+10.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:28 schreef Smash-it het volgende:
Goed. De piercing gaat eruit, het is besloten!
Goed zo.. die ijzerwinkel heeft niemand nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:28 schreef Smash-it het volgende:
Goed. De piercing gaat eruit, het is besloten!
Als ik lakschade had gehad, was ik teruggereden om die dooie beesten op te pikken om ze vervolgens klaar te maken voor de barbeque.quote:
is dat tegen de regelsquote:
Hè? Eendjes heb ik het over, niet eentjes en toen wilde ik de knopjes gaan gebruiken. Knopjes weg.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat tegen de regels![]()
straks heb ik mijn eerste ban ben gewoon melig![]()
Tipsh was grapje hé, zeg effe ja, want straks heb ik een ban aan mijn kont .........
Static denkt meteen hé wie is dat mens die zit aan één stuk door te schelden![]()
en is scheld nooit
Heb dat een keer gedaan met een redelijk grote bigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ik lakschade had gehad, was ik teruggereden om die dooie beesten op te pikken om ze vervolgens klaar te maken voor de barbeque.
Neem een piercing door je bilnaad .. Of je lippen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat tegen de regels![]()
straks heb ik mijn eerste ban ben gewoon melig![]()
Tipsh was grapje hé, zeg effe ja, want straks heb ik een ban aan mijn kont .........
Static denkt meteen hé wie is dat mens die zit aan één stuk door te schelden![]()
en is scheld nooit
Denk goed na!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
met de 5?
eh....... moet je effe uitleggen........
Oinkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb dat een keer gedaan met een redelijk grote big
oquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hè? Eendjes heb ik het over, niet eentjes en toen wilde ik de knopjes gaan gebruiken. Knopjes weg.
Ja trustequote:
Ik heb weleens een fazant doodgereden, grill naar de klotequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ik lakschade had gehad, was ik teruggereden om die dooie beesten op te pikken om ze vervolgens klaar te maken voor de barbeque.
Nu moet je naar Ome Static. RIP sterkte enzo. OF..Je maakt er een leuk grapje van en doet alsof het hoort.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o![]()
had ik niet eens gezien .........
godsamme en wat nu![]()
staat weer lekker blond kelere...........![]()
Ik zie de blik van die eendjes nog zo goed voor me.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb dat een keer gedaan met een redelijk grote big
Net zoals ik van deeltje 119 naar deeltje 220 ging om 3 uur 's nachts?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu moet je naar Ome Static. RIP sterkte enzo. OF..Je maakt er een leuk grapje van en doet alsof het hoort.
'Ja ha ha ha, het is een woordspeling.' Doodgereden tweetjes, ken je dat niet?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu moet je naar Ome Static. RIP sterkte enzo. OF..Je maakt er een leuk grapje van en doet alsof het hoort.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat moet ook omgekeerdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens een fazant doodgereden, grill naar de klote
Daar zou je dan wel heel mooie veren van kunnen trekken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens een fazant doodgereden, grill naar de klote
Het is nog veel ergerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
is dit de nieuwe Gert of Noekje ?
Fazant op de gril godver de godver moet ik het uitleggenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Remlof, maak even een D van die T in eentjes.
Je bent wel stil in Feedback, Eend. Is there something wrong on the internet?quote:
Ik schrok me rot, rij je met rond de 100 km op de snelweg, steekt er inene een fazant overquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar zou je dan wel heel mooie veren van kunnen trekken.Wel schrikken he zoiets?
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Je bent wel stil in Feedback, Eend. Is there something wrong on the internet?
Kwam van een vaag schuurfeest en reed veel te hard terug, diep in de nacht. Opeens stak dat beest de weg over en ik had geluk dat ik niet tegen een boom knalde, want de klap was huge. Ik zag hem niet zo snel liggen dus maar doorgereden richting huis. Daar aangekomen zag ik dat de hele voorkant van de auto in puin lag. Toch maar weer terug gereden dat varken opzoeken. Met veel pijn en moeite (teringzwaar) in de kofferbak en weer richting huis.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie de blik van die eenjes nog zo goed voor me.![]()
Hoe heb jij dat met een big gedaan dan?
Ik leg je het nog éénd keer uitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Ja Remlof wil je dat even doen, ik ga die regels allemaal nog wel eens goed lezen, maar ik heb zo een hekel aangebruiksaanwijzingen enzo, bovendien vergeet ik alles ook altijd meteen weer,
maar eh... wat Noekje zegt dus.........
Dank u wel
noekje, ben in de war, static heeft een vrouwtjes icoontje en iedereen heeft over "hem".quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Fazant op de gril godver de godver moet ik het uitleggen
Ik denk dat je een waardig tegenstander bent. Ik zou het nog een keer proberen.quote:
Wie missen we hier op fokquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwam van een vaag schuurfeest en reed veel te hard terug, diep in de nacht. Opeens stak dat beest de weg over en ik had geluk dat ik niet tegen een boom knalde, want de klap was huge. Ik zag hem niet zo snel liggen dus maar doorgereden richting huis. Daar aangekomen zag ik dat de hele voorkant van de auto in puin lag. Toch maar weer terug gereden dat varken opzoeken. Met veel pijn en moeite (teringzwaar) in de kofferbak en weer richting huis.
De volgende dag natuurlijk de hele kofferbak onder het bloed (mijn kleren ook) en op zoek gegaan naar de eigenaar/boer. De derde mistte inderdaad een big en die heeft de schade betaald.
Het is een hij of anders is het een hele grote vrouw in kaplaarzen. Nee, het is een dude.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
noekje, ben in de war, static heeft een vrouwtjes icoontje en iedereen heeft over "hem".
Dat is misschien meer iets voor in feedbackquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
noekje, ben in de war, static heeft een vrouwtjes icoontje en iedereen heeft over "hem".
Static heeft een piemoltje...een kleintje, dat compenseert ie met een blauw kleurtjuhquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar doodgereden eendjes zijn veel zieliger dan doodgereden eentjesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Remlof, maak even een D van die T in eentjes.
Dan moet ie wel eerst iets doen waar ik het grondig mee oneens ben tochquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat je een waardig tegenstander bent. Ik zou het nog een keer proberen.
Je hebt ze toch wel allemáál doodgereden hè? Dat er niet één klein weesje overbleef? Dat doodrijden merken ze haast niets van, maar dát zou ik dan weer zielig vinden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar zou je dan wel heel mooie veren van kunnen trekken.Wel schrikken he zoiets?
Dan zal ik hem ook als zodanig bejegenen. Valse gender aannemenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is een hij of anders is het een hele grote vrouw in kaplaarzen. Nee, het is een dude.
ik dacht ook dat het een ''mannetje' was.....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik had hier voor Jezus Christus als avatar.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik dacht ook dat het een ''mannetje' was.....
maar ik ben zo stom om altijd op de avators af te gaan![]()
ik heb heel lang gedacht dat jij een lekker wijf was door je avator![]()
da's dus geen geintje hé da's echt zo.........
Trusten!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:47 schreef Smash-it het volgende:
Arm biggetje..
Ik ga naar bed! Morgen weer een hele dag lang niksdoen! (oh, 's avonds naar Dark Knight, dat dan weer wel).
Een weeseendje..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:46 schreef Gert het volgende:
Dat er niet één klein weesje overbleef?
Welteruste Smash-itquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:47 schreef Smash-it het volgende:
Arm biggetje..
Ik ga naar bed! Morgen weer een hele dag lang niksdoen! (oh, 's avonds naar Dark Knight, dat dan weer wel).
Gert, in eerste instantie niet, maar dat is uiteindelijk wel goedgekomen. Rest van het verhaal horen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel allemáál doodgereden hè? Dat er niet één klein weesje overbleef? Dat doodrijden merken ze haast niets van, maar dát zou ik dan weer zielig vinden.![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:48 schreef Dementor het volgende:
Trusten!
Hij viel vrijwel meteen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Dei is nog maar een C verwijderd van het riool![]()
Zeer belangrijke lijst hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Zag dat ik weer op de ranking list sta, fieeeeeew!
Strakke scene, van begin to eind. Gelukkig ben je niet tegen die boom geknald zeg.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kwam van een vaag schuurfeest en reed veel te hard terug, diep in de nacht. Opeens stak dat beest de weg over en ik had geluk dat ik niet tegen een boom knalde, want de klap was huge. Ik zag hem niet zo snel liggen dus maar doorgereden richting huis. Daar aangekomen zag ik dat de hele voorkant van de auto in puin lag. Toch maar weer terug gereden dat varken opzoeken. Met veel pijn en moeite (teringzwaar) in de kofferbak en weer richting huis.
De volgende dag natuurlijk de hele kofferbak onder het bloed (mijn kleren ook) en op zoek gegaan naar de eigenaar/boer. De derde mistte inderdaad een big en die heeft de schade betaald.
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bij mij is ie weer blijven steken maar misschien valt ie nog later ..........
Maar toch bedankt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar doodgereden eendjes zijn veel zieliger dan doodgereden eentjes
Die laatsten worden dan gewoon nulletjes
Laten we zeggen dat zo'n eendje écht lekker onder de rand komtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bij mij is ie weer blijven steken maar misschien valt ie nog later ..........
Mwah, heb al een redelijk waarheidsgetrouwe mental image nu, denk ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gert, in eerste instantie niet, maar dat is uiteindelijk wel goedgekomen. Rest van het verhaal horen?![]()
Mwa, is gekkigheid hoor. Ik zit aan de Fanta light.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, heb al een redelijk waarheidsgetrouwe mental image nu, denk ik.
Dag Skattie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, nóg zo'n rás-reller eerste klas. Altijd op zoek naar zwakke plekken om op in te trappen.![]()
Ha Buuf
Ik woon weer naast je, in plaats van mijlenver boven je.
Beter buurvrouw van jou dan buurvrouw van Lekker Simpelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, nóg zo'n rás-reller eerste klas. Altijd op zoek naar zwakke plekken om op in te trappen.![]()
Ha Buuf
Ik woon weer naast je, in plaats van mijlenver boven je.
Is gewoon niet waar. Ik zit aan de River® Orange Light.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mwa, is gekkigheid hoor. Ik zit aan de Fanta light.
Nee ga vooral door!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Beter buurvrouw van jou dan buurvrouw van Lekker Simpel![]()
die komt óf op de koffie óf voor een borrel
![]()
hep ie zelf verteld live op de Radio .........
vraag maar......... echt waar ........
![]()
zal ik maar effe een douche gaan nemen ofzo ...... misschien fris ik daarvan op ben zo melig als de neten,
komt niks zinnigs uit vanavond.....
Hoi Ruud!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er nog niet klaar mee, wat voor mod hebben we nu hier? Enerzijds maakt het me niet uit anderzijds wil ik hier niet belazerd worden.Rel? Dat hangt er van af
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er nog niet klaar mee, wat voor mod hebben we nu hier? Enerzijds maakt het me niet uit anderzijds wil ik hier niet belazerd worden.Rel? Dat hangt er van af
Je moet het ook niet hardop zeggen he!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Bolletje .........![]()
weet je wel hoe raar dit klinkt ..........
Toch beter dan dit onder de auto:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eendjes dood.......... topic dood.........
Nee johquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eendjes dood.......... topic dood.........
Goed je te zienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dag Skattie.Jeweettog. Een rel is geen rel als ik er niet bij was.
![]()
Fijn je weer onder de levenden te hebben
Waraom hangt er dan een vrouwtjes-plaatje aan de naam static?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoi Ruud!![]()
Er is hier een Static, da's een man en dan is er nog Cinnamongirl, dat is wel een vrouw.
En nu rellen?
Dat weet ik niet!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waraom hangt er dan een vrouwtjes-plaatje aan de naam static?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hadden ze anders een roze naamplaatje op hem moeten plakken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ow..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dat was het dan. De kans op een rel is verkeken want ik ga slapen.![]()
Truste!
Ik hou niet van misleiding, dat is allesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je was zelden zo grappig als nu
![]()
Kun je niet vaker vakantie nemen
Youtubes hoef je alleen maar de url te plaatsen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
Weet je wat ik me afvraag?
2 dingen eigenlijk.
Hoe doen jullie dat? Youtube-filmpjes op de site zetten.
en waar ligt de klemtoon in dementor, de mentor, of (harrypotterachtig) dementor?
De mentor is goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
2 dingen eigenlijk.
en waar ligt de klemtoon in dementor, de mentor, of (harrypotterachtig) dementor?
Waar heb je het nou steeds overquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hou niet van misleiding, dat is alles
1. gewoon de url van het youtube-filmpje plaatsen, easy does it !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
2 dingen eigenlijk.
Even melden in de feedback. Ik vind het wel terecht dat je duidelijkheid wenst over 't één en 't ander.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hou niet van misleiding, dat is alles
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
Denk dat ik maar ga slapen.
Rare avond hoor.
Brok in mijn keel.
Tot morgen allemaal
Dat kan je niet menen??!!! Ben ik dan de enige die de HP's gelezen heeft?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
De mentor is goed.
Je bent de eerste die het vraagt.
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
Thnx noekje! En dan krijg je dus zo'n aanklikbare miniatuurversie?
[..]
Dat kan je niet menen??!!! Ben ik dan de enige die de HP's gelezen heeft?
doe ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even melden in de feedback. Ik vind het wel terecht dat je duidelijkheid wenst over 't één en 't ander.
Welterusten Blurkseldude!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
Rare avond hoor.
Brok in mijn keel.
Tot morgen allemaal
truste blurkiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
Rare avond hoor.
Brok in mijn keel.
Tot morgen allemaal
Pfew, ik schrok alquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik heb ze ook gelezen en gezien.
Truste gekkerd.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
Rare avond hoor.
Brok in mijn keel.
Tot morgen allemaal
Dode eentjesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pfew, ik schrok alOhwja gezien heb ik ze ook uiteraard!
Maar om geen topic te killen, en te lui om terug te lezen, wat was de subject?
Nee, de eerste die het vraagt hoe je het uitspreekt, niet de enige die HP's gelezen heeftquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
Thnx noekje! En dan krijg je dus zo'n aanklikbare miniatuurversie?
[..]
Dat kan je niet menen??!!! Ben ik dan de enige die de HP's gelezen heeft?
Doe dan maar even niet teruglezenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
ojee, dode eentjes?
dus geen platgereden eendjes? dat scheelt alweer,, want die lieve kleine gele bolletjes, zo uit elkaar gespat, daar moet ik ff niet aan denken.
Ohw, dus het gaat wel over dode kleine, lieve, mooie gele bolletjes?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
was een spelfout van Noekje
Iedere nacht opnieuw.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw, dus het gaat wel over dode kleine, lieve, mooie gele bolletjes?
Nee, het was een grapje van jou. Ik begreep het gewoon niet en toen kwam Remlof en die dacht,' Ja maar ho eens even, dat kan niet. Wat een fout grapje.' Toen zette hij er een D in.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
was een spelfout van Noekje
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, het was een grapje van jou. Ik begreep het gewoon niet en toen kwam Remlof en die dacht,' Ja maar ho eens even, dat kan niet. Wat een fout grapje.' Toen zette hij er een D in.
Nu zijn we allemaal verward want ook Static is een man, net als Remlof. Gelukkig is Yvonne er nog en Gert. Gert gaat er straks een youtube over draaien en dan zal alles duidelijk worden.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Duidelijkheid please: iedereen zegt dat static een man is en ik zie een vrouwtjes icoontje bij de naam. Wat is het nou, een man die liever een vrouwtje zou willen zijn of een vent die het leuk vind om ons op het verkeerde been te zetten?
Ik jou nu ook even nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:
Ik snap Fan en HB niet meer.
Hehe, Alfred J Kwak is trouwens zo ontstaan he als idee, Herman van Veen heeft ook een eendje doodgereden ooit.quote:
quote:
Gast, die user heeft dat icoontje al jaren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
Mannen met een vrouw icoontje
nicknaam: Elise18 met een geil wijf als avatar![]()
ben je er in getraptquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
Mannen met een vrouw icoontje
nicknaam: Elise18 met een geil wijf als avatar![]()
Wij kunnen gewoon niet meer rellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben je er in getrapt![]()
ja hé, zeker vieze pm-tjes gestuurd enzo, en toen was het een vent van 192 mtr
![]()
![]()
![]()
ik denk dat ik maar eens een douche ga nemen....... want ik ben zo scherp als een lepel![]()
die rel stelt ook niks voor
Schitterend beest.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zwarte setter, 14 jaar mijn trouwste maatje
Na, een vrouw die static heet geloof ik al niet. Een vrouw is namelijk vrij dynamischquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben je er in getrapt![]()
ja hé, zeker vieze pm-tjes gestuurd enzo, en toen was het een vent van 192 mtr
![]()
![]()
![]()
ik denk dat ik maar eens een douche ga nemen....... want ik ben zo scherp als een lepel![]()
die rel stelt ook niks voor
En hij zal ook wel niet op Haiti wonenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Na, een vrouw die static heet geloof ik al niet. Een vrouw is namelijk vrij dynamisch
Ja echt. Vooral in discussies.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Na, een vrouw die static heet geloof ik al niet. Een vrouw is namelijk vrij dynamisch
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij zal ook wel niet op Haiti wonen
Heb jij ook altijd moeite ze te volgen?quote:
Komt vanzelf hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
soms kan ik jullie gewoon niet volgen!
Sorry!
Gewoon ergens anders over gaan lullen, dat helpt welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
Sorry!
Ja, nou.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd moeite ze te volgen?
Zou je denken? En moet ik dat wel willen?quote:
Dat ligt niet aan jou hoor Liesje dat ligt aan ons.........quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
Sorry!
Je kunt hier vrijwel alles kwijt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou je denken? En moet ik dat wel willen?
Nee maar echt, jullie zijn nogal hecht, en dan heb ik moeite met me inmengen.
En Jaaaaaaaaaaa(p) Ik weet niet hoe ontopic je hier moet blijven dus ik gooi er ff mijn favo dgk bewoner iin, dan zal het wel goed zijn) dat is een compliment
Jaap is okequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou je denken? En moet ik dat wel willen?
Nee maar echt, jullie zijn nogal hecht, en dan heb ik moeite met me inmengen.
En Jaaaaaaaaaaa(p) Ik weet niet hoe ontopic je hier moet blijven dus ik gooi er ff mijn favo dgk bewoner iin, dan zal het wel goed zijn) dat is een compliment
Daar weet jij alles van he!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:42 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Gewoon ergens anders over gaan lullen, dat helpt wel
Liever alles.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt hier vrijwel alles kwijt.
Truste Ruudjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van, verwacht morgen op een ongepast moment wel weer een telefoontje van een baas of een Pool(se)
HB en Fan samen onder de douche.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:46 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Truste Ruudje![]()
![]()
Ik ben ook ff een douche nemen (neehee, niet met Fan samen)
Tot straks
En jij bent lief! Geloof ik!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor Liesje dat ligt aan ons.........
Ik snap sommige dingen nog steeds niet ........
Maar je moet gewoon even wennen, dan begin je een beetje structuur te zien in deze
onzin.....
pak gewoon een stoel erbij, en wat te drinken, en dan komt het allemaal goed......
Bolletje past wel even op je
O bolletje is dementor........
ik ben strakjes ook weer terug, ga even een douche nemen want ik ben harstikke flauwig......
Je hoeft niet bang te zijn, allemaal aardige mensen hier
tot later
Truste Ruudquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van, verwacht morgen op een ongepast moment wel weer een telefoontje van een baas of een Pool(se)
Kijk, dat wil ik dan nog wel volgenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
HB en Fan samen onder de douche.
wow..
Poolsequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zal je een premium account via PM toesturen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijk, dat wil ik dan nog wel volgen
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal je een premium account via PM toesturen.
Wat? Heb je de PM niet gehad?quote:
Doe eens wat oude caps van BBquote:
Jammer hoor, mooie beeldenquote:
Oh, zo. Dan mis ik dus helemaal niets.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
15 seconds shower?
Nah die zeept zichzelf lekker in hoor.
quote:
Kan jullie ook geen 5 minuten alleen laten hequote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
15 seconds shower?
Nah die zeept zichzelf lekker in hoor.
Ewww. Wat een viezigheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:01 schreef Dementor het volgende:
Ze beginnen elkaar nu een beetje af te spoelen...
Aaah Gertje!!! Je ziet er eindelijk weer normaal uit!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel allemáál doodgereden hè? Dat er niet één klein weesje overbleef? Dat doodrijden merken ze haast niets van, maar dát zou ik dan weer zielig vinden.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:01 schreef Dementor het volgende:
Ze beginnen elkaar nu een beetje af te spoelen...
Hidiho wel screens maken he?
Ja je mag alle tjoeptjoeps posten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
mag je elk youtube filmpje plaatsen? deze luister ik nu:
"klaar in 15 seconden"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heul niet, ik zit al hier!
Da's dan Fan!
Vieze gluurders
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Da's dan Fan!
Vieze gluurders
Jullie lijken ook zo op elkaar. Verf jij je haar blond eigenlijk?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Da's dan Fan!
Vieze gluurders
Ja!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jullie lijken ook zo op elkaar. Verf jij je haar blond eigenlijk?
Maar Dementor waarom heb je dan al een vrij lang die regenboog in je avatar staan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
Ik zit nu naar een docu te kijken waarbij men het heeft over 7 stadia van het bewustzijn in een reïncarnatie cyclus.
Deze 7 stadia hebben ze een kleur uit de regenboog gegeven die samen uiteindelijk een wit licht vormen waardoor men verlicht raakt.
Het kan altijd gekker.
Klap je Macbook eens dicht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja!
*zoekt naar die verborgen kutcamera
*Hint: Bij de buurman.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja!
*zoekt naar die verborgen kutcamera
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klap je Macbook eens dicht.
Goed zo
Tuurlijk mag dat, ben ook fan Acda en Munnikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
mag je elk youtube filmpje plaatsen? deze luister ik nu:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klap je Macbook eens dicht.
Goed zo
*rent naar kast voor muts, joggingpak,dikke sokken en zonnebrilquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neuh, dat zou ik nooit doen.
Wintersport fetish.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
*rent naar kast voor muts, joggingpak,dikke sokken en zonnebril
zo
Heet hoor Honeyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
*rent naar kast voor muts, joggingpak,dikke sokken en zonnebril
zo
Thnx! maar ik ben niet zozeer fan van Acda en de Munnik, Maar wel van dit nummer!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, ben ook fan Acda en Munnik
Gast ik moet nog slapen hoor vannacht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:14 schreef HiDiHo het volgende:
Die zit gewoon nog in d'r badjas met ons te chatten. nja mogen wij ook eens dromen
Dit nummer vond ik dan weer wat minderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thnx! maar ik ben niet zozeer fan van Acda en de Munnik, Maar wel van dit nummer!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef HoneyBunny het volgende:
FAAAAAAANNNN, schiet eens op, ze zijn vervelend
Is dat positief of negatief ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gast ik moet nog slapen hoor vannacht.
Ik smacht juist naar een fikse wandeling, ongeacht de dalen, maar ik smacht weer eens naar de toppen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit nummer vond ik dan weer wat minder
(hou ook niet zo van lopen)
Slapen?quote:
Wat is er gek aan sociaal contact met de buuf?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Beter buurvrouw van jou dan buurvrouw van Lekker Simpel![]()
die komt óf op de koffie óf voor een borrel
![]()
hep ie zelf verteld live op de Radio .........
vraag maar......... echt waar ........
![]()
zal ik maar effe een douche gaan nemen ofzo ...... misschien fris ik daarvan op ben zo melig als de neten,
komt niks zinnigs uit vanavond.....
Vierdaagse is net geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik smacht juist naar een fikse wandeling, ongeacht de dalen, maar ik smacht weer eens naar de toppen!
idd, verspilling van je tijdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Slapen?
Oh dat is op zich zonde van de tijd, het is dat je lichaam zowel fysiek als mentaal moet herstellen en dingen moeten verwerken.
Het liefst sla ik dat hele slaap gebeuren over.
Lekker met je ogen dicht even nergens aan denken is veel beter, dat ervaar je tenminste nog.
Goed nummerquote:
I know the feelingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toen voelde ik me opeens bijna 30! Wel en mooi nummer, dat dan weer wel!
En nu begin ik ook al doof te wordenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:28 schreef Dementor het volgende:
Begint rustig...
Maar alle het goede begint rustig schijnbaar.
Broekie!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:29 schreef Dementor het volgende:
Ben ik dan de jongste hier op dit moment?(komt volgens mij wel vaker voor).
Tenzij smashie even om de hoek komt kijken.
quote:
Ik blijf dat wel frappant vinden, mensen die zichzelf een superioriteitsgevoel aanmeten puur op basis van leeftijd.quote:
Heul niet, was bloedserieusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik blijf dat wel frappant vinden, mensen die zichzelf een superioriteitsgevoel aanmeten puur op basis van leeftijd.
Niet persoonlijk bedoeld hoor HB want jij maakt een geintje.
Bill Gates was anders ook niet zo oudquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik blijf dat wel frappant vinden, mensen die zichzelf een superioriteitsgevoel aanmeten puur op basis van leeftijd.
Ik heb net zoveel respect voor een jonger als voor een ouder iemand.
Niet zo zwaar doen vanaaf, gooi er nog een YT-ie in!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel respect voor een jonger als voor een ouder iemand.
Naar d'r hartquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al lang in je hart gekeken.
Nou daar is het al helemaal veeeeeeer over de 30quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al lang in je hart gekeken.
Ik heb me daar een tijd geleden in verdiept he, de strijd tussen Bill Gates en Steve Jobs.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bill Gates was anders ook niet zo oud
Ik heb toch duidelijk een shotje positive energy nodig HB.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Niet zo zwaar doen vanaaf, gooi er nog een YT-ie in!
Meer dan 30 slagen p/m, dat klopt (letterlijk).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou daar is het al helemaal veeeeeeer over de 30
Weet wat je doet he, daarna ben ik 24 uur lang on the edge.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
*Pakt een arm vast, trekt met haar tanden het dopje van de naald, en geeft een shotje enregie*
Over Jobsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb me daar een tijd geleden in verdiept he, de strijd tussen Bill Gates en Steve Jobs.
De laatste heeft dan wel minder vermogen opgebouwd maar heeft tot nu toe een veel boeiender leven geleid.
Maar goed.
Borderline?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet wat je doet he, daarna ben ik 24 uur lang on the edge.
Meneer is mede eigenaar van Pixar (Disney) en Apple.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over Jobs![]()
Later werd hij definitief benoemd tot CEO van Apple met een loon van $1.
Dat mag ik wel hopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Meer dan 30 slagen p/m, dat klopt (letterlijk).
Geen verschil dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet wat je doet he, daarna ben ik 24 uur lang on the edge.
Nee hoor, ik voel me totaal niet aangesproken tot die doelgroep!!quote:
Dat is al jaren zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:42 schreef tipsch het volgende:
Fok's zoekfunctie is in onderhoud. Hoe lang is dat al zo?
Ik heb het nog nooit zien werkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:42 schreef tipsch het volgende:
Fok's zoekfunctie is in onderhoud. Hoe lang is dat al zo?
U vraagt, wij draaienquote:
Wat knullig. Zie nu wel een 'lite search'...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo.
Het mag niets kosten he.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo.
Het mag niets kosten he.
quote:
omfgquote:
* tipsch schuift weer aan achter de Honey-camviewerquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
* HoneyBunny pakt handschoentjes en haarborstel
Zet die cam nog eens aanquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:45 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
![]()
* HoneyBunny pakt handschoentjes en haarborstel
gmtaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
* tipsch schuift weer aan achter de Honey-camviewer
Handschoentjes aan betekend niet joggingpak uitquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
/tipsch schuift weer aan achter de Honey-camviewer
Ja?quote:
Wees gerust, die hebben we al softwarematig uitgeschakeld.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:48 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Handschoentjes aan betekend niet joggingpak uit![]()
* HoneyBunny checkt nogmaals lampje van macbookklep
Past Jaap in je?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:47 schreef Dementor het volgende:
Ik heb ook een beetje Jaap in me hoor.
Herken best veel van mezelf in hem.
Alleen dat hij met 900k nog zelf destructief gedrag vertoont is echt verbazingwekkend.
quote:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:47 schreef Dementor het volgende:
Ik heb ook een beetje Jaap in me hoor.
Herken best veel van mezelf in hem.
Alleen dat hij met 900k nog zelf destructief gedrag vertoont is echt verbazingwekkend.
Hij denkt er geld mee te kunnen verdienen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach je hebt het in je of je hebt het niet!!!![]()
![]()
Mooi gedaanquote:
Ja ik ook, uit die klerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |