quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hij zal ook wel niet op Haiti wonen
Heb jij ook altijd moeite ze te volgen?quote:
Komt vanzelf hoor.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
soms kan ik jullie gewoon niet volgen!
Sorry!
Gewoon ergens anders over gaan lullen, dat helpt welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
Sorry!
Ja, nou.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd moeite ze te volgen?
Zou je denken? En moet ik dat wel willen?quote:
Dat ligt niet aan jou hoor Liesje dat ligt aan ons.........quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
Sorry!
Je kunt hier vrijwel alles kwijt.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou je denken? En moet ik dat wel willen?
Nee maar echt, jullie zijn nogal hecht, en dan heb ik moeite met me inmengen.
En Jaaaaaaaaaaa(p) Ik weet niet hoe ontopic je hier moet blijven dus ik gooi er ff mijn favo dgk bewoner iin, dan zal het wel goed zijn) dat is een compliment
Jaap is okequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou je denken? En moet ik dat wel willen?
Nee maar echt, jullie zijn nogal hecht, en dan heb ik moeite met me inmengen.
En Jaaaaaaaaaaa(p) Ik weet niet hoe ontopic je hier moet blijven dus ik gooi er ff mijn favo dgk bewoner iin, dan zal het wel goed zijn) dat is een compliment
Daar weet jij alles van he!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:42 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Gewoon ergens anders over gaan lullen, dat helpt wel
Liever alles.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je kunt hier vrijwel alles kwijt.
Truste Ruudjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van, verwacht morgen op een ongepast moment wel weer een telefoontje van een baas of een Pool(se)
HB en Fan samen onder de douche.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:46 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Truste Ruudje![]()
![]()
Ik ben ook ff een douche nemen (neehee, niet met Fan samen)
Tot straks
En jij bent lief! Geloof ik!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou hoor Liesje dat ligt aan ons.........
Ik snap sommige dingen nog steeds niet ........
Maar je moet gewoon even wennen, dan begin je een beetje structuur te zien in deze
onzin.....
pak gewoon een stoel erbij, en wat te drinken, en dan komt het allemaal goed......
Bolletje past wel even op je
O bolletje is dementor........
ik ben strakjes ook weer terug, ga even een douche nemen want ik ben harstikke flauwig......
Je hoeft niet bang te zijn, allemaal aardige mensen hier
tot later
Truste Ruudquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van, verwacht morgen op een ongepast moment wel weer een telefoontje van een baas of een Pool(se)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |