abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60614756
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:37 schreef Luni het volgende:
Zoals wij gisteren reeds meldden heeft Feyenoord met ingang van het nieuwe seizoen het puntensysteem voor uitwedstrijden aangepast. Zo zijn met ingang van dit seizoen minpunten aan sanctiemaatregelen gekoppeld. In de wandelgangen vingen wij meer informatie op over de te verdienen minpunten en een aardigheidje voor de supporter.
Onderstaand een overzicht van de te verdienen minpunten:
- Niet op stoeltje zitten: -1
- Tong uitsteken naar thuispubliek: -2
- Deelnemen aan spreekkoor: -3
- Inzetten spreekkoor: -4
- Niet luisteren naar steward: -5
- Over de WC-bril plassen: -10
Zodra een supporter twintig minpunten bijeen heeft gesprokkeld, moet hij in een opstel uiteenzetten hoe hij tot zijn gedrag is gekomen en hoe hij zijn gedrag in de toekomst denkt te verbeteren.
Alsof dit allemaal nog niet leuk genoeg is, heeft Feyenoord voor de fanatieke aanhang nog een aardigheidje in petto. Elke maandag na een uitwedstrijd zal Feyenoord op haar website een lijst publiceren van de stijgers en dalers van de week. De klapper van de week zal beloond worden met een prijs.
pi_60616127
Ik heb er toch wel vertrouwen in dit seizoen. We hebben een goede coach, een voorzichtige TD met een plan, een heleboel talent en potentie en een zooi ervaren spelers zoals een Makaay en Van Bronckhorst. Wat er nu nodig is, is de chemie, de spark en de inzet. Okay, een verdediger en een right-back zouden ook geen kwaad kunnen maar ik denk dat we echt wel mee kunnen doen voor het kampioenschap als dit team gaat lopen.

.. maar ik ben dan ook zo'n typische dwaas met een Feyenoord hart
  donderdag 7 augustus 2008 @ 06:47:55 #78
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60618381
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:33 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Thanks voor het uploaden.

Goede vent, die Bosz. Hij weet echt wel waar hij mee bezig is, laat hem maar een paar jaar zijn ding doen samen met Verbeek.
Ik blijf het een krotenkoker vinden.
Mooie praatjes, eerst maar eens zien.
Daarnaast blijft hij de blokkade voor de Feijenoorder onder de Feijenoorders
pi_60618654
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gister Erwin Mulder nog gesproken. Hij heeft er wel een dubbel gevoel bij dat hij naar Excelsior gaat. Aan de ene kant wil hij graag een heel seizoen keepen bij Excelsior, maar aan de andere kant had hij ook graag de concurentie aan willen gaan met Timmer en Ekramy. Want hij vind zelf dat hij niet veel onder doet voor Timmer, en al helemaal niet voor Ekramy want die blijft tijdens trainingen constant fouten maken.
Denk dat hij wel ze zal kunnen concureren, maar of hij de top aankan? Laat hem eerst maar eens jaar constant bij Excelsior spelen.
pi_60619489
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 06:47 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik blijf het een krotenkoker vinden.
Mooie praatjes, eerst maar eens zien.
Daarnaast blijft hij de blokkade voor de Feijenoorder onder de Feijenoorders
Alles wat Bosz zegt wordt als een mooi praatje gezien, terwijl hij gewoon duidelijk en realistisch is in wat Feijenoord wil en kan. Het is nergens voor nodig om zo sceptisch te zijn.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 7 augustus 2008 @ 11:36:25 #81
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_60622610
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 10:51 schreef Happel het volgende:
Tiago Gomes van Benfica naar Feyenoord
Nicky Hofs van Feyenoord naar Vitesse
Mame Biram Diouf van Molde naar Feyenoord

Volgens Sportweek
Kheb er nog steeds niet over gehoord of gelezen??
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:28:54 #82
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60623878
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 09:12 schreef Happel het volgende:

[..]

Alles wat Bosz zegt wordt als een mooi praatje gezien, terwijl hij gewoon duidelijk en realistisch is in wat Feijenoord wil en kan. Het is nergens voor nodig om zo sceptisch te zijn.
Inderdaad, wat Feijenoord wil.
Eerst zien of hij het ook echt kan uitvoeren.
pi_60624505
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 12:28 schreef Keltie het volgende:

[..]

Inderdaad, wat Feijenoord wil.
Eerst zien of hij het ook echt kan uitvoeren.
Zoals al in dat interview is te lezen is een gedeelte daarvan al begonnen of verwezenlijkt.

Ik denk dat de jarenlange bestuurlijke malaise voor veel scepsis heeft gezorgt bij de supporters. Ik vindt alleen dat mensen die zich nog niet bewezen hebben altijd een kans moeten krijgen.
The only thing I fear is my MoM
pi_60624768

Goed om te zien dat ook Jack van Gelder het naar zijn zin heeft gehad op de G-dag bij Barendrecht.
The only thing I fear is my MoM
pi_60624841
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:00 schreef Juk het volgende:
[ afbeelding ]

Goed om te zien dat ook Jack van Gelder het naar zijn zin heeft gehad op de G-dag bij Barendrecht.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:32:49 #86
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60631249
quote:
Makaay naar ziekenhuis voor foto's van zijn voet

07/08/2008 16:24

Roy Makaay is naar het ziekenhuis in China om röntgenfoto's te laten maken van zijn rechtervoet. De spits van Jong Oranje raakte geblesseerd tijdens de 0-0 tegen Nigeria.

'Ik kreeg een trap tegen de onderkant van mijn voet', legde Makaay uit aan VI.nl. 'Het deed direct pijn, maar ik heb nog even doorgespeeld. In de rust heb ik mijn schoen uitgetrokken en wist ik gelijk dat verder spelen onmogelijk was.'

De wedstrijd van zondag tegen de Verenigde Staten loopt daardoor gevaar voor Makaay. 'Het is in ieder geval zwaar gekneusd. De foto's moeten uitwijzen of er iets gebroken is. Ik heb geen idee of ik er zondag bij kan zijn.'

Makaay liet zich tegen Nigeria in de rust vervangen. De aanvoerder van Nederland was twee keer gevaarlijk geweest, maar beide malen werd hij terecht teruggefloten vanwege buitenspel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 07-08-2008 17:56:57 (Geen ziektes svp...) ]
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60631755
Godzijdank hebben jullie Mols nog
pi_60633015
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

afbeelding ]
Kut OS.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 07-08-2008 17:58:14 (Deel uit quote verwijderd.) ]
pi_60633602
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 13:03 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
tyf op met die debiel joh
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:53 schreef Fiskus het volgende:
Godzijdank hebben jullie Mols nog

klote van Makaay, hoop dat Bertje niet al teveel Feyenoorders gaat selecteren
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:52:23 #90
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60634191
quote:
Het zal voor sommige supporters even wennen zijn, maar het komend seizoen zullen de dugouts aan de zijde van vak Z blijven staan. Voordeel van de verhuizing is dat het zicht op vak W drastisch wordt verbeterd. Tevens zouden er nu voor vak W meer kaarten verkocht kunnen worden, zodat er meer toeschouwers in De Kuip kunnen.

Tijdens de voorbereiding van de finale van de nationale beker is het inmiddels een gewoonte geworden om de dugouts voor vak W te demonteren en gebruik te maken van geïmproviseerde dugouts voor vak Z. Ook tijdens de finale van de Champions League in '97 en de finale van de UEFA CUP '02 werd er gebruik gemaakt van de mogelijkheid om voor vak Z een dugout te creëren.

Vanaf dit seizoen zullen de dugouts voor vak Z definitief in gebruik worden genomen. Volgens woordvoerder Gido Vader zal er nog wel naar mogelijkheden gezocht worden om de dugouts dieper uit te graven, zodat het zicht voor met name de mensen in een rolstoel niet beperkt wordt.

Enkele jaren geleden ging het gerucht dat op verzoek van Ruud Gullit de dugouts al verplaatst zouden worden omdat de technische staf bij middagwedstrijden altijd tegen de zon in moest kijken. Nu men aan de schaduwzijde de dugouts heeft geplaatst is ook dit probleem opgelost.

Bah.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:55:42 #91
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_60634268
Ik hoorde iets dat de Guzman zijn contract niet wil verlengen en dat hij daardoor deze zomer nog weg moet. Weet iemand of dat klopt?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_60634471
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Bah.
dat dacht ik al
  donderdag 7 augustus 2008 @ 19:54:56 #93
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_60635563
Lekker kut weer wat betreft Makaay, mis je hem dadelijk bij het begin van het seizoen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_60635650
pi_60636031
quote:
Gewoon naar huis sturen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60636151
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 20:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Gewoon naar huis sturen.
Zeker. Samen met De Guzman.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 21:20:45 #97
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60637321
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Blawh op 07-08-2008 17:56 (Geen ziektes svp...) ]
Nooit gedacht dat om die reden mijn posts geëdit zouden worden.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60638039
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Bah.
Vond het altijd wel leuk om op wisselspelers van de tegenpartij die aan het warm lopen waren te kankeren. Babel en Kluivert waren mijn favorieten.
pi_60638979
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 21:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vond het altijd wel leuk om op wisselspelers van de tegenpartij die aan het warm lopen waren te kankeren. Babel en Kluivert waren mijn favorieten.
dan moet je je maar op het vak boven je richten, daar zit je vriend Bosz
pi_60640416
quote:
Iedereen moet aan de halters
Door WIETSE DIJKSTRA

ROTTERDAM - Het nut van buikspieroefeningen? Leroy Fer had de vraag nog niet gesteld of Verbeek wierp de verbaasde speler in één beweging op zijn rug. ,,Dáárom moet jij nou krachttraining doen, kreeg Fer, die in de jeugd nota bene ‘uitsmijter’ werd genoemd, onlangs te horen. ,,Jij bent zo slap als een vaatdoek en ik ben al 46 en heb maar één hand nodig om jou op de grond te krijgen.’’

Verbeek laat zijn af en toe sceptische selectie bij voorkeur voelen wat ze fysiek tekort komen. Kan hij ook makkelijk doen, want ondanks zijn leeftijd is hij in de Kuip de sterkste van allemaal. Niet voor niets noemen de Feyenoord-spelers hem Rambo, Braveheart of Highlander. Die bijnamen zijn hem op het brede lijf geschreven. Of het nu om bankdrukken, een survival in de Alpen of het smijten van een loodzware medicinbal gaat, Verbeek is nooit te beroerd om te laten zien wat hij nog altijd in huis heeft.

Die demonstraties zijn meer dan machogedrag om zijn selectie te imponeren. Verbeek zweert zijn hele leven al bij krachttraining. Het redde zijn carrière als speler van Heerenveen. ,,Ik kon niet geweldig voetballen, maar was wel sterk. De mensen waren bang voor me. En ik was nooit geblesseerd.

,,Als je in een fysiek sterk lichaam zit, is je geest ook een stuk relaxter,’’ luidt zijn adagium. ,,Dat gaat hand in hand. Krachttraining zorgt er ook voor dat je mentaal sterker wordt. Je bent veel zelfbewuster als ze je op het veld niet meer zomaar aan de kant zetten. Dat geeft je het gevoel dat je alles aan kan.’’

Dat zijn rigoureuze aanpak in de conservatieve voetballerij voor fronsende wenkbrauwen zorgt, interesseert hem niets. Voetballers zijn geen liefhebbers van het krachthonk, al zullen ze hem dat nooit recht in zijn gezicht zeggen. ,,Iedereen moet van mij krachttraining doen. Dat is mijn filosofie. Ik zeg niet dat het dé visie is, het is een visie. Spelers moeten fysiek sterker worden. Om hoger te kunnen springen, om sneller en explosiever te zijn en meer duelkracht te ontwikkelen. Ik geloof niet dat je dat voor elkaar krijgt met alleen positiespel, een partijvorm en een afwerkvorm. Hoe je het ook wendt of keert, voetbal is een kracht- sport. Als je alleen maar voetbaltraining doet, word je te eenzijdig belast, waardoor je de kans op blessures vergroot.’’

Ook bij Feyenoord zullen ze het krachthonk wel leren waarderen, weet Verbeek uit ervaring. ,,Geef mij drie maanden de tijd. Op een gegeven moment zal ik jongens zelfs moeten afremmen. Misschien is krachttraining niet het leukste, maar uiteindelijk wil je als speler doen wat goed voor je is. Gerald Sibon tekende op zijn 27ste bij Heerenveen en dacht toen dat het op zijn 31ste mooi was geweest. Nu is hij 34 en doet hij mee aan de Olympische Spelen. Ik ben geen motivator, ga mensen niet overtuigen. Spelers krijgen vanzelf in de gaten wat goed voor ze is. Als ze niet geïnspireerd zijn, vind ik dat prima. Aan het eind van het jaar hanteer ik de bijl.’’

Om in Rotterdam volgens zijn visie te kunnen werken, moest Verbeek al voor de eerste training aan de slag. Onder zijn leiding kreeg de verouderde Kuip een facelift. Verbeek bedacht zelf hoe de kleedkamer en de ruimte voor het krachthonk eruit moest zien. ,,Het is niet zo dat Feyenoord het mij naar de zin heeft willen maken,’’ nuanceert hij. ,,De directie was al aan het veranderen. Ik heb adviezen gegeven.’’

Over het resultaat is Verbeek, die de kleine hokjes in het stadion zag veranderen in een grote, lichte ruimte, tevreden. Feyenoord heeft een aardige inhaalslag gemaakt. Zo is de kleedkamer tegenwoordig voorzien van wisselbad en infrarood-sauna. Centraal tussen de lockers staat een beamer. Verbeek kan binnenkort een groot scherm uit het plafond trekken om in de rust te kunnen laten zien wat er in de eerste helft fout ging.

De kleedkamer loopt door in het krachthonk. ,,Hier kun je probleemloos met twintig man werken. In het vorige krachthonk was het met vier mensen al druk. Omdat het één ruimte is, kunnen spelers contact met elkaar houden. Alles oogt frisser en er is overal daglicht.’’

Dat geldt ook voor de gerenoveerde trainerskamer. ,,Ik ga niet de hele dag in een bedompt hok zitten. De tijd dat je voor de trainer een stoel en een tafel in de kleedkamer neerzette, is geweest.’’
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')