Uhuhquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een bar in je huis roeleert de pan uit, gefeli.
oh jawelquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:45 schreef Charisma het volgende:
gefeli - dat is een mooie start zo !
vraagje, heeft de slaapkamer geen ramen?
Vooralquote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
hoertje
owh, kan niet wáchten tot we er wonenNijmegen
meer ruimte
grote keuken
Nijmegen
Tegen wie heb je het nou?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
sloerie, waar 's jullie topic?
Ik ga toch nog geen topic openen als ik nog 2 maanden op m'n sleutel moet wachtenquote:
echt nieuw is het niet geloof ik. Jaren 80 gok ik zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:11 schreef tonks het volgende:
Is dat in dat nieuwe gebouw in dukenburg? of daar achter bij het station?
Ja maar waarín? In je balkonpui, in je keukenkastjes, in je slaapkamer, halverwege je huiskamer, in je berging, plafond, bij de buren, in je koelkast, in je onderbroek... wáár???quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
echt nieuw is het niet geloof ik. Jaren 80 gok ik zo
@duderinnetje: dankenneh, gewoon 'schuifdeuren', als in 'deuren die schuiven'. Stuk of 2 wrsch. Dit zodat de katten ze niet open gaan hengelen
Het balkon...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie onderaan het plaatje nog een ruimte met twee stoelen en een tafeltje ertussen. Wat is dat? De wachtkamer voor bezoek ofzo?.
We hebben een Bquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie onderaan het plaatje nog een ruimte met twee stoelen en een tafeltje ertussen. Wat is dat? De wachtkamer voor bezoek ofzo?.
Nou gewoon; IN Moblo's toekomstige stulpje, dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar waarín? In je balkonpui, in je keukenkastjes, in je slaapkamer, halverwege je huiskamer, in je berging, plafond, bij de buren, in je koelkast, in je onderbroek... wáár???
balkonquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:02 schreef Viking84 het volgende:
in de barquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar waarín? In je balkonpui, in je keukenkastjes, in je slaapkamer, halverwege je huiskamer, in je berging, plafond, bij de buren, in je koelkast, in je onderbroek... wáár???
Muggenzifterquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aaah! Natuurlijk.
Wel luxe feauteuils voor op het balkon dan.
Oi, ik heb voor mijn boeken alleen al 2 kasten nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef Faithy het volgende:
we hebben maar één kast, uberhaupt, en dat werkt prima tot nu toe. En we gaan nog planken maken voor CD's en DVD's, dus dat komt ook goed.
In de slaapkamer hebben we inbouw en hanggedeelte, dus we gaan later nog even kijken of daar nog een kleine extra kast nodig is.
Maar idd, relatief gezien hebben we weinig kasten. En bij de bar komen barkrukken, dus denk niet dat daar nog extra boekenkastruimte komt!
Planken moeten we nog wel maken/bedenken waar, etc.
niet met haakjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:48 schreef morgane het volgende:
Ik wed dat een beetje kat een schuifdeur ook nog wel open krijgt hoor
daar krijg je vanzelf een uitnodiging voor. Maar ga geen topic openen zoals MKquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:33 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo! Even medeleven tonen voor de verhuizing en vast in de peiling houden wanneer de housewarming plaatsvindt
Dit dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en tip: Koop die lacktafel niet in het zwart, ik heb dus de kleine versie ervan en ik gooi dat ding nog eens een keer uit het raamkutstof iedere dag erop
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar krijg je vanzelf een uitnodiging voor. Maar ga geen topic openen zoals MKwant dan mag ik niemand weigeren, jeweetsch
ik heb zélf die tekening gemaakt, en de maten van onze meubels gebruiktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef Ixnay het volgende:
Mooi huisje.
Laat je niet te veel misleiden door die tekeningen die ze je er bij geven. Ze laten het allemaal wat groter lijken.
Die slaapkamer van 12m zal ongeveer 3 bij 4 zijn. Dat bed dat ze er in getekend hebben is naar verhouding nu nog geen 2 m en de breedte is nog geen 1,5 m. Met dezelfde gedachte hebben ze een hele kleine douche in de badkamer getekend waardoor net lijkt alsof het een hele grote badkamer is.
ps. Die LACK tafel heb ik ook. Echt geniaal die prijzen, ik vraag me af hoe ze het zo goedkoop kunnen maken.
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We hebben een B
We hebben een A
We hebben een L
En dan weet je het wel!
quote:
Aha als ik je zie dan roep ik wel : heey motorbloempjequote:Op zondag 10 augustus 2008 01:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik weet dat het subwijken zijn met straatnummers, we hebben in alle wel gereageerdmaar noem gewoon liever niet zo duidelijk waar
het blijft internet en ben makkelijk te herkennen met mn motortje daar
Nee het is niet echt rustig daar , elke dag auto's enzo en ook al die uitlaat gassenquote:Op zondag 10 augustus 2008 01:37 schreef motorbloempje het volgende:
Zwanenveld is het iig niet. Daar hebben we en woning recht achter het winkelcentrum, bij de ingang van de/een parkeergarage geweigerd... zag er niet zo rustig uit daar
quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:00 schreef LittleMiss het volgende:
Ik weet al waar motorbloempje woont![]()
Nijmegen is dan ook een ultiem relaxte stadquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:39 schreef LittleMiss het volgende:
Het is vooral vet gaaf dat je in nijmegen woont
Inderdaad, geen kraakpandsloopwijk meerquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Véél meer mogelijkheden dan waar je nu woont
Ben benieuwdquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:59 schreef motorbloempje het volgende:
ruim zat! Nogmaals, we zitten nu op de helft van dit met z'n tweeen en dat lukt ook prima, opzich
Yup!quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:35 schreef DarkElf het volgende:
Balkon lekker dicht maken, poezzies naar buiten
jullie meer ruimte (in de berging heb je sowieso ook genoeg voorraad ruimte voor lekkere kookdingen) en nog plek voor de motoren ook
We wonen nu al een half jaar officieel samen (dus incl. ook zijn spullenquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:16 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik heb ook een 3 maanden "samengewoond" op 20m2 studentenkamer (3 dagen per week, rest was ik elders). Daarna "kregen" we een woning van ruim 80m2 met 3 grote en wat kleine kamers en het is soms heerlijk om af en toe beide een aparte kamer op te zoeken..
. Achteraf ben ik blij dat we meer dan 2 kamers hebben. (zoektocht naar een geschikte huurwoning was onze eis ook minimaal 2 kamer appartement)
whahaquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:47 schreef DuchessX het volgende:Mén ik voel me behoorlijk stupide, kom er nú pas achter dat Moblo=
Faithy
![]()
![]()
Hoi Faithy, sorry hoor!![]()
We zijn idd helemaal verliefdquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:53 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben je gewoon al die tijd 'kwijt' geweest...sjees wat een muts![]()
Wel hartstikke fijn joh zo'n mooi appartement en zo licht ook binnen! Enne DE's idee voor de katten lijkt me best oké...wat vind jij?
nog even en dat kan officieel jaquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:59 schreef Juup© het volgende:
Nog eventjes dus en dan kun jij in deze reeks gaan posten
aah zooooquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
daar staat een kast naast met een spiegeldeur
vet tof man, ziet er goed uit!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:02 schreef AKnynke het volgende:
tvp. zometeen eerst het hele topic lezen!
Nee man, ben in Twente. Donderdag is het zo ver! Als jij gaat verhuizen ben ik er al!quote:
Eerst nog 4 hele lange dagen bij m'n ouders. En 15 uur met m'n ouders in de auto..quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dán pasik dacht dat je bijna aansluitend met opzeggen van je kamer weg ging
Ja, gelukkig wel. Maar dan nog is 15 uur wel heeeel lang!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop voor je dat je een goede band met je ouders hebt![]()
Daarom houd ik zo van jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
pardon?
als ik uitroeptekens wil plaatsen omdat ik er blij mee ben, is het niet aan jou om te oordelen of JIJ ze terecht vindt. Ik vind ze terecht omdat we én groter gaan wonen, en naar de stad waar we graag willen wonen verhuizen
zo, stfu over de uitroeptekens
Tis geen kathedraal maar een paleisjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:00 schreef FP128 het volgende:
Ik ook wel alhoewel die uitroeptekens wel erg overdreven zijn alsof je in een Kathedraal gaat wonen
En nu is het zover! Geniet ervan!quote:
Daar ga je dan!quote:
Ik denk dat ze nog in d'r nieuwe huis rondstruint en daar geen internet heeft.quote:
Ik bedoel natuurlijk: "Ik zou het leuk vinden om foto's te zien!"quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:14 schreef AKnynke het volgende:
foto's!!!!
Type spijkerbroek dat onder een beetje wijder loopt, oorspronkelijk om vrouwen makkelijker laarzen eronder aan te kunnen laten doen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
bootcuts? (nog steeds bij schoonouders... )
die broek die ik aan heb is 4 maten (!!!) te groot, van mn moeder geweest en wordt omhooggehouden door een riemquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Type spijkerbroek dat onder een beetje wijder loopt, oorspronkelijk om vrouwen makkelijker laarzen eronder aan te kunnen laten doen.
Mooi huis ook trouwens!![]()
Groen is tof!quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:50 schreef conleche het volgende:
Wat veel gedaan in 1 dag!!! Ik vind juist alle kleuren wel mooi, behalve dit groen, dus MoBlo: je moet idd. helemaal op je eigen smaak afgaan, want iedereen vindt toch wat anders!
Wat is dat met deze kleur groen? Ik lurk vaak in de k&w topics en iedereen schijnt het mooi te vinden en gebruikt het. Het lijkt op het collectieve gebruik van oranje in de jaren '70
Oke je vult het dus wel op, zozals je het beschrijft klinkt wel goedquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:24 schreef motorbloempje het volgende:
@Cocktail over de inham van de gipsplaten:
Dit is bewust zo.
Het tv-meubel past hier precies in, zodat we iets meer ruimte hebben om te lopen. Bovenin komen twee spotjes te hangen om de boel te verlichten, en het gaat heel tof worden
Ja, ga eensch uitziekenquote:Op maandag 1 september 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
en heb alweer veel te veel gedaan vanochtend dus zal Rene wel pissig zijn, want zou ziek op de bank blijven liggen...
Ga eens uitzieken!quote:Op maandag 1 september 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
en heb alweer veel te veel gedaan vanochtend dus zal Rene wel pissig zijn, want zou ziek op de bank blijven liggen...
Ik vond het zonder achterwand ook beter uitzien. Niet omdat het 'gezelliger' uitziet maar omdat het een wat meer ruimtelijk gevoel geeft. (wat imho toch wel belangrijk is bij een wat kleiner appartement)quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:03 schreef conleche het volgende:
Ik vond het er wel gezelliger uitzien zonder achterwandje. Maar dan zit je met de achterkant koelkast, maar daar kan je dan, wat Bluezz zegt een (boeken)kast tegenaanzetten.
en daar gaat het om..quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
ja, zeg, ik blijf me niet verdedigen over de inrichting en kleuren
WIJ vinden het leuk...
quote:Op maandag 8 september 2008 22:31 schreef mordradead het volgende:
Is dat niet zo'n ding met een gedicht erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Kom je volgende week lasagna eten? Of anders zaterdag? dan komt Eamonn ookquote:
Ik weet iig dat Eamonn en ik helemaal dubbel liggen nuquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kom je volgende week lasagna eten? Of anders zaterdag? dan komt Eamonn ookmoet alleen wel even checken of die dat lust
want?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet iig dat Eamonn en ik helemaal dubbel liggen nu
En ik zal even kijken of ik kan
Ik kom wel fdommequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
maar 't was écht niet zo bedoeld
nou, dan komt ze toch lekker niet
Ok, ik heb nog wel even dusquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:39 schreef -Mellow- het volgende:
Hoe lang stond jij ingeschreven bij Entree motorbloempje?
Er zijn ook genoeg katten die niet naar buiten gaan. En genoeg raskatten die alleen in een ren kunnen. Mij lijkt me dat niet zielig hoor, zeker niet als er goed voor de beestjes gezorgd wordt en ze voldoende ruimte hebben en dat lijkt me hier wel het gevalquote:Op maandag 27 oktober 2008 11:54 schreef -Mellow- het volgende:
Katten die alleen t balkon op kunnen en niet verder... ik weet niet, maar is dat niet een beetje zielig?
Katten die helemaal niet naar buiten mogen vind ik wel zielig. Ze houden ervan naar buiten te gaan, ook al hebben ze genoeg ruimte binnen.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Er zijn ook genoeg katten die niet naar buiten gaan. En genoeg raskatten die alleen in een ren kunnen. Mij lijkt me dat niet zielig hoor, zeker niet als er goed voor de beestjes gezorgd wordt en ze voldoende ruimte hebben en dat lijkt me hier wel het geval
Nonsens, zeker als ze nooit naar buiten zijn gegaan missen ze het ook niet. Mijn dierenarts vind dat ook onnodig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:07 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Katten die helemaal niet naar buiten mogen vind ik wel zielig. Ze houden ervan naar buiten te gaan, ook al hebben ze genoeg ruimte binnen.
Dat er goed voor ze gezorgd wordt heeft daar dan weer niet zo veel mee te maken vind ik.
hiermee impliceer je dat het je geen reet uitmaakt of mijn katten genoeg eten, drinken en aandacht krijgen, ze zijn ZIELIG omdat ze niet naar buiten mogen...quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:07 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Katten die helemaal niet naar buiten mogen vind ik wel zielig. Ze houden ervan naar buiten te gaan, ook al hebben ze genoeg ruimte binnen.
Dat er goed voor ze gezorgd wordt heeft daar dan weer niet zo veel mee te maken vind ik.
Natuurlijk het maakt heus wel uit of er goed voor ze gezorgd wordt. Ik bedoel alleen dat ik dat er even los van zag over het wel of niet naar buiten gaan. En uiteraard zijn ze beter bij jou af dan in het asiel.quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hiermee impliceer je dat het je geen reet uitmaakt of mijn katten genoeg eten, drinken en aandacht krijgen, ze zijn ZIELIG omdat ze niet naar buiten mogen...
nou ja, héél zielig
Als ik álle ruimte had gehad, een huis met een tuin, bosrijke omgeving, dan was 't eerste wat ze mochten naar buiten gaan, maar in een appartement op de 5e verdieping kán dat nu eenmaal niet. Dus nou ja, idd, wat Adelante al zei, laat ik ze maar terugbrengen naar het asiel, daar zijn ze vast beter af
ik heb er een die flinke eisen stelt aan buiten zijn: niet te koud, zeker niet nat, gewoon zon en veel zon en windstil graag want anders wappert zijn vacht zoquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb juist een kat die absoluut niet naar buiten wilEn die heeft het ook overgedragen op haar dochter.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb er een die flinke eisen stelt aan buiten zijn: niet te koud, zeker niet nat, gewoon zon en veel zon en windstil graag want anders wappert zijn vacht zo
Jij laat je kat naar binnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb er een die flinke eisen stelt aan buiten zijn: niet te koud, zeker niet nat, gewoon zon en veel zon en windstil graag want anders wappert zijn vacht zo
ik heb het dan ook niet over bewust 5 verdiepingen naar beneden springen, zoals je kunt lezen hierboven, maar door gewoon debiele domme actiesquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:22 schreef -Mellow- het volgende:
Een vriend van me heeft btw ook een kat en die woont ook hoog. Het balkon is nergens begaasd oid, en die kat springt nooit uit zichzelf van zo veel hoog naar beneden, dat durft ie niet.
Ik heb zelf de ervaring dat katten nooit van heel hoog springen omdat ze dat eng vinden.
Ik heb zelf de ervaring dat mensen nooit van heel hoog springen omdat ze dat eng vinden. EN OMDAT ZE DAN HUN NEK BREKEN. En toch zijn er zelfmoordenaarsquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:22 schreef -Mellow- het volgende:
Een vriend van me heeft btw ook een kat en die woont ook hoog. Het balkon is nergens begaasd oid, en die kat springt nooit uit zichzelf van zo veel hoog naar beneden, dat durft ie niet.
Ik heb zelf de ervaring dat katten nooit van heel hoog springen omdat ze dat eng vinden.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
suicidal kitteh?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb zelf de ervaring dat mensen nooit van heel hoog springen omdat ze dat eng vinden. EN OMDAT ZE DAN HUN NEK BREKEN. En toch zijn er zelfmoordenaars
Als ze diep ongelukkig kunnen worden omdat ze niet naar buiten kunnenquote:
Bijna 6 jaar ingeschreven voor een flatje? Wow...quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
5 jaar en 8 maanden, maar we hebben echt mega veel geluk gehad hoor!!
[
Het zijn niet de Harry's gewordenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:24 schreef NrSiX het volgende:
^idd, plaats dat anders ergens andersF&F discussie.
Motorbloempje, mijn vraag gelezen?
Kon ze ook al niet meer vinden op de site van ikea, maar kan erover heen kijken. Die je dr nu hebt staan vind ik ook wel erg tof!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het zijn niet de Harry's geworden
ik zal even de naam opzoeken van de stoelen die het wel zijn vanavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |