Goed nummerquote:
I know the feelingquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En toen voelde ik me opeens bijna 30! Wel en mooi nummer, dat dan weer wel!
En nu begin ik ook al doof te wordenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:28 schreef Dementor het volgende:
Begint rustig...
Maar alle het goede begint rustig schijnbaar.
Broekie!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:29 schreef Dementor het volgende:
Ben ik dan de jongste hier op dit moment?(komt volgens mij wel vaker voor).
Tenzij smashie even om de hoek komt kijken.
quote:
Ik blijf dat wel frappant vinden, mensen die zichzelf een superioriteitsgevoel aanmeten puur op basis van leeftijd.quote:
Heul niet, was bloedserieusquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik blijf dat wel frappant vinden, mensen die zichzelf een superioriteitsgevoel aanmeten puur op basis van leeftijd.
Niet persoonlijk bedoeld hoor HB want jij maakt een geintje.
Bill Gates was anders ook niet zo oudquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik blijf dat wel frappant vinden, mensen die zichzelf een superioriteitsgevoel aanmeten puur op basis van leeftijd.
Ik heb net zoveel respect voor een jonger als voor een ouder iemand.
Niet zo zwaar doen vanaaf, gooi er nog een YT-ie in!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb net zoveel respect voor een jonger als voor een ouder iemand.
Naar d'r hartquote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al lang in je hart gekeken.
Nou daar is het al helemaal veeeeeeer over de 30quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al lang in je hart gekeken.
Ik heb me daar een tijd geleden in verdiept he, de strijd tussen Bill Gates en Steve Jobs.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bill Gates was anders ook niet zo oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |