quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, het was een grapje van jou. Ik begreep het gewoon niet en toen kwam Remlof en die dacht,' Ja maar ho eens even, dat kan niet. Wat een fout grapje.' Toen zette hij er een D in.
Nu zijn we allemaal verward want ook Static is een man, net als Remlof. Gelukkig is Yvonne er nog en Gert. Gert gaat er straks een youtube over draaien en dan zal alles duidelijk worden.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Duidelijkheid please: iedereen zegt dat static een man is en ik zie een vrouwtjes icoontje bij de naam. Wat is het nou, een man die liever een vrouwtje zou willen zijn of een vent die het leuk vind om ons op het verkeerde been te zetten?
Ik jou nu ook even nietquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:25 schreef Dementor het volgende:
Ik snap Fan en HB niet meer.
Hehe, Alfred J Kwak is trouwens zo ontstaan he als idee, Herman van Veen heeft ook een eendje doodgereden ooit.quote:
quote:
Gast, die user heeft dat icoontje al jaren.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
Mannen met een vrouw icoontje
nicknaam: Elise18 met een geil wijf als avatar![]()
ben je er in getraptquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
Mannen met een vrouw icoontje
nicknaam: Elise18 met een geil wijf als avatar![]()
Wij kunnen gewoon niet meer rellen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben je er in getrapt![]()
ja hé, zeker vieze pm-tjes gestuurd enzo, en toen was het een vent van 192 mtr
![]()
![]()
![]()
ik denk dat ik maar eens een douche ga nemen....... want ik ben zo scherp als een lepel![]()
die rel stelt ook niks voor
Schitterend beest.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zwarte setter, 14 jaar mijn trouwste maatje
Na, een vrouw die static heet geloof ik al niet. Een vrouw is namelijk vrij dynamischquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben je er in getrapt![]()
ja hé, zeker vieze pm-tjes gestuurd enzo, en toen was het een vent van 192 mtr
![]()
![]()
![]()
ik denk dat ik maar eens een douche ga nemen....... want ik ben zo scherp als een lepel![]()
die rel stelt ook niks voor
En hij zal ook wel niet op Haiti wonenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Na, een vrouw die static heet geloof ik al niet. Een vrouw is namelijk vrij dynamisch
Ja echt. Vooral in discussies.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Na, een vrouw die static heet geloof ik al niet. Een vrouw is namelijk vrij dynamisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |