http://www.megaupload.com/nl/?d=S2IVXDUTquote:Op zondag 10 augustus 2008 16:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kut ik heb geen tracklist meer, laat je maar verassen.
Het is een ERG foute mix! Dus op eigen risico downloaden
.
Het is geen remix, maar een mashup, vol erop zonder interessante doorlopingen or beatmatching.
Dus.
[ link | afbeelding ]
Je had er al heul veulquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dont care. Als iets met tieten meerdere OP's verdient, waarom ik dan niet?
Doe je zelf maar komende 2 wekenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nijmegen #166 Waar TerrorPiet relloos is
Dat zal ik zeker doen jaquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je had er al heul veul.
[..]
Doe je zelf maar komende 2 weken
Ik nog nooitquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Meest voorkomende woorden in TT Reeks:
- Yasha
- LastRequest
- Swarma
- Pietje
- Dupje
- Houniet
- en ergens onderaan een keer CP![]()
![]()
Al mijn naamtopics zijn een verbastering van "waar Pietje faalt".quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
- Yasha
- LastRequest
- Swarma
- Pietje
- Dupje
- Houniet
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
Inderdaadquote:
Namen bedoel je dan, meest voorkomend woord is wss waar ofzoquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
- Yasha
- LastRequest
- Swarma
- Pietje
- Dupje
- Houniet
![]()
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al mijn naamtopics zijn een verbastering van "waar Pietje faalt".
En nu ff een serieuze reactie:wtf die picSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en Kortjakje is een hoer lees ik net
Man, je hebt mij niet eens genoemd, dus waar doe je moeilijk overquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
- Yasha
- LastRequest
- Swarma
- Pietje
- Dupje
- Houniet
![]()
quote:
Een woord bestaat uit letters, dus is Yasha een woord. ofzo ...quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Namen bedoel je dan, meest voorkomend woord is wss waar ofzo
Ik hoop dat ze met iets beters op de proppen komen dan seizoen 6, want dat was echt érg matig. Als dat nu weer zo is betwijfel ik of ik seizoen 7 vol ga maken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:50 schreef morgane het volgende:
24 mis ik echt ondertussen! Moet trouwens de eerste 3 seizoenen nog kijken.
Vrouwenquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch wel knap dat LR al zo snel zoveel TT's heeft verwerft
En ikzelf ook trouwens
Mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |