*rent naar kast voor muts, joggingpak,dikke sokken en zonnebrilquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neuh, dat zou ik nooit doen.
Wintersport fetish.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
*rent naar kast voor muts, joggingpak,dikke sokken en zonnebril
zo
Heet hoor Honeyquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:12 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
*rent naar kast voor muts, joggingpak,dikke sokken en zonnebril
zo
Thnx! maar ik ben niet zozeer fan van Acda en de Munnik, Maar wel van dit nummer!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, ben ook fan Acda en Munnik
Gast ik moet nog slapen hoor vannacht.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:14 schreef HiDiHo het volgende:
Die zit gewoon nog in d'r badjas met ons te chatten. nja mogen wij ook eens dromen
Dit nummer vond ik dan weer wat minderquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thnx! maar ik ben niet zozeer fan van Acda en de Munnik, Maar wel van dit nummer!
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef HoneyBunny het volgende:
FAAAAAAANNNN, schiet eens op, ze zijn vervelend
Is dat positief of negatief ?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gast ik moet nog slapen hoor vannacht.
Ik smacht juist naar een fikse wandeling, ongeacht de dalen, maar ik smacht weer eens naar de toppen!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit nummer vond ik dan weer wat minder
(hou ook niet zo van lopen)
Slapen?quote:
Wat is er gek aan sociaal contact met de buuf?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Beter buurvrouw van jou dan buurvrouw van Lekker Simpel![]()
die komt óf op de koffie óf voor een borrel
![]()
hep ie zelf verteld live op de Radio .........
vraag maar......... echt waar ........
![]()
zal ik maar effe een douche gaan nemen ofzo ...... misschien fris ik daarvan op ben zo melig als de neten,
komt niks zinnigs uit vanavond.....
Vierdaagse is net geweestquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik smacht juist naar een fikse wandeling, ongeacht de dalen, maar ik smacht weer eens naar de toppen!
idd, verspilling van je tijdquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Slapen?
Oh dat is op zich zonde van de tijd, het is dat je lichaam zowel fysiek als mentaal moet herstellen en dingen moeten verwerken.
Het liefst sla ik dat hele slaap gebeuren over.
Lekker met je ogen dicht even nergens aan denken is veel beter, dat ervaar je tenminste nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |