+10.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:28 schreef Smash-it het volgende:
Goed. De piercing gaat eruit, het is besloten!
Goed zo.. die ijzerwinkel heeft niemand nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:28 schreef Smash-it het volgende:
Goed. De piercing gaat eruit, het is besloten!
Als ik lakschade had gehad, was ik teruggereden om die dooie beesten op te pikken om ze vervolgens klaar te maken voor de barbeque.quote:
is dat tegen de regelsquote:
Hè? Eendjes heb ik het over, niet eentjes en toen wilde ik de knopjes gaan gebruiken. Knopjes weg.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat tegen de regels![]()
straks heb ik mijn eerste ban ben gewoon melig![]()
Tipsh was grapje hé, zeg effe ja, want straks heb ik een ban aan mijn kont .........
Static denkt meteen hé wie is dat mens die zit aan één stuk door te schelden![]()
en is scheld nooit
Heb dat een keer gedaan met een redelijk grote bigquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ik lakschade had gehad, was ik teruggereden om die dooie beesten op te pikken om ze vervolgens klaar te maken voor de barbeque.
Neem een piercing door je bilnaad .. Of je lippen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
is dat tegen de regels![]()
straks heb ik mijn eerste ban ben gewoon melig![]()
Tipsh was grapje hé, zeg effe ja, want straks heb ik een ban aan mijn kont .........
Static denkt meteen hé wie is dat mens die zit aan één stuk door te schelden![]()
en is scheld nooit
Denk goed na!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
met de 5?
eh....... moet je effe uitleggen........
Oinkquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb dat een keer gedaan met een redelijk grote big
oquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Hè? Eendjes heb ik het over, niet eentjes en toen wilde ik de knopjes gaan gebruiken. Knopjes weg.
Ja trustequote:
Ik heb weleens een fazant doodgereden, grill naar de klotequote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als ik lakschade had gehad, was ik teruggereden om die dooie beesten op te pikken om ze vervolgens klaar te maken voor de barbeque.
Nu moet je naar Ome Static. RIP sterkte enzo. OF..Je maakt er een leuk grapje van en doet alsof het hoort.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o![]()
had ik niet eens gezien .........
godsamme en wat nu![]()
staat weer lekker blond kelere...........![]()
Ik zie de blik van die eendjes nog zo goed voor me.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb dat een keer gedaan met een redelijk grote big
Net zoals ik van deeltje 119 naar deeltje 220 ging om 3 uur 's nachts?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu moet je naar Ome Static. RIP sterkte enzo. OF..Je maakt er een leuk grapje van en doet alsof het hoort.
'Ja ha ha ha, het is een woordspeling.' Doodgereden tweetjes, ken je dat niet?
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu moet je naar Ome Static. RIP sterkte enzo. OF..Je maakt er een leuk grapje van en doet alsof het hoort.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat moet ook omgekeerdquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens een fazant doodgereden, grill naar de klote
Daar zou je dan wel heel mooie veren van kunnen trekken.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb weleens een fazant doodgereden, grill naar de klote
Het is nog veel ergerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
is dit de nieuwe Gert of Noekje ?
Fazant op de gril godver de godver moet ik het uitleggenquote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Remlof, maak even een D van die T in eentjes.
Je bent wel stil in Feedback, Eend. Is there something wrong on the internet?quote:
Ik schrok me rot, rij je met rond de 100 km op de snelweg, steekt er inene een fazant overquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar zou je dan wel heel mooie veren van kunnen trekken.Wel schrikken he zoiets?
Jaquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Je bent wel stil in Feedback, Eend. Is there something wrong on the internet?
Kwam van een vaag schuurfeest en reed veel te hard terug, diep in de nacht. Opeens stak dat beest de weg over en ik had geluk dat ik niet tegen een boom knalde, want de klap was huge. Ik zag hem niet zo snel liggen dus maar doorgereden richting huis. Daar aangekomen zag ik dat de hele voorkant van de auto in puin lag. Toch maar weer terug gereden dat varken opzoeken. Met veel pijn en moeite (teringzwaar) in de kofferbak en weer richting huis.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie de blik van die eenjes nog zo goed voor me.![]()
Hoe heb jij dat met een big gedaan dan?
Ik leg je het nog éénd keer uitquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Ja Remlof wil je dat even doen, ik ga die regels allemaal nog wel eens goed lezen, maar ik heb zo een hekel aangebruiksaanwijzingen enzo, bovendien vergeet ik alles ook altijd meteen weer,
maar eh... wat Noekje zegt dus.........
Dank u wel
noekje, ben in de war, static heeft een vrouwtjes icoontje en iedereen heeft over "hem".quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:36 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Fazant op de gril godver de godver moet ik het uitleggen
Ik denk dat je een waardig tegenstander bent. Ik zou het nog een keer proberen.quote:
Wie missen we hier op fokquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwam van een vaag schuurfeest en reed veel te hard terug, diep in de nacht. Opeens stak dat beest de weg over en ik had geluk dat ik niet tegen een boom knalde, want de klap was huge. Ik zag hem niet zo snel liggen dus maar doorgereden richting huis. Daar aangekomen zag ik dat de hele voorkant van de auto in puin lag. Toch maar weer terug gereden dat varken opzoeken. Met veel pijn en moeite (teringzwaar) in de kofferbak en weer richting huis.
De volgende dag natuurlijk de hele kofferbak onder het bloed (mijn kleren ook) en op zoek gegaan naar de eigenaar/boer. De derde mistte inderdaad een big en die heeft de schade betaald.
Het is een hij of anders is het een hele grote vrouw in kaplaarzen. Nee, het is een dude.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
noekje, ben in de war, static heeft een vrouwtjes icoontje en iedereen heeft over "hem".
Dat is misschien meer iets voor in feedbackquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
noekje, ben in de war, static heeft een vrouwtjes icoontje en iedereen heeft over "hem".
Static heeft een piemoltje...een kleintje, dat compenseert ie met een blauw kleurtjuhquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar doodgereden eendjes zijn veel zieliger dan doodgereden eentjesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Remlof, maak even een D van die T in eentjes.
Dan moet ie wel eerst iets doen waar ik het grondig mee oneens ben tochquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat je een waardig tegenstander bent. Ik zou het nog een keer proberen.
Je hebt ze toch wel allemáál doodgereden hè? Dat er niet één klein weesje overbleef? Dat doodrijden merken ze haast niets van, maar dát zou ik dan weer zielig vinden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
Daar zou je dan wel heel mooie veren van kunnen trekken.Wel schrikken he zoiets?
Dan zal ik hem ook als zodanig bejegenen. Valse gender aannemenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is een hij of anders is het een hele grote vrouw in kaplaarzen. Nee, het is een dude.
ik dacht ook dat het een ''mannetje' was.....quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik had hier voor Jezus Christus als avatar.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik dacht ook dat het een ''mannetje' was.....
maar ik ben zo stom om altijd op de avators af te gaan![]()
ik heb heel lang gedacht dat jij een lekker wijf was door je avator![]()
da's dus geen geintje hé da's echt zo.........
Trusten!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:47 schreef Smash-it het volgende:
Arm biggetje..
Ik ga naar bed! Morgen weer een hele dag lang niksdoen! (oh, 's avonds naar Dark Knight, dat dan weer wel).
Een weeseendje..quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:46 schreef Gert het volgende:
Dat er niet één klein weesje overbleef?
Welteruste Smash-itquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:47 schreef Smash-it het volgende:
Arm biggetje..
Ik ga naar bed! Morgen weer een hele dag lang niksdoen! (oh, 's avonds naar Dark Knight, dat dan weer wel).
Gert, in eerste instantie niet, maar dat is uiteindelijk wel goedgekomen. Rest van het verhaal horen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel allemáál doodgereden hè? Dat er niet één klein weesje overbleef? Dat doodrijden merken ze haast niets van, maar dát zou ik dan weer zielig vinden.![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:48 schreef Dementor het volgende:
Trusten!
Hij viel vrijwel meteen!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Dei is nog maar een C verwijderd van het riool![]()
Zeer belangrijke lijst hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:50 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Slaap lekker!
Zag dat ik weer op de ranking list sta, fieeeeeew!
Strakke scene, van begin to eind. Gelukkig ben je niet tegen die boom geknald zeg.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kwam van een vaag schuurfeest en reed veel te hard terug, diep in de nacht. Opeens stak dat beest de weg over en ik had geluk dat ik niet tegen een boom knalde, want de klap was huge. Ik zag hem niet zo snel liggen dus maar doorgereden richting huis. Daar aangekomen zag ik dat de hele voorkant van de auto in puin lag. Toch maar weer terug gereden dat varken opzoeken. Met veel pijn en moeite (teringzwaar) in de kofferbak en weer richting huis.
De volgende dag natuurlijk de hele kofferbak onder het bloed (mijn kleren ook) en op zoek gegaan naar de eigenaar/boer. De derde mistte inderdaad een big en die heeft de schade betaald.
quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bij mij is ie weer blijven steken maar misschien valt ie nog later ..........
Maar toch bedankt.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar doodgereden eendjes zijn veel zieliger dan doodgereden eentjes
Die laatsten worden dan gewoon nulletjes
Laten we zeggen dat zo'n eendje écht lekker onder de rand komtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bij mij is ie weer blijven steken maar misschien valt ie nog later ..........
Mwah, heb al een redelijk waarheidsgetrouwe mental image nu, denk ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gert, in eerste instantie niet, maar dat is uiteindelijk wel goedgekomen. Rest van het verhaal horen?![]()
Mwa, is gekkigheid hoor. Ik zit aan de Fanta light.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, heb al een redelijk waarheidsgetrouwe mental image nu, denk ik.
Dag Skattie.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, nóg zo'n rás-reller eerste klas. Altijd op zoek naar zwakke plekken om op in te trappen.![]()
Ha Buuf
Ik woon weer naast je, in plaats van mijlenver boven je.
Beter buurvrouw van jou dan buurvrouw van Lekker Simpelquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, nóg zo'n rás-reller eerste klas. Altijd op zoek naar zwakke plekken om op in te trappen.![]()
Ha Buuf
Ik woon weer naast je, in plaats van mijlenver boven je.
Is gewoon niet waar. Ik zit aan de River® Orange Light.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mwa, is gekkigheid hoor. Ik zit aan de Fanta light.
Nee ga vooral door!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:57 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Beter buurvrouw van jou dan buurvrouw van Lekker Simpel![]()
die komt óf op de koffie óf voor een borrel
![]()
hep ie zelf verteld live op de Radio .........
vraag maar......... echt waar ........
![]()
zal ik maar effe een douche gaan nemen ofzo ...... misschien fris ik daarvan op ben zo melig als de neten,
komt niks zinnigs uit vanavond.....
Hoi Ruud!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er nog niet klaar mee, wat voor mod hebben we nu hier? Enerzijds maakt het me niet uit anderzijds wil ik hier niet belazerd worden.Rel? Dat hangt er van af
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er nog niet klaar mee, wat voor mod hebben we nu hier? Enerzijds maakt het me niet uit anderzijds wil ik hier niet belazerd worden.Rel? Dat hangt er van af
Je moet het ook niet hardop zeggen he!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
Bolletje .........![]()
weet je wel hoe raar dit klinkt ..........
Toch beter dan dit onder de auto:quote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eendjes dood.......... topic dood.........
Nee johquote:Op donderdag 7 augustus 2008 00:02 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
eendjes dood.......... topic dood.........
Goed je te zienquote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dag Skattie.Jeweettog. Een rel is geen rel als ik er niet bij was.
![]()
Fijn je weer onder de levenden te hebben
Waraom hangt er dan een vrouwtjes-plaatje aan de naam static?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoi Ruud!![]()
Er is hier een Static, da's een man en dan is er nog Cinnamongirl, dat is wel een vrouw.
En nu rellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |