ik heb er een die flinke eisen stelt aan buiten zijn: niet te koud, zeker niet nat, gewoon zon en veel zon en windstil graag want anders wappert zijn vacht zoquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb juist een kat die absoluut niet naar buiten wilEn die heeft het ook overgedragen op haar dochter.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb er een die flinke eisen stelt aan buiten zijn: niet te koud, zeker niet nat, gewoon zon en veel zon en windstil graag want anders wappert zijn vacht zo
Jij laat je kat naar binnenquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik heb er een die flinke eisen stelt aan buiten zijn: niet te koud, zeker niet nat, gewoon zon en veel zon en windstil graag want anders wappert zijn vacht zo
ik heb het dan ook niet over bewust 5 verdiepingen naar beneden springen, zoals je kunt lezen hierboven, maar door gewoon debiele domme actiesquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:22 schreef -Mellow- het volgende:
Een vriend van me heeft btw ook een kat en die woont ook hoog. Het balkon is nergens begaasd oid, en die kat springt nooit uit zichzelf van zo veel hoog naar beneden, dat durft ie niet.
Ik heb zelf de ervaring dat katten nooit van heel hoog springen omdat ze dat eng vinden.
Ik heb zelf de ervaring dat mensen nooit van heel hoog springen omdat ze dat eng vinden. EN OMDAT ZE DAN HUN NEK BREKEN. En toch zijn er zelfmoordenaarsquote:Op maandag 27 oktober 2008 14:22 schreef -Mellow- het volgende:
Een vriend van me heeft btw ook een kat en die woont ook hoog. Het balkon is nergens begaasd oid, en die kat springt nooit uit zichzelf van zo veel hoog naar beneden, dat durft ie niet.
Ik heb zelf de ervaring dat katten nooit van heel hoog springen omdat ze dat eng vinden.
quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
suicidal kitteh?quote:Op maandag 27 oktober 2008 14:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb zelf de ervaring dat mensen nooit van heel hoog springen omdat ze dat eng vinden. EN OMDAT ZE DAN HUN NEK BREKEN. En toch zijn er zelfmoordenaars
Als ze diep ongelukkig kunnen worden omdat ze niet naar buiten kunnenquote:
Bijna 6 jaar ingeschreven voor een flatje? Wow...quote:Op maandag 27 oktober 2008 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
5 jaar en 8 maanden, maar we hebben echt mega veel geluk gehad hoor!!
[
Het zijn niet de Harry's gewordenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:24 schreef NrSiX het volgende:
^idd, plaats dat anders ergens andersF&F discussie.
Motorbloempje, mijn vraag gelezen?
Kon ze ook al niet meer vinden op de site van ikea, maar kan erover heen kijken. Die je dr nu hebt staan vind ik ook wel erg tof!quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het zijn niet de Harry's geworden
ik zal even de naam opzoeken van de stoelen die het wel zijn vanavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |