+10.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:28 schreef Smash-it het volgende:
Goed. De piercing gaat eruit, het is besloten!
Goed zo.. die ijzerwinkel heeft niemand nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:28 schreef Smash-it het volgende:
Goed. De piercing gaat eruit, het is besloten!
Als ik lakschade had gehad, was ik teruggereden om die dooie beesten op te pikken om ze vervolgens klaar te maken voor de barbeque.quote:
is dat tegen de regelsquote:
Hè? Eendjes heb ik het over, niet eentjes en toen wilde ik de knopjes gaan gebruiken. Knopjes weg.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat tegen de regels![]()
straks heb ik mijn eerste ban ben gewoon melig![]()
Tipsh was grapje hé, zeg effe ja, want straks heb ik een ban aan mijn kont .........
Static denkt meteen hé wie is dat mens die zit aan één stuk door te schelden![]()
en is scheld nooit
Heb dat een keer gedaan met een redelijk grote bigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ik lakschade had gehad, was ik teruggereden om die dooie beesten op te pikken om ze vervolgens klaar te maken voor de barbeque.
Neem een piercing door je bilnaad .. Of je lippen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat tegen de regels![]()
straks heb ik mijn eerste ban ben gewoon melig![]()
Tipsh was grapje hé, zeg effe ja, want straks heb ik een ban aan mijn kont .........
Static denkt meteen hé wie is dat mens die zit aan één stuk door te schelden![]()
en is scheld nooit
Denk goed na!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
met de 5?
eh....... moet je effe uitleggen........
Oinkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb dat een keer gedaan met een redelijk grote big
oquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hè? Eendjes heb ik het over, niet eentjes en toen wilde ik de knopjes gaan gebruiken. Knopjes weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |