Zou je dat interview met Bosz hier willen plaatsen? Ben benieuwt wat hij te zeggen heeft...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Vi komt vanmiddag, ik check altijd meteen of er nog transfergeruchten in staan.
Ik heb alvast een quote voor je.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou je dat interview met Bosz hier willen plaatsen? Ben benieuwt wat hij te zeggen heeft...
Als ik een fatsoenlijke scanner zou hebben zou ik dat graag gedaan hebben, maar die heb ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Zou je dat interview met Bosz hier willen plaatsen? Ben benieuwt wat hij te zeggen heeft...
Je hebt toch een toetsenbord.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als ik een fatsoenlijke scanner zou hebben zou ik dat graag gedaan hebben, maar die heb ik niet.
Maar ik zie dat Datmeenjeniet het wellicht vanavond wilt inscannen, dat zou mooi zijn.
Er staan weliswaar veel foto's bij en Peter Bosz lijkt inderdaad net op Guus Flater maar ik wacht toch liever op Datmeenjeniet.quote:
Mits transfervrij en laag salaris, een eenjarig contractje geven met optie voor langer.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er staan weliswaar veel foto's bij en Peter Bosz lijkt inderdaad net op Guus Flater maar ik wacht toch liever op Datmeenjeniet.
Ebi Smolarek mag trouwens vertrekken bij Racing Santander. Afhankelijk van de transferprijs zou ik proberen om hem terug te halen als ik Feyenoord was, al heeft een rechtsback en een verdediger eigenlijk meer prioriteit.
wat is het alternatief?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:34 schreef yvette1982 het volgende:
Bespottelijk dat het contract van Greene verlengd word. Je ziet nu juist hoe moeilijk het is om spelers kwijt te raken, dat krijgen we straks ook met deze kneus. Hij is nog te slecht voor Varkenoord.
Green en een Buijs zijn zo slecht dat eigenlijk iedereen een alternatief is. Zondag hebben ze weer eens bewezen dat ze niet in de Kuip horen.quote:
Iedereen is een alternatief, Hofs zou het nog beter doen dan Bahia of Greene denk ik.quote:
Kun je het scannen?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb ondertussen het interview met Peter Bosz in Vi gelezen en ik kan wel zeggen dat het best een goed interview is met veel kritische vragen.
Hij moet gewoon lekker een jaartje in Kralingen ballen gaan vangen en degradatievoetbal spelen en terugkomen als Timmer is gestopt en Ekramy is uitgezwaaid, dan kan hij het met Darley uitvechten.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gister Erwin Mulder nog gesproken. Hij heeft er wel een dubbel gevoel bij dat hij naar Excelsior gaat. Aan de ene kant wil hij graag een heel seizoen keepen bij Excelsior, maar aan de andere kant had hij ook graag de concurentie aan willen gaan met Timmer en Ekramy. Want hij vind zelf dat hij niet veel onder doet voor Timmer, en al helemaal niet voor Ekramy want die blijft tijdens trainingen constant fouten maken.
Ik kan ook zeggen dat ik beter ben dan Timmer, daarmee bewijs ik niet dat ik het ook daadwerkelijk ben. Niet elke jeugdspeler is geschikt om in het eerste te spelen, denk ook hij niet. Subtopmateriaal.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gister Erwin Mulder nog gesproken. Hij heeft er wel een dubbel gevoel bij dat hij naar Excelsior gaat. Aan de ene kant wil hij graag een heel seizoen keepen bij Excelsior, maar aan de andere kant had hij ook graag de concurentie aan willen gaan met Timmer en Ekramy. Want hij vind zelf dat hij niet veel onder doet voor Timmer, en al helemaal niet voor Ekramy want die blijft tijdens trainingen constant fouten maken.
Thanks voor het uploaden.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Beetje laat, ik weet het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |