Ja, ga eensch uitziekenquote:Op maandag 1 september 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
en heb alweer veel te veel gedaan vanochtend dus zal Rene wel pissig zijn, want zou ziek op de bank blijven liggen...
Ga eens uitzieken!quote:Op maandag 1 september 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
en heb alweer veel te veel gedaan vanochtend dus zal Rene wel pissig zijn, want zou ziek op de bank blijven liggen...
Ik vond het zonder achterwand ook beter uitzien. Niet omdat het 'gezelliger' uitziet maar omdat het een wat meer ruimtelijk gevoel geeft. (wat imho toch wel belangrijk is bij een wat kleiner appartement)quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:03 schreef conleche het volgende:
Ik vond het er wel gezelliger uitzien zonder achterwandje. Maar dan zit je met de achterkant koelkast, maar daar kan je dan, wat Bluezz zegt een (boeken)kast tegenaanzetten.
en daar gaat het om..quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
ja, zeg, ik blijf me niet verdedigen over de inrichting en kleuren
WIJ vinden het leuk...
quote:Op maandag 8 september 2008 22:31 schreef mordradead het volgende:
Is dat niet zo'n ding met een gedicht erop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Kom je volgende week lasagna eten? Of anders zaterdag? dan komt Eamonn ookquote:
Ik weet iig dat Eamonn en ik helemaal dubbel liggen nuquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kom je volgende week lasagna eten? Of anders zaterdag? dan komt Eamonn ookmoet alleen wel even checken of die dat lust
want?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik weet iig dat Eamonn en ik helemaal dubbel liggen nu
En ik zal even kijken of ik kan
Ik kom wel fdommequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:37 schreef motorbloempje het volgende:
maar 't was écht niet zo bedoeld
nou, dan komt ze toch lekker niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |