Ewww. Wat een viezigheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:01 schreef Dementor het volgende:
Ze beginnen elkaar nu een beetje af te spoelen...
Aaah Gertje!!! Je ziet er eindelijk weer normaal uit!!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel allemáál doodgereden hè? Dat er niet één klein weesje overbleef? Dat doodrijden merken ze haast niets van, maar dát zou ik dan weer zielig vinden.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:01 schreef Dementor het volgende:
Ze beginnen elkaar nu een beetje af te spoelen...
Hidiho wel screens maken he?
Ja je mag alle tjoeptjoeps posten.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
mag je elk youtube filmpje plaatsen? deze luister ik nu:
"klaar in 15 seconden"quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Heul niet, ik zit al hier!
Da's dan Fan!
Vieze gluurders
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Da's dan Fan!
Vieze gluurders
Jullie lijken ook zo op elkaar. Verf jij je haar blond eigenlijk?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:05 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Da's dan Fan!
Vieze gluurders
Ja!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jullie lijken ook zo op elkaar. Verf jij je haar blond eigenlijk?
Maar Dementor waarom heb je dan al een vrij lang die regenboog in je avatar staan?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
Ik zit nu naar een docu te kijken waarbij men het heeft over 7 stadia van het bewustzijn in een reïncarnatie cyclus.
Deze 7 stadia hebben ze een kleur uit de regenboog gegeven die samen uiteindelijk een wit licht vormen waardoor men verlicht raakt.
Het kan altijd gekker.
Klap je Macbook eens dicht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja!
*zoekt naar die verborgen kutcamera
*Hint: Bij de buurman.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:09 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Ja!
*zoekt naar die verborgen kutcamera
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klap je Macbook eens dicht.
Goed zo
Tuurlijk mag dat, ben ook fan Acda en Munnikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
mag je elk youtube filmpje plaatsen? deze luister ik nu:
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:09 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klap je Macbook eens dicht.
Goed zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |