abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:52:38 #101
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60641157
Oké, hoe lang gaan we de term krachttraining nog horen i.c.m. Feyenoord?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60641531
LAten we anders nog een keer die ene video van de rondleiding door de nieuwe kleedkamers enzo posten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:17:17 #103
75556 erkel
back from Dagestan
pi_60641722
Die Fer kijkt niet alleen lui uit zijn ogen, hij is het ook gewoon.

Ik geloof wel (nog niet overtuigd iig) dat ie talent heeft, maar aan mentaliteit schort het nog wel één en ander.

Video met rondleiding door kleedkamers? link iemand?
Weisst
pi_60641803
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef erkel het volgende:

Ik geloof wel (nog niet overtuigd iig) dat ie talent heeft, maar aan mentaliteit schort het nog wel één en ander.

Video met rondleiding door kleedkamers? link iemand?
Waar baseer je dat op?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:26:33 #105
75556 erkel
back from Dagestan
pi_60641958
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Op het niet omschakelen en meeverdedigen en zulke opmerkingen. Meneer Fer denkt het beter te weten dan de trainer Verbeek die al resultaat heeft geboekt met zijn werkwijze.
Weisst
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 07:37:06 #106
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60645593
Fer loopt er erg vaak stoned bij heb ik ook het gevoel ja.
pi_60646419
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:26 schreef erkel het volgende:

[..]

Op het niet omschakelen en meeverdedigen en zulke opmerkingen. Meneer Fer denkt het beter te weten dan de trainer Verbeek die al resultaat heeft geboekt met zijn werkwijze.
Waar baseer je het het op dat Fer het beter weet, heb je in de dugout gezeten tijdens een wedstrijd?
pi_60646459
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:17 schreef erkel het volgende:
moet jij zeggen, je hebt 2 jaar geen fuck gedaan
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 09:30:16 #109
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_60646720
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 07:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Fer loopt er erg vaak stoned bij heb ik ook het gevoel ja.
Mattie van Emanuelson , jeweettoch
Ik ben inmiddels overleden
pi_60646841
Verbeek leidt media rond in vernieuwde kleedkamer Datum: 07-08-2008

Bron: Feyenoord.nl

Gertjan Verbeek heeft donderdagmiddag diverse journalisten van landelijke (sport)media rondgeleid door de vernieuwde kleedkamer, trainerskamer en het spelershome. Voor de journalisten was het een unieke mogelijkheid om een kijkje te nemen bij het eindresultaat van de verbouwingen die afgelopen maanden zijn doorgevoerd in De Kuip.
De rondleiding trapte af in de kleedkamer, die dankzij de verbouwing een stuk groter, lichter en meer ruimtelijk is geworden. Langs vier wanden zijn alle stoelen voorzien van een eigen locker, kastje en schoenenla. Aangrenzend hieraan is het natte gedeelte van de kleedkamer, met douches, een koudwaterbad en een infraroodsauna. ‘De spelers vinden het heel prettig om hier gebruik van te maken’, vertelde Verbeek. ‘Het heeft een goed effect op het herstel na een wedstrijd.’ Middenin de kleedkamer hangt een beamer, waarmee beelden geprojecteerd kunnen worden op een inschuifbaar scherm. In de toekomst wil Verbeek deze gebruiken om in de rust van een wedstrijd beelden uit de eerste helft te kunnen laten zien aan de spelers, om direct praktijkvoorbeelden te kunnen geven van dingen die goed of fout gaan. Momenteel wordt de beamer al gebruikt voor wedstrijdbesprekingen en videoanalyses. Het grootste deel van de bijna geheel open ruimte is bestemd voor het krachthonk. Hier staan bijvoorbeeld tien hometrainers, waarop de spelers na een wedstrijd of training kunnen uitfietsen. Een deel van de toestellen is nieuw. Verbeek: ‘Er kunnen nu probleemloos twintig spelers tegelijk aan de gang in het krachthonk, terwijl het vroeger met vier mensen al druk was. Bijkomend voordeel is dat je als speler met iedereen contact kunt houden, terwijl vroeger overal groepjes bezig waren in verschillende ruimtes.’ Volgens de trainer wordt over het algemeen positief gereageerd door de spelers op de invoering van krachttraining. ‘Bij Henk Timmer kon je de afgelopen weken al duidelijk een vooruitgang zien in zijn resultaten. Ik had een gesprek met hem en hij was zelf ook positief verbaasd. Hij beseft ook dat als hij nog een paar jaar vooruit wil, het belangrijk is dat hij veel aandacht besteedt aan zijn lichaam.’ De rondleiding eindigde in de nieuwe trainerskamer, waar naast Verbeek ook onder meer Leon Vlemmings, Wim Jansen en Bjorn Rekelhof een eigen bureau hebben. Ook daar hangt een beamer, zodat wedstrijdbesprekingen eventueel ook in de trainerskamer kunnen worden gehouden. Daarnaast zijn er aparte kamers om individuele gesprekken te kunnen voeren. Verbeek, concluderend: ‘Je zult als club veranderingen moeten doorvoeren, om weer successen te kunnen boeken. Ik denk dat we op dit moment wat dat betreft een heel eind in de goede richting zitten.’
pi_60646896
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:55 schreef yvette1982 het volgende:
Ik hoorde iets dat de Guzman zijn contract niet wil verlengen en dat hij daardoor deze zomer nog weg moet. Weet iemand of dat klopt?
Geen idee of dit klopt, maar het lijkt me een logisch verhaal.
pi_60647158
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:36 schreef Luni het volgende:
In de toekomst wil Verbeek deze gebruiken om in de rust van een wedstrijd beelden uit de eerste helft te kunnen laten zien aan de spelers, om direct praktijkvoorbeelden te kunnen geven van dingen die goed of fout gaan
"Kijk Serginho, hier ging je dramatisch in de fout 5 minuten geleden"
pi_60647237
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 09:54 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

"Kijk Serginho, hier ging je dramatisch in de fout 5 minuten geleden"
Hadden ze tegen Celtic wel een kwartier langer rust mogen aanvragen.
pi_60648202
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:55 schreef yvette1982 het volgende:
Ik hoorde iets dat de Guzman zijn contract niet wil verlengen en dat hij daardoor deze zomer nog weg moet. Weet iemand of dat klopt?
Hij had een contract tot medio 2008, volgens mij is dat al tijdig verlengt tot medio 2010!
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 10:51:00 #115
123545 DatMeenJeNiet
pi_60648366
Dat speelt al langer ja. Heeft idd een contract tot 2010 en gaat voor zo ver ik weet niet verlengen. Daarom is het ook hopen dat hij zich in de kijker speelt op de OS. Dat lukte hem gister vrij aardig en dan is het hopen op een Engelse club met geld teveel.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 11:23:38 #116
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60649136
Aan de ene kant kun je een jeugdspeler van het kaliber De Guzman nooit transfervrij laten vertrekken, dat zou complete wanbeleid zijn.

Aan de andere kant is De Guzman een klasse beter dan Bruins op dit moment (en zal het altijd blijven denk ik) en is het een misende schakel in dit elftal, het zou dan ook erg zonde zijn als hij niet wil verlengen.
Ik heb ook het idee dat hij nooit het opperste vertrouwen heeft gehad van zowel Koeman als van Marwijk. Ik hoop dat Verbeek zoveel beter met zulke jonge jongens kan omgaan en De Guzman weer het goede gevoel geeft bij Feyenoord. Maar ook hier geldt, niemand is groter dan de club dus als het echt niet wil lukken dan helaas verkopen..
The Most Incredible, Baby
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:17:18 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60650736
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 11:23 schreef RedGuy het volgende:
Aan de ene kant kun je een jeugdspeler van het kaliber De Guzman nooit transfervrij laten vertrekken, dat zou complete wanbeleid zijn.

Aan de andere kant is De Guzman een klasse beter dan Bruins op dit moment (en zal het altijd blijven denk ik) en is het een misende schakel in dit elftal, het zou dan ook erg zonde zijn als hij niet wil verlengen.
Ik heb ook het idee dat hij nooit het opperste vertrouwen heeft gehad van zowel Koeman als van Marwijk. Ik hoop dat Verbeek zoveel beter met zulke jonge jongens kan omgaan en De Guzman weer het goede gevoel geeft bij Feyenoord. Maar ook hier geldt, niemand is groter dan de club dus als het echt niet wil lukken dan helaas verkopen..
Zulke jongens zullen nooit hun hele carriere blijven spelen voor Feijenoord en willen naar de grote competities. Dat zal niet meer gebeuren, wanneer ze de 25 gepasseerd zijn. Kans lijkt me dus groter dat hij binnen nu en een jaar naar Spanje of Engeland verkast.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 12:32:53 #118
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60651190
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Zulke jongens zullen nooit hun hele carriere blijven spelen voor Feijenoord en willen naar de grote competities. Dat zal niet meer gebeuren, wanneer ze de 25 gepasseerd zijn. Kans lijkt me dus groter dat hij binnen nu en een jaar naar Spanje of Engeland verkast.
Toch krijgt Ajax het wel voor elkaar om Heitinga pas nu te hebben verkocht en Huntelaar heeft ook de intentie om zijn contract te verlengen, en die zijn ook rond de 24-25. Natuurlijk is de kans op een kampioenschap daar groter en is het aantrekkelijker voor een speler om bij te tekenen, maar zolang je steeds je beste (jeugdige) spelers gaat verkopen voor hun 25e, dan ga je nooit aanhaken bij de top.

Zo'n Wijnaldum is nu 17, wordt dit jaar 18. Als hij volgend seizoen een basisplaats verovert en 2/3 jaar goed speelt verkoop je zo'n speler ook op zijn 21e. Juist dan moet je voet bij stuk houden en zo'n speler proberen te behouden.

Ik snap wel dat Feyenoord werkt met beperkte mogelijkheden wat betreft financieën, maar succes = geld, en ik ben bang dat het huidige bestuur de geld = succes filosofie in gedachten heeft.
pi_60653475
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 12:32 schreef RedGuy het volgende:
Toch krijgt Ajax het wel voor elkaar om Heitinga pas nu te hebben verkocht en Huntelaar heeft ook de intentie om zijn contract te verlengen, en die zijn ook rond de 24-25.
heeft volgens mij gewoon met het salaris te maken, hunnie hebben veel meer te besteden
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 14:21:43 #120
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_60654374
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 13:57 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

heeft volgens mij gewoon met het salaris te maken, hunnie hebben veel meer te besteden
Het zal een combinatie van beiden zijn, ik realiseer me ook wel dat Feyenoord het nog lang niet kan veroorloven om zulke salarissen aan jeugdspelers te besteden, maar op lange termijn hoop ik wel dat het de insteek wordt van het bestuur dat soort spelers het vertrouwen te geven, en dat zie ik Verbeek eerder doen dan BvM.
pi_60660409
quote:
F-side niet slimste jongetje van de klas

Op zondag 5 februari 2007 toonde kindervak 410 tijdens de wedstrijd Ajax – Feyenoord een spandoek met daarop een afbeelding van het bombardement van Rotterdam en de tekst ‘Bloody Sunday’. Dit leverde het kindervak veel kritiek op en ook Ajax was niet blij met deze uiting. ‘Schandalig, smakeloos en kwetsend’ volgens de club uit Neerlands grootste poel des verderfs. Voor straf werd het kindervak voor onbepaalde tijd uitgesloten van sfeeracties.

De grote broer van het kindervak, de F-side, laat zien ook niet het slimste jongetje van de klas te zijn. Voor de wedstrijd Feyenoord – Ajax van 21 september aanstaande brengen zij T-shirts (zie onder) met dezelfde afbeelding op de markt. In onze ogen toch ietwat vreemd om de Duitse bombardementen te verheerlijken, terwijl je zelf vol trots de geuzennaam Joden uitdraagt.

Zie onderstaand de tekst, zoals op de website van de F-side is te lezen:

Op 21 september staat het jaarlijkse tripje naar het grootste riool van Nederland op het programma. Een echte Ajacied bereidt zich daar goed op voor, een passend shirt mag daarbij niet ontbreken:

Bloody Sunday 2008

Shirt te koop voor 22,50 inclusief verzending.
te bestellen via bloodysunday2008@hotmail.com
twee kleuren Wit met rode opdruk en zwart met witte opdruk.

pi_60660522
Trieste actie dit.
pi_60660591
Overschat nummer inderdaad.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60660593
ze halen 2 oorlogen door elkaar
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:39:47 #125
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60668443
quote:
FEYENOORD RUIM LANGS EXCELSIOR M.

Datum: 08-08-2008

Bron: FR-Fans.nl

Feyenoord heeft de oefenwedstrijd tegen hoofdklasser Excelsior Maassluis met 0-7 gewonnen. Met de van een blessure herstelde Kevin Hofland in de basis speelde Feyenoord de 1e helft met een 'B-team'. Deze elf spelers kwamen drie keer tot scoren. In de rust wisselde Verbeek liefst 10 spelers en kwamen de verwachte basisspelers in actie. Morgen speelt Feyenoord alweer, dan ontmoet het in Portugal Benfica, aanvang 20:45 uur.

Diego Biseswar maakte binnen 20 minuten de eerste goal voor Feyenoord. Na 35 minuten zorgde Michal Janota voor de tweede Feyenoord goal. Niet veel later zorgde Biseswar voor de 0-3. Vlak na rust maakte Leroy Fer, een van de tien invallers, er 0-4 van. Landzaat zorgde voor de vijfde goal. Ron Vlaar kopte de 0-6 binnen. Luigi Bruins zorgde uit een vrije trap voor het zevende doelpunt.

Opstelling Feyenoord: Ekramy, Buijs, Nieveld, Hofland, Wattamaleo Manteiga, Wijnaldum, Hofs, Erasmus, Biseswar, janota.

Opstelling tweede helft: Ekramy, Greene, Vlaar, Bahia, De Cler, Landzaat, Fer, Bruins, Van Bronckhorst, Mols, Tomasson.
Is Timmer geblesseerd?

Opstelling tweede helft lijkt me de basisopstelling minus Fer, Landzaat en Mols.
Elite
Tegen TTIP
pi_60668896
Minus Ekramy, Bahia, Landzaat, Fer, Bruins en Mols zul je bedoelen.
Timmer is dan wel geen geweldenaar, maar ik vind hem een stuk zekerder als Ekramy.
Bahia kan leuk verdedigen, maar heeft elke wedstrijd minimaal 1 moment dat zijn directe tegenstander vrij kan inschieten.
En de Guzman is beter als Bruins.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:55:17 #127
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60669009
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Minus Ekramy, Bahia, Landzaat, Fer, Bruins en Mols zul je bedoelen
Bruins krijgt gewoon een basisplaats. Bahia zag ik inderdaad over het hoofd, maar zou w.m.b. gewoon de positie van Hofland overnemen.

Middenveld zal denk ik bestaan uit El Ahmadi, Van Bronckhorst, De Guzman en Bruins.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:55:22 #128
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60669016
1. Mee eens wat betreft Timmer.
2. Mee oneens wat betreft Bruins (in potentie dan).
3. Beter dan.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:47:18 #129
123545 DatMeenJeNiet
pi_60674319
Wel een beetje een vreemde zaak om morgen in Lissabon te landen en een uur of 10 later een wedstrijd te spelen.
pi_60674927
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Bruins krijgt gewoon een basisplaats. Bahia zag ik inderdaad over het hoofd, maar zou w.m.b. gewoon de positie van Hofland overnemen.

Middenveld zal denk ik bestaan uit El Ahmadi, Van Bronckhorst, De Guzman en Bruins.
Ik zie Bruins met zijn mentaliteit na dit seizoen alweer vertrekken. Wijnaldum gaat veel spelen denk ik.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 01:22:45 #131
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60675009
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 01:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik zie Bruins met zijn mentaliteit na dit seizoen alweer vertrekken. Wijnaldum gaat veel spelen denk ik.
Bruins met zijn mentaliteit. Je leest teveel kranten...
Elite
Tegen TTIP
pi_60685784
Is de wedstrijd vanavond nog ergens te volgen?
pi_60685846
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is de wedstrijd vanavond nog ergens te volgen?

Radio Rijnmond doet rechtstreeks verslag.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60685990
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dit komt gewoon van een individu, ik snap dan ook niet dat de F-side er bij moet komen, en dat van 410 ook niet. Dat is door 2 jochies gemaakt en vanuit 410 is er ook met afschuw gereageerd op 't doek
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:09:53 #135
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60686003
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dit komt gewoon van een individu, ik snap dan ook niet dat de F-side er bij moet komen, en dat van 410 ook niet. Dat is door 2 jochies gemaakt en vanuit 410 is er ook met afschuw gereageerd op 't doek
Dat hebben we kunnen horen vorig seizoen...
Elite
Tegen TTIP
pi_60686033
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat hebben we kunnen horen vorig seizoen...
Je doelt op? Spreekkoren?

Zo ja, dat is overal, ik hoor zelfs bij de 1e training van je clubje iets over joden aan het gas etc. Terwijl ik niet denk dat men de holocaust goed heeft gevonden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60687573
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:08 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dit komt gewoon van een individu, ik snap dan ook niet dat de F-side er bij moet komen
komt van f-side.nl
pi_60687598
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef Happel het volgende:
Bahia zag ik inderdaad over het hoofd, maar zou w.m.b. gewoon de positie van Hofland overnemen.
ik ben geen fan van Hofland, maar toch echt liever hem dan Bahia
pi_60691314
quote:
Opstelling Feyenoord:

Timmer, Greene, Bahia, Vlaar, De Cler, Gio, Landzaat, Wijnaldum, Bruins, Mols, Tomasson
pi_60691332
Zijn er al opstellingen bekend voor de wedstrijd van over een kwartier?

edit: precies op hetzelfde moment de opstelling hierboven

Opstelling Benfica ook al bekend?
AFCA!
pi_60691821
Wat een sfeer daar in het stadion zeg!
pi_60691932
Zou Feyenoord overwegen om de wedstrijd om de JC schaal zonder supporters te willen spelen ofzo?

Er werd nl zojuist op Radio Rijnmond gemeld dat er aanstaande week opmerkelijk nieuws vanuit Feyenoord komt mbt de wedstrijd om de JC schaal. De leiding van Feyenoord heeft nl vernomen dat er veel supporters buiten de combi regeling naar Amsterdam willen reizen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60691961
WTF! wat komen we daar goed weg zeg. Die gast mocht zo door het midden van de verdediging lopen
pi_60692001
Oehhhh had al 2-0 kunnen zijn
pi_60692078
PAAL Benfica

Wat komen we enorm goed weg zeg.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:04:03 #146
123545 DatMeenJeNiet
pi_60692088
En de paal. Deprimerend dit.
pi_60692091
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
WTF! wat komen we daar goed weg zeg. Die gast mocht zo door het midden van de verdediging lopen
Waar zie je dat?
pi_60692097
Bahia
pi_60692109
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 22:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar zie je dat?
http://legioen.web-log.nl/index/2008/08/benfica---feyen.html

Loopt zelfs 10 seconden voor op Radio Rijnmond.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 22:06:34 #150
123545 DatMeenJeNiet
pi_60692145
En dat scheelde ook al niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')