schort, dat mankeert er aan mij!quote:
Ligt eraan wie het is he.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Beter lastig per mail, dan lastig aan je deur !!
't Geeft ook niks. 't Is goed dat je je oude schoenen niet weg mikt voordat je je nieuwe krijgt.....quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:19 schreef CarOnline het volgende:
't Gaat om een schoenenzaak, echt super modern met alles erop en eraan, en t lijkt me zó leuk!
Ook qua werktijden enzo. Ah nou ja, ik heb werk nu. En dat is ook fijn dat ik dat heb en ook leuk als ik helemaal ingeburgerd ben.
Precies!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Geeft ook niks. 't Is goed dat je je oude schoenen niet weg mikt voordat je je nieuwe krijgt.....
't Gaat nu vast heel stil blijvenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Precies!
En dat waren de avonturen van CarO in sollicitatieland.
Iemand nog wat leuks beleefd?
komt wel goed met jou!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je Willem-Jofez, dat had ik net nodig![]()
[..]
Tof schort, dat mankeert er aan mij!
Dat heb ik niet, maar wel bijna klaar mit strijken
Jawel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
komt wel goed met jou!![]()
ga ff het dorp in, leters![]()
slash
mzzl
quote:
Ja, een enorme bui toen ik naar huis fietste, echt niet normaal meer.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Precies!
En dat waren de avonturen van CarO in sollicitatieland.
Iemand nog wat leuks beleefd?
Klinkt niet echt leukquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, een enorme bui toen ik naar huis fietste, echt niet normaal meer.
Kon mijn slippers meteen weggooien, die zijn van een soort touw en karton en hartstikke leuk, maar die vielen van mijn voeten toen ik thuiskwam.
Had ze precies 1 week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |