aah zooooquote:Op maandag 11 augustus 2008 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
daar staat een kast naast met een spiegeldeur
vet tof man, ziet er goed uit!quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:02 schreef AKnynke het volgende:
tvp. zometeen eerst het hele topic lezen!
Nee man, ben in Twente. Donderdag is het zo ver! Als jij gaat verhuizen ben ik er al!quote:
Eerst nog 4 hele lange dagen bij m'n ouders. En 15 uur met m'n ouders in de auto..quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:28 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dán pasik dacht dat je bijna aansluitend met opzeggen van je kamer weg ging
Ja, gelukkig wel. Maar dan nog is 15 uur wel heeeel lang!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 07:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop voor je dat je een goede band met je ouders hebt![]()
Daarom houd ik zo van jequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:43 schreef motorbloempje het volgende:
pardon?
als ik uitroeptekens wil plaatsen omdat ik er blij mee ben, is het niet aan jou om te oordelen of JIJ ze terecht vindt. Ik vind ze terecht omdat we én groter gaan wonen, en naar de stad waar we graag willen wonen verhuizen
zo, stfu over de uitroeptekens
Tis geen kathedraal maar een paleisjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:00 schreef FP128 het volgende:
Ik ook wel alhoewel die uitroeptekens wel erg overdreven zijn alsof je in een Kathedraal gaat wonen
En nu is het zover! Geniet ervan!quote:
Daar ga je dan!quote:
Ik denk dat ze nog in d'r nieuwe huis rondstruint en daar geen internet heeft.quote:
Ik bedoel natuurlijk: "Ik zou het leuk vinden om foto's te zien!"quote:Op zondag 24 augustus 2008 10:14 schreef AKnynke het volgende:
foto's!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |