Ik ga toch nog geen topic openen als ik nog 2 maanden op m'n sleutel moet wachtenquote:
echt nieuw is het niet geloof ik. Jaren 80 gok ik zoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:11 schreef tonks het volgende:
Is dat in dat nieuwe gebouw in dukenburg? of daar achter bij het station?
Ja maar waarín? In je balkonpui, in je keukenkastjes, in je slaapkamer, halverwege je huiskamer, in je berging, plafond, bij de buren, in je koelkast, in je onderbroek... wáár???quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:51 schreef Faithy het volgende:
[..]
echt nieuw is het niet geloof ik. Jaren 80 gok ik zo
@duderinnetje: dankenneh, gewoon 'schuifdeuren', als in 'deuren die schuiven'. Stuk of 2 wrsch. Dit zodat de katten ze niet open gaan hengelen
Het balkon...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie onderaan het plaatje nog een ruimte met twee stoelen en een tafeltje ertussen. Wat is dat? De wachtkamer voor bezoek ofzo?.
We hebben een Bquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie onderaan het plaatje nog een ruimte met twee stoelen en een tafeltje ertussen. Wat is dat? De wachtkamer voor bezoek ofzo?.
Nou gewoon; IN Moblo's toekomstige stulpje, dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar waarín? In je balkonpui, in je keukenkastjes, in je slaapkamer, halverwege je huiskamer, in je berging, plafond, bij de buren, in je koelkast, in je onderbroek... wáár???
balkonquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:02 schreef Viking84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |