abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60610973
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:58 schreef noekje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
sorry
Wie is dat manneke toch?
pi_60610991
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind het ook weer niet zo heel bizonder. Mensen ontmoeten elkaar en laten elkaar weer los. Gebeurt duizenden keren per dag. Ik zit hier nu niet met tissues hoor
Werd zelf nog niet zo lang geleden beschuldigd dat ik bindings angst had.. Ja de krullen. Zal best wel maar
wat mot ik ermee?? Ik vind het prima zo in mijn uppie. Vermaak me best
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60611029
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:01 schreef Soury het volgende:

[..]

Werd zelf nog niet zo lang geleden beschuldigd dat ik bindings angst had.. Ja de krullen. Zal best wel maar
wat mot ik ermee?? Ik vind het prima zo in mijn uppie. Vermaak me best
Ik ook
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_60611047
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

arme Static, al die DGK malloten, dat worden slapeloze nachten voor 'm
Ik denk eerder voor de DGK users
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_60611066
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:54 schreef noekje het volgende:

[..]

Hoelang heeft het geduurd voordat je die keuze maakte?
Pffff, dat ik er mee bezig was ongeveer een jaar of 5. Maar dat is raar in een leven vind ik. Dingen overkomen je vaak, althans mij wel. Ik besliste niet dat ik een vaste relatie wilde, opeens was het er gewoon. Ik besliste ook niet dat ik wilde trouwen, je koopt een huis, trouwen is dan makkelijk (juridisch) en opeens ben je gehuwd. Dan gaat het best wel leuk, maar stukje bij beetje begint het ongemakkelijker te voelen. Het is een sluipend proces, waarbij rationaliteit en gevoel door elkaar heenlopen.

Steekwoorden zijn dan: gevoel, familie, vergaard bezit, inkomen, geven om, vrijheid en zo nog een stel. En langzaam maar zeker schuift het op naar loslaten en vrij willen zijn. Een egoïstische keuze dus, maar daarom niet makkelijker.
pi_60611078
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Je zult het misschien niet geloven, maar mijn band met FOK! is groter dan die met de familie En nee, tissues heb ik daar ook niet voor nodig.
Daar moet ik dan wel weer ff over slikken..
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_60611151
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:03 schreef PC eend het volgende:

[..]

tja, misschien wel Eend. Maar voor mij zijn het toch de dingen waar iedereen vroeg of laat min of meer tegenaan loopt en derhalve ook weer niet zo heel bizonder of uniek.

"t Is de menselijke kant van de SOS user.....vroeg of laat krijg ik het met rente terug op m'n bordje denk ik
pi_60611156
quote:

[..]

Hoezo? Vertel eens?
pi_60611190
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Soury het volgende:

[..]

Daar moet ik dan wel weer ff over slikken..
Stapje terug dan, geef nog ontzettend veel om ze, maar het contact is wat minder
pi_60611227
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:00 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Je zult het misschien niet geloven, maar mijn band met FOK! is groter dan die met de familie En nee, tissues heb ik daar ook niet voor nodig.
Trouwen?
pi_60611228
quote:

[..]

Neh, die kunnen gewoon gaan slapen en de handel afsluiten.
Go hard or go home
pi_60611248
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Trouwen?
Nee, met jou ook niet
pi_60611280
Nu help ik wel dit topic om zeep, 't heet Relluhhhhhh
pi_60611304
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nu help ik wel dit topic om zeep, 't heet Relluhhhhhh
Het moet nog even inwerken. Ik geef het 2 dagen.
Go hard or go home
pi_60611337
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:07 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Hoezo? Vertel eens?
Ik ga niet alles verklappen
Test hem eens uit zou ik zeggen
pi_60611346
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Pffff, dat ik er mee bezig was ongeveer een jaar of 5. Maar dat is raar in een leven vind ik. Dingen overkomen je vaak, althans mij wel. Ik besliste niet dat ik een vaste relatie wilde, opeens was het er gewoon. Ik besliste ook niet dat ik wilde trouwen, je koopt een huis, trouwen is dan makkelijk (juridisch) en opeens ben je gehuwd. Dan gaat het best wel leuk, maar stukje bij beetje begint het ongemakkelijker te voelen. Het is een sluipend proces, waarbij rationaliteit en gevoel door elkaar heenlopen.

Steekwoorden zijn dan: gevoel, familie, vergaard bezit, inkomen, geven om, vrijheid en zo nog een stel. En langzaam maar zeker schuift het op naar loslaten en vrij willen zijn. Een egoïstische keuze dus, maar daarom niet makkelijker.
Tis allemaal niet zo moeilijk .. Je bent zoals je je voelt. Simpeler kan het niet. Gewoon je eigen leven leven en niemand die je daar in belemmerd. Beter kan je het echt niet hebben. Je eet, slaapt, staat op en feest waneer JIJ dat wil.. En dan vergeet ik nog diverse opties
pi_60611363
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef noekje het volgende:

[..]

Het moet nog even inwerken. Ik geef het 2 dagen.
Je bent een slome......en Gert laat 't ook al afweten. Die begint vol goede moed maar loopt nu natuurlijk een beetje leeg langs het Scheveningse strand tegen schelpen aan te schoppen.
pi_60611376
Ik vind het wel mooi, geen rellen.
pi_60611384
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je bent een slome......en Gert laat 't ook al afweten. Die begint vol goede moed maar loopt nu natuurlijk een beetje leeg langs het Scheveningse strand tegen schelpen aan te schoppen.
Gelijk heb ie
pi_60611389
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:13 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik ga niet alles verklappen
Test hem eens uit zou ik zeggen
Ik kijk wel link uit
pi_60611390
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ah, mooi beeld. *stil*
Ik ga niet veel anders zijn. Ik was altijd al een braaf kind.
Go hard or go home
pi_60611421
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
Ik vind het wel mooi, geen rellen.
De tiefus voor je

En nu ontopic graag
pi_60611456
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Tis allemaal niet zo moeilijk .. Je bent zoals je je voelt. Simpeler kan het niet. Gewoon je eigen leven leven en niemand die je daar in belemmerd. Beter kan je het echt niet hebben. Je eet, slaapt, staat op en feest waneer JIJ dat wil.. En dan vergeet ik nog diverse opties
Daar denk ik wel iets genuanceerder over. In beide gevallen mis je wel iets. Alleen zijn is niet zaligmakend, in een relatie zitten ook niet. Het is alleen kut als je mensen blijvend pijn doet, dat blijft een beetje bij je hangen.

Ik refereerde vanmorgen even aan die kinderen, die hebben daar op de één of andere manier totaal geen moeite mee, dat vind ik wel mooi om te zien,
pi_60611495
Euh
pi_60611592
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:19 schreef PC eend het volgende:
Euh
Iedere rolmops zit nu na te denken over z'n relatie.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')