Vincken is gewoon een w-a-a-r-d-e-l-o-z-e PRUTSER.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sinds wanneer vandeweek was die nog opt trainingsveld hoorde ik!!
nee biseswar is lekker.............mentaliteit is van Tim wel stukken beter dan van die flapdrol!quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Vincken is gewoon een w-a-a-r-d-e-l-o-z-e PRUTSER.
Blijkbaar wel, ja. Hij krijgt tenminste speelminuten.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee biseswar is lekker.............mentaliteit is van Tim wel stukken beter dan van die flapdrol!
Eerste training liept'ie er ook bijquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Waarschijnlijk sinds hij vorige week weer op het trainingsveld was.
Neuh.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Vincken is gewoon een w-a-a-r-d-e-l-o-z-e PRUTSER.
Biseswar krijgt alleen speelminuten omdat Verbeek iedereen een kans geeft.quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ja. Hij krijgt tenminste speelminuten.
Klopt, heb hem tijdens de open dag ff kort gevraagd hoe het ging en hij voelde zich prima!quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Eerste training liept'ie er ook bij
Als je niks zinnings zeg hou dan je waffel!!quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:26 schreef Happel het volgende:
Geef hem een paar keer 5 minuten en hij ligt er weer drie maanden uit.
maakt toch geen fuck uit of hij nou daar of in De Kuip revalideert?quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Maar ben het met mensen eens dat het wellicht het beste is als hij jaartje naar Woudesteijn verhuisd!
Krijg je door die prachtige wedstrjiden die wij Feyenoorders voorgeschoteld krijgen van onze jongens.quote:
Als jullie ons maar met rust laten. Achteraf is de aankoop van Landzaat erg jammer, die lijkt me sinds de komst van El Ahmadi redelijk overbodig. Van dat geld had er beter een degelijke centrale verdediger gekocht kunnen worden inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:35 schreef TC03 het volgende:
Er moet echt verdedigende versterking bij...
Ik zou hopen dat De Guzman nog een beetje goed gaat spelen zoals hij al redelijk in de eerste wedstrijd speelde.quote:Op zondag 10 augustus 2008 15:29 schreef Vidacz het volgende:
Makaay en De Guzman kunnen wel terug naar Rotterdam.
Waarom wil jij dat Feyenoord casht?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zou hopen dat De Guzman nog een beetje goed gaat spelen zoals hij al redelijk in de eerste wedstrijd speelde.
Dan kan Feyenoord tenminste nog een beetje cashen.
Vandaag was ie dramatisch, maar dat waren er wel meer.
Omdat Nederland het verdient om 3 volwaardige topclubs te hebben en ze dat geld dus goed kunnen gebruiken.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Waarom wil jij dat Feyenoord casht?
Volgens mij is het gewoon een feit hoor...quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als je niks zinnings zeg hou dan je waffel!!
Alsof alleen Vincken altijd geblesseerd is. Bekant elke snelle buitenspeler is er vaker uit dan de gemiddelde verdediger........ en als ik de oplossing had bood ik die welquote:Op zondag 10 augustus 2008 17:18 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een feit hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |