Type spijkerbroek dat onder een beetje wijder loopt, oorspronkelijk om vrouwen makkelijker laarzen eronder aan te kunnen laten doen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
bootcuts? (nog steeds bij schoonouders... )
die broek die ik aan heb is 4 maten (!!!) te groot, van mn moeder geweest en wordt omhooggehouden door een riemquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Type spijkerbroek dat onder een beetje wijder loopt, oorspronkelijk om vrouwen makkelijker laarzen eronder aan te kunnen laten doen.
Mooi huis ook trouwens!![]()
Groen is tof!quote:Op maandag 25 augustus 2008 09:50 schreef conleche het volgende:
Wat veel gedaan in 1 dag!!! Ik vind juist alle kleuren wel mooi, behalve dit groen, dus MoBlo: je moet idd. helemaal op je eigen smaak afgaan, want iedereen vindt toch wat anders!
Wat is dat met deze kleur groen? Ik lurk vaak in de k&w topics en iedereen schijnt het mooi te vinden en gebruikt het. Het lijkt op het collectieve gebruik van oranje in de jaren '70
Oke je vult het dus wel op, zozals je het beschrijft klinkt wel goedquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:24 schreef motorbloempje het volgende:
@Cocktail over de inham van de gipsplaten:
Dit is bewust zo.
Het tv-meubel past hier precies in, zodat we iets meer ruimte hebben om te lopen. Bovenin komen twee spotjes te hangen om de boel te verlichten, en het gaat heel tof worden
Ja, ga eensch uitziekenquote:Op maandag 1 september 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
en heb alweer veel te veel gedaan vanochtend dus zal Rene wel pissig zijn, want zou ziek op de bank blijven liggen...
Ga eens uitzieken!quote:Op maandag 1 september 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
en heb alweer veel te veel gedaan vanochtend dus zal Rene wel pissig zijn, want zou ziek op de bank blijven liggen...
Ik vond het zonder achterwand ook beter uitzien. Niet omdat het 'gezelliger' uitziet maar omdat het een wat meer ruimtelijk gevoel geeft. (wat imho toch wel belangrijk is bij een wat kleiner appartement)quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:03 schreef conleche het volgende:
Ik vond het er wel gezelliger uitzien zonder achterwandje. Maar dan zit je met de achterkant koelkast, maar daar kan je dan, wat Bluezz zegt een (boeken)kast tegenaanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |