Kewl, cheers!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
http://legioen.web-log.nl/index/2008/08/benfica---feyen.html
Loopt zelfs 10 seconden voor op Radio Rijnmond.
Dat we van het niveau Benfica zijn hoor je mij niet zeggen. Maar we worden compleet weg getikt tegen een ploeg die net pas is begonnen met de voorbereiding. Als we 3-0 achter hadden gestaan na 10 minuten hadden we niet mogen klagen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:25 schreef Happel het volgende:
Denken dat we van het niveau Benfica zijn.
Feijenoord mag blij zijn als ze hier gelijk spelen.
Vlaar is dramatisch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:34 schreef patje_ het volgende:
Ik schakel pas net in, maar kan iemand die al vanaf het begin kijkt vertellen hoe ze spelen? Hoe doet Vlaar het en hoe doet Tomasson het?
Bedankt, de rest ook drama denk ik door je posts te lezen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vlaar is dramatisch.
Tomasson krijgt geen goede ballen.
Rest is ook drama. Maar Vlaar steekt er serieus bovenuit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:37 schreef patje_ het volgende:
[..]
Bedankt, de rest ook drama denk ik door je posts te lezen.
ja, volgens Dirk-Kuijt speelt zelfs Peter Bosz een dramatische potquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:37 schreef patje_ het volgende:
[..]
Bedankt, de rest ook drama denk ik door je posts te lezen.
Jammer, Vond hem nog wel redelijk spelen op het jublieumtoernooi. Weer een grote kans, hoor de naam: Aimar veel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Rest is ook drama. Maar Vlaar steekt er serieus bovenuit.
nooit van gehoord?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:39 schreef patje_ het volgende:
[..]
Jammer, Vond hem nog wel redelijk spelen op het jublieumtoernooi. Weer een grote kans, hoor de naam: Aimar veel.
Jawel, kan de speler wel maar die naam hoorde je vaak tussen dat Portugese commentar wat je niet kunt verstaan.quote:
Hier staat de Portugese zender aan met RR commentaar eroverheenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:44 schreef patje_ het volgende:
[..]
Jawel, kan de speler wel maar die naam hoorde je vaak tussen dat Portugese commentar wat je niet kunt verstaan.
Die loopt achter dus dat is iiritant.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hier staat de Portugese zender aan met RR commentaar eroverheen
Hij moet verdedigen. In de vijf minuten dat ik keek, kon zijn directe tegenstander enkele keren vrij opstomen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 22:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Greene is trouwens wel goed bezig daar op rechtsback. Komt goed op langs de flanken. Hij speelt net zoals Melchiot doet.
Gelukkig word het wederom duidelijk dat er zeker nog 2 verdedigers bij moeten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:20 schreef Zjakkie het volgende:
Wat kunnen ze het weer makkelijk uitspelen
Daar zul je dit seizoen niet van kunnen genieten.`quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gelukkig word het wederom duidelijk dat er zeker nog 2 verdedigers bij moeten.
quote:Schoten op doel Feyenoord: 1 Benfica: 23
Klopt, geen enkele. Ik had wel verwacht dat we verdedigend niet zo goed zouden zijn, maar dat we aanvallend niks klaarspelen valt me wel een beetje tegen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoeveel kansen hebben we eigenlijk gecreeerd? Juist geen één
Ja, hij was alleen wel weer steeds heel irritant schreeuwerig aan het doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 23:59 schreef M.Melandri het volgende:
Timmer was de uitblinker.
dan is het wel heel triest geweestquote:
G e b l e s s e e r d .quote:Op zondag 10 augustus 2008 11:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan is het wel heel triest geweest
Waarom speelt die godvergete Biseswar zo f*cking veel en bijv Vincken (ja ik zal wel weer hoon krijgen) niet elke wedstrijd 20 min. Zou hem denk ik motiveren ipv dat oeverloze getrain de hele tijd alleen maar!!
Waarschijnlijk sinds hij vorige week weer op het trainingsveld wasquote:Op zondag 10 augustus 2008 11:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Sinds wanneer vandeweek was die nog opt trainingsveld hoorde ik!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |