Werd zelf nog niet zo lang geleden beschuldigd dat ik bindings angst had.. Ja de krullen. Zal best wel maarquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het ook weer niet zo heel bizonder. Mensen ontmoeten elkaar en laten elkaar weer los. Gebeurt duizenden keren per dag. Ik zit hier nu niet met tissues hoor
Ik ookquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Werd zelf nog niet zo lang geleden beschuldigd dat ik bindings angst had.. Ja de krullen. Zal best wel maar
wat mot ik ermee?? Ik vind het prima zo in mijn uppie. Vermaak me best
Ik denk eerder voor de DGK usersquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]arme Static, al die DGK malloten, dat worden slapeloze nachten voor 'm
Pffff, dat ik er mee bezig was ongeveer een jaar of 5. Maar dat is raar in een leven vind ik. Dingen overkomen je vaak, althans mij wel. Ik besliste niet dat ik een vaste relatie wilde, opeens was het er gewoon. Ik besliste ook niet dat ik wilde trouwen, je koopt een huis, trouwen is dan makkelijk (juridisch) en opeens ben je gehuwd. Dan gaat het best wel leuk, maar stukje bij beetje begint het ongemakkelijker te voelen. Het is een sluipend proces, waarbij rationaliteit en gevoel door elkaar heenlopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoelang heeft het geduurd voordat je die keuze maakte?
Daar moet ik dan wel weer ff over slikken..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je zult het misschien niet geloven, maar mijn band met FOK! is groter dan die met de familieEn nee, tissues heb ik daar ook niet voor nodig.
quote:
Stapje terug dan, geef nog ontzettend veel om ze, maar het contact is wat minderquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar moet ik dan wel weer ff over slikken..
Trouwen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je zult het misschien niet geloven, maar mijn band met FOK! is groter dan die met de familieEn nee, tissues heb ik daar ook niet voor nodig.
Het moet nog even inwerken. Ik geef het 2 dagen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu help ik wel dit topic om zeep, 't heet Relluhhhhhh
Ik ga niet alles verklappenquote:
Tis allemaal niet zo moeilijk .. Je bent zoals je je voelt. Simpeler kan het niet. Gewoon je eigen leven leven en niemand die je daar in belemmerd. Beter kan je het echt niet hebben. Je eet, slaapt, staat op en feest waneer JIJ dat wil.. En dan vergeet ik nog diverse optiesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pffff, dat ik er mee bezig was ongeveer een jaar of 5. Maar dat is raar in een leven vind ik. Dingen overkomen je vaak, althans mij wel. Ik besliste niet dat ik een vaste relatie wilde, opeens was het er gewoon. Ik besliste ook niet dat ik wilde trouwen, je koopt een huis, trouwen is dan makkelijk (juridisch) en opeens ben je gehuwd. Dan gaat het best wel leuk, maar stukje bij beetje begint het ongemakkelijker te voelen. Het is een sluipend proces, waarbij rationaliteit en gevoel door elkaar heenlopen.
Steekwoorden zijn dan: gevoel, familie, vergaard bezit, inkomen, geven om, vrijheid en zo nog een stel. En langzaam maar zeker schuift het op naar loslaten en vrij willen zijn. Een egoïstische keuze dus, maar daarom niet makkelijker.
Je bent een slome......en Gert laat 't ook al afweten. Die begint vol goede moed maar loopt nu natuurlijk een beetje leeg langs het Scheveningse strand tegen schelpen aan te schoppen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Het moet nog even inwerken. Ik geef het 2 dagen.
Gelijk heb iequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een slome......en Gert laat 't ook al afweten. Die begint vol goede moed maar loopt nu natuurlijk een beetje leeg langs het Scheveningse strand tegen schelpen aan te schoppen.
Ik kijk wel link uitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga niet alles verklappen
Test hem eens uit zou ik zeggen
Ah, mooi beeld. *stil*quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een slome......en Gert laat 't ook al afweten. Die begint vol goede moed maar loopt nu natuurlijk een beetje leeg langs het Scheveningse strand tegen schelpen aan te schoppen.
De tiefus voor jequote:
Daar denk ik wel iets genuanceerder over. In beide gevallen mis je wel iets. Alleen zijn is niet zaligmakend, in een relatie zitten ook niet. Het is alleen kut als je mensen blijvend pijn doet, dat blijft een beetje bij je hangen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis allemaal niet zo moeilijk .. Je bent zoals je je voelt. Simpeler kan het niet. Gewoon je eigen leven leven en niemand die je daar in belemmerd. Beter kan je het echt niet hebben. Je eet, slaapt, staat op en feest waneer JIJ dat wil.. En dan vergeet ik nog diverse opties
Mmm Ik heb geen kinderen en ben de jongste. Plus heb ik een tering hekel aan ze (sorry moeders).. Dat helpt dus ook niet in een relatie ..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar denk ik wel iets genuanceerder over. In beide gevallen mis je wel iets. Alleen zijn is niet zaligmakend, in een relatie zitten ook niet. Het is alleen kut als je mensen blijvend pijn doet, dat blijft een beetje bij je hangen.
Ik refereerde vanmorgen even aan die kinderen, die hebben daar op de één of andere manier totaal geen moeite mee, dat vind ik wel mooi om te zien,
Wat wil je met zulke steekwoorden, allemaal ketens.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Iedere rolmops zit nu na te denken over z'n relatie.....
![]()
Weet je Eend, ik rijd heel vroeg over de Nederlandse wegen en dan kom ik daar drie soorten vogels tegen, kraaien, duiven en nog een soort. En die laatste soort snapt er helemaal niks van, van het verkeer dan. Is ook off-topic maar ik vond dat je het moest weten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
De tiefus voor je![]()
En nu ontopic graag
Ja, ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis allemaal niet zo moeilijk .. Je bent zoals je je voelt. Simpeler kan het niet. Gewoon je eigen leven leven en niemand die je daar in belemmerd. Beter kan je het echt niet hebben. Je eet, slaapt, staat op en feest waneer JIJ dat wil.. En dan vergeet ik nog diverse opties
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat wil je met zulke steekwoorden, allemaal ketens.
Waarom er tegenover, ik denk dat het best samen kan gaan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ja, zet jij daar maar eens een mooi oceanisch gevoel tegenover
Dat soort snapt dan vast weer heel veel van topictitelsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je Eend, ik rijd heel vroeg over de Nederlandse wegen en dan kom ik daar drie soorten vogels tegen, kraaien, duiven en nog een soort. En die laatste soort snapt er helemaal niks van, van het verkeer dan. Is ook off-topic maar ik vond dat je het moest weten.
Wat bedoel je nou.. Doodrijden die handel ?? Was ik nog mild met kinderenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet je Eend, ik rijd heel vroeg over de Nederlandse wegen en dan kom ik daar drie soorten vogels tegen, kraaien, duiven en nog een soort. En die laatste soort snapt er helemaal niks van, van het verkeer dan. Is ook off-topic maar ik vond dat je het moest weten.
Ik ben een groen leren jasje aan het zoeken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Iedere rolmops zit nu na te denken over z'n relatie.....
![]()
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben een groen leren jasje aan het zoeken.
Ik heb zo'n 2 jaar gelden een kleine familie eendjes per ongeluk kapot gereden. Dat was was wel even schrikken trouwens.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou vooruit danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat soort snapt dan vast weer heel veel van topictitels
Ketens moet je per definitie vroeg of laat verbreken om ze in te ruil voor weer andere. Dat heet volgens mij groeienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waarom er tegenover, ik denk dat het best samen kan gaan.
Je hoeft bepaalde ketens niet te verbreken hoor.
Slippen bedoel jequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 2 jaar gelden een kleine familie eendjes per ongeluk kapot gereden. Dat was was wel even schrikken trouwens.
Misschien nemen ze wel een andere vorm/invulling aan.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ketens moet je per definitie vroeg of laat verbreken om ze in te ruil voor weer andere. Dat heet volgens mij groeien
Nee, ik kon voor m'n eigen veiligheid echt alleen maar rechtdoor. Had de gang er aardig inzitten.quote:
wat heb jij toch met dat poster???quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu wil ik eigenlijk wel neuken![]()
Of een poster van Brian
Niet als je aleen bentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een slippertje is toch wat anders
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of een poster van Brian
eikelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb zo'n 2 jaar gelden een kleine familie eendjes per ongeluk kapot gereden. Dat was was wel even schrikken trouwens.
Denk aan de klerekinderen Dementor, wordt als hen en je zit op het goede spoor vermoed ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien nemen ze wel een andere vorm/invulling aan.
Hehe we gaan diep hoor.
Denk dat het neuken gaat wordenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Of een poster van Brian
Uhuh.. mompelend: "sterk spul dat Fishermans Friend"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan wie?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk aan de klerekinderen Dementor, wordt als hen en je zit op het goede spoor vermoed ik.
Om te vieren dat je eindelijk zwart bentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh.. mompelend: "sterk spul dat Fishermans Friend"![]()
En waarom is Eend na al die jaren ineens on topic bezig?
heerlijk en dan luid zingen onderwijlquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, nog heel even dan. Hebben jullie dat nooit dat wanneer het regent dat je dan even je laarzen aan wil trekken en flink in die plassen wil springen ?
En zo ja, wie van jullie doet dat?
Ikke, maar alleen als het water over de stoeprand gaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, nog heel even dan. Hebben jullie dat nooit dat wanneer het regent dat je dan even je laarzen aan wil trekken en flink in die plassen wil springen ?
Doet me denken aan pippi langkous.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:40 schreef Desii het volgende:
[..]
heerlijk en dan luid zingen onderwijl
Zeg je feestje, dan denk je aan Eend.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Om te vieren dat je eindelijk zwart bent
Zeg ik toch, kijk naar die kinderenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Doet me denken aan pippi langkous.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is wel wennen dat je zwart bent. Ben benieuwd hoe vaak je nog op knopjes wil klikken die er niet meer zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg je feestje, dan denk je aan Eend.
Oe, hij mag weer.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Doet me denken aan pippi langkous.
Ik haat die mini mensen. Hoe komt dat toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg ik toch, kijk naar die kinderen
Beagles zijn net zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg ik toch, kijk naar die kinderen
Neuh, heb al drie halve dagen van mijn vakantie opgeofferd om ze uit de brand te helpenquote:
Zeik wijf hier dan.. Klein kindquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik!
![]()
en nu een nieuw jasje verdomme!
Omdat je jaloers bentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat die mini mensen. Hoe komt dat toch?
Die is kut en van suede.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:46 schreef Soury het volgende:![]()
[..]
Zeik wijf hier dan.. Klein kind [ afbeelding ]
Zie je wel daarom wil ik geen kinderenquote:
Heb je ook nog plaatjes van iets lekkers?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:46 schreef spapaars het volgende:
John-DK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heeft ze nu een nieuwe tattoo?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:46 schreef spapaars het volgende:
John-DK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Rare Y op haar borst ..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heeft ze nu een nieuwe tattoo?
Heeee moet dat nou echt?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:46 schreef spapaars het volgende:
John-DK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat is de weerspiegeling van het licht, omdat ze eerst flink in de olie is gezetquote:
Geen idee, ik vind het schitterend, dat ontdekken van de wereld, dat lieve naïeve.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat die mini mensen. Hoe komt dat toch?
Dat zat ik me ook al af te vragen, volgens mij niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:51 schreef noekje het volgende:
Had zij altijd al een navelpiercing?
Dat herinnert me aan het ABC, toen ze ook flink in de olie wasquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de weerspiegeling van het licht, omdat ze eerst flink in de olie is gezet
Ik weet het niet en zal het nooit weten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen idee, ik vind het schitterend, dat ontdekken van de wereld, dat lieve naïeve.
Wel als je er een andere kop opzetquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het toch wel een mooi meisje om te zien......
O ja.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is de weerspiegeling van het licht, omdat ze eerst flink in de olie is gezet
Navelpiercings vind ik mooi. Die tattoo blijft toch een psychologische blob raadsel. Wat zie je in deze zwarte vlek? Ehm..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zat ik me ook al af te vragen, volgens mij niet.
O ja, dat was zo ontzettend lachenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat herinnert me aan het ABC, toen ze ook flink in de olie was
Ge-wel-dig was dat jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat herinnert me aan het ABC, toen ze ook flink in de olie was
Nee makkelijker die bos stro eraf.. Prachtig mooi donkere krullen.. Zoo zonde.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel als je er een andere kop opzet
Een beschonken tijger?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Navelpiercings vind ik mooi. Die tattoo blijft toch een psychologische blob raadsel. Wat zie je in deze zwarte vlek? Ehm..
Die tattoo is net zo'n tekening van een psycholoog, waarbij je moet zeggen wat je erin ziet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Navelpiercings vind ik mooi. Die tattoo blijft toch een psychologische blob raadsel. Wat zie je in deze zwarte vlek? Ehm..
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:58 schreef PC eend het volgende:
Aangekondigde rellen zijn kut
Ik kom nog wel een keer onverwachts terug
Af en toe kom ik onvoorstelbaar mooie Poolse meiden tegen, maar de allermooisten hebben er een ijzerwinkel in hangen waar ik van terug schrikquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak wel weer leuk, iemand die een uur bezig is voordat ze het poortje bij Schiphol doork is ....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Af en toe kom ik onvoorstelbaar mooie Poolse meiden tegen, maar de allermooisten hebben er een ijzerwinkel in hangen waar ik van terug schrikZo jammer
Vanaf mijn 18e heb ik een navelpiercing die ik er gewoon niet meer uit krijg. Nu honderd jaar later hoort die ook gewoon in mijn naveltje.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind alle piercings eigenlijk wel mooi, behalve in het gezicht,
Enorme lange oorhangers tot op je schouders vind ik altijd fraai om te zien. Tepelpiercings vind ik ook wel wat hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Vanaf mijn 18e heb ik een navelpiercing die ik er gewoon niet meer uit krijg. Nu honderd jaar later hoort die ook gewoon in mijn naveltje.
Ik vind navelpiercings alleen mooi als ze subtiel zijn, dus niet een hele sleutelbos erin.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Af en toe kom ik onvoorstelbaar mooie Poolse meiden tegen, maar de allermooisten hebben er een ijzerwinkel in hangen waar ik van terug schrikZo jammer
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Sjezsus wat een stel geilbekken ineens ......![]()
Tis er gebeurd met het rellen![]()
Fan .. Laat je piercings en tatoos es zienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Sjezsus wat een stel geilbekken ineens ......![]()
wat is er gebeurd met het rellen![]()
Ik sinds mijn 16e. Als ik hem eruit haal, ziet het er gek uit. Twee gaten in mijn navel. Dus blijft hij er maar in zitten en negeer ik het, haha.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:03 schreef noekje het volgende:
Vanaf mijn 18e heb ik een navelpiercing die ik er gewoon niet meer uit krijg. Nu honderd jaar later hoort die ook gewoon in mijn naveltje.
Oh noes, dat vind ik dan weer niks. Ik vond het ook niet verslavend. Dat zeggen ze altijd. Het was zo'n, eens en nooit meer ervaring. Vond het een behoorlijke pijnprikkel.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Enorme lange oorhangers tot op je schouders vind ik altijd fraai om te zien. Tepelpiercings vind ik ook wel wat hebben.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Fan .. Laat je piercings en tatoos es zien
Word maar niet zwangerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik sinds mijn 16e. Als ik hem eruit haal, ziet het er gek uit. Twee gaten in mijn navel. Dus blijft hij er maar in zitten en negeer ik het, haha.
D-tor EDIT: er zit trouwens een 'magic eight-'ball' piercing in, die is dan wel weer tof.
heb ik nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Fan .. Laat je piercings en tatoos es zien
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak wel weer leuk, iemand die een uur bezig is voordat ze het poortje bij Schiphol doork is ....
Hoe dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:11 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik sinds mijn 16e. Als ik hem eruit haal, ziet het er gek uit. Twee gaten in mijn navel. Dus blijft hij er maar in zitten en negeer ik het, haha.
D-tor EDIT: er zit trouwens een 'magic eight-ball' piercing in, die is dan wel weer tof.
nee, ik heb ze écht nietquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Fan, volgens mij heb jij er wel een paar
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is dan weer de andere kant van het muntje
maar verder ben ik niet zo van de ijzerwaren
Zacht, warm nat en lekker.
Ik ga toch niet mijn sleutelbos aflikken
![]()
Ik laat morgen mijn schilderijtje zienquote:
't Lijkt mij ook wel pijnlijk....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh noes, dat vind ik dan weer niks. Ik vond het ook niet verslavend. Dat zeggen ze altijd. Het was zo'n, eens en nooit meer ervaring. Vond het een behoorlijke pijnprikkel.
post je hem wel in het goeie topic alsjeblieftquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik laat morgen mijn schilderijtje zien
Zacht, warm, nat en lekker, het doet mij denken aan mosseltjesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is dan weer de andere kant van het muntje
maar verder ben ik niet zo van de ijzerwaren
Zacht, warm nat en lekker.
Ik ga toch niet mijn sleutelbos aflikken
![]()
wat? piercing door je eikeltjequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Lijkt mij ook wel pijnlijk....
Dit heb je gewoon dood gereden hequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wie steekt dan ook zomaar over op een snelle snelweg he.
Ik had gelukkig geen lakschade.![]()
Daar ga je enorm van sproeien.....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat? piercing door je eikeltje
watje
Das nasty met die gaten. Laat ze lekker dichtgroeien meisquote:
Allemaal plat als een dubbeltje.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:16 schreef HoneyBunny het volgende:
Dit heb je gewoon dood gereden he
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
post je hem wel in het goeie topic alsjeblieft![]()
ander komt Prins Bernard weer om de hoek en dan douw ik die anjer door zijn strot
ik wou wat zeggen maar ik doe het maar niet...........quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar ga je enorm van sproeien.....![]()
is dus niet handig
Die vind ik ook lekker, maar ik heb gehoord dat je de Belgische nu even moet weren.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zacht, warm, nat en lekker, het doet mij denken aan mosseltjes
Ben zo bang dat je dan twee gekke littekens krijgt..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:17 schreef Soury het volgende:
Das nasty met die gaten. Laat ze lekker dichtgroeien meis
Die zachte G is juist lekkerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die vind ik ook lekker, maar ik heb gehoord dat je de Belgische nu even moet weren.
Ik heb m er ook uitgehaald en bij mij zie je alleen een stipje, meer niet. Komt heus goedquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ben zo bang dat je dan twee gekke littekens krijgt..
Littekens zijn stoerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt goed! Het wordt immers wel tijd, vind ik. Zo als vers afgestudeerdequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef HoneyBunny het volgende:
Ik heb m er ook uitgehaald en bij mij zie je alleen een stipje, meer niet. Komt heus goed
Dan ben je nog makkelijker door een ringetje te halen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:21 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt goed! Het wordt immers wel tijd, vind ik. Zo als vers afgestudeerde
Zwangerschap maakt de boel erger. Je bent jong dus kappe met die onzin.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan ben je nog makkelijker door een ringetje te halen.
Bedoel ik verder niets mee hoor, kwam opeens in me op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |