abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60598598
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Vi komt vanmiddag, ik check altijd meteen of er nog transfergeruchten in staan.
Zou je dat interview met Bosz hier willen plaatsen? Ben benieuwt wat hij te zeggen heeft...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 6 augustus 2008 @ 15:05:23 #52
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60601466
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Zou je dat interview met Bosz hier willen plaatsen? Ben benieuwt wat hij te zeggen heeft...
Ik heb alvast een quote voor je.

'Onzin dat ik alleen maar vrienden binnenhaal. Als het moet, stuur ik ze ook weg', Technisch directeur Peter Bosz weerlegt dat hij bij Feyenoord een kliek bekenden om zich heen heeft verzameld (Voetbal International)

Ik zou het ook eventueel kunnen scannen vanavond, maar pin me er niet op vast.
pi_60603225
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:00 schreef Happel het volgende:

[..]

Als ik een fatsoenlijke scanner zou hebben zou ik dat graag gedaan hebben, maar die heb ik niet.

Maar ik zie dat Datmeenjeniet het wellicht vanavond wilt inscannen, dat zou mooi zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60603470
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als ik een fatsoenlijke scanner zou hebben zou ik dat graag gedaan hebben, maar die heb ik niet.

Maar ik zie dat Datmeenjeniet het wellicht vanavond wilt inscannen, dat zou mooi zijn.
Je hebt toch een toetsenbord.
Elite
Tegen TTIP
pi_60603918
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Misschien is het een stripverhaal?
pi_60605075
Spectaculair potje van Jong Feyenoord tegen een Westlandse selectie. 0-5 voor komen te staan en dan na rust het weggeven tot 5-5. Wel leuk voor de neutrale supporter.

De goals van Feye kwamen van Kevin Wattamaleo (2), Jordão Pattinama, Michal Janota en Glenn Kobussen. Ook Darley, Manteiga en Kermit Erasmus kregen speeltijd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:00:25 #57
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60605325
Greene speelde zeker mee.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60605729
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 16:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Er staan weliswaar veel foto's bij en Peter Bosz lijkt inderdaad net op Guus Flater maar ik wacht toch liever op Datmeenjeniet.

Ebi Smolarek mag trouwens vertrekken bij Racing Santander. Afhankelijk van de transferprijs zou ik proberen om hem terug te halen als ik Feyenoord was, al heeft een rechtsback en een verdediger eigenlijk meer prioriteit.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60605748
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:23 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Er staan weliswaar veel foto's bij en Peter Bosz lijkt inderdaad net op Guus Flater maar ik wacht toch liever op Datmeenjeniet.

Ebi Smolarek mag trouwens vertrekken bij Racing Santander. Afhankelijk van de transferprijs zou ik proberen om hem terug te halen als ik Feyenoord was, al heeft een rechtsback en een verdediger eigenlijk meer prioriteit.
Mits transfervrij en laag salaris, een eenjarig contractje geven met optie voor langer.

Ik lees net dat er interesse is van Benfica, Olympiakos en Toulouse. Ik vond hem in zijn tijd bij Feyenoord maar matig presteren, maar blijkbaar is hij wel redelijk in trek.

[ Bericht 13% gewijzigd door heiden6 op 06-08-2008 18:31:41 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 6 augustus 2008 @ 18:34:26 #60
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_60605913
Bespottelijk dat het contract van Greene verlengd word. Je ziet nu juist hoe moeilijk het is om spelers kwijt te raken, dat krijgen we straks ook met deze kneus. Hij is nog te slecht voor Varkenoord.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_60606588
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 18:34 schreef yvette1982 het volgende:
Bespottelijk dat het contract van Greene verlengd word. Je ziet nu juist hoe moeilijk het is om spelers kwijt te raken, dat krijgen we straks ook met deze kneus. Hij is nog te slecht voor Varkenoord.
wat is het alternatief?
pi_60606837
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:07 schreef PabloLopez het volgende:

[..]

wat is het alternatief?
Dat dus...
Elite
Tegen TTIP
pi_60606948
quote:

[..]

wat is het alternatief?
Colin of Ogararu halen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60607207
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:22 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Colin of Ogararu halen.
Hihihi, mallerd
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:59:16 #65
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_60609261
quote:

[..]

wat is het alternatief?
Green en een Buijs zijn zo slecht dat eigenlijk iedereen een alternatief is. Zondag hebben ze weer eens bewezen dat ze niet in de Kuip horen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_60611788
Gister Erwin Mulder nog gesproken. Hij heeft er wel een dubbel gevoel bij dat hij naar Excelsior gaat. Aan de ene kant wil hij graag een heel seizoen keepen bij Excelsior, maar aan de andere kant had hij ook graag de concurentie aan willen gaan met Timmer en Ekramy. Want hij vind zelf dat hij niet veel onder doet voor Timmer, en al helemaal niet voor Ekramy want die blijft tijdens trainingen constant fouten maken.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:33:05 #67
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_60611854
quote:

[..]

wat is het alternatief?
Iedereen is een alternatief, Hofs zou het nog beter doen dan Bahia of Greene denk ik.
2000 light years from home
pi_60611881
Ik heb ondertussen het interview met Peter Bosz in Vi gelezen en ik kan wel zeggen dat het best een goed interview is met veel kritische vragen.
pi_60611933
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb ondertussen het interview met Peter Bosz in Vi gelezen en ik kan wel zeggen dat het best een goed interview is met veel kritische vragen.
Kun je het scannen?
pi_60612011
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gister Erwin Mulder nog gesproken. Hij heeft er wel een dubbel gevoel bij dat hij naar Excelsior gaat. Aan de ene kant wil hij graag een heel seizoen keepen bij Excelsior, maar aan de andere kant had hij ook graag de concurentie aan willen gaan met Timmer en Ekramy. Want hij vind zelf dat hij niet veel onder doet voor Timmer, en al helemaal niet voor Ekramy want die blijft tijdens trainingen constant fouten maken.
Hij moet gewoon lekker een jaartje in Kralingen ballen gaan vangen en degradatievoetbal spelen en terugkomen als Timmer is gestopt en Ekramy is uitgezwaaid, dan kan hij het met Darley uitvechten.
pi_60612618
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik kan ook zeggen dat ik beter ben dan Timmer, daarmee bewijs ik niet dat ik het ook daadwerkelijk ben. Niet elke jeugdspeler is geschikt om in het eerste te spelen, denk ook hij niet. Subtopmateriaal.
Elite
Tegen TTIP
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:20:36 #72
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60613141

Beetje laat, ik weet het.
pi_60613516
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 23:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Beetje laat, ik weet het.
Thanks voor het uploaden.

Goede vent, die Bosz. Hij weet echt wel waar hij mee bezig is, laat hem maar een paar jaar zijn ding doen samen met Verbeek.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 23:44:03 #74
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60613802
Leuk artikel, maar zo praten is natuurlijk altijd makkelijk. Echt heel kritisch zijn de vragen van VI ook niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 7 augustus 2008 @ 00:21:56 #75
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60614613
Goed interview.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')