Dat weet ik niet!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waraom hangt er dan een vrouwtjes-plaatje aan de naam static?
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hadden ze anders een roze naamplaatje op hem moeten plakken?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ow..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dat was het dan. De kans op een rel is verkeken want ik ga slapen.![]()
Truste!
Ik hou niet van misleiding, dat is allesquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Je was zelden zo grappig als nu
![]()
Kun je niet vaker vakantie nemen
Youtubes hoef je alleen maar de url te plaatsen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
Weet je wat ik me afvraag?
2 dingen eigenlijk.
Hoe doen jullie dat? Youtube-filmpjes op de site zetten.
en waar ligt de klemtoon in dementor, de mentor, of (harrypotterachtig) dementor?
De mentor is goed.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
2 dingen eigenlijk.
en waar ligt de klemtoon in dementor, de mentor, of (harrypotterachtig) dementor?
Waar heb je het nou steeds overquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hou niet van misleiding, dat is alles
1. gewoon de url van het youtube-filmpje plaatsen, easy does it !quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
2 dingen eigenlijk.
Even melden in de feedback. Ik vind het wel terecht dat je duidelijkheid wenst over 't één en 't ander.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hou niet van misleiding, dat is alles
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
Denk dat ik maar ga slapen.
Rare avond hoor.
Brok in mijn keel.
Tot morgen allemaal
Dat kan je niet menen??!!! Ben ik dan de enige die de HP's gelezen heeft?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
De mentor is goed.
Je bent de eerste die het vraagt.
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
Thnx noekje! En dan krijg je dus zo'n aanklikbare miniatuurversie?
[..]
Dat kan je niet menen??!!! Ben ik dan de enige die de HP's gelezen heeft?
doe ikquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even melden in de feedback. Ik vind het wel terecht dat je duidelijkheid wenst over 't één en 't ander.
Welterusten Blurkseldude!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
Rare avond hoor.
Brok in mijn keel.
Tot morgen allemaal
truste blurkiequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef -Blurk- het volgende:
Rare avond hoor.
Brok in mijn keel.
Tot morgen allemaal
Pfew, ik schrok alquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik heb ze ook gelezen en gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |