Dat vind ik vaak wel weer leuk, iemand die een uur bezig is voordat ze het poortje bij Schiphol doork is ....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Af en toe kom ik onvoorstelbaar mooie Poolse meiden tegen, maar de allermooisten hebben er een ijzerwinkel in hangen waar ik van terug schrikZo jammer
Vanaf mijn 18e heb ik een navelpiercing die ik er gewoon niet meer uit krijg. Nu honderd jaar later hoort die ook gewoon in mijn naveltje.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind alle piercings eigenlijk wel mooi, behalve in het gezicht,
Enorme lange oorhangers tot op je schouders vind ik altijd fraai om te zien. Tepelpiercings vind ik ook wel wat hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Vanaf mijn 18e heb ik een navelpiercing die ik er gewoon niet meer uit krijg. Nu honderd jaar later hoort die ook gewoon in mijn naveltje.
Ik vind navelpiercings alleen mooi als ze subtiel zijn, dus niet een hele sleutelbos erin.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Af en toe kom ik onvoorstelbaar mooie Poolse meiden tegen, maar de allermooisten hebben er een ijzerwinkel in hangen waar ik van terug schrikZo jammer
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Sjezsus wat een stel geilbekken ineens ......![]()
Tis er gebeurd met het rellen![]()
Fan .. Laat je piercings en tatoos es zienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Sjezsus wat een stel geilbekken ineens ......![]()
wat is er gebeurd met het rellen![]()
Ik sinds mijn 16e. Als ik hem eruit haal, ziet het er gek uit. Twee gaten in mijn navel. Dus blijft hij er maar in zitten en negeer ik het, haha.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:03 schreef noekje het volgende:
Vanaf mijn 18e heb ik een navelpiercing die ik er gewoon niet meer uit krijg. Nu honderd jaar later hoort die ook gewoon in mijn naveltje.
Oh noes, dat vind ik dan weer niks. Ik vond het ook niet verslavend. Dat zeggen ze altijd. Het was zo'n, eens en nooit meer ervaring. Vond het een behoorlijke pijnprikkel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Enorme lange oorhangers tot op je schouders vind ik altijd fraai om te zien. Tepelpiercings vind ik ook wel wat hebben.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Fan .. Laat je piercings en tatoos es zien
Word maar niet zwangerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik sinds mijn 16e. Als ik hem eruit haal, ziet het er gek uit. Twee gaten in mijn navel. Dus blijft hij er maar in zitten en negeer ik het, haha.
D-tor EDIT: er zit trouwens een 'magic eight-'ball' piercing in, die is dan wel weer tof.
heb ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Fan .. Laat je piercings en tatoos es zien
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak wel weer leuk, iemand die een uur bezig is voordat ze het poortje bij Schiphol doork is ....
Hoe dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik sinds mijn 16e. Als ik hem eruit haal, ziet het er gek uit. Twee gaten in mijn navel. Dus blijft hij er maar in zitten en negeer ik het, haha.
D-tor EDIT: er zit trouwens een 'magic eight-ball' piercing in, die is dan wel weer tof.
nee, ik heb ze écht nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Fan, volgens mij heb jij er wel een paar
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is dan weer de andere kant van het muntje
maar verder ben ik niet zo van de ijzerwaren
Zacht, warm nat en lekker.
Ik ga toch niet mijn sleutelbos aflikken
![]()
Ik laat morgen mijn schilderijtje zienquote:
't Lijkt mij ook wel pijnlijk....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh noes, dat vind ik dan weer niks. Ik vond het ook niet verslavend. Dat zeggen ze altijd. Het was zo'n, eens en nooit meer ervaring. Vond het een behoorlijke pijnprikkel.
post je hem wel in het goeie topic alsjeblieftquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik laat morgen mijn schilderijtje zien
Zacht, warm, nat en lekker, het doet mij denken aan mosseltjesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is dan weer de andere kant van het muntje
maar verder ben ik niet zo van de ijzerwaren
Zacht, warm nat en lekker.
Ik ga toch niet mijn sleutelbos aflikken
![]()
wat? piercing door je eikeltjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Lijkt mij ook wel pijnlijk....
Dit heb je gewoon dood gereden hequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wie steekt dan ook zomaar over op een snelle snelweg he.
Ik had gelukkig geen lakschade.![]()
Daar ga je enorm van sproeien.....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat? piercing door je eikeltje
watje
Das nasty met die gaten. Laat ze lekker dichtgroeien meisquote:
Allemaal plat als een dubbeltje.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Dit heb je gewoon dood gereden he
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
post je hem wel in het goeie topic alsjeblieft![]()
ander komt Prins Bernard weer om de hoek en dan douw ik die anjer door zijn strot
ik wou wat zeggen maar ik doe het maar niet...........quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ga je enorm van sproeien.....![]()
is dus niet handig
Die vind ik ook lekker, maar ik heb gehoord dat je de Belgische nu even moet weren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zacht, warm, nat en lekker, het doet mij denken aan mosseltjes
Ben zo bang dat je dan twee gekke littekens krijgt..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:17 schreef Soury het volgende:
Das nasty met die gaten. Laat ze lekker dichtgroeien meis
Die zachte G is juist lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die vind ik ook lekker, maar ik heb gehoord dat je de Belgische nu even moet weren.
Ik heb m er ook uitgehaald en bij mij zie je alleen een stipje, meer niet. Komt heus goedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ben zo bang dat je dan twee gekke littekens krijgt..
Littekens zijn stoerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt goed! Het wordt immers wel tijd, vind ik. Zo als vers afgestudeerdequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik heb m er ook uitgehaald en bij mij zie je alleen een stipje, meer niet. Komt heus goed
Dan ben je nog makkelijker door een ringetje te halen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt goed! Het wordt immers wel tijd, vind ik. Zo als vers afgestudeerde
Zwangerschap maakt de boel erger. Je bent jong dus kappe met die onzin.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan ben je nog makkelijker door een ringetje te halen.
Bedoel ik verder niets mee hoor, kwam opeens in me op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |