abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:49:35 #226
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60714910
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:56 schreef Blawh het volgende:

[..]

Als jullie ons maar met rust laten. Achteraf is de aankoop van Landzaat erg jammer, die lijkt me sinds de komst van El Ahmadi redelijk overbodig. Van dat geld had er beter een degelijke centrale verdediger gekocht kunnen worden inderdaad.
Ons? Heracles? Die heeft niks lopen. Of bedoel je Boakye (ajax ) en Klavan?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60715207
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 16:56 schreef Blawh het volgende:
Achteraf is de aankoop van Landzaat erg jammer
die valt mij heel erg tegen
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:37 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Alsof alleen Vincken altijd geblesseerd is.
nu Lensky weg is wel ja
pi_60715538
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 20:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Ons? Heracles? Die heeft niks lopen. Of bedoel je Boakye (ajax ) en Klavan?
Ik doelde met name op Boakye en Wuytens. Het schijnt dat daar sluimerige interesse voor is, weet alleen niet van welke clubs. Zou me niets verbazen als het Feyenoord is, Bosz en Verbeek zijn bekend in Almelo.
pi_60715866
Benieuwd wat het bestuur over de Johan Cruijff schaal gaat mededelen.
pi_60716015
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
dat ze geblunderd hebben door te weinig kaarten te kopen
  zondag 10 augustus 2008 @ 21:33:15 #231
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_60716302
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is er dan sprake van dat er wat meegedeelt gaat worden dan?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_60716350
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:24 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

dat ze geblunderd hebben door te weinig kaarten te kopen
was er dan nog vraag naar kaarten?
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Is er dan sprake van dat er wat meegedeelt gaat worden dan?
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 21:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou Feyenoord overwegen om de wedstrijd om de JC schaal zonder supporters te willen spelen ofzo?

Er werd nl zojuist op Radio Rijnmond gemeld dat er aanstaande week opmerkelijk nieuws vanuit Feyenoord komt mbt de wedstrijd om de JC schaal. De leiding van Feyenoord heeft nl vernomen dat er veel supporters buiten de combi regeling naar Amsterdam willen reizen.
pi_60724681
quote:
Verbeek: met deze selectie moet je blij zijn als je bij de eerste negen eindigt

Gertjan Verbeek na afloop van het duel tegen Benfica hard tegenover het Algemeen Dagblad: "Het is duidelijk dat we er nog niet zijn. Benfica is de nummer vier van Portugal. Het gat met ons is te groot. We missen vijf, zes potentiële basisspelers. Met de selectie die we nu hebben, moet je blij zijn als je bij de eerste negen kunt eindigen. Zo reëel moet je zijn." De terugkeer van Makaay en De Guzman en enkele geblesseerden moeten het niveau omhoog brengen.

"Het gemis van zoveel spelers kunnen wij niet opvangen," zegt doelman Timmer. "Resultaten in de voorbereiding zeggen me helemaal niets. Ik vind dat we hier niet zo zwaar aan moeten tillen. Benfica begint volgende week aan de competitie. Wij hebben nog een paar weken."
pi_60724685
quote:
Verbeek niet blij met invalbeurt Makaay

Tegenover De Telegraaf liet Gertjan Verbeek niet blij te zijn dat Makaay moest invallen tegen de Verenigde Staten. "Ik was er al niet blij mee dat Makaay naar de Olympische Spelen ging. Dan raakt hij ook nog eens geblesseerd en komen er verontrustende berichten binnen. Van hem hoorde ik dat hij niet kon spelen tegen de VS. Ik dacht dat hij als toeschouwer op de bank zat. Maar omdat ze dreigden te verliezen, hebben ze hem als invaller toch het veld ingestuurd. Dan neem je dus risico’s en dat kan niet. Ik verwacht via de medische staf tekst en uitleg te krijgen. Als de blessure ernstiger is geworden, zal er het laatste woord nog niet over zijn gezegd."
pi_60724688
quote:
Verbeek uit onvrede organisatie oefenprogramma

In het Algemeen Dagblad heeft Gertjan Verbeek zijn onvrede geuit over het oefenprogramma van Feyenoord. Zo moest de club een dag voor het duel tegen Benfica uitkomen tegen Excelsior Maassluis en staat er nog een oefenwedstrijd tegen Barendrecht op het programma. "Ik ben hier niet heel blij mee. Het liefst speel ik in de voorbereiding na twee weken niet meer tegen amateurs."

Verbeek wil nog een oefenduel tegen een club op niveau spelen, maar Feyenoord slaagde er vooralsnog niet in een tegenstander te vinden. Duels tegen Konyaspor en Antalyaspor gingen niet door. "Omdat er geen waterdichte afspraken waren gemaakt," aldus Verbeek.
pi_60725047
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 08:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
als met Bahia, Greene en Buijs gaat spelen degradeer je waarschijnlijk
quote:

[..]
pi_60725695
quote:

[..]
Wel vreemd dat Verbeek zegt dat je blij moet zijn dat je met deze selectie bij de beste 9 kan eindigen als er maar 3 of 4 spelers ontbreken (weliswaar basisspelers maar dan nog).

Dekt hij zichzelf alvast in? Bij Verbeek zou je toch meer strijdbaarheid verwachten.

Ik ben er dan ook niet mee eens. De selectie is talentvol genoeg, alleen de verdediging is niet om over naar huis te schrijven en dat gaat ons vermoedelijk een hoop punten kosten, maar op het middenveld en in de aanval loopt genoeg talent naar mijn mening. Bovendien is de selectie een stuk breder dan vorig seizoen en heb ik vertrouwen in Verbeek dat hij bepaalde spelers het juiste zetje kan geven.

Dat moet toch voldoende zijn om minimaal een plek in de top 6 te eisen lijkt mij zo.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60726345
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Als je niks zinnings zeg hou dan je waffel!!
Ach, kom niet aan Timmie hoor

Tis toch gewoon een brekebeentje die alleen maar geld kost dus weg ermee
pi_60726360
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 18:37 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Alsof alleen Vincken altijd geblesseerd is.
ja!
  maandag 11 augustus 2008 @ 10:35:57 #240
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60726889
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:08 schreef Luni het volgende:

[..]

Ach, kom niet aan Timmie hoor

Tis toch gewoon een brekebeentje die alleen maar geld kost dus weg ermee
Overmars was ook een brekebeentje
pi_60726987
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:35 schreef Keltie het volgende:

[..]

Overmars was ook een brekebeentje
misschien wil GAE Vincken dan ook wel overnemen
pi_60727385
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 09:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wel vreemd dat Verbeek zegt dat je blij moet zijn dat je met deze selectie bij de beste 9 kan eindigen als er maar 3 of 4 spelers ontbreken (weliswaar basisspelers maar dan nog).

Dekt hij zichzelf alvast in? Bij Verbeek zou je toch meer strijdbaarheid verwachten.

Ik ben er dan ook niet mee eens. De selectie is talentvol genoeg, alleen de verdediging is niet om over naar huis te schrijven en dat gaat ons vermoedelijk een hoop punten kosten, maar op het middenveld en in de aanval loopt genoeg talent naar mijn mening. Bovendien is de selectie een stuk breder dan vorig seizoen en heb ik vertrouwen in Verbeek dat hij bepaalde spelers het juiste zetje kan geven.

Dat moet toch voldoende zijn om minimaal een plek in de top 6 te eisen lijkt mij zo.
Ik denk wel dat hij daar realistisch in is hoor. De selectie is niet breed genoeg om vier basisspelers te missen. Dat was ie vorig jaar al niet, en hoewel hij nu iets breder lijkt, is ie dat nog steeds niet. Het is te hopen dat de fysieke aanpak van Verbeek resulteert in weinig (langdurige) blessures dit seizoen, dan kun je als Feyenoord nog best lang mee doen denk ik.
  maandag 11 augustus 2008 @ 11:00:33 #243
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_60727509
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 10:40 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

misschien wil GAE Vincken dan ook wel overnemen
Overmars en Vincken?
GAE CL Winnaar 2010/ 2011
pi_60736806
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:03 schreef MarkNMGN het volgende:
Niks nieuws onder de horizon zie ik (net terug van vakantie).
mee eens.
Ik denk dat Bosz weer op de laatste dag een verrassing uit zijn hoge hoed tovert.
perez of luque.Zal me echt niks verbazen
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_60736864
Bij het "zomerstoplicht" ( ) in de Sportweek staat op oranje de transfer van Collins John naar Feyenoord.
pi_60737461
quote:
Verbeek werden aankopen belooft

Voordat Gertjan Verbeek naar Feyenoord toekwam werd hem belooft dat er aankopen en directe versterkingen gekocht zouden worden, maar onlangs liet algemeen directeur Eric Gudde weten dat er deze transferperiode geen aankopen meer bij zullen gaan komen. Peter Bosz liet dit voorjaar in het AD ook weten dat Feyenoord deze zomer zou gaan verrassen met grote aankopen, maar die zijn op John Dahl Tomasson en Karim El Ahmadi uitgebleven. Naar mijn idee zijn de Feyenoord supporters en de nieuwe trainer een grote worst voorgehouden en hebben Bosz en co iedereen gewoon aan het lijntje gehouden...
pi_60737638
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

waar komt dit bericht vandaan?
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Bij het "zomerstoplicht" ( ) in de Sportweek staat op oranje de transfer van Collins John naar Feyenoord.
Dat was toch wel een aardige speler maar niet geweldig.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_60737642
Waar komt dat bericht vandaan, gezien die gruwelijke spelfout in de kop?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 11 augustus 2008 @ 17:48:51 #249
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60737662
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef Hofpleinfontein het volgende:

[..]

waar komt dit bericht vandaan?
Van Dirk-Kuijt.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60737675
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 17:48 schreef methodmich het volgende:
Waar komt dat bericht vandaan, gezien die gruwelijke spelfout in de kop?
http://legioen.web-log.nl/index/2008/08/verbeek-werden.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')