Uhuh.. mompelend: "sterk spul dat Fishermans Friend"quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je bent een slome......en Gert laat 't ook al afweten. Die begint vol goede moed maar loopt nu natuurlijk een beetje leeg langs het Scheveningse strand tegen schelpen aan te schoppen.
Aan wie?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk aan de klerekinderen Dementor, wordt als hen en je zit op het goede spoor vermoed ik.
Om te vieren dat je eindelijk zwart bentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh.. mompelend: "sterk spul dat Fishermans Friend"![]()
En waarom is Eend na al die jaren ineens on topic bezig?
heerlijk en dan luid zingen onderwijlquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, nog heel even dan. Hebben jullie dat nooit dat wanneer het regent dat je dan even je laarzen aan wil trekken en flink in die plassen wil springen ?
En zo ja, wie van jullie doet dat?
Ikke, maar alleen als het water over de stoeprand gaat.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, nog heel even dan. Hebben jullie dat nooit dat wanneer het regent dat je dan even je laarzen aan wil trekken en flink in die plassen wil springen ?
Doet me denken aan pippi langkous.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:40 schreef Desii het volgende:
[..]
heerlijk en dan luid zingen onderwijl
Zeg je feestje, dan denk je aan Eend.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Om te vieren dat je eindelijk zwart bent
Zeg ik toch, kijk naar die kinderenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Doet me denken aan pippi langkous.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
't Is wel wennen dat je zwart bent. Ben benieuwd hoe vaak je nog op knopjes wil klikken die er niet meer zijnquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeg je feestje, dan denk je aan Eend.
Oe, hij mag weer.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Doet me denken aan pippi langkous.
Ik haat die mini mensen. Hoe komt dat toch?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg ik toch, kijk naar die kinderen
Beagles zijn net zo.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg ik toch, kijk naar die kinderen
Neuh, heb al drie halve dagen van mijn vakantie opgeofferd om ze uit de brand te helpenquote:
Zeik wijf hier dan.. Klein kindquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik!
![]()
en nu een nieuw jasje verdomme!
Omdat je jaloers bentquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat die mini mensen. Hoe komt dat toch?
Die is kut en van suede.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:46 schreef Soury het volgende:![]()
[..]
Zeik wijf hier dan.. Klein kind [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |