quote:'Geen aankopen meer voor Feyenoord'
Feyenoord zal naar alle waarschijnlijkheid voor de deadline van 31 Augustus geen aankopen meer presenteren. Voor grote talenten willen we echter graag een beheerst risico nemen vertelde Algemeen directeur Eric Gudde onlangs.
De Rotterdammers hebben de grootste moeite om de overbodige spelers Tiendalli, Derijck en Saidi te verkopen. Het trio keert ook niet terug in de selectie van trainer Gertjan Verbeek. Reservekeeper Ekramy hoeft niet weg maar wil zelf graag de club verlaten. Buijs , Slory , Hofs en Biseswar blijven wel bij Feyenoord.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef methodmich het volgende:
Waar komt dat bericht vandaan, gezien die gruwelijke spelfout in de kop?
Wacht nou maar af. Het is nog lang geen 1 september. In het maasgebouw zien ze ook wel dat het weer niks wordt met zo'n selectie(hoop ik)quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
http://legioen.web-log.nl/index/2008/08/verbeek-werden.html
Aldus Israel 2 maanden geleden in de Metro.quote:Rinus Israel: "Feyenoord gaat deze zomer weer verbazen op de transfermarkt"
verbazen hoeft niet altijd in positieve zin te zijn hequote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Aldus Israel 2 maanden geleden in de Metro.
Pff, dat wordt een geweldig jubileumseizoen.quote:
Jij bent ook echt een zwakzinnige die er alles aan doet om maar tegen het Maasgebouw aan te schoppen he?quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom dat ze eerst roepen dat ze weer gaan verbazen en dat we 20 miljoen hebben. En nu opeens niets meer kunnen kopen...quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een zwakzinnige die er alles aan doet om maar tegen het Maasgebouw aan te schoppen he?
Het begint nu wel heel erg trieste vormen aan te nemen.
alsof jij de transfer van Manteiga voorspeld hebtquote:Op maandag 11 augustus 2008 17:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Leer lezen. Er is geld om te kopen. Alleen wilt de RvC eerst verkopen. Begrijpelijk, anders hebben we straks weer een selectie van 40 man. En hebben we straks weer enorme schulden. Het plan was dat we inmiddels wel een aantal spelers kwijt zouden zijn, en evt. een Vennegoor of Arnautovic binnengehaald zouden hebben. Dat zou verbazend zijn geweest, maarja de spelers zijn er nog en dus kan men niets halen. Misschien staan er wel een aantal prachtige namen op het lijstje, we zullen er waarschijnlijk niet achterkomen.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom dat ze eerst roepen dat ze weer gaan verbazen en dat we 20 miljoen hebben. En nu opeens niets meer kunnen kopen...
Bestaat er niet voor jou een apart topic ofzo?quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af waarom dat ze eerst roepen dat ze weer gaan verbazen en dat we 20 miljoen hebben. En nu opeens niets meer kunnen kopen...
Als we weer de beker winnen vind ik het prima hoor!quote:
Is het zo erg tegenwoordig?quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als we weer de beker winnen vind ik het prima hoor!
Jij bent echt te triest voor woorden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ach Hofs vind ik zelf niet echt een verkeerde. Mag van mij best blijven.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Pff, dat wordt een geweldig jubileumseizoen.![]()
Aankopen hoef ik niet eens per se, maar wéér Buijs, Hofs e.d. een heel seizoen aanzien.
Ik hoop maar dat je een grapje maakt, die beker kan mij echt aan mijn reet roesten, het belangrijkste is dat Feyenoord zo snel mogelijk weer structureel als topclub meedoet in Nederland, regelmatig kampioen wordt, en langzaam maar zeker eens een waardige deelnemer van de Champions League wordt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als we weer de beker winnen vind ik het prima hoor!
Hoe bedoel je?quote:
Tuurlijk wil ik dat ook maar je moet wel realistisch zijn. Ondanks de komst van EA en Tomasson is de selectie nog steeds te smal. Kijk naar de verdediging. Gaat toch nergens over.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je een grapje maakt, die beker kan mij echt aan mijn reet roesten, het belangrijkste is dat Feyenoord zo snel mogelijk weer structureel als topclub meedoet in Nederland, regelmatig kampioen wordt, en langzaam maar zeker eens een waardige deelnemer van de Champions League wordt.
Ik zei dan ook: zo snel mogelijk. Maar ik wordt liever vijfde dan zesde met de beker. Een keer deelnemen aan de CL kan een heleboel geld opleveren, en dat helpt Feyenoord veel meer bij het terugkeren aan de top dan die trieste nepprijs.quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:47 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
De beker is een prijs en geeft recht op europees voetbal.
[..]
Tuurlijk wil ik dat ook maar je moet wel realistisch zijn. Ondanks de komst van EA en Tomasson is de selectie nog steeds te smal. Kijk naar de verdediging. Gaat toch nergens over.
Er zijn geen pleeoffs meer voor de 2e plek.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zei dan ook: zo snel mogelijk. Maar ik wordt liever vijfde dan zesde met de beker. Een keer deelnemen aan de CL kan een heleboel geld opleveren, en dat helpt Feyenoord veel meer bij het terugkeren aan de top dan die trieste nepprijs.
Dat word je niet zomaar he. Ze zijn vorig seizoen een nieuwe weg ingeslagen en laat het nou maar een keer rustig blijven. Iedereen ken wel weer gaan lopen ouweteringhoeren dat er niks gekocht wordt maar als je geen geld heb ken je ook niet kopen. Dan worden ze maar weer 5e of 6e of dacht je dat we gelijk al kampioen konden worden en konden meedoen in de champions league?quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat je een grapje maakt, die beker kan mij echt aan mijn reet roesten, het belangrijkste is dat Feyenoord zo snel mogelijk weer structureel als topclub meedoet in Nederland, regelmatig kampioen wordt, en langzaam maar zeker eens een waardige deelnemer van de Champions League wordt.
Ja maar bovenstaand verhaal horen we aan het begin van élk seizoen, met de belofte dat dit écht het laatste 'tussenjaar' zal zijn en dat het de bedoeling is dat we ons volgend seizoen definitief in de strijd voor het landskampioenschap mengen. Om vervolgens het seizoen daarop weer met hetzelfde verhaal te komen omdat het afgelopen seizoen weer eens tegenviel.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Dat word je niet zomaar he. Ze zijn vorig seizoen een nieuwe weg ingeslagen en laat het nou maar een keer rustig blijven. Iedereen ken wel weer gaan lopen ouweteringhoeren dat er niks gekocht wordt maar als je geen geld heb ken je ook niet kopen. Dan worden ze maar weer 5e of 6e of dacht je dat we gelijk al kampioen konden worden en konden meedoen in de champions league?
Als er geen goede spelers bijkomen gaat Feyenoord niet de CL inquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:04 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zei dan ook: zo snel mogelijk. Maar ik wordt liever vijfde dan zesde met de beker. Een keer deelnemen aan de CL kan een heleboel geld opleveren, en dat helpt Feyenoord veel meer bij het terugkeren aan de top dan die trieste nepprijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |