abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60557001
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60557137
Had net zo goed
quote:
Het Grote Feijenoordtopic #384: Geld problemen, wat nu?
kunnen zijn.
pi_60557383
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Ramsteijn hebben we sowieso voor achterin lopen en Nieveld. Alleen geloof niet dat ze beide als rechtsback kunnen spelen! Maarja daar hebben we Boem Boem Theo en Danny B. nog voor!!
Greene kan ook uit de voeten centraal in de verdediging als vervanger van Vlaar of als verdedigende middenvelder als vervanger van El Ahmadi.
Elite
Tegen TTIP
pi_60557451
quote:
Het Grote Feijenoordtopic #384: Nog steeds blut, wat nu?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60557470
Landzaat centraal achterin als vervanger van Hofland of Vlaar proberen.
pi_60558534
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Greene kan ook uit de voeten centraal in de verdediging als vervanger van Vlaar of als verdedigende middenvelder als vervanger van El Ahmadi.
Presies, je kan wel iedereen die niet in de basis thuishoort wel gelijk wegdoen, maar met eventuele blessures heb je toch backup nodig.

Misschien kan Verbeek sommige spelers nog een stuk beter maken, ik schat hem daarin een stuk hoger in dan Gullit, Koeman en van Marwijk.
The only thing I fear is my MoM
  maandag 4 augustus 2008 @ 20:44:08 #7
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_60558856
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:57 schreef heiden6 het volgende:
Landzaat centraal achterin als vervanger van Hofland of Vlaar proberen.
Niet eens zo'n slecht idee..
pi_60559640
Feyenoord
pi_60559956
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 20:44 schreef ursel het volgende:

[..]

Niet eens zo'n slecht idee..
Ik denk dat hij beter zijn man verdedigt dan bijvoorbeeld Greene, en hij kan in elk geval opbouwen, laat ze het maar eens proberen.
pi_60559974
quote:
Mainz'05 ziet af van Saidi
Karim Saidi slaagt er vooralsnog niet in om een nieuwe club te vinden. De verdediger kon tijdens twee halve wedstrijden bij FSV Mainz'05 niet voldoende overtuigen om een contract af te dwingen. De Tunesiër keert daarom weer terug naar Feyenoord, waar hij voorlopig meetraint bij het tweede.
pi_60559997
quote:
Verbeek: het is nu aanhaken of afhaken

Na enkele weken is er al de nodige kritiek over de forse aandacht voor krachttraining die Verbeek heeft in zijn trainingsprogramma. De komende weken zal Verbeek vast blijven houden aan zijn filosofie, zo liet hij weten in BN De Stem. "Daarmee creëer je betere voorwaarden om minder snel geblesseerd te raken. Voetbal is een krachtsport en je wordt niet alleen van positie- en partijspellen beter. Als een speler die krachttrainingen niet ziet zitten, houdt hij zichzelf voor de gek. Ik ben geen motivator maar probeer mijn spelers te inspireren. Het is aanhaken of afhaken. Wie niet mee wil, kan een andere club zoeken."
pi_60560021
quote:
Nieuwe regels omtrent puntentelling uitwedstrijden

Feyenoord meldt dat met ingang van het nieuwe seizoen het puntensysteem voor uitwedstrijden is aangepast. De aanpassingen zijn nodig omdat Feyenoord komend seizoen weer Europese wedstrijden speelt en ook die uitwedstrijden worden meegeteld. Voor Europese wedstrijden wegen alle criteria mee die ook bij nationale uitwedstrijden gelden. Omdat de afstand tussen Rotterdam en de speelsteden natuurlijk enorm varieert is besloten dat per 150 kilometer één extra punt wordt verkregen.

Aan sanctiemaatregelen zijn met ingang van het nieuwe seizoen minpunten gekoppeld.
pi_60560500
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Die raak je nooit meer kwijt
pi_60560964
Hoe doet El Ahmadi het bij jullie? (afgezien van zijn blessure)
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_60561098
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Verbeek klinkt zowaar een beetje boos. Alsof hij het een statement wilt maken tav enkele spelers die denken zeker te zijn van een basisplaats ofzo.
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 21:57 schreef Moody het volgende:
Hoe doet El Ahmadi het bij jullie? (afgezien van zijn blessure)
Amper zien voetballen dus ik heb geen idee.

We zullen het in september wel zien.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 4 augustus 2008 @ 22:09:27 #16
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60561311
quote:

[..]

Damn... Had em graag zien vertrekken, weer een kostenpost minder en zo goed als die ooit was zal die niet meer zijn bij Feijenoord. Maar hoelang loopt zijn contract nog door? Dit komende seizoen is toch z'n laatste?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_60565063
Ik snap echt niet waarom Buijs op RB wordt gezet die man kan totaal niet verdedigen. HIj begon bij FCG ook als RB maar na een tijdje kwamen ze erachter dat hij als rechtermiddenvelder wel aardig speelt maar als RB niks kan.

Hoe zit het eigenlijk met dat bericht over hofs?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:42:24 #18
63192 ursel
pi_60565405
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 00:24 schreef M.Melandri het volgende:
Ik snap echt niet waarom Buijs op RB wordt gezet die man kan totaal niet verdedigen. HIj begon bij FCG ook als RB maar na een tijdje kwamen ze erachter dat hij als rechtermiddenvelder wel aardig speelt maar als RB niks kan.

Hoe zit het eigenlijk met dat bericht over hofs?
Volgens FCupdate is dat alweer ontkracht

Hofs over Qatar-gerucht: "Het is klinkklare onzin"
pi_60565887
quote:

[..]

Feyenoorder voor het leven!!!1
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 01:10:46 #20
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60565927
Viel Ekramy gister nou met zn neus op de bal? Zag vaag zoiets in mn ooghoek.
><(({°>
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 06:45:02 #21
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60567863
Feijenoord!
pi_60568609
quote:
Mainz'05 ziet af van Saidi
Karim Saidi slaagt er vooralsnog niet in om een nieuwe club te vinden. De verdediger kon tijdens twee halve wedstrijden bij FSV Mainz'05 niet voldoende overtuigen om een contract af te dwingen. De Tunesiër keert daarom weer terug naar Feyenoord, waar hij voorlopig meetraint bij het tweede.
Die komt echt nergens aan de bak, toch wel bizar, in z'n beginperiode deed hij het vrij aardig, nu is hij echt diep weg gezonken!

[ Bericht 9% gewijzigd door Luni op 05-08-2008 09:59:25 ]
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 09:47:37 #23
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_60569231
TVP
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:51:25 #24
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60570341
Tiago Gomes van Benfica naar Feyenoord
Nicky Hofs van Feyenoord naar Vitesse
Mame Biram Diouf van Molde naar Feyenoord

Volgens Sportweek
Elite
Tegen TTIP
pi_60570599
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:51 schreef Happel het volgende:

Volgens Sportweek
Hopen dat de geruchten waar zijn, al is Tiago Gomes wel wéér een middenvelder volgens mij. Alsof we er daar nog niet genoeg van hebben.

Maar Sportweek zit er vaak naast deze zomer dus ik ga er (nog) niet vanuit dat dit klopt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:23:54 #26
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60571092
Faainoord.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:32:09 #27
63192 ursel
pi_60571288
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hopen dat de geruchten waar zijn, al is Tiago Gomes wel wéér een middenvelder volgens mij. Alsof we er daar nog niet genoeg van hebben.

Maar Sportweek zit er vaak naast deze zomer dus ik ga er (nog) niet vanuit dat dit klopt.
Maar met Hofs ben je er ook wel weer eentje kwijt
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 11:32:52 #28
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60571304
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Las dat het een rechtsback was en dat hij is aangeboden bij Sparta om hem daaraan te verhuren voor een jaar.
quote:
Maar Sportweek zit er vaak naast deze zomer dus ik ga er (nog) niet vanuit dat dit klopt
Volgens mij plaatsen ze ook dingen die elders op het web terecht komt.
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:48:36 #29
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60577863
Ik ben bang dat Bosz ineens alsnog Perez uit z'n hoge hoed tovert.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60579097
Ik ken Tiago Gomez eerlijk gezegt niet. Is hij een versterking?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:07:29 #31
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60579630
quote:
Greene wil verlengen bij Feyenoord

Feyenoord en Serginho Greene zijn met elkaar in gesprek over een mogelijke contractverlenging. De verdediger heeft nog een verbintenis tot medio 2009, maar zou deze graag verlengen.

De zaakwaarnemer van de rechtspoot, Rodger Linse, bevestigt de gesprekken in Sportweek. "Hij wil zich revancheren voor twee mindere jaren en Feyenoord biedt hem die kans", aldus Linse, die aangaf dat Greene 'nog lang niet klaar is' bij Feyenoord.

Eerder werd nog gesuggereerd dat er geen toekomst was voor Greene in De Kuip, maar dat blijkt op geruchten berust.
Was al bekend natuurlijk, maarja, ik weet het niet zo. Ik vond hem op het toernooi, ondanks een aantal dekkingsfouten best goed spelen. Hij gaf 300 % en had genoeg goede intercepties en gewonnen duels. Van die dekkingsfouten komt hij niet meer af, zo speelt hij het op de een of andere manierl, maar als rechtsback hoeft hij daar niet al teveel mee bezig te zijn.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 17:32:23 #32
123545 DatMeenJeNiet
pi_60580172
quote:
Feyenoord en Jacob Lensky gaan uit elkaar. Het dienstverband van de middenvelder wordt per 1 september ontbonden. Dit gebeurt op nadrukkelijk verzoek van de middenvelder zelf. Privé-redenen liggen ten grondslag aan het vertrek van de Canadees.

‘Jacob Lensky heeft aangeven dat hij om privé-redenen volledig wil stoppen met het spelen van betaald voetbal’, zegt Peter Bosz, technisch directeur van Feyenoord. ‘We hebben begrepen dat hij bovendien zal terugkeren naar zijn vaderland. Feyenoord betreurt het vertrek van de speler, aangezien zijn voetbalkwaliteiten op zich niet ter discussie stonden.’

Jacob Lensky werd door Feyenoord in december 2006, na een aanvankelijke proefperiode, overgenomen van de Schotse club Celtic tegen betaling van een opleidingsvergoeding. Hij kwam veelvuldig uit in het beloftenelftal van Feyenoord en maakte in een uitwedstrijd tegen FC Twente zijn officiële debuut in het eerste elftal onder trainer-coach Erwin Koeman, in het seizoen 2006-2007.
Lullig voor die jongen. Voetballend was 'ie, van wat ik heb gehoord, vrij goed. Maar fysiek en daardoor ook mentaal niet geschikt voor profvoetbal denk ik.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:42:15 #33
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60581562
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 15:48 schreef TC03 het volgende:
Ik ben bang dat Bosz ineens alsnog Perez uit z'n hoge hoed tovert.
Voor een fors bedrag
pi_60581736
Opvallend dat Lensky nu al aangeeft definitief te willen stoppen met profvoetbal.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:54:00 #35
53267 TC03
pi_60581794
Column van Johan D. op VI.nl
quote:
Vervolgens heb ik contact met mijn verslaggever die met Feyenoord in Oostenrijk verblijft en rapporteert over het Rambo-gedrag van trainer Gertjan Verbeek. Vooral de oudere spelers weten niet wat ze meemaken.
Zou Verbeek niet eens een beetje kalm aan moeten doen?
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:55:30 #36
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60581813
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:54 schreef TC03 het volgende:
[..]

Sinds wanneer wordt er waarde gehecht aan de woorden van die zeiksnor?
Elite
Tegen TTIP
pi_60581840
Derksen overdrijft natuurlijk ook wel een beetje soms. Ik denk niet dat Verbeek nu al moet afwijken van zijn eigen visie, er is nota bene nog geen serieuze wedstrijd gespeeld die echt ergens om gaat. Ik denk dat je Verbeek pas echt kan beoordelen als de competitie een paar maanden bezig is.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:57:07 #38
53267 TC03
pi_60581848
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Sinds wanneer wordt er waarde gehecht aan de woorden van die zeiksnor?
Gecombineerd met het feit dat er veel spelers rondlopen met klachten, vind ik het wel opmerkelijk.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 19:24:06 #39
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60582351
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gecombineerd met het feit dat er veel spelers rondlopen met klachten, vind ik het wel opmerkelijk
Ligt dat dan niet aan de voorgaande trainers en de spelers zelf die blijkbaar niet zo getraind en gemotiveerd waren, zoals men mag verwachten van ze. Overigens vrij normaal dat je pijntjes krjigt, wanneer je vanuit het niets krachttraining gaat doen. Rustig aan doen is ook geen optie in de voorbereiding. Zaak is om het elftal voor te bereiden op het lopende seizoen, daarom is het nu niet zo een probleem dat er wat zwakkelingen rondlopen.
Elite
Tegen TTIP
pi_60587632
Je moet die krachttrainingen enzovoorts denk ik wel rustig opbouwen als mensen dat niet gewend zijn.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 23:02:58 #41
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_60587693
Ik neem aan dat Verbeek wel weet wat ie doet...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_60587951
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 23:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik neem aan dat Verbeek wel weet wat ie doet...
Ja, ik heb er ook wel vertrouwen in.
pi_60594057
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:54 schreef TC03 het volgende:
[..]

Nee.
Werken zullen ze, lamme takken. Lijkt me niet meer dan normaal dat de boys gewoon in topvorm zijn.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_60594072
Zoals wij gisteren reeds meldden heeft Feyenoord met ingang van het nieuwe seizoen het puntensysteem voor uitwedstrijden aangepast. Zo zijn met ingang van dit seizoen minpunten aan sanctiemaatregelen gekoppeld. In de wandelgangen vingen wij meer informatie op over de te verdienen minpunten en een aardigheidje voor de supporter.
Onderstaand een overzicht van de te verdienen minpunten:
- Niet op stoeltje zitten: -1
- Tong uitsteken naar thuispubliek: -2
- Deelnemen aan spreekkoor: -3
- Inzetten spreekkoor: -4
- Niet luisteren naar steward: -5
- Over de WC-bril plassen: -10
Zodra een supporter twintig minpunten bijeen heeft gesprokkeld, moet hij in een opstel uiteenzetten hoe hij tot zijn gedrag is gekomen en hoe hij zijn gedrag in de toekomst denkt te verbeteren.
Alsof dit allemaal nog niet leuk genoeg is, heeft Feyenoord voor de fanatieke aanhang nog een aardigheidje in petto. Elke maandag na een uitwedstrijd zal Feyenoord op haar website een lijst publiceren van de stijgers en dalers van de week. De klapper van de week zal beloond worden met een prijs.
pi_60594150
Elite
Tegen TTIP
pi_60594647
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 18:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gecombineerd met het feit dat er veel spelers rondlopen met klachten, vind ik het wel opmerkelijk.
Beter dat ze nu met kwaaltjes lopen dan dat in de tweede seizoenshelft de een na de ander er uitvliegt omdat ie het conditioneel allemaal niet aankan.
pi_60594747
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 10:11 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Beter dat ze nu met kwaaltjes lopen dan dat in de tweede seizoenshelft de een na de ander er uitvliegt omdat ie het conditioneel allemaal niet aankan.
Inderdaad, en het zijn allemaal maar pijntjes, heeft er nog geen 1 een zware blessure, en het duur nog bijna een maand tot de competie begint.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 10:30:28 #48
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60595023
Feijenoord.

Laat het seizoen maar beginnen, ik heb alle vertrouwen in GJ Verbeek en deze selectie.
The Most Incredible, Baby
  woensdag 6 augustus 2008 @ 11:41:15 #49
123545 DatMeenJeNiet
pi_60596656

Iemand de VI al binnen?
pi_60597494
Vi komt vanmiddag, ik check altijd meteen of er nog transfergeruchten in staan.
pi_60598598
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Vi komt vanmiddag, ik check altijd meteen of er nog transfergeruchten in staan.
Zou je dat interview met Bosz hier willen plaatsen? Ben benieuwt wat hij te zeggen heeft...
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 6 augustus 2008 @ 15:05:23 #52
123545 DatMeenJeNiet
pi_60601466
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Zou je dat interview met Bosz hier willen plaatsen? Ben benieuwt wat hij te zeggen heeft...
Ik heb alvast een quote voor je.

'Onzin dat ik alleen maar vrienden binnenhaal. Als het moet, stuur ik ze ook weg', Technisch directeur Peter Bosz weerlegt dat hij bij Feyenoord een kliek bekenden om zich heen heeft verzameld (Voetbal International)

Ik zou het ook eventueel kunnen scannen vanavond, maar pin me er niet op vast.
pi_60603225
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Als ik een fatsoenlijke scanner zou hebben zou ik dat graag gedaan hebben, maar die heb ik niet.

Maar ik zie dat Datmeenjeniet het wellicht vanavond wilt inscannen, dat zou mooi zijn.
pi_60603470
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als ik een fatsoenlijke scanner zou hebben zou ik dat graag gedaan hebben, maar die heb ik niet.

Maar ik zie dat Datmeenjeniet het wellicht vanavond wilt inscannen, dat zou mooi zijn.
Je hebt toch een toetsenbord.
Elite
Tegen TTIP
pi_60603918
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Misschien is het een stripverhaal?
pi_60605075
Spectaculair potje van Jong Feyenoord tegen een Westlandse selectie. 0-5 voor komen te staan en dan na rust het weggeven tot 5-5. Wel leuk voor de neutrale supporter.

De goals van Feye kwamen van Kevin Wattamaleo (2), Jordão Pattinama, Michal Janota en Glenn Kobussen. Ook Darley, Manteiga en Kermit Erasmus kregen speeltijd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:00:25 #57
53267 TC03
pi_60605325
Greene speelde zeker mee.
pi_60605729
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Er staan weliswaar veel foto's bij en Peter Bosz lijkt inderdaad net op Guus Flater maar ik wacht toch liever op Datmeenjeniet.

Ebi Smolarek mag trouwens vertrekken bij Racing Santander. Afhankelijk van de transferprijs zou ik proberen om hem terug te halen als ik Feyenoord was, al heeft een rechtsback en een verdediger eigenlijk meer prioriteit.
pi_60605748
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Er staan weliswaar veel foto's bij en Peter Bosz lijkt inderdaad net op Guus Flater maar ik wacht toch liever op Datmeenjeniet.

Ebi Smolarek mag trouwens vertrekken bij Racing Santander. Afhankelijk van de transferprijs zou ik proberen om hem terug te halen als ik Feyenoord was, al heeft een rechtsback en een verdediger eigenlijk meer prioriteit.
Mits transfervrij en laag salaris, een eenjarig contractje geven met optie voor langer.

Ik lees net dat er interesse is van Benfica, Olympiakos en Toulouse. Ik vond hem in zijn tijd bij Feyenoord maar matig presteren, maar blijkbaar is hij wel redelijk in trek.

[ Bericht 13% gewijzigd door heiden6 op 06-08-2008 18:31:41 ]
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:34:26 #60
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_60605913
Bespottelijk dat het contract van Greene verlengd word. Je ziet nu juist hoe moeilijk het is om spelers kwijt te raken, dat krijgen we straks ook met deze kneus. Hij is nog te slecht voor Varkenoord.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_60606588
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:34 schreef yvette1982 het volgende:
Bespottelijk dat het contract van Greene verlengd word. Je ziet nu juist hoe moeilijk het is om spelers kwijt te raken, dat krijgen we straks ook met deze kneus. Hij is nog te slecht voor Varkenoord.
wat is het alternatief?
pi_60606837
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:07 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

wat is het alternatief?
Dat dus...
Elite
Tegen TTIP
pi_60606948
quote:

[..]

wat is het alternatief?
Colin of Ogararu halen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60607207
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:22 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Colin of Ogararu halen.
Hihihi, mallerd
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:59:16 #65
83103 yvette1982
pi_60609261
quote:

[..]

wat is het alternatief?
Green en een Buijs zijn zo slecht dat eigenlijk iedereen een alternatief is. Zondag hebben ze weer eens bewezen dat ze niet in de Kuip horen.
pi_60611788
Gister Erwin Mulder nog gesproken. Hij heeft er wel een dubbel gevoel bij dat hij naar Excelsior gaat. Aan de ene kant wil hij graag een heel seizoen keepen bij Excelsior, maar aan de andere kant had hij ook graag de concurentie aan willen gaan met Timmer en Ekramy. Want hij vind zelf dat hij niet veel onder doet voor Timmer, en al helemaal niet voor Ekramy want die blijft tijdens trainingen constant fouten maken.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:33:05 #67
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60611854
quote:

[..]

wat is het alternatief?
Iedereen is een alternatief, Hofs zou het nog beter doen dan Bahia of Greene denk ik.
2000 light years from home
pi_60611881
Ik heb ondertussen het interview met Peter Bosz in Vi gelezen en ik kan wel zeggen dat het best een goed interview is met veel kritische vragen.
pi_60611933
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb ondertussen het interview met Peter Bosz in Vi gelezen en ik kan wel zeggen dat het best een goed interview is met veel kritische vragen.
Kun je het scannen?
pi_60612011
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gister Erwin Mulder nog gesproken. Hij heeft er wel een dubbel gevoel bij dat hij naar Excelsior gaat. Aan de ene kant wil hij graag een heel seizoen keepen bij Excelsior, maar aan de andere kant had hij ook graag de concurentie aan willen gaan met Timmer en Ekramy. Want hij vind zelf dat hij niet veel onder doet voor Timmer, en al helemaal niet voor Ekramy want die blijft tijdens trainingen constant fouten maken.
Hij moet gewoon lekker een jaartje in Kralingen ballen gaan vangen en degradatievoetbal spelen en terugkomen als Timmer is gestopt en Ekramy is uitgezwaaid, dan kan hij het met Darley uitvechten.
pi_60612618
quote:
Ik kan ook zeggen dat ik beter ben dan Timmer, daarmee bewijs ik niet dat ik het ook daadwerkelijk ben. Niet elke jeugdspeler is geschikt om in het eerste te spelen, denk ook hij niet. Subtopmateriaal.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:20:36 #72
123545 DatMeenJeNiet
pi_60613141

Beetje laat, ik weet het.
pi_60613516
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Beetje laat, ik weet het.
Thanks voor het uploaden.

Goede vent, die Bosz. Hij weet echt wel waar hij mee bezig is, laat hem maar een paar jaar zijn ding doen samen met Verbeek.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:44:03 #74
53267 TC03
pi_60613802
Leuk artikel, maar zo praten is natuurlijk altijd makkelijk. Echt heel kritisch zijn de vragen van VI ook niet.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:21:56 #75
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60614613
Goed interview.
pi_60614756
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:37 schreef Luni het volgende:
Zoals wij gisteren reeds meldden heeft Feyenoord met ingang van het nieuwe seizoen het puntensysteem voor uitwedstrijden aangepast. Zo zijn met ingang van dit seizoen minpunten aan sanctiemaatregelen gekoppeld. In de wandelgangen vingen wij meer informatie op over de te verdienen minpunten en een aardigheidje voor de supporter.
Onderstaand een overzicht van de te verdienen minpunten:
- Niet op stoeltje zitten: -1
- Tong uitsteken naar thuispubliek: -2
- Deelnemen aan spreekkoor: -3
- Inzetten spreekkoor: -4
- Niet luisteren naar steward: -5
- Over de WC-bril plassen: -10
Zodra een supporter twintig minpunten bijeen heeft gesprokkeld, moet hij in een opstel uiteenzetten hoe hij tot zijn gedrag is gekomen en hoe hij zijn gedrag in de toekomst denkt te verbeteren.
Alsof dit allemaal nog niet leuk genoeg is, heeft Feyenoord voor de fanatieke aanhang nog een aardigheidje in petto. Elke maandag na een uitwedstrijd zal Feyenoord op haar website een lijst publiceren van de stijgers en dalers van de week. De klapper van de week zal beloond worden met een prijs.
pi_60616127
Ik heb er toch wel vertrouwen in dit seizoen. We hebben een goede coach, een voorzichtige TD met een plan, een heleboel talent en potentie en een zooi ervaren spelers zoals een Makaay en Van Bronckhorst. Wat er nu nodig is, is de chemie, de spark en de inzet. Okay, een verdediger en een right-back zouden ook geen kwaad kunnen maar ik denk dat we echt wel mee kunnen doen voor het kampioenschap als dit team gaat lopen.

.. maar ik ben dan ook zo'n typische dwaas met een Feyenoord hart
  donderdag 7 augustus 2008 @ 06:47:55 #78
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60618381
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Thanks voor het uploaden.

Goede vent, die Bosz. Hij weet echt wel waar hij mee bezig is, laat hem maar een paar jaar zijn ding doen samen met Verbeek.
Ik blijf het een krotenkoker vinden.
Mooie praatjes, eerst maar eens zien.
Daarnaast blijft hij de blokkade voor de Feijenoorder onder de Feijenoorders
pi_60618654
quote:
Denk dat hij wel ze zal kunnen concureren, maar of hij de top aankan? Laat hem eerst maar eens jaar constant bij Excelsior spelen.
pi_60619489
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 06:47 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik blijf het een krotenkoker vinden.
Mooie praatjes, eerst maar eens zien.
Daarnaast blijft hij de blokkade voor de Feijenoorder onder de Feijenoorders
Alles wat Bosz zegt wordt als een mooi praatje gezien, terwijl hij gewoon duidelijk en realistisch is in wat Feijenoord wil en kan. Het is nergens voor nodig om zo sceptisch te zijn.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:36:25 #81
63192 ursel
pi_60622610
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:51 schreef Happel het volgende:

Volgens Sportweek
Kheb er nog steeds niet over gehoord of gelezen??
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:28:54 #82
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60623878
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 09:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Alles wat Bosz zegt wordt als een mooi praatje gezien, terwijl hij gewoon duidelijk en realistisch is in wat Feijenoord wil en kan. Het is nergens voor nodig om zo sceptisch te zijn.
Inderdaad, wat Feijenoord wil.
Eerst zien of hij het ook echt kan uitvoeren.
pi_60624505
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef Keltie het volgende:

[..]

Inderdaad, wat Feijenoord wil.
Eerst zien of hij het ook echt kan uitvoeren.
Zoals al in dat interview is te lezen is een gedeelte daarvan al begonnen of verwezenlijkt.

Ik denk dat de jarenlange bestuurlijke malaise voor veel scepsis heeft gezorgt bij de supporters. Ik vindt alleen dat mensen die zich nog niet bewezen hebben altijd een kans moeten krijgen.
pi_60624768

Goed om te zien dat ook Jack van Gelder het naar zijn zin heeft gehad op de G-dag bij Barendrecht.
pi_60624841
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:00 schreef Juk het volgende:
[ afbeelding ]

Goed om te zien dat ook Jack van Gelder het naar zijn zin heeft gehad op de G-dag bij Barendrecht.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:32:49 #86
53267 TC03
pi_60631249
quote:
Makaay naar ziekenhuis voor foto's van zijn voet

07/08/2008 16:24

Roy Makaay is naar het ziekenhuis in China om röntgenfoto's te laten maken van zijn rechtervoet. De spits van Jong Oranje raakte geblesseerd tijdens de 0-0 tegen Nigeria.

'Ik kreeg een trap tegen de onderkant van mijn voet', legde Makaay uit aan VI.nl. 'Het deed direct pijn, maar ik heb nog even doorgespeeld. In de rust heb ik mijn schoen uitgetrokken en wist ik gelijk dat verder spelen onmogelijk was.'

De wedstrijd van zondag tegen de Verenigde Staten loopt daardoor gevaar voor Makaay. 'Het is in ieder geval zwaar gekneusd. De foto's moeten uitwijzen of er iets gebroken is. Ik heb geen idee of ik er zondag bij kan zijn.'

Makaay liet zich tegen Nigeria in de rust vervangen. De aanvoerder van Nederland was twee keer gevaarlijk geweest, maar beide malen werd hij terecht teruggefloten vanwege buitenspel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 07-08-2008 17:56:57 (Geen ziektes svp...) ]
pi_60631755
Godzijdank hebben jullie Mols nog
pi_60633015
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

afbeelding ]
Kut OS.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 07-08-2008 17:58:14 (Deel uit quote verwijderd.) ]
pi_60633602
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
tyf op met die debiel joh
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:53 schreef Fiskus het volgende:
Godzijdank hebben jullie Mols nog

klote van Makaay, hoop dat Bertje niet al teveel Feyenoorders gaat selecteren
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:52:23 #90
123545 DatMeenJeNiet
pi_60634191
quote:
Het zal voor sommige supporters even wennen zijn, maar het komend seizoen zullen de dugouts aan de zijde van vak Z blijven staan. Voordeel van de verhuizing is dat het zicht op vak W drastisch wordt verbeterd. Tevens zouden er nu voor vak W meer kaarten verkocht kunnen worden, zodat er meer toeschouwers in De Kuip kunnen.

Tijdens de voorbereiding van de finale van de nationale beker is het inmiddels een gewoonte geworden om de dugouts voor vak W te demonteren en gebruik te maken van geïmproviseerde dugouts voor vak Z. Ook tijdens de finale van de Champions League in '97 en de finale van de UEFA CUP '02 werd er gebruik gemaakt van de mogelijkheid om voor vak Z een dugout te creëren.

Vanaf dit seizoen zullen de dugouts voor vak Z definitief in gebruik worden genomen. Volgens woordvoerder Gido Vader zal er nog wel naar mogelijkheden gezocht worden om de dugouts dieper uit te graven, zodat het zicht voor met name de mensen in een rolstoel niet beperkt wordt.

Enkele jaren geleden ging het gerucht dat op verzoek van Ruud Gullit de dugouts al verplaatst zouden worden omdat de technische staf bij middagwedstrijden altijd tegen de zon in moest kijken. Nu men aan de schaduwzijde de dugouts heeft geplaatst is ook dit probleem opgelost.

Bah.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:55:42 #91
83103 yvette1982
pi_60634268
Ik hoorde iets dat de Guzman zijn contract niet wil verlengen en dat hij daardoor deze zomer nog weg moet. Weet iemand of dat klopt?
pi_60634471
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Bah.
dat dacht ik al
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:54:56 #93
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_60635563
Lekker kut weer wat betreft Makaay, mis je hem dadelijk bij het begin van het seizoen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_60635650
pi_60636031
quote:
Gewoon naar huis sturen.
Elite
Tegen TTIP
pi_60636151
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Gewoon naar huis sturen.
Zeker. Samen met De Guzman.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:20:45 #97
53267 TC03
pi_60637321
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 07-08-2008 17:56 (Geen ziektes svp...) ]
Nooit gedacht dat om die reden mijn posts geëdit zouden worden.
pi_60638039
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Bah.
Vond het altijd wel leuk om op wisselspelers van de tegenpartij die aan het warm lopen waren te kankeren. Babel en Kluivert waren mijn favorieten.
pi_60638979
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vond het altijd wel leuk om op wisselspelers van de tegenpartij die aan het warm lopen waren te kankeren. Babel en Kluivert waren mijn favorieten.
dan moet je je maar op het vak boven je richten, daar zit je vriend Bosz
pi_60640416
quote:
Iedereen moet aan de halters
Door WIETSE DIJKSTRA

ROTTERDAM - Het nut van buikspieroefeningen? Leroy Fer had de vraag nog niet gesteld of Verbeek wierp de verbaasde speler in één beweging op zijn rug. ,,Dáárom moet jij nou krachttraining doen, kreeg Fer, die in de jeugd nota bene ‘uitsmijter’ werd genoemd, onlangs te horen. ,,Jij bent zo slap als een vaatdoek en ik ben al 46 en heb maar één hand nodig om jou op de grond te krijgen.’’

Verbeek laat zijn af en toe sceptische selectie bij voorkeur voelen wat ze fysiek tekort komen. Kan hij ook makkelijk doen, want ondanks zijn leeftijd is hij in de Kuip de sterkste van allemaal. Niet voor niets noemen de Feyenoord-spelers hem Rambo, Braveheart of Highlander. Die bijnamen zijn hem op het brede lijf geschreven. Of het nu om bankdrukken, een survival in de Alpen of het smijten van een loodzware medicinbal gaat, Verbeek is nooit te beroerd om te laten zien wat hij nog altijd in huis heeft.

Die demonstraties zijn meer dan machogedrag om zijn selectie te imponeren. Verbeek zweert zijn hele leven al bij krachttraining. Het redde zijn carrière als speler van Heerenveen. ,,Ik kon niet geweldig voetballen, maar was wel sterk. De mensen waren bang voor me. En ik was nooit geblesseerd.

,,Als je in een fysiek sterk lichaam zit, is je geest ook een stuk relaxter,’’ luidt zijn adagium. ,,Dat gaat hand in hand. Krachttraining zorgt er ook voor dat je mentaal sterker wordt. Je bent veel zelfbewuster als ze je op het veld niet meer zomaar aan de kant zetten. Dat geeft je het gevoel dat je alles aan kan.’’

Dat zijn rigoureuze aanpak in de conservatieve voetballerij voor fronsende wenkbrauwen zorgt, interesseert hem niets. Voetballers zijn geen liefhebbers van het krachthonk, al zullen ze hem dat nooit recht in zijn gezicht zeggen. ,,Iedereen moet van mij krachttraining doen. Dat is mijn filosofie. Ik zeg niet dat het dé visie is, het is een visie. Spelers moeten fysiek sterker worden. Om hoger te kunnen springen, om sneller en explosiever te zijn en meer duelkracht te ontwikkelen. Ik geloof niet dat je dat voor elkaar krijgt met alleen positiespel, een partijvorm en een afwerkvorm. Hoe je het ook wendt of keert, voetbal is een kracht- sport. Als je alleen maar voetbaltraining doet, word je te eenzijdig belast, waardoor je de kans op blessures vergroot.’’

Ook bij Feyenoord zullen ze het krachthonk wel leren waarderen, weet Verbeek uit ervaring. ,,Geef mij drie maanden de tijd. Op een gegeven moment zal ik jongens zelfs moeten afremmen. Misschien is krachttraining niet het leukste, maar uiteindelijk wil je als speler doen wat goed voor je is. Gerald Sibon tekende op zijn 27ste bij Heerenveen en dacht toen dat het op zijn 31ste mooi was geweest. Nu is hij 34 en doet hij mee aan de Olympische Spelen. Ik ben geen motivator, ga mensen niet overtuigen. Spelers krijgen vanzelf in de gaten wat goed voor ze is. Als ze niet geïnspireerd zijn, vind ik dat prima. Aan het eind van het jaar hanteer ik de bijl.’’

Om in Rotterdam volgens zijn visie te kunnen werken, moest Verbeek al voor de eerste training aan de slag. Onder zijn leiding kreeg de verouderde Kuip een facelift. Verbeek bedacht zelf hoe de kleedkamer en de ruimte voor het krachthonk eruit moest zien. ,,Het is niet zo dat Feyenoord het mij naar de zin heeft willen maken,’’ nuanceert hij. ,,De directie was al aan het veranderen. Ik heb adviezen gegeven.’’

Over het resultaat is Verbeek, die de kleine hokjes in het stadion zag veranderen in een grote, lichte ruimte, tevreden. Feyenoord heeft een aardige inhaalslag gemaakt. Zo is de kleedkamer tegenwoordig voorzien van wisselbad en infrarood-sauna. Centraal tussen de lockers staat een beamer. Verbeek kan binnenkort een groot scherm uit het plafond trekken om in de rust te kunnen laten zien wat er in de eerste helft fout ging.

De kleedkamer loopt door in het krachthonk. ,,Hier kun je probleemloos met twintig man werken. In het vorige krachthonk was het met vier mensen al druk. Omdat het één ruimte is, kunnen spelers contact met elkaar houden. Alles oogt frisser en er is overal daglicht.’’

Dat geldt ook voor de gerenoveerde trainerskamer. ,,Ik ga niet de hele dag in een bedompt hok zitten. De tijd dat je voor de trainer een stoel en een tafel in de kleedkamer neerzette, is geweest.’’
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:52:38 #101
53267 TC03
pi_60641157
Oké, hoe lang gaan we de term krachttraining nog horen i.c.m. Feyenoord?
pi_60641531
LAten we anders nog een keer die ene video van de rondleiding door de nieuwe kleedkamers enzo posten.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:17:17 #103
75556 erkel
back from Dagestan
pi_60641722
Die Fer kijkt niet alleen lui uit zijn ogen, hij is het ook gewoon.

Ik geloof wel (nog niet overtuigd iig) dat ie talent heeft, maar aan mentaliteit schort het nog wel één en ander.

Video met rondleiding door kleedkamers? link iemand?
Weisst
pi_60641803
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef erkel het volgende:

Ik geloof wel (nog niet overtuigd iig) dat ie talent heeft, maar aan mentaliteit schort het nog wel één en ander.

Video met rondleiding door kleedkamers? link iemand?
Waar baseer je dat op?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:26:33 #105
75556 erkel
back from Dagestan
pi_60641958
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Op het niet omschakelen en meeverdedigen en zulke opmerkingen. Meneer Fer denkt het beter te weten dan de trainer Verbeek die al resultaat heeft geboekt met zijn werkwijze.
Weisst
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:37:06 #106
123545 DatMeenJeNiet
pi_60645593
Fer loopt er erg vaak stoned bij heb ik ook het gevoel ja.
pi_60646419
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef erkel het volgende:

[..]

Op het niet omschakelen en meeverdedigen en zulke opmerkingen. Meneer Fer denkt het beter te weten dan de trainer Verbeek die al resultaat heeft geboekt met zijn werkwijze.
Waar baseer je het het op dat Fer het beter weet, heb je in de dugout gezeten tijdens een wedstrijd?
pi_60646459
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef erkel het volgende:
moet jij zeggen, je hebt 2 jaar geen fuck gedaan
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:30:16 #109
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60646720
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 07:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fer loopt er erg vaak stoned bij heb ik ook het gevoel ja.
Mattie van Emanuelson , jeweettoch
Ik ben inmiddels overleden
pi_60646841
Verbeek leidt media rond in vernieuwde kleedkamer Datum: 07-08-2008

Bron: Feyenoord.nl

Gertjan Verbeek heeft donderdagmiddag diverse journalisten van landelijke (sport)media rondgeleid door de vernieuwde kleedkamer, trainerskamer en het spelershome. Voor de journalisten was het een unieke mogelijkheid om een kijkje te nemen bij het eindresultaat van de verbouwingen die afgelopen maanden zijn doorgevoerd in De Kuip.
De rondleiding trapte af in de kleedkamer, die dankzij de verbouwing een stuk groter, lichter en meer ruimtelijk is geworden. Langs vier wanden zijn alle stoelen voorzien van een eigen locker, kastje en schoenenla. Aangrenzend hieraan is het natte gedeelte van de kleedkamer, met douches, een koudwaterbad en een infraroodsauna. ‘De spelers vinden het heel prettig om hier gebruik van te maken’, vertelde Verbeek. ‘Het heeft een goed effect op het herstel na een wedstrijd.’ Middenin de kleedkamer hangt een beamer, waarmee beelden geprojecteerd kunnen worden op een inschuifbaar scherm. In de toekomst wil Verbeek deze gebruiken om in de rust van een wedstrijd beelden uit de eerste helft te kunnen laten zien aan de spelers, om direct praktijkvoorbeelden te kunnen geven van dingen die goed of fout gaan. Momenteel wordt de beamer al gebruikt voor wedstrijdbesprekingen en videoanalyses. Het grootste deel van de bijna geheel open ruimte is bestemd voor het krachthonk. Hier staan bijvoorbeeld tien hometrainers, waarop de spelers na een wedstrijd of training kunnen uitfietsen. Een deel van de toestellen is nieuw. Verbeek: ‘Er kunnen nu probleemloos twintig spelers tegelijk aan de gang in het krachthonk, terwijl het vroeger met vier mensen al druk was. Bijkomend voordeel is dat je als speler met iedereen contact kunt houden, terwijl vroeger overal groepjes bezig waren in verschillende ruimtes.’ Volgens de trainer wordt over het algemeen positief gereageerd door de spelers op de invoering van krachttraining. ‘Bij Henk Timmer kon je de afgelopen weken al duidelijk een vooruitgang zien in zijn resultaten. Ik had een gesprek met hem en hij was zelf ook positief verbaasd. Hij beseft ook dat als hij nog een paar jaar vooruit wil, het belangrijk is dat hij veel aandacht besteedt aan zijn lichaam.’ De rondleiding eindigde in de nieuwe trainerskamer, waar naast Verbeek ook onder meer Leon Vlemmings, Wim Jansen en Bjorn Rekelhof een eigen bureau hebben. Ook daar hangt een beamer, zodat wedstrijdbesprekingen eventueel ook in de trainerskamer kunnen worden gehouden. Daarnaast zijn er aparte kamers om individuele gesprekken te kunnen voeren. Verbeek, concluderend: ‘Je zult als club veranderingen moeten doorvoeren, om weer successen te kunnen boeken. Ik denk dat we op dit moment wat dat betreft een heel eind in de goede richting zitten.’
pi_60646896
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:55 schreef yvette1982 het volgende:
Ik hoorde iets dat de Guzman zijn contract niet wil verlengen en dat hij daardoor deze zomer nog weg moet. Weet iemand of dat klopt?
Geen idee of dit klopt, maar het lijkt me een logisch verhaal.
pi_60647158
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:36 schreef Luni het volgende:
In de toekomst wil Verbeek deze gebruiken om in de rust van een wedstrijd beelden uit de eerste helft te kunnen laten zien aan de spelers, om direct praktijkvoorbeelden te kunnen geven van dingen die goed of fout gaan
"Kijk Serginho, hier ging je dramatisch in de fout 5 minuten geleden"
pi_60647237
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:54 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

"Kijk Serginho, hier ging je dramatisch in de fout 5 minuten geleden"
Hadden ze tegen Celtic wel een kwartier langer rust mogen aanvragen.
pi_60648202
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:55 schreef yvette1982 het volgende:
Hij had een contract tot medio 2008, volgens mij is dat al tijdig verlengt tot medio 2010!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:51:00 #115
123545 DatMeenJeNiet
pi_60648366
Dat speelt al langer ja. Heeft idd een contract tot 2010 en gaat voor zo ver ik weet niet verlengen. Daarom is het ook hopen dat hij zich in de kijker speelt op de OS. Dat lukte hem gister vrij aardig en dan is het hopen op een Engelse club met geld teveel.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:23:38 #116
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60649136
Aan de ene kant kun je een jeugdspeler van het kaliber De Guzman nooit transfervrij laten vertrekken, dat zou complete wanbeleid zijn.

Aan de andere kant is De Guzman een klasse beter dan Bruins op dit moment (en zal het altijd blijven denk ik) en is het een misende schakel in dit elftal, het zou dan ook erg zonde zijn als hij niet wil verlengen.
Ik heb ook het idee dat hij nooit het opperste vertrouwen heeft gehad van zowel Koeman als van Marwijk. Ik hoop dat Verbeek zoveel beter met zulke jonge jongens kan omgaan en De Guzman weer het goede gevoel geeft bij Feyenoord. Maar ook hier geldt, niemand is groter dan de club dus als het echt niet wil lukken dan helaas verkopen..
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:17:18 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60650736
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef RedGuy het volgende:
Aan de ene kant kun je een jeugdspeler van het kaliber De Guzman nooit transfervrij laten vertrekken, dat zou complete wanbeleid zijn.

Aan de andere kant is De Guzman een klasse beter dan Bruins op dit moment (en zal het altijd blijven denk ik) en is het een misende schakel in dit elftal, het zou dan ook erg zonde zijn als hij niet wil verlengen.
Ik heb ook het idee dat hij nooit het opperste vertrouwen heeft gehad van zowel Koeman als van Marwijk. Ik hoop dat Verbeek zoveel beter met zulke jonge jongens kan omgaan en De Guzman weer het goede gevoel geeft bij Feyenoord. Maar ook hier geldt, niemand is groter dan de club dus als het echt niet wil lukken dan helaas verkopen..
Zulke jongens zullen nooit hun hele carriere blijven spelen voor Feijenoord en willen naar de grote competities. Dat zal niet meer gebeuren, wanneer ze de 25 gepasseerd zijn. Kans lijkt me dus groter dat hij binnen nu en een jaar naar Spanje of Engeland verkast.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:32:53 #118
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60651190
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Zulke jongens zullen nooit hun hele carriere blijven spelen voor Feijenoord en willen naar de grote competities. Dat zal niet meer gebeuren, wanneer ze de 25 gepasseerd zijn. Kans lijkt me dus groter dat hij binnen nu en een jaar naar Spanje of Engeland verkast.
Toch krijgt Ajax het wel voor elkaar om Heitinga pas nu te hebben verkocht en Huntelaar heeft ook de intentie om zijn contract te verlengen, en die zijn ook rond de 24-25. Natuurlijk is de kans op een kampioenschap daar groter en is het aantrekkelijker voor een speler om bij te tekenen, maar zolang je steeds je beste (jeugdige) spelers gaat verkopen voor hun 25e, dan ga je nooit aanhaken bij de top.

Zo'n Wijnaldum is nu 17, wordt dit jaar 18. Als hij volgend seizoen een basisplaats verovert en 2/3 jaar goed speelt verkoop je zo'n speler ook op zijn 21e. Juist dan moet je voet bij stuk houden en zo'n speler proberen te behouden.

Ik snap wel dat Feyenoord werkt met beperkte mogelijkheden wat betreft financieën, maar succes = geld, en ik ben bang dat het huidige bestuur de geld = succes filosofie in gedachten heeft.
pi_60653475
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef RedGuy het volgende:
Toch krijgt Ajax het wel voor elkaar om Heitinga pas nu te hebben verkocht en Huntelaar heeft ook de intentie om zijn contract te verlengen, en die zijn ook rond de 24-25.
heeft volgens mij gewoon met het salaris te maken, hunnie hebben veel meer te besteden
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:21:43 #120
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60654374
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:57 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

heeft volgens mij gewoon met het salaris te maken, hunnie hebben veel meer te besteden
Het zal een combinatie van beiden zijn, ik realiseer me ook wel dat Feyenoord het nog lang niet kan veroorloven om zulke salarissen aan jeugdspelers te besteden, maar op lange termijn hoop ik wel dat het de insteek wordt van het bestuur dat soort spelers het vertrouwen te geven, en dat zie ik Verbeek eerder doen dan BvM.
pi_60660409
quote:
F-side niet slimste jongetje van de klas

Op zondag 5 februari 2007 toonde kindervak 410 tijdens de wedstrijd Ajax – Feyenoord een spandoek met daarop een afbeelding van het bombardement van Rotterdam en de tekst ‘Bloody Sunday’. Dit leverde het kindervak veel kritiek op en ook Ajax was niet blij met deze uiting. ‘Schandalig, smakeloos en kwetsend’ volgens de club uit Neerlands grootste poel des verderfs. Voor straf werd het kindervak voor onbepaalde tijd uitgesloten van sfeeracties.

De grote broer van het kindervak, de F-side, laat zien ook niet het slimste jongetje van de klas te zijn. Voor de wedstrijd Feyenoord – Ajax van 21 september aanstaande brengen zij T-shirts (zie onder) met dezelfde afbeelding op de markt. In onze ogen toch ietwat vreemd om de Duitse bombardementen te verheerlijken, terwijl je zelf vol trots de geuzennaam Joden uitdraagt.

Zie onderstaand de tekst, zoals op de website van de F-side is te lezen:

Op 21 september staat het jaarlijkse tripje naar het grootste riool van Nederland op het programma. Een echte Ajacied bereidt zich daar goed op voor, een passend shirt mag daarbij niet ontbreken:

Bloody Sunday 2008

Shirt te koop voor 22,50 inclusief verzending.
te bestellen via bloodysunday2008@hotmail.com
twee kleuren Wit met rode opdruk en zwart met witte opdruk.

pi_60660522
Trieste actie dit.
pi_60660591
Overschat nummer inderdaad.
pi_60660593
ze halen 2 oorlogen door elkaar
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:39:47 #125
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60668443
quote:
FEYENOORD RUIM LANGS EXCELSIOR M.

Datum: 08-08-2008

Bron: FR-Fans.nl

Feyenoord heeft de oefenwedstrijd tegen hoofdklasser Excelsior Maassluis met 0-7 gewonnen. Met de van een blessure herstelde Kevin Hofland in de basis speelde Feyenoord de 1e helft met een 'B-team'. Deze elf spelers kwamen drie keer tot scoren. In de rust wisselde Verbeek liefst 10 spelers en kwamen de verwachte basisspelers in actie. Morgen speelt Feyenoord alweer, dan ontmoet het in Portugal Benfica, aanvang 20:45 uur.

Diego Biseswar maakte binnen 20 minuten de eerste goal voor Feyenoord. Na 35 minuten zorgde Michal Janota voor de tweede Feyenoord goal. Niet veel later zorgde Biseswar voor de 0-3. Vlak na rust maakte Leroy Fer, een van de tien invallers, er 0-4 van. Landzaat zorgde voor de vijfde goal. Ron Vlaar kopte de 0-6 binnen. Luigi Bruins zorgde uit een vrije trap voor het zevende doelpunt.

Opstelling Feyenoord: Ekramy, Buijs, Nieveld, Hofland, Wattamaleo Manteiga, Wijnaldum, Hofs, Erasmus, Biseswar, janota.

Opstelling tweede helft: Ekramy, Greene, Vlaar, Bahia, De Cler, Landzaat, Fer, Bruins, Van Bronckhorst, Mols, Tomasson.
Is Timmer geblesseerd?

Opstelling tweede helft lijkt me de basisopstelling minus Fer, Landzaat en Mols.
Elite
Tegen TTIP
pi_60668896
Minus Ekramy, Bahia, Landzaat, Fer, Bruins en Mols zul je bedoelen.
Timmer is dan wel geen geweldenaar, maar ik vind hem een stuk zekerder als Ekramy.
Bahia kan leuk verdedigen, maar heeft elke wedstrijd minimaal 1 moment dat zijn directe tegenstander vrij kan inschieten.
En de Guzman is beter als Bruins.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:55:17 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60669009
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Minus Ekramy, Bahia, Landzaat, Fer, Bruins en Mols zul je bedoelen
Bruins krijgt gewoon een basisplaats. Bahia zag ik inderdaad over het hoofd, maar zou w.m.b. gewoon de positie van Hofland overnemen.

Middenveld zal denk ik bestaan uit El Ahmadi, Van Bronckhorst, De Guzman en Bruins.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:55:22 #128
53267 TC03
pi_60669016
1. Mee eens wat betreft Timmer.
2. Mee oneens wat betreft Bruins (in potentie dan).
3. Beter dan.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:47:18 #129
123545 DatMeenJeNiet
pi_60674319
Wel een beetje een vreemde zaak om morgen in Lissabon te landen en een uur of 10 later een wedstrijd te spelen.
pi_60674927
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Bruins krijgt gewoon een basisplaats. Bahia zag ik inderdaad over het hoofd, maar zou w.m.b. gewoon de positie van Hofland overnemen.

Middenveld zal denk ik bestaan uit El Ahmadi, Van Bronckhorst, De Guzman en Bruins.
Ik zie Bruins met zijn mentaliteit na dit seizoen alweer vertrekken. Wijnaldum gaat veel spelen denk ik.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 01:22:45 #131
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60675009
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 01:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik zie Bruins met zijn mentaliteit na dit seizoen alweer vertrekken. Wijnaldum gaat veel spelen denk ik.
Bruins met zijn mentaliteit. Je leest teveel kranten...
Elite
Tegen TTIP
pi_60685784
Is de wedstrijd vanavond nog ergens te volgen?
pi_60685846
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is de wedstrijd vanavond nog ergens te volgen?

Radio Rijnmond doet rechtstreeks verslag.
pi_60685990
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dit komt gewoon van een individu, ik snap dan ook niet dat de F-side er bij moet komen, en dat van 410 ook niet. Dat is door 2 jochies gemaakt en vanuit 410 is er ook met afschuw gereageerd op 't doek
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:09:53 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60686003
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dit komt gewoon van een individu, ik snap dan ook niet dat de F-side er bij moet komen, en dat van 410 ook niet. Dat is door 2 jochies gemaakt en vanuit 410 is er ook met afschuw gereageerd op 't doek
Dat hebben we kunnen horen vorig seizoen...
Elite
Tegen TTIP
pi_60686033
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat hebben we kunnen horen vorig seizoen...
Je doelt op? Spreekkoren?

Zo ja, dat is overal, ik hoor zelfs bij de 1e training van je clubje iets over joden aan het gas etc. Terwijl ik niet denk dat men de holocaust goed heeft gevonden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60687573
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dit komt gewoon van een individu, ik snap dan ook niet dat de F-side er bij moet komen
komt van f-side.nl
pi_60687598
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Happel het volgende:
Bahia zag ik inderdaad over het hoofd, maar zou w.m.b. gewoon de positie van Hofland overnemen.
ik ben geen fan van Hofland, maar toch echt liever hem dan Bahia
pi_60691314
quote:
Opstelling Feyenoord:

Timmer, Greene, Bahia, Vlaar, De Cler, Gio, Landzaat, Wijnaldum, Bruins, Mols, Tomasson
pi_60691332
Zijn er al opstellingen bekend voor de wedstrijd van over een kwartier?

edit: precies op hetzelfde moment de opstelling hierboven

Opstelling Benfica ook al bekend?
AFCA!
pi_60691821
Wat een sfeer daar in het stadion zeg!
pi_60691932
Zou Feyenoord overwegen om de wedstrijd om de JC schaal zonder supporters te willen spelen ofzo?

Er werd nl zojuist op Radio Rijnmond gemeld dat er aanstaande week opmerkelijk nieuws vanuit Feyenoord komt mbt de wedstrijd om de JC schaal. De leiding van Feyenoord heeft nl vernomen dat er veel supporters buiten de combi regeling naar Amsterdam willen reizen.
pi_60691961
WTF! wat komen we daar goed weg zeg. Die gast mocht zo door het midden van de verdediging lopen
pi_60692001
Oehhhh had al 2-0 kunnen zijn
pi_60692078
PAAL Benfica

Wat komen we enorm goed weg zeg.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:04:03 #146
123545 DatMeenJeNiet
pi_60692088
En de paal. Deprimerend dit.
pi_60692091
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF! wat komen we daar goed weg zeg. Die gast mocht zo door het midden van de verdediging lopen
Waar zie je dat?
pi_60692097
Bahia
pi_60692109
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar zie je dat?
http://legioen.web-log.nl/index/2008/08/benfica---feyen.html

Loopt zelfs 10 seconden voor op Radio Rijnmond.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:06:34 #150
123545 DatMeenJeNiet
pi_60692145
En dat scheelde ook al niets.
pi_60692148
Wat een drama. Het is vanaf minuut 1 gewoon wachten tot de 1-0 voor Benfica valt.
pi_60692183
Het is weer oudeweds lange ballen naar voren. Zelfs Timmer schiet elke bal weer naar voren
pi_60692264
Timmer
pi_60692267
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

http://legioen.web-log.nl/index/2008/08/benfica---feyen.html

Loopt zelfs 10 seconden voor op Radio Rijnmond.
Kewl, cheers!!!
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:11:45 #155
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60692271
Lol Timmer
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_60692359
Man man man... Die verdediging van ons is geen haar beter als de van Utrecht, Nec of Vitesse.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:22:02 #157
123545 DatMeenJeNiet
pi_60692538
Heerlijk weer de professionaliteit van deze groep. Elke speler is inmiddels 30 x uitgegleden.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:25:32 #158
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60692604
Denken dat we van het niveau Benfica zijn.

Feijenoord mag blij zijn als ze hier gelijk spelen.
Elite
Tegen TTIP
pi_60692619
Greene gaat alweer op z'n bek
pi_60692752
Daar ging die er bijna in voor Benfica.
pi_60692776
Nu komt de ommekeer! Buijs gaat warm lopen
pi_60692805
Ik schakel pas net in, maar kan iemand die al vanaf het begin kijkt vertellen hoe ze spelen? Hoe doet Vlaar het en hoe doet Tomasson het?
pi_60692826
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:25 schreef Happel het volgende:
Denken dat we van het niveau Benfica zijn.

Feijenoord mag blij zijn als ze hier gelijk spelen.
Dat we van het niveau Benfica zijn hoor je mij niet zeggen. Maar we worden compleet weg getikt tegen een ploeg die net pas is begonnen met de voorbereiding. Als we 3-0 achter hadden gestaan na 10 minuten hadden we niet mogen klagen.
pi_60692838
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:34 schreef patje_ het volgende:
Ik schakel pas net in, maar kan iemand die al vanaf het begin kijkt vertellen hoe ze spelen? Hoe doet Vlaar het en hoe doet Tomasson het?
Vlaar is dramatisch.
Tomasson krijgt geen goede ballen.
pi_60692890
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vlaar is dramatisch.
Tomasson krijgt geen goede ballen.
Bedankt, de rest ook drama denk ik door je posts te lezen.
pi_60692901
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:37 schreef patje_ het volgende:

[..]

Rest is ook drama. Maar Vlaar steekt er serieus bovenuit.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:38:41 #167
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_60692909
het wordt nu wat beter
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_60692928
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:37 schreef patje_ het volgende:

[..]

ja, volgens Dirk-Kuijt speelt zelfs Peter Bosz een dramatische pot
pi_60692955
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Rest is ook drama. Maar Vlaar steekt er serieus bovenuit.
Jammer, Vond hem nog wel redelijk spelen op het jublieumtoernooi. Weer een grote kans, hoor de naam: Aimar veel.
pi_60692975
Aimar
Wat komen we goed weg zeg.

Greene is trouwens wel goed bezig daar op rechtsback. Komt goed op langs de flanken. Hij speelt net zoals Melchiot doet.
pi_60692976
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:39 schreef patje_ het volgende:

[..]

Jammer, Vond hem nog wel redelijk spelen op het jublieumtoernooi. Weer een grote kans, hoor de naam: Aimar veel.
nooit van gehoord?
pi_60693005
nu ineens Sporting-Sampdoria
pi_60693087
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:40 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

nooit van gehoord?
Jawel, kan de speler wel maar die naam hoorde je vaak tussen dat Portugese commentar wat je niet kunt verstaan.
pi_60693118
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:44 schreef patje_ het volgende:

[..]

Jawel, kan de speler wel maar die naam hoorde je vaak tussen dat Portugese commentar wat je niet kunt verstaan.
Hier staat de Portugese zender aan met RR commentaar eroverheen
pi_60693175
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hier staat de Portugese zender aan met RR commentaar eroverheen
Die loopt achter dus dat is iiritant.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:49:19 #176
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60693210
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Greene is trouwens wel goed bezig daar op rechtsback. Komt goed op langs de flanken. Hij speelt net zoals Melchiot doet.
Hij moet verdedigen. In de vijf minuten dat ik keek, kon zijn directe tegenstander enkele keren vrij opstomen.
Elite
Tegen TTIP
pi_60693370
Buijs rechtsback en Greene naar het centrum
pi_60693390
Ow gut, Greene gaat weer centraal achterin spelen
Bahia en Greene weer samen centraal
pi_60693991
Goal
pi_60693996
Wat kunnen ze het weer makkelijk uitspelen
pi_60694085
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:20 schreef Zjakkie het volgende:
Wat kunnen ze het weer makkelijk uitspelen
Gelukkig word het wederom duidelijk dat er zeker nog 2 verdedigers bij moeten.
pi_60694098
Ik hoor de hele tijd de naam van viskaya (zal niet weten hoe je het schrijft) maar wie verdedigt die toch?
Of liever gezegd wie verdedigt hem niet
Die heeft wel erg veel vrijheid
pi_60694169
Bruins is echt het dieptepunt....
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 23:32:21 #184
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60694303
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gelukkig word het wederom duidelijk dat er zeker nog 2 verdedigers bij moeten.
Daar zul je dit seizoen niet van kunnen genieten.`
Elite
Tegen TTIP
pi_60694355
Wat een geklungel weer achterin
pi_60694400
'slecht verdedigen van feyenoord weer'

ben bang dat we dat nog vaak gaan horen dit seizoen
pi_60694419
Blessure Van Bronckhorst?
pi_60694421
Hoeveel kansen hebben we eigenlijk gecreeerd? Juist geen één

Edit:

Ow, wacht
quote:
Schoten op doel Feyenoord: 1 Benfica: 23
pi_60694504
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoeveel kansen hebben we eigenlijk gecreeerd? Juist geen één
Klopt, geen enkele. Ik had wel verwacht dat we verdedigend niet zo goed zouden zijn, maar dat we aanvallend niks klaarspelen valt me wel een beetje tegen.

Maar gelukkig hebben we nog 3 weken (2 voor de JC schaal).
pi_60694603
Afgelopen. Het was een leerzame wedstrijd.
pi_60694624
Feyenoord echt totaal kansloos tegen Benfica. Ik vond biseswar overigens nog wel aardig invallen. Ben benieuwd of hij nog verkocht gaat worden of dat hij blijft als 12e man.
pi_60694628
Het had wel 8-0 kunnen worden. De verdediging van Feyenoord klooit maar wat aan, lijkt het. En aanvallend is het allemaal veel te zwakjes.
pi_60694753
Ik klamp me maar vast aan de gedachte dat een goede voorbereiding voor Feyenoord vaak een zwak seizoen oplevert, maar zodra Feyenoord een zwakke voorbereiding kent het meestal een verrassend goed seizoen kent.

Ik meen me te herinneren dat de voorbereiding op het seizoen 1998-1999 ook niet om over naar huis te schrijven was.

De voorbereiding is tot nu toe in ieder geval erg leerzaam.
pi_60694941
Timmer was de uitblinker.
pi_60695426
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:59 schreef M.Melandri het volgende:
Ja, hij was alleen wel weer steeds heel irritant schreeuwerig aan het doen.
pi_60696856
Ja idd wat gebruikt die man? Komt na elk schot van de tegenstander als een mafkees zijn doel uit om naar medespelers te schreeuwen.
pi_60700646
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:59 schreef M.Melandri het volgende:
dan is het wel heel triest geweest

Waarom speelt die godvergete Biseswar zo f*cking veel en bijv Vincken (ja ik zal wel weer hoon krijgen) niet elke wedstrijd 20 min. Zou hem denk ik motiveren ipv dat oeverloze getrain de hele tijd alleen maar!!
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:01:26 #198
123545 DatMeenJeNiet
pi_60700663
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:00 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

dan is het wel heel triest geweest

Waarom speelt die godvergete Biseswar zo f*cking veel en bijv Vincken (ja ik zal wel weer hoon krijgen) niet elke wedstrijd 20 min. Zou hem denk ik motiveren ipv dat oeverloze getrain de hele tijd alleen maar!!
G e b l e s s e e r d .
pi_60700708
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

G e b l e s s e e r d .
Sinds wanneer vandeweek was die nog opt trainingsveld hoorde ik!!
pi_60701621
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:04 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Waarschijnlijk sinds hij vorige week weer op het trainingsveld was .
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:53:04 #201
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60701697
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:04 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Vincken is gewoon een w-a-a-r-d-e-l-o-z-e PRUTSER.
Elite
Tegen TTIP
pi_60701716
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:53 schreef Happel het volgende:

[..]

nee biseswar is lekker.............mentaliteit is van Tim wel stukken beter dan van die flapdrol!
  zondag 10 augustus 2008 @ 11:54:53 #203
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60701726
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:54 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

nee biseswar is lekker.............mentaliteit is van Tim wel stukken beter dan van die flapdrol!
Blijkbaar wel, ja. Hij krijgt tenminste speelminuten.
Elite
Tegen TTIP
pi_60701797
Ook alleen omdat Roy mist.

GJ zal wel weten wat die doet.......neem aan dat Tim vanzelf wel een kans krijgt als die goed bezig blijft!
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:09:29 #205
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60702013
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:48 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Waarschijnlijk sinds hij vorige week weer op het trainingsveld was .
Eerste training liept'ie er ook bij
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:09:48 #206
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60702021
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Neuh.
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:10:40 #207
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60702043
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 11:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, ja. Hij krijgt tenminste speelminuten.
Biseswar krijgt alleen speelminuten omdat Verbeek iedereen een kans geeft.
Dat vertiefte pleuriskarakter van Biseswar gaat het wel weer verneuken.
pi_60702111
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:09 schreef Keltie het volgende:

[..]

Eerste training liept'ie er ook bij
Klopt, heb hem tijdens de open dag ff kort gevraagd hoe het ging en hij voelde zich prima!
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:18:06 #209
123545 DatMeenJeNiet
pi_60702177
Zucht. Tijdens het jubileumtoernooi zat ie weer geblesseerd op de tribune in ieder geval. Dan mag ie wel weer lekker in training zijn, maar voordat hij wedstrijdfit is is het alweer kerst. En dan raakt 'ie toch wel weer geblesseerd. Gewoon wegdoen voor elk leuk bod. Ik heb maar 1x een goede wedstrijd van hem gezien. In de Arena, dat dan weer wel, maar dat was tegen een bejaarde Davids en een Urby die niet kan verdedigen dus zo veel zegt dat ook niet.
pi_60702257
Hij was wel de enige die daar goed speelde volgens mij!

WTF ik heb gemist dattie geblesseerd is dan. Hooguit niet wedstrijdfit maargoed als hij paar x 5 min krijgt komtie er vanzelf weer.

Maar ben het met mensen eens dat het wellicht het beste is als hij jaartje naar Woudesteijn verhuisd!
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:26:28 #211
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60703440
Geef hem een paar keer 5 minuten en hij ligt er weer drie maanden uit.
Elite
Tegen TTIP
pi_60703491
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:26 schreef Happel het volgende:
Geef hem een paar keer 5 minuten en hij ligt er weer drie maanden uit.
Als je niks zinnings zeg hou dan je waffel!!
  zondag 10 augustus 2008 @ 13:33:17 #213
123545 DatMeenJeNiet
pi_60703605
.
pi_60703664
Gezelligheidheid alom hier zeg.
pi_60704410
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Maar ben het met mensen eens dat het wellicht het beste is als hij jaartje naar Woudesteijn verhuisd!
maakt toch geen fuck uit of hij nou daar of in De Kuip revalideert?
pi_60705370
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:35 schreef Blawh het volgende:
Gezelligheidheid alom hier zeg.
Krijg je door die prachtige wedstrjiden die wij Feyenoorders voorgeschoteld krijgen van onze jongens.
pi_60706915
Makaay en De Guzman kunnen wel terug naar Rotterdam.
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:35:04 #218
53267 TC03
pi_60707165
Er moet echt verdedigende versterking bij...
pi_60709430
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:35 schreef TC03 het volgende:
Er moet echt verdedigende versterking bij...
Als jullie ons maar met rust laten. Achteraf is de aankoop van Landzaat erg jammer, die lijkt me sinds de komst van El Ahmadi redelijk overbodig. Van dat geld had er beter een degelijke centrale verdediger gekocht kunnen worden inderdaad.
pi_60709456
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:29 schreef Vidacz het volgende:
Makaay en De Guzman kunnen wel terug naar Rotterdam.
Ik zou hopen dat De Guzman nog een beetje goed gaat spelen zoals hij al redelijk in de eerste wedstrijd speelde.
Dan kan Feyenoord tenminste nog een beetje cashen.
Vandaag was ie dramatisch, maar dat waren er wel meer.
pi_60709477
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik zou hopen dat De Guzman nog een beetje goed gaat spelen zoals hij al redelijk in de eerste wedstrijd speelde.
Dan kan Feyenoord tenminste nog een beetje cashen.
Vandaag was ie dramatisch, maar dat waren er wel meer.
Waarom wil jij dat Feyenoord casht?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_60709520
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:58 schreef dndiek het volgende:

[..]

Waarom wil jij dat Feyenoord casht?
Omdat Nederland het verdient om 3 volwaardige topclubs te hebben en ze dat geld dus goed kunnen gebruiken.
  zondag 10 augustus 2008 @ 17:18:09 #223
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_60709956
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon een feit hoor...
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_60711574
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 17:18 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon een feit hoor...
Alsof alleen Vincken altijd geblesseerd is. Bekant elke snelle buitenspeler is er vaker uit dan de gemiddelde verdediger........ en als ik de oplossing had bood ik die wel
  zondag 10 augustus 2008 @ 19:03:14 #225
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60712105
Niks nieuws onder de horizon zie ik (net terug van vakantie).
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:49:35 #226
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60714910
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:56 schreef Blawh het volgende:

[..]

Als jullie ons maar met rust laten. Achteraf is de aankoop van Landzaat erg jammer, die lijkt me sinds de komst van El Ahmadi redelijk overbodig. Van dat geld had er beter een degelijke centrale verdediger gekocht kunnen worden inderdaad.
Ons? Heracles? Die heeft niks lopen. Of bedoel je Boakye (ajax ) en Klavan?
Elite
Tegen TTIP
pi_60715207
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:56 schreef Blawh het volgende:
Achteraf is de aankoop van Landzaat erg jammer
die valt mij heel erg tegen
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:37 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Alsof alleen Vincken altijd geblesseerd is.
nu Lensky weg is wel ja
pi_60715538
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Ons? Heracles? Die heeft niks lopen. Of bedoel je Boakye (ajax ) en Klavan?
Ik doelde met name op Boakye en Wuytens. Het schijnt dat daar sluimerige interesse voor is, weet alleen niet van welke clubs. Zou me niets verbazen als het Feyenoord is, Bosz en Verbeek zijn bekend in Almelo.
pi_60715866
Benieuwd wat het bestuur over de Johan Cruijff schaal gaat mededelen.
pi_60716015
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
dat ze geblunderd hebben door te weinig kaarten te kopen
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:33:15 #231
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60716302
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is er dan sprake van dat er wat meegedeelt gaat worden dan?
Elite
Tegen TTIP
pi_60716350
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:24 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

dat ze geblunderd hebben door te weinig kaarten te kopen
was er dan nog vraag naar kaarten?
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Is er dan sprake van dat er wat meegedeelt gaat worden dan?
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou Feyenoord overwegen om de wedstrijd om de JC schaal zonder supporters te willen spelen ofzo?

Er werd nl zojuist op Radio Rijnmond gemeld dat er aanstaande week opmerkelijk nieuws vanuit Feyenoord komt mbt de wedstrijd om de JC schaal. De leiding van Feyenoord heeft nl vernomen dat er veel supporters buiten de combi regeling naar Amsterdam willen reizen.
pi_60724681
quote:
Verbeek: met deze selectie moet je blij zijn als je bij de eerste negen eindigt

Gertjan Verbeek na afloop van het duel tegen Benfica hard tegenover het Algemeen Dagblad: "Het is duidelijk dat we er nog niet zijn. Benfica is de nummer vier van Portugal. Het gat met ons is te groot. We missen vijf, zes potentiële basisspelers. Met de selectie die we nu hebben, moet je blij zijn als je bij de eerste negen kunt eindigen. Zo reëel moet je zijn." De terugkeer van Makaay en De Guzman en enkele geblesseerden moeten het niveau omhoog brengen.

"Het gemis van zoveel spelers kunnen wij niet opvangen," zegt doelman Timmer. "Resultaten in de voorbereiding zeggen me helemaal niets. Ik vind dat we hier niet zo zwaar aan moeten tillen. Benfica begint volgende week aan de competitie. Wij hebben nog een paar weken."
pi_60724685
quote:
Verbeek niet blij met invalbeurt Makaay

Tegenover De Telegraaf liet Gertjan Verbeek niet blij te zijn dat Makaay moest invallen tegen de Verenigde Staten. "Ik was er al niet blij mee dat Makaay naar de Olympische Spelen ging. Dan raakt hij ook nog eens geblesseerd en komen er verontrustende berichten binnen. Van hem hoorde ik dat hij niet kon spelen tegen de VS. Ik dacht dat hij als toeschouwer op de bank zat. Maar omdat ze dreigden te verliezen, hebben ze hem als invaller toch het veld ingestuurd. Dan neem je dus risico’s en dat kan niet. Ik verwacht via de medische staf tekst en uitleg te krijgen. Als de blessure ernstiger is geworden, zal er het laatste woord nog niet over zijn gezegd."
pi_60724688
quote:
Verbeek uit onvrede organisatie oefenprogramma

In het Algemeen Dagblad heeft Gertjan Verbeek zijn onvrede geuit over het oefenprogramma van Feyenoord. Zo moest de club een dag voor het duel tegen Benfica uitkomen tegen Excelsior Maassluis en staat er nog een oefenwedstrijd tegen Barendrecht op het programma. "Ik ben hier niet heel blij mee. Het liefst speel ik in de voorbereiding na twee weken niet meer tegen amateurs."

Verbeek wil nog een oefenduel tegen een club op niveau spelen, maar Feyenoord slaagde er vooralsnog niet in een tegenstander te vinden. Duels tegen Konyaspor en Antalyaspor gingen niet door. "Omdat er geen waterdichte afspraken waren gemaakt," aldus Verbeek.
pi_60725047
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 08:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
als met Bahia, Greene en Buijs gaat spelen degradeer je waarschijnlijk
quote:

[..]
pi_60725695
quote:

[..]
Wel vreemd dat Verbeek zegt dat je blij moet zijn dat je met deze selectie bij de beste 9 kan eindigen als er maar 3 of 4 spelers ontbreken (weliswaar basisspelers maar dan nog).

Dekt hij zichzelf alvast in? Bij Verbeek zou je toch meer strijdbaarheid verwachten.

Ik ben er dan ook niet mee eens. De selectie is talentvol genoeg, alleen de verdediging is niet om over naar huis te schrijven en dat gaat ons vermoedelijk een hoop punten kosten, maar op het middenveld en in de aanval loopt genoeg talent naar mijn mening. Bovendien is de selectie een stuk breder dan vorig seizoen en heb ik vertrouwen in Verbeek dat hij bepaalde spelers het juiste zetje kan geven.

Dat moet toch voldoende zijn om minimaal een plek in de top 6 te eisen lijkt mij zo.
pi_60726345
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ach, kom niet aan Timmie hoor

Tis toch gewoon een brekebeentje die alleen maar geld kost dus weg ermee
pi_60726360
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:37 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Alsof alleen Vincken altijd geblesseerd is.
ja!
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:35:57 #240
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60726889
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:08 schreef Luni het volgende:

[..]

Ach, kom niet aan Timmie hoor

Tis toch gewoon een brekebeentje die alleen maar geld kost dus weg ermee
Overmars was ook een brekebeentje
pi_60726987
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

Overmars was ook een brekebeentje
misschien wil GAE Vincken dan ook wel overnemen
pi_60727385
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wel vreemd dat Verbeek zegt dat je blij moet zijn dat je met deze selectie bij de beste 9 kan eindigen als er maar 3 of 4 spelers ontbreken (weliswaar basisspelers maar dan nog).

Dekt hij zichzelf alvast in? Bij Verbeek zou je toch meer strijdbaarheid verwachten.

Ik ben er dan ook niet mee eens. De selectie is talentvol genoeg, alleen de verdediging is niet om over naar huis te schrijven en dat gaat ons vermoedelijk een hoop punten kosten, maar op het middenveld en in de aanval loopt genoeg talent naar mijn mening. Bovendien is de selectie een stuk breder dan vorig seizoen en heb ik vertrouwen in Verbeek dat hij bepaalde spelers het juiste zetje kan geven.

Dat moet toch voldoende zijn om minimaal een plek in de top 6 te eisen lijkt mij zo.
Ik denk wel dat hij daar realistisch in is hoor. De selectie is niet breed genoeg om vier basisspelers te missen. Dat was ie vorig jaar al niet, en hoewel hij nu iets breder lijkt, is ie dat nog steeds niet. Het is te hopen dat de fysieke aanpak van Verbeek resulteert in weinig (langdurige) blessures dit seizoen, dan kun je als Feyenoord nog best lang mee doen denk ik.
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:00:33 #243
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60727509
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:40 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

misschien wil GAE Vincken dan ook wel overnemen
Overmars en Vincken?
GAE CL Winnaar 2010/ 2011
pi_60736806
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Niks nieuws onder de horizon zie ik (net terug van vakantie).
mee eens.
Ik denk dat Bosz weer op de laatste dag een verrassing uit zijn hoge hoed tovert.
perez of luque.Zal me echt niks verbazen
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_60736864
Bij het "zomerstoplicht" ( ) in de Sportweek staat op oranje de transfer van Collins John naar Feyenoord.
pi_60737461
quote:
Verbeek werden aankopen belooft

Voordat Gertjan Verbeek naar Feyenoord toekwam werd hem belooft dat er aankopen en directe versterkingen gekocht zouden worden, maar onlangs liet algemeen directeur Eric Gudde weten dat er deze transferperiode geen aankopen meer bij zullen gaan komen. Peter Bosz liet dit voorjaar in het AD ook weten dat Feyenoord deze zomer zou gaan verrassen met grote aankopen, maar die zijn op John Dahl Tomasson en Karim El Ahmadi uitgebleven. Naar mijn idee zijn de Feyenoord supporters en de nieuwe trainer een grote worst voorgehouden en hebben Bosz en co iedereen gewoon aan het lijntje gehouden...
pi_60737638
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

waar komt dit bericht vandaan?
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij het "zomerstoplicht" ( ) in de Sportweek staat op oranje de transfer van Collins John naar Feyenoord.
Dat was toch wel een aardige speler maar niet geweldig.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_60737642
Waar komt dat bericht vandaan, gezien die gruwelijke spelfout in de kop?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 11 augustus 2008 @ 17:48:51 #249
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60737662
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

waar komt dit bericht vandaan?
Van Dirk-Kuijt.
kankelul.
pi_60737675
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef methodmich het volgende:
http://legioen.web-log.nl/index/2008/08/verbeek-werden.html
pi_60737697
quote:
'Geen aankopen meer voor Feyenoord'

Feyenoord zal naar alle waarschijnlijkheid voor de deadline van 31 Augustus geen aankopen meer presenteren. Voor grote talenten willen we echter graag een beheerst risico nemen vertelde Algemeen directeur Eric Gudde onlangs.
De Rotterdammers hebben de grootste moeite om de overbodige spelers Tiendalli, Derijck en Saidi te verkopen. Het trio keert ook niet terug in de selectie van trainer Gertjan Verbeek. Reservekeeper Ekramy hoeft niet weg maar wil zelf graag de club verlaten. Buijs , Slory , Hofs en Biseswar blijven wel bij Feyenoord.
pi_60737734
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef methodmich het volgende:
pi_60737748
quote:
Wacht nou maar af. Het is nog lang geen 1 september. In het maasgebouw zien ze ook wel dat het weer niks wordt met zo'n selectie(hoop ik)
pi_60737776
quote:
Rinus Israel: "Feyenoord gaat deze zomer weer verbazen op de transfermarkt"
Aldus Israel 2 maanden geleden in de Metro.
pi_60737840
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

verbazen hoeft niet altijd in positieve zin te zijn he
pi_60737879
Ben benieuwd hoeveel seizoenskaarten er dit jaar worden verkocht. Ik denk dat Feyenoord blij is dat veel mensen er vorig jaar een aan hebben geschaft voor 2 seizoenen.
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:09:08 #257
123545 DatMeenJeNiet
pi_60738137
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Pff, dat wordt een geweldig jubileumseizoen.

Aankopen hoef ik niet eens per se, maar wéér Buijs, Hofs e.d. een heel seizoen aanzien.
  maandag 11 augustus 2008 @ 18:20:24 #258
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60738353
quote:

[..]

Jij bent ook echt een zwakzinnige die er alles aan doet om maar tegen het Maasgebouw aan te schoppen he?

Het begint nu wel heel erg trieste vormen aan te nemen.
pi_60738425
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:20 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jij bent ook echt een zwakzinnige die er alles aan doet om maar tegen het Maasgebouw aan te schoppen he?

Het begint nu wel heel erg trieste vormen aan te nemen.
Ik vraag me gewoon af waarom dat ze eerst roepen dat ze weer gaan verbazen en dat we 20 miljoen hebben. En nu opeens niets meer kunnen kopen...
pi_60740149
quote:

[..]

alsof jij de transfer van Manteiga voorspeld hebt
  maandag 11 augustus 2008 @ 19:33:40 #261
123545 DatMeenJeNiet
pi_60740175
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik vraag me gewoon af waarom dat ze eerst roepen dat ze weer gaan verbazen en dat we 20 miljoen hebben. En nu opeens niets meer kunnen kopen...
Leer lezen. Er is geld om te kopen. Alleen wilt de RvC eerst verkopen. Begrijpelijk, anders hebben we straks weer een selectie van 40 man. En hebben we straks weer enorme schulden. Het plan was dat we inmiddels wel een aantal spelers kwijt zouden zijn, en evt. een Vennegoor of Arnautovic binnengehaald zouden hebben. Dat zou verbazend zijn geweest, maarja de spelers zijn er nog en dus kan men niets halen. Misschien staan er wel een aantal prachtige namen op het lijstje, we zullen er waarschijnlijk niet achterkomen.

Wordt jij nooit moe van jezelf?
  maandag 11 augustus 2008 @ 20:14:15 #262
185115 Juk
Misschien
pi_60741520
quote:

[..]

Bestaat er niet voor jou een apart topic ofzo?
Het "ik herhaal alles 351 keer per feyenoord topic maar daar werden ze het zat dus zit ik nu hier mijn loze kreten te spuien topic"?
pi_60742041
We zijn een week later en ik heb geen versterkingen gezien. Sportweek zit er dus zoals gewoonlijk naast!
pi_60742689
Ik zeg we worden weer 6de
pi_60746204
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zeg we worden weer 6de
Als we weer de beker winnen vind ik het prima hoor!
pi_60746474
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Is het zo erg tegenwoordig?
  maandag 11 augustus 2008 @ 22:54:35 #267
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60747439
quote:

[..]

Jij bent echt te triest voor woorden.

Ga dat interview met opperjood Van Dorp nog eens bekijken en zeg jij me even waar ze duidelijk uitspreken dat ze 20 miljoen te besteden hebben. Dat is namelijk het enige interview waar gerept wordt over 20 miljoen en het wordt ze min of meer in de mond gelegd door Van Dorp.

Mij hebben ze overigens wel verbaasd met de aankopen Tomasson en El Ahmadi. Voor jou zijn het blijkbaar maar een paar derderangs prutsers ala Buijs en Greene. Realisme is echt ver te zoeken bij veel supporters, erg jammer.
Elite
Tegen TTIP
pi_60748559
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 18:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Pff, dat wordt een geweldig jubileumseizoen.

Aankopen hoef ik niet eens per se, maar wéér Buijs, Hofs e.d. een heel seizoen aanzien.
Ach Hofs vind ik zelf niet echt een verkeerde. Mag van mij best blijven.

Heb nu al zin in het seizoen. Verwacht er zelf niet heel veel van, maar ach dat komt vanzelf nog wel. Ben blij met de schoonmaak waar ze mee bezig zijn en dat ze niet lukraak weer c-spelers aantrekken. Hoop bijna wat dat betreft dat het alleen bij Tomasson en El Ahmadi blijft dan dat we weer een paniekaankoop doen. Momenteel hebben we best een leuke selectie waarmee we best aardig mee zullen doen en best hier en daar zullen verrassen. Prijzen komen dan eventueel later nog wel.
pi_60748649
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat je een grapje maakt, die beker kan mij echt aan mijn reet roesten, het belangrijkste is dat Feyenoord zo snel mogelijk weer structureel als topclub meedoet in Nederland, regelmatig kampioen wordt, en langzaam maar zeker eens een waardige deelnemer van de Champions League wordt.
pi_60749174
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 22:28 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Is het zo erg tegenwoordig?
Hoe bedoel je?
De beker is een prijs en geeft recht op europees voetbal.
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat je een grapje maakt, die beker kan mij echt aan mijn reet roesten, het belangrijkste is dat Feyenoord zo snel mogelijk weer structureel als topclub meedoet in Nederland, regelmatig kampioen wordt, en langzaam maar zeker eens een waardige deelnemer van de Champions League wordt.
Tuurlijk wil ik dat ook maar je moet wel realistisch zijn. Ondanks de komst van EA en Tomasson is de selectie nog steeds te smal. Kijk naar de verdediging. Gaat toch nergens over.
pi_60749627
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
De beker is een prijs en geeft recht op europees voetbal.
[..]

Tuurlijk wil ik dat ook maar je moet wel realistisch zijn. Ondanks de komst van EA en Tomasson is de selectie nog steeds te smal. Kijk naar de verdediging. Gaat toch nergens over.
Ik zei dan ook: zo snel mogelijk. Maar ik wordt liever vijfde dan zesde met de beker. Een keer deelnemen aan de CL kan een heleboel geld opleveren, en dat helpt Feyenoord veel meer bij het terugkeren aan de top dan die trieste nepprijs.
pi_60749790
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik zei dan ook: zo snel mogelijk. Maar ik wordt liever vijfde dan zesde met de beker. Een keer deelnemen aan de CL kan een heleboel geld opleveren, en dat helpt Feyenoord veel meer bij het terugkeren aan de top dan die trieste nepprijs.
Er zijn geen pleeoffs meer voor de 2e plek.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 00:27:44 #273
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_60750056
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat word je niet zomaar he. Ze zijn vorig seizoen een nieuwe weg ingeslagen en laat het nou maar een keer rustig blijven. Iedereen ken wel weer gaan lopen ouweteringhoeren dat er niks gekocht wordt maar als je geen geld heb ken je ook niet kopen. Dan worden ze maar weer 5e of 6e of dacht je dat we gelijk al kampioen konden worden en konden meedoen in de champions league?
pi_60750334
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Dat word je niet zomaar he. Ze zijn vorig seizoen een nieuwe weg ingeslagen en laat het nou maar een keer rustig blijven. Iedereen ken wel weer gaan lopen ouweteringhoeren dat er niks gekocht wordt maar als je geen geld heb ken je ook niet kopen. Dan worden ze maar weer 5e of 6e of dacht je dat we gelijk al kampioen konden worden en konden meedoen in de champions league?
Ja maar bovenstaand verhaal horen we aan het begin van élk seizoen, met de belofte dat dit écht het laatste 'tussenjaar' zal zijn en dat het de bedoeling is dat we ons volgend seizoen definitief in de strijd voor het landskampioenschap mengen. Om vervolgens het seizoen daarop weer met hetzelfde verhaal te komen omdat het afgelopen seizoen weer eens tegenviel.

Verbeek moet met dit materiaal minimaal 6de kunnen worden, en zodra het gaat lopen en Feyenoord heeft het geluk dat er weinig geblesseerden zijn gedurende het seizoen dan moet Feyenoord 'gewoon' kunnen meedoen voor een plek bij de eerste 4.

Geen excuses meer hoor. Verbeek is een goede trainer die onvermoede krachten kan loskrijgen bij bepaalde spelers en jonge talenten echt wat kan leren en beter kan maken, daarnaast zorgt hij voor fysieke topconditie, samen met een betere instelling in het veld en de iets bredere selectie (waarbij ik met name meer vertrouwen heb in de betere inzetbaarheid van de vele talenten bij het eerste) is Feyenoord er dit seizoen gewoon op vooruit gegaan en dus moet het in de lijn der verwachtingen liggen dat Verbeek het beter gaat doen dan Van Marwijk met z'n 6de plaats.

Mocht dit jaar het resultaat opnieuw bedroevend zijn dan mogen er toch een paar mensen van de technische staf van Feyenoord zich achter de oren krabben. Ook Peter Bosz wilde dit jaar gaan oogsten toch? Nu eis ik niet direct een landstitel, dat verwacht ik ook niet, dat is nog niet realistisch, dus we laten ons alweer afschepen met nog een overgangsjaar, maar dan moet er dit jaar toch op z'n minst duidelijke vooruitgang op te merken zijn. Feyenoord moet toch een keer stappen vooruit gaan zetten, wllen ze volgend seizoen of het seizoen daarop wél die doelstelling van Bosz uit z'n beleidsplan gaan halen.
pi_60750713
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Als er geen goede spelers bijkomen gaat Feyenoord niet de CL in
pi_60750787
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:13 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Er zijn geen pleeoffs meer voor de 2e plek.
O wacht ja, dat is waar ook.

Dan kun je er inderdaad wel vanuit gaan dat de CL-voorronde geen optie is.
pi_60753040
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

O wacht ja, dat is waar ook.

met onze clowns in de achterhoede mag je al blij zijn als je geen 75 goals tegen krijgt

Kijk bijv. naar Beerens/Sibon/Kalou/Pranjic. De aanvallende brigade van Heerenveen, ik ben er nu al bang voor. Vlaar en De Cler zullen wel overeind blijven maar dan stop je Sibon en Beerens maar wie gaat die andere 2 stoppen? Geen van onze verdedigers gok ik.
pi_60754301
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef froggel het volgende:
We zijn een week later en ik heb geen versterkingen gezien. Sportweek zit er dus zoals gewoonlijk naast!
Was voorspelt, na de Spelen barst het pas weer los.
pi_60754420
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Blijf lekker weg hier als je al zo gaat beginnen.

Als iedereen fit is en op elkaar ingespeeld heb je gewoon een redelijk goed basiselftal, er moet alleen niemand geblesseerd raken en een rechtsback erbij is geen overbodige luxe.
pi_60754445
Echt wat een gejank hier, en dan is het seizoen nog niet eens begonnen, we hebben nog geen 1 wedstrijd kunnen oefenen met een fit basiselftal.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:40:58 #281
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60754527
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 07:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

met onze clowns in de achterhoede mag je al blij zijn als je geen 75 goals tegen krijgt

Kijk bijv. naar Beerens/Sibon/Kalou/Pranjic. De aanvallende brigade van Heerenveen, ik ben er nu al bang voor. Vlaar en De Cler zullen wel overeind blijven maar dan stop je Sibon en Beerens maar wie gaat die andere 2 stoppen? Geen van onze verdedigers gok ik.
Vorig jaar misten we Vlaar bijna het hele seizoen en hebben we ook geen 75 goals tegen gekregen. De spelers zijn niet veranderd, dus wat is het nou voor doelloos gejank elke keer?
pi_60754595
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 07:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Heb jij nog enig idee wie er in de uefa cup finale in de achterhoede stonden?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_60756070
quote:
'De Guzman in belangstelling Zenit St. Petersburg'

De Russische website Sportsdaily.ru weet vandaag te melden dat Jonathan de Guzman in de belangstelling staat van het russische Zenit St. Petersburg. Het is niet bekend hoeveel de Russische UEFA-Cup winnaar van afgelopen seizoen over heeft voor de middenvelder van Feyenoord.
pi_60756361
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Wanneer Feyenoord slim is, laten ze hem niet gaan natuurlijk.
pi_60756392
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:59 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Wanneer Feyenoord slim is, laten ze hem niet gaan natuurlijk.
Afhankelijk van wat ze bieden natuurlijk, aangezien zijn contract in 2010 afloopt...
pi_60757213
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:01 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Afhankelijk van wat ze bieden natuurlijk, aangezien zijn contract in 2010 afloopt...
en hij niet bij wil tekenen......
pi_60757346
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
hoofdprijs vragen, geld genoeg daar
pi_60757412
Hoofdprijs vragen en snel verkopen, zo goed is hij nou ook weer niet.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:00:49 #289
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_60759935
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja maar bovenstaand verhaal horen we aan het begin van élk seizoen, met de belofte dat dit écht het laatste 'tussenjaar' zal zijn en dat het de bedoeling is dat we ons volgend seizoen definitief in de strijd voor het landskampioenschap mengen. Om vervolgens het seizoen daarop weer met hetzelfde verhaal te komen omdat het afgelopen seizoen weer eens tegenviel.

Verbeek moet met dit materiaal minimaal 6de kunnen worden, en zodra het gaat lopen en Feyenoord heeft het geluk dat er weinig geblesseerden zijn gedurende het seizoen dan moet Feyenoord 'gewoon' kunnen meedoen voor een plek bij de eerste 4.

Geen excuses meer hoor. Verbeek is een goede trainer die onvermoede krachten kan loskrijgen bij bepaalde spelers en jonge talenten echt wat kan leren en beter kan maken, daarnaast zorgt hij voor fysieke topconditie, samen met een betere instelling in het veld en de iets bredere selectie (waarbij ik met name meer vertrouwen heb in de betere inzetbaarheid van de vele talenten bij het eerste) is Feyenoord er dit seizoen gewoon op vooruit gegaan en dus moet het in de lijn der verwachtingen liggen dat Verbeek het beter gaat doen dan Van Marwijk met z'n 6de plaats.

Mocht dit jaar het resultaat opnieuw bedroevend zijn dan mogen er toch een paar mensen van de technische staf van Feyenoord zich achter de oren krabben. Ook Peter Bosz wilde dit jaar gaan oogsten toch? Nu eis ik niet direct een landstitel, dat verwacht ik ook niet, dat is nog niet realistisch, dus we laten ons alweer afschepen met nog een overgangsjaar, maar dan moet er dit jaar toch op z'n minst duidelijke vooruitgang op te merken zijn. Feyenoord moet toch een keer stappen vooruit gaan zetten, wllen ze volgend seizoen of het seizoen daarop wél die doelstelling van Bosz uit z'n beleidsplan gaan halen.
Ik zeg niet dat het weer een tussenjaar moet worden. Tuurlijk is er vorig seizoen in de competitie onder de maat gepresteerd maar je ziet nu wel dat er een visie achter zit. Maar om dit seizoen al te eisen dat ze kampioen moeten worden lijkt me niet erg realistisch.
pi_60762175
quote:
'Feyenoord ziet in Waterman nieuwe tweede doelman'

Boy Waterman vertrekt mogelijk alsnog bij AZ. De 24-jarige doelman zag een transfer naar ADO Den Haag afketsen, omdat zijn huidige werkgever een transfersom eist waar de club uit Den Haag niet aan kan voldoen. Waterman hoeft echter niet bij de pakken neer te zitten. Ook Feyenoord heeft namelijk een oogje op de doelverdediger, die eerder schitterde op het EK voor spelers onder de 21 in 2007.

Feyenoord zoekt nog altijd naar een capabele tweede doelman, aangezien Sherif Ekramy niet aan de Rotterdamse eisen voldoet, terwijl Erwin Mulder en Darley te onervaren worden geacht voor het grote werk. Eerder was Tim Krul in beeld bij de Stadionclub, maar die transfer lijkt van de baan. De nummer zes van afgelopen seizoen ziet de AZ-doelman als een goed alternatief. Waterman werkte eerder ook al samen met nieuwbakken Feyenoord-coach Gertjan Verbeek, in de periode dat zowel de doelman als de coach onder contract stonden bij SC Heerenveen.

Een keeper heeft echter geen prioriteit bij Feyenoord. Volgens technisch-directeur Peter Bosz zullen er eerst spelers moeten worden verkocht, voordat er weer aan nieuwe transfers kan worden gewerkt. Ook willen de Rotterdammers zich het liefst versterken met een verdediger en een aanvaller.
pi_60762799
Prima keus.
pi_60762905
Van AZ om hem te laten gaan? Wat een matig showkeepertje is dat.
pi_60763516
Dat vind ik dus echt een heel erg slechte doelman. Kan je beter EKramy houden.
pi_60763660
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat vind ik dus echt een heel erg slechte doelman. Kan je beter EKramy houden.
Allebei slechte doelmannen.
pi_60764703
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoofdprijs vragen en snel verkopen, zo goed is hij nou ook weer niet.
Niet mee eens.
pi_60765013
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:00 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het weer een tussenjaar moet worden. Tuurlijk is er vorig seizoen in de competitie onder de maat gepresteerd maar je ziet nu wel dat er een visie achter zit. Maar om dit seizoen al te eisen dat ze kampioen moeten worden lijkt me niet erg realistisch.
Maar dat eis ik dan ook niet.

Ik zeg alleen dat het wel een keer afgelopen moet zijn met dat zichzelf indekken bij Feyenoord altijd. Eens moeten die stappen vooruit gezet worden, anders kun je nog 10 jaar 'tussenjaren' hebben maar haal je de aansluiting met de top nooit.

Aangezien Verbeek zich al begon in te dekken begon ik me een beetje zorgen te maken, want zoals ik al uitlegde heeft Verbeek naar mijn mening geen enkele reden om nu al te wanhopen. Met dit materiaal, de kracht van Verbeek om talenten beter te maken, de betere instelling op het veld en sterkere fysieke conditie, moet Feyenoord het gewoon beter kunnen doen dan onder Van Marwijk.

Dus dat indekken van Verbeek is nergens voor nodig.

Verder idd de hoofdprijs vragen voor De Guzman, Zenit heeft toch geld zat, snel afhandelen die hap zodat Feyenoord nog tijd heeft om één of twee versterkingen te halen voor de transferdeadline (en niet in de verleiding komt om paniekaankopen te gaan doen).
pi_60765559
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:39 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Niet mee eens.
Met Hofs, Bruins en Wijnaldum hebben we nog 3 prima spelers voor zijn positie.
pi_60765566
De Guzman vertrekt natuurlijk nooit naar zenit
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:03 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Met Hofs, Bruins en Wijnaldum hebben we nog 3 prima spelers voor zijn positie.
pi_60765698
Ik zie het probleem niet zo:

-------------Timmer--------------------
Lucius - Hofland - Vlaar - De Cler
Landzaat - El Ahmadi -Bronkhorst
- - - - - - - -Bruins - - - - - - - - - - -
- - - Tomasson - Makaay - - - - - -
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:08:49 #300
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60765699
Laat die Russen maar 20 miljoen bieden, graag zelfs.
quote:
Heb nu al zin in het seizoen. Verwacht er zelf niet heel veel van, maar ach dat komt vanzelf nog wel. Ben blij met de schoonmaak waar ze mee bezig zijn en dat ze niet lukraak weer c-spelers aantrekken. Hoop bijna wat dat betreft dat het alleen bij Tomasson en El Ahmadi blijft dan dat we weer een paniekaankoop doen. Momenteel hebben we best een leuke selectie waarmee we best aardig mee zullen doen en best hier en daar zullen verrassen. Prijzen komen dan eventueel later nog wel.
Verder ben ik het hier wel mee eens, al had van mij El Ahmadi best achterwege mogen worden gelaten als we daarvoor in de plaats een goede RB hadden kunnen kopen.
kankelul.
pi_60765779
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:08 schreef Wootboon het volgende:
Ik zie het probleem niet zo:

-------------Timmer--------------------
Lucius - Hofland - Vlaar - De Cler
Landzaat - El Ahmadi -Bronkhorst
- - - - - - - -Bruins - - - - - - - - - - -
- - - Tomasson - Makaay - - - - - -
Mee eens, alleen op de plek van Lucius zou ik het graag Fer zien proberen, en ipv Landzaat zou ik Wijnaldum inzetten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')