Ik heb toch duidelijk een shotje positive energy nodig HB.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Niet zo zwaar doen vanaaf, gooi er nog een YT-ie in!
Meer dan 30 slagen p/m, dat klopt (letterlijk).quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:33 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nou daar is het al helemaal veeeeeeer over de 30
Weet wat je doet he, daarna ben ik 24 uur lang on the edge.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
*Pakt een arm vast, trekt met haar tanden het dopje van de naald, en geeft een shotje enregie*
Over Jobsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb me daar een tijd geleden in verdiept he, de strijd tussen Bill Gates en Steve Jobs.
De laatste heeft dan wel minder vermogen opgebouwd maar heeft tot nu toe een veel boeiender leven geleid.
Maar goed.
Borderline?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet wat je doet he, daarna ben ik 24 uur lang on the edge.
Meneer is mede eigenaar van Pixar (Disney) en Apple.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over Jobs![]()
Later werd hij definitief benoemd tot CEO van Apple met een loon van $1.
Dat mag ik wel hopenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Meer dan 30 slagen p/m, dat klopt (letterlijk).
Geen verschil dusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Weet wat je doet he, daarna ben ik 24 uur lang on the edge.
Nee hoor, ik voel me totaal niet aangesproken tot die doelgroep!!quote:
Dat is al jaren zo.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:42 schreef tipsch het volgende:
Fok's zoekfunctie is in onderhoud. Hoe lang is dat al zo?
Ik heb het nog nooit zien werkenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:42 schreef tipsch het volgende:
Fok's zoekfunctie is in onderhoud. Hoe lang is dat al zo?
U vraagt, wij draaienquote:
Wat knullig. Zie nu wel een 'lite search'...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo.
Het mag niets kosten he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |