Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef erkel het volgende:
Die Fer kijkt niet alleen lui uit zijn ogen, hij is het ook gewoon.![]()
Ik geloof wel (nog niet overtuigd iig) dat ie talent heeft, maar aan mentaliteit schort het nog wel één en ander.
Video met rondleiding door kleedkamers? link iemand?
Op het niet omschakelen en meeverdedigen en zulke opmerkingen. Meneer Fer denkt het beter te weten dan de trainer Verbeek die al resultaat heeft geboekt met zijn werkwijze.quote:
Waar baseer je het het op dat Fer het beter weet, heb je in de dugout gezeten tijdens een wedstrijd?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Op het niet omschakelen en meeverdedigen en zulke opmerkingen. Meneer Fer denkt het beter te weten dan de trainer Verbeek die al resultaat heeft geboekt met zijn werkwijze.
moet jij zeggen, je hebt 2 jaar geen fuck gedaanquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef erkel het volgende:
Die Fer kijkt niet alleen lui uit zijn ogen, hij is het ook gewoon.![]()
Mattie van Emanuelson , jeweettochquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fer loopt er erg vaak stoned bij heb ik ook het gevoel ja.
Geen idee of dit klopt, maar het lijkt me een logisch verhaal.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:55 schreef yvette1982 het volgende:
Ik hoorde iets dat de Guzman zijn contract niet wil verlengen en dat hij daardoor deze zomer nog weg moet. Weet iemand of dat klopt?
"Kijk Serginho, hier ging je dramatisch in de fout 5 minuten geleden"quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:36 schreef Luni het volgende:
In de toekomst wil Verbeek deze gebruiken om in de rust van een wedstrijd beelden uit de eerste helft te kunnen laten zien aan de spelers, om direct praktijkvoorbeelden te kunnen geven van dingen die goed of fout gaan
Hadden ze tegen Celtic wel een kwartier langer rust mogen aanvragen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 09:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
"Kijk Serginho, hier ging je dramatisch in de fout 5 minuten geleden"
Hij had een contract tot medio 2008, volgens mij is dat al tijdig verlengt tot medio 2010!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:55 schreef yvette1982 het volgende:
Ik hoorde iets dat de Guzman zijn contract niet wil verlengen en dat hij daardoor deze zomer nog weg moet. Weet iemand of dat klopt?
Zulke jongens zullen nooit hun hele carriere blijven spelen voor Feijenoord en willen naar de grote competities. Dat zal niet meer gebeuren, wanneer ze de 25 gepasseerd zijn. Kans lijkt me dus groter dat hij binnen nu en een jaar naar Spanje of Engeland verkast.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef RedGuy het volgende:
Aan de ene kant kun je een jeugdspeler van het kaliber De Guzman nooit transfervrij laten vertrekken, dat zou complete wanbeleid zijn.
Aan de andere kant is De Guzman een klasse beter dan Bruins op dit moment (en zal het altijd blijven denk ik) en is het een misende schakel in dit elftal, het zou dan ook erg zonde zijn als hij niet wil verlengen.
Ik heb ook het idee dat hij nooit het opperste vertrouwen heeft gehad van zowel Koeman als van Marwijk. Ik hoop dat Verbeek zoveel beter met zulke jonge jongens kan omgaan en De Guzman weer het goede gevoel geeft bij Feyenoord. Maar ook hier geldt, niemand is groter dan de club dus als het echt niet wil lukken dan helaas verkopen..
Toch krijgt Ajax het wel voor elkaar om Heitinga pas nu te hebben verkocht en Huntelaar heeft ook de intentie om zijn contract te verlengen, en die zijn ook rond de 24-25. Natuurlijk is de kans op een kampioenschap daar groter en is het aantrekkelijker voor een speler om bij te tekenen, maar zolang je steeds je beste (jeugdige) spelers gaat verkopen voor hun 25e, dan ga je nooit aanhaken bij de top.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Zulke jongens zullen nooit hun hele carriere blijven spelen voor Feijenoord en willen naar de grote competities. Dat zal niet meer gebeuren, wanneer ze de 25 gepasseerd zijn. Kans lijkt me dus groter dat hij binnen nu en een jaar naar Spanje of Engeland verkast.
heeft volgens mij gewoon met het salaris te maken, hunnie hebben veel meer te bestedenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef RedGuy het volgende:
Toch krijgt Ajax het wel voor elkaar om Heitinga pas nu te hebben verkocht en Huntelaar heeft ook de intentie om zijn contract te verlengen, en die zijn ook rond de 24-25.
Het zal een combinatie van beiden zijn, ik realiseer me ook wel dat Feyenoord het nog lang niet kan veroorloven om zulke salarissen aan jeugdspelers te besteden, maar op lange termijn hoop ik wel dat het de insteek wordt van het bestuur dat soort spelers het vertrouwen te geven, en dat zie ik Verbeek eerder doen dan BvM.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heeft volgens mij gewoon met het salaris te maken, hunnie hebben veel meer te besteden
quote:F-side niet slimste jongetje van de klas
Op zondag 5 februari 2007 toonde kindervak 410 tijdens de wedstrijd Ajax – Feyenoord een spandoek met daarop een afbeelding van het bombardement van Rotterdam en de tekst ‘Bloody Sunday’. Dit leverde het kindervak veel kritiek op en ook Ajax was niet blij met deze uiting. ‘Schandalig, smakeloos en kwetsend’ volgens de club uit Neerlands grootste poel des verderfs. Voor straf werd het kindervak voor onbepaalde tijd uitgesloten van sfeeracties.
De grote broer van het kindervak, de F-side, laat zien ook niet het slimste jongetje van de klas te zijn. Voor de wedstrijd Feyenoord – Ajax van 21 september aanstaande brengen zij T-shirts (zie onder) met dezelfde afbeelding op de markt. In onze ogen toch ietwat vreemd om de Duitse bombardementen te verheerlijken, terwijl je zelf vol trots de geuzennaam Joden uitdraagt.
Zie onderstaand de tekst, zoals op de website van de F-side is te lezen:
Op 21 september staat het jaarlijkse tripje naar het grootste riool van Nederland op het programma. Een echte Ajacied bereidt zich daar goed op voor, een passend shirt mag daarbij niet ontbreken:
Bloody Sunday 2008
Shirt te koop voor 22,50 inclusief verzending.
te bestellen via bloodysunday2008@hotmail.com
twee kleuren Wit met rode opdruk en zwart met witte opdruk.
Is Timmer geblesseerd?quote:FEYENOORD RUIM LANGS EXCELSIOR M.
Datum: 08-08-2008
Bron: FR-Fans.nl
Feyenoord heeft de oefenwedstrijd tegen hoofdklasser Excelsior Maassluis met 0-7 gewonnen. Met de van een blessure herstelde Kevin Hofland in de basis speelde Feyenoord de 1e helft met een 'B-team'. Deze elf spelers kwamen drie keer tot scoren. In de rust wisselde Verbeek liefst 10 spelers en kwamen de verwachte basisspelers in actie. Morgen speelt Feyenoord alweer, dan ontmoet het in Portugal Benfica, aanvang 20:45 uur.
Diego Biseswar maakte binnen 20 minuten de eerste goal voor Feyenoord. Na 35 minuten zorgde Michal Janota voor de tweede Feyenoord goal. Niet veel later zorgde Biseswar voor de 0-3. Vlak na rust maakte Leroy Fer, een van de tien invallers, er 0-4 van. Landzaat zorgde voor de vijfde goal. Ron Vlaar kopte de 0-6 binnen. Luigi Bruins zorgde uit een vrije trap voor het zevende doelpunt.
Opstelling Feyenoord: Ekramy, Buijs, Nieveld, Hofland, Wattamaleo Manteiga, Wijnaldum, Hofs, Erasmus, Biseswar, janota.
Opstelling tweede helft: Ekramy, Greene, Vlaar, Bahia, De Cler, Landzaat, Fer, Bruins, Van Bronckhorst, Mols, Tomasson.
Bruins krijgt gewoon een basisplaats. Bahia zag ik inderdaad over het hoofd, maar zou w.m.b. gewoon de positie van Hofland overnemen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Minus Ekramy, Bahia, Landzaat, Fer, Bruins en Mols zul je bedoelen
Ik zie Bruins met zijn mentaliteit na dit seizoen alweer vertrekken. Wijnaldum gaat veel spelen denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Bruins krijgt gewoon een basisplaats. Bahia zag ik inderdaad over het hoofd, maar zou w.m.b. gewoon de positie van Hofland overnemen.
Middenveld zal denk ik bestaan uit El Ahmadi, Van Bronckhorst, De Guzman en Bruins.
Bruins met zijn mentaliteit. Je leest teveel kranten...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zie Bruins met zijn mentaliteit na dit seizoen alweer vertrekken. Wijnaldum gaat veel spelen denk ik.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is de wedstrijd vanavond nog ergens te volgen?
Dit komt gewoon van een individu, ik snap dan ook niet dat de F-side er bij moet komen, en dat van 410 ook niet. Dat is door 2 jochies gemaakt en vanuit 410 is er ook met afschuw gereageerd op 't doekquote:
Dat hebben we kunnen horen vorig seizoen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit komt gewoon van een individu, ik snap dan ook niet dat de F-side er bij moet komen, en dat van 410 ook niet. Dat is door 2 jochies gemaakt en vanuit 410 is er ook met afschuw gereageerd op 't doek
Je doelt op? Spreekkoren?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat hebben we kunnen horen vorig seizoen...
komt van f-side.nlquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit komt gewoon van een individu, ik snap dan ook niet dat de F-side er bij moet komen
ik ben geen fan van Hofland, maar toch echt liever hem dan Bahiaquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Happel het volgende:
Bahia zag ik inderdaad over het hoofd, maar zou w.m.b. gewoon de positie van Hofland overnemen.
quote:Opstelling Feyenoord:
Timmer, Greene, Bahia, Vlaar, De Cler, Gio, Landzaat, Wijnaldum, Bruins, Mols, Tomasson
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF! wat komen we daar goed weg zeg. Die gast mocht zo door het midden van de verdediging lopen
http://legioen.web-log.nl/index/2008/08/benfica---feyen.htmlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |