abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60750787
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:13 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Er zijn geen pleeoffs meer voor de 2e plek.
O wacht ja, dat is waar ook.

Dan kun je er inderdaad wel vanuit gaan dat de CL-voorronde geen optie is.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60753040
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

O wacht ja, dat is waar ook.

met onze clowns in de achterhoede mag je al blij zijn als je geen 75 goals tegen krijgt

Kijk bijv. naar Beerens/Sibon/Kalou/Pranjic. De aanvallende brigade van Heerenveen, ik ben er nu al bang voor. Vlaar en De Cler zullen wel overeind blijven maar dan stop je Sibon en Beerens maar wie gaat die andere 2 stoppen? Geen van onze verdedigers gok ik.
pi_60754301
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 20:29 schreef froggel het volgende:
We zijn een week later en ik heb geen versterkingen gezien. Sportweek zit er dus zoals gewoonlijk naast!
Was voorspelt, na de Spelen barst het pas weer los.
pi_60754420
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 01:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Blijf lekker weg hier als je al zo gaat beginnen.

Als iedereen fit is en op elkaar ingespeeld heb je gewoon een redelijk goed basiselftal, er moet alleen niemand geblesseerd raken en een rechtsback erbij is geen overbodige luxe.
pi_60754445
Echt wat een gejank hier, en dan is het seizoen nog niet eens begonnen, we hebben nog geen 1 wedstrijd kunnen oefenen met een fit basiselftal.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:40:58 #281
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60754527
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 07:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

met onze clowns in de achterhoede mag je al blij zijn als je geen 75 goals tegen krijgt

Kijk bijv. naar Beerens/Sibon/Kalou/Pranjic. De aanvallende brigade van Heerenveen, ik ben er nu al bang voor. Vlaar en De Cler zullen wel overeind blijven maar dan stop je Sibon en Beerens maar wie gaat die andere 2 stoppen? Geen van onze verdedigers gok ik.
Vorig jaar misten we Vlaar bijna het hele seizoen en hebben we ook geen 75 goals tegen gekregen. De spelers zijn niet veranderd, dus wat is het nou voor doelloos gejank elke keer?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_60754595
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 07:39 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Heb jij nog enig idee wie er in de uefa cup finale in de achterhoede stonden?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_60756070
quote:
'De Guzman in belangstelling Zenit St. Petersburg'

De Russische website Sportsdaily.ru weet vandaag te melden dat Jonathan de Guzman in de belangstelling staat van het russische Zenit St. Petersburg. Het is niet bekend hoeveel de Russische UEFA-Cup winnaar van afgelopen seizoen over heeft voor de middenvelder van Feyenoord.
pi_60756361
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Wanneer Feyenoord slim is, laten ze hem niet gaan natuurlijk.
pi_60756392
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:59 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Wanneer Feyenoord slim is, laten ze hem niet gaan natuurlijk.
Afhankelijk van wat ze bieden natuurlijk, aangezien zijn contract in 2010 afloopt...
pi_60757213
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:01 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Afhankelijk van wat ze bieden natuurlijk, aangezien zijn contract in 2010 afloopt...
en hij niet bij wil tekenen......
pi_60757346
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 10:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
hoofdprijs vragen, geld genoeg daar
pi_60757412
Hoofdprijs vragen en snel verkopen, zo goed is hij nou ook weer niet.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:00:49 #289
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_60759935
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 00:41 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja maar bovenstaand verhaal horen we aan het begin van élk seizoen, met de belofte dat dit écht het laatste 'tussenjaar' zal zijn en dat het de bedoeling is dat we ons volgend seizoen definitief in de strijd voor het landskampioenschap mengen. Om vervolgens het seizoen daarop weer met hetzelfde verhaal te komen omdat het afgelopen seizoen weer eens tegenviel.

Verbeek moet met dit materiaal minimaal 6de kunnen worden, en zodra het gaat lopen en Feyenoord heeft het geluk dat er weinig geblesseerden zijn gedurende het seizoen dan moet Feyenoord 'gewoon' kunnen meedoen voor een plek bij de eerste 4.

Geen excuses meer hoor. Verbeek is een goede trainer die onvermoede krachten kan loskrijgen bij bepaalde spelers en jonge talenten echt wat kan leren en beter kan maken, daarnaast zorgt hij voor fysieke topconditie, samen met een betere instelling in het veld en de iets bredere selectie (waarbij ik met name meer vertrouwen heb in de betere inzetbaarheid van de vele talenten bij het eerste) is Feyenoord er dit seizoen gewoon op vooruit gegaan en dus moet het in de lijn der verwachtingen liggen dat Verbeek het beter gaat doen dan Van Marwijk met z'n 6de plaats.

Mocht dit jaar het resultaat opnieuw bedroevend zijn dan mogen er toch een paar mensen van de technische staf van Feyenoord zich achter de oren krabben. Ook Peter Bosz wilde dit jaar gaan oogsten toch? Nu eis ik niet direct een landstitel, dat verwacht ik ook niet, dat is nog niet realistisch, dus we laten ons alweer afschepen met nog een overgangsjaar, maar dan moet er dit jaar toch op z'n minst duidelijke vooruitgang op te merken zijn. Feyenoord moet toch een keer stappen vooruit gaan zetten, wllen ze volgend seizoen of het seizoen daarop wél die doelstelling van Bosz uit z'n beleidsplan gaan halen.
Ik zeg niet dat het weer een tussenjaar moet worden. Tuurlijk is er vorig seizoen in de competitie onder de maat gepresteerd maar je ziet nu wel dat er een visie achter zit. Maar om dit seizoen al te eisen dat ze kampioen moeten worden lijkt me niet erg realistisch.
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_60762175
quote:
'Feyenoord ziet in Waterman nieuwe tweede doelman'

Boy Waterman vertrekt mogelijk alsnog bij AZ. De 24-jarige doelman zag een transfer naar ADO Den Haag afketsen, omdat zijn huidige werkgever een transfersom eist waar de club uit Den Haag niet aan kan voldoen. Waterman hoeft echter niet bij de pakken neer te zitten. Ook Feyenoord heeft namelijk een oogje op de doelverdediger, die eerder schitterde op het EK voor spelers onder de 21 in 2007.

Feyenoord zoekt nog altijd naar een capabele tweede doelman, aangezien Sherif Ekramy niet aan de Rotterdamse eisen voldoet, terwijl Erwin Mulder en Darley te onervaren worden geacht voor het grote werk. Eerder was Tim Krul in beeld bij de Stadionclub, maar die transfer lijkt van de baan. De nummer zes van afgelopen seizoen ziet de AZ-doelman als een goed alternatief. Waterman werkte eerder ook al samen met nieuwbakken Feyenoord-coach Gertjan Verbeek, in de periode dat zowel de doelman als de coach onder contract stonden bij SC Heerenveen.

Een keeper heeft echter geen prioriteit bij Feyenoord. Volgens technisch-directeur Peter Bosz zullen er eerst spelers moeten worden verkocht, voordat er weer aan nieuwe transfers kan worden gewerkt. Ook willen de Rotterdammers zich het liefst versterken met een verdediger en een aanvaller.
pi_60762799
Prima keus.
pi_60762905
Van AZ om hem te laten gaan? Wat een matig showkeepertje is dat.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60763516
Dat vind ik dus echt een heel erg slechte doelman. Kan je beter EKramy houden.
pi_60763660
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat vind ik dus echt een heel erg slechte doelman. Kan je beter EKramy houden.
Allebei slechte doelmannen.
pi_60764703
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 11:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoofdprijs vragen en snel verkopen, zo goed is hij nou ook weer niet.
Niet mee eens.
pi_60765013
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:00 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het weer een tussenjaar moet worden. Tuurlijk is er vorig seizoen in de competitie onder de maat gepresteerd maar je ziet nu wel dat er een visie achter zit. Maar om dit seizoen al te eisen dat ze kampioen moeten worden lijkt me niet erg realistisch.
Maar dat eis ik dan ook niet.

Ik zeg alleen dat het wel een keer afgelopen moet zijn met dat zichzelf indekken bij Feyenoord altijd. Eens moeten die stappen vooruit gezet worden, anders kun je nog 10 jaar 'tussenjaren' hebben maar haal je de aansluiting met de top nooit.

Aangezien Verbeek zich al begon in te dekken begon ik me een beetje zorgen te maken, want zoals ik al uitlegde heeft Verbeek naar mijn mening geen enkele reden om nu al te wanhopen. Met dit materiaal, de kracht van Verbeek om talenten beter te maken, de betere instelling op het veld en sterkere fysieke conditie, moet Feyenoord het gewoon beter kunnen doen dan onder Van Marwijk.

Dus dat indekken van Verbeek is nergens voor nodig.

Verder idd de hoofdprijs vragen voor De Guzman, Zenit heeft toch geld zat, snel afhandelen die hap zodat Feyenoord nog tijd heeft om één of twee versterkingen te halen voor de transferdeadline (en niet in de verleiding komt om paniekaankopen te gaan doen).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60765559
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:39 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Niet mee eens.
Met Hofs, Bruins en Wijnaldum hebben we nog 3 prima spelers voor zijn positie.
pi_60765566
De Guzman vertrekt natuurlijk nooit naar zenit
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 16:03 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Met Hofs, Bruins en Wijnaldum hebben we nog 3 prima spelers voor zijn positie.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_60765698
Ik zie het probleem niet zo:

-------------Timmer--------------------
Lucius - Hofland - Vlaar - De Cler
Landzaat - El Ahmadi -Bronkhorst
- - - - - - - -Bruins - - - - - - - - - - -
- - - Tomasson - Makaay - - - - - -
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:08:49 #300
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60765699
Laat die Russen maar 20 miljoen bieden, graag zelfs.
quote:
Heb nu al zin in het seizoen. Verwacht er zelf niet heel veel van, maar ach dat komt vanzelf nog wel. Ben blij met de schoonmaak waar ze mee bezig zijn en dat ze niet lukraak weer c-spelers aantrekken. Hoop bijna wat dat betreft dat het alleen bij Tomasson en El Ahmadi blijft dan dat we weer een paniekaankoop doen. Momenteel hebben we best een leuke selectie waarmee we best aardig mee zullen doen en best hier en daar zullen verrassen. Prijzen komen dan eventueel later nog wel.
Verder ben ik het hier wel mee eens, al had van mij El Ahmadi best achterwege mogen worden gelaten als we daarvoor in de plaats een goede RB hadden kunnen kopen.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')