in de barquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar waarín? In je balkonpui, in je keukenkastjes, in je slaapkamer, halverwege je huiskamer, in je berging, plafond, bij de buren, in je koelkast, in je onderbroek... wáár???
Muggenzifterquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aaah! Natuurlijk.
Wel luxe feauteuils voor op het balkon dan.
Oi, ik heb voor mijn boeken alleen al 2 kasten nodigquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:25 schreef Faithy het volgende:
we hebben maar één kast, uberhaupt, en dat werkt prima tot nu toe. En we gaan nog planken maken voor CD's en DVD's, dus dat komt ook goed.
In de slaapkamer hebben we inbouw en hanggedeelte, dus we gaan later nog even kijken of daar nog een kleine extra kast nodig is.
Maar idd, relatief gezien hebben we weinig kasten. En bij de bar komen barkrukken, dus denk niet dat daar nog extra boekenkastruimte komt!
Planken moeten we nog wel maken/bedenken waar, etc.
niet met haakjesquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:48 schreef morgane het volgende:
Ik wed dat een beetje kat een schuifdeur ook nog wel open krijgt hoor
daar krijg je vanzelf een uitnodiging voor. Maar ga geen topic openen zoals MKquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:33 schreef ColdFeet het volgende:
Hallo! Even medeleven tonen voor de verhuizing en vast in de peiling houden wanneer de housewarming plaatsvindt
Dit dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en tip: Koop die lacktafel niet in het zwart, ik heb dus de kleine versie ervan en ik gooi dat ding nog eens een keer uit het raamkutstof iedere dag erop
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar krijg je vanzelf een uitnodiging voor. Maar ga geen topic openen zoals MKwant dan mag ik niemand weigeren, jeweetsch
ik heb zélf die tekening gemaakt, en de maten van onze meubels gebruiktquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef Ixnay het volgende:
Mooi huisje.
Laat je niet te veel misleiden door die tekeningen die ze je er bij geven. Ze laten het allemaal wat groter lijken.
Die slaapkamer van 12m zal ongeveer 3 bij 4 zijn. Dat bed dat ze er in getekend hebben is naar verhouding nu nog geen 2 m en de breedte is nog geen 1,5 m. Met dezelfde gedachte hebben ze een hele kleine douche in de badkamer getekend waardoor net lijkt alsof het een hele grote badkamer is.
ps. Die LACK tafel heb ik ook. Echt geniaal die prijzen, ik vraag me af hoe ze het zo goedkoop kunnen maken.
quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We hebben een B
We hebben een A
We hebben een L
En dan weet je het wel!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |