quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
achterlicht kapotquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 18:09 schreef Paladijn het volgende:
pfff. stelletje zieke mensen
Waarom was je eigenlijk aangehouden in Leiden Lexxx?
nee hij download die apart en gaat ze dan lopen syncen waar dubbele voorkomen. Maar ik vond het beetje overdreven om 50 extra mensen in mijn lijst te hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:32 schreef Paladijn het volgende:je msn contactpersonen zitten(/zaten
) ook in je outlook adresboek ofzo? Mijn M700 kopieert alleen dat gedeelte, vandaar dat ik dat bij het syncen standaard uitzet...
Ik had je topic gezien en toen ik die Gamma folder zag moest ik aan jou denkenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 19:50 schreef ijsmeis het volgende:
Nieuwe laptop gekocht. Bij de Gamma
.
Dat zeg ik, Gamma.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik had je topic gezien en toen ik die Gamma folder zag moest ik aan jou denken
Gezondheid.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Maar wat denk jij? Goeie koop gedaan?.
Zeker niet verkeerd. Vond alleen dat ze angstaanjagend stil bleven over batterijduur... Hoe zit het daarmee?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 07:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Maar wat denk jij? Goeie koop gedaan?.
Met dank aan de kuthippies al sinds 2005...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Sinds wanneer mag je nog meer 80 op de A10?20 km te vlug
Bo kon het niet meer aan en is drie weken op vakantie naar Servie gevluchtquote:Op woensdag 6 augustus 2008 18:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zorgt ervoor dat Bo wat minder vaak naar luftkurort Nurburg moet
Jij copy-paste je reacties in meerdere topics hè?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen om 4:00 gaat de wekkerGa een dagje mee op een RMO (vrachtauto die de melk ophaalt bij de boeren)
zelden. Nu toevallig wel. en dit kleer slechts 2 topics.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij copy-paste je reacties in meerdere topics hè?
Dat is natuurlijk geen pakquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:13 schreef ijsmeis het volgende:
Alex, je wilde toch een foto van mij in pak zien. Is dit ook goed?
[ afbeelding ]
zozoquote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:13 schreef ijsmeis het volgende:
Alex, je wilde toch een foto van mij in pak zien. Is dit ook goed?
[ afbeelding ]
Uh-uhquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:52 schreef Paladijn het volgende:
Herm in de tuin:
[ afbeelding ]
Maar sorry Herm, verder geen idee... heb zelf gelukkig geen gras in mijn tuintjes
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:57 schreef ijsmeis het volgende:
Honda, dat kan niet. Dan was ie niet stuk.
Stads kan ja. En hij reed zeker in een Honda of niet?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:07 schreef ijsmeis het volgende:
Plak er eens een Ferrari-sticker op. Dan doet ie 't weer.
Ohhh, vanmiddag kwam er een kansloos asociaal voorbij waarbij ie uiteindelijk stopte bij Stads (Kenda?) in Eindhoven. En toen stapte er echt zo'n halve kamper/jostie/pipo uit. Zo eentje die de sleutels met een flinke ferrari-sleutelhanger op tafel gooit.
Baaaahhhh.
Neequote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stads kan ja. En hij reed zeker in een Honda of niet?
Preciesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:20 schreef Paladijn het volgende:
Zo'n type bedoel je Anne: http://www.princegermany.com/home_e.html
En oude mensen die gewoon in leuke auto's rond blijven rijden ipv. een A->B auto te kopen zijn tof.
Er zit een sensor in de stoel die checkt of je inderdaad op die stoel zit.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
Iemand btw verstand van grasmaaiers? Ik ben bij mijn ouders en heb de goede traditie voortgezet om iedere zomer als zij op vakantie gaan iets te slopen.
Ik heb het idee alsof het kreng op een startonderbreker staat. Als je afstapt slaat hij namelijk af. Ik ben gisteren dus afgestapt om even wat takken weg te halen en sindsdien doet het takkeding het niet meer.
Dan mag je je zo gedragenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee. In een 599 GTB. Ik kwam wel een wit del solletje tegen met een opa erin
. Met het dakje open.
Idd. Daar heb ik uiteraard ook al aan gedacht. Stoel eraf gehaald, niets raars gevonden (schakelaar deed het gewoon). Contactslot eruit gehaald en gecheckt, maar ook niets geks gevonden. Alle zekeringen zien er nog top uit (ding is pas 2 jaar oud ofzo).... Kutte is, mijn broertje komt pas zaterdag weer hierheen om hem met de auto naar de dealer terug te slepen. Ik ga natuurlijk niet duwenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er zit een sensor in de stoel die checkt of je inderdaad op die stoel zit.
Daar zou je even kunnen checken of iets zit.
Die van ons doet het altijd vanzelf weer als je op de stoel gaat zitten
Doet dat kreng helemaal niks? zelfs geen poging om te starten?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd. Daar heb ik uiteraard ook al aan gedacht. Stoel eraf gehaald, niets raars gevonden (schakelaar deed het gewoon). Contactslot eruit gehaald en gecheckt, maar ook niets geks gevonden. Alle zekeringen zien er nog top uit (ding is pas 2 jaar oud ofzo).... Kutte is, mijn broertje komt pas zaterdag weer hierheen om hem met de auto naar de dealer terug te slepen. Ik ga natuurlijk niet duwen.
En een 599GTB is tof.
Hij doet he-le-maal nietsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Doet dat kreng helemaal niks? zelfs geen poging om te starten?
Waarschijnlijk zit er ergens een knopje om die reset op te heffen, maar god mag weten waar
jij wou vakantiequote:
het is in ieder geval beter dan eerstquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:45 schreef M5 het volgende:
Hoi
Uitlijnen bij de kwikfit? Zonde van het geld
Vandaag 'n solicitatie gesprek gehad.Nu moet ik nog kiezen of ik in Noord-Holland blijf of weer terug ga naar Zeeland
Ik zat gister toevallig nog op Funda te kijken wat je allemaal niet kan kopen in zeeland voor 2 tonquote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:45 schreef M5 het volgende:
Hoi
Uitlijnen bij de kwikfit? Zonde van het geld
Vandaag 'n solicitatie gesprek gehad.Nu moet ik nog kiezen of ik in Noord-Holland blijf of weer terug ga naar Zeeland
Zegt iemand die uit the fucking middle of Brabant komtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zat gister toevallig nog op Funda te kijken wat je allemaal niet kan kopen in zeeland voor 2 ton![]()
Echt niet normaal gewoon. Ok je woont in de middle of fucking nowhere maar goedkoop en mooi is het wel
dat gaat nooit betaalbaarder worden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zegt iemand die uit the fucking middle of Brabant komt
Ik zit nog steeds te wachten tot deze betaalbaar wordt en ik genoeg eigen huis en Niko ben om het goed te houdenLaat maar komen die hypotheekcrisis... :x
Welke van de twee is de "vrouw"?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:59 schreef ijsmeis het volgende:
Wat een schijtmoeder bij het programma schatjes. Gatverdarrie.
Grensstreek is idd geen verkeerde investering... Sowieso is een huis kopen nooit een verkeerde investering.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:01 schreef ijsmeis het volgende:
Mja, wij hebben ook een grondstuk gekocht waarvan we bijna zeker weten dat het over een paar jaar veel meer waard is (het dorp zit héél hard in de groei, vandaar). En we hebben het ook gekocht met het idee dat we het over 5 jaar weer verkopen..
Ja, die man is ook nog eens zo'n doetje-doetjequote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Welke van de twee is de "vrouw"?
Dan zal ik mijn kritische blik op "de vrouw" maar even voor me houden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, die man is ook nog eens zo'n doetje-doetje.
En zij lijkt ook echt precies op een vriendin van me. Qua uiterlijk en ook met het stress-gebeuren. Bijna eng gewoon.
Ze leest niet mee hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn kritische blik op "de vrouw" maar even voor me houden.
FUCKING zenuwachtig en FUCKING lelijk wijfquote:
Tss en dan ben jij vaak in Eindhoven? Ze praat FUCKING brabants!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FUCKING zenuwachtig en FUCKING lelijk wijf. Ze heeft het kapsel van een sjonnie (let op de mannelijke vorm) en spreekt onverstaanbaar.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
FUCKING zenuwachtig en FUCKING lelijk wijf. Ze heeft het kapsel van een sjonnie (let op de mannelijke vorm) en spreekt onverstaanbaar.
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef Paladijn het volgende:
Het mooiste zijn mensen die voor 20k bijvoorbeeld een nieuwe bumper of spoiler laten plaatsen en dan claimen dat hun auto spontaan 20k meer waard is geworden
Ik heb 1x in de regen gereden op de motor en toen heb ik wel geleerd dat je in de regen echt overdreven rustig moet doen op zo'n ding.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:58 schreef Paladijn het volgende:
hmmm, op dezelfde plek waar de Honda gleed is nu een motorrijder onderuit gegaan bij regen :x
[ afbeelding ]
Zie het nieuwe paaltje in de achtergrond...
"Op de Coopmansstraat raakte de bestuurder in een slip en viel vervolgens op de verkeersdrempel op de hoek met het Cambuurplein. Vermoedelijk was het wegdek glad geworden na een regenbui. Met ernstig letsel is hij per ambulance naar het MCL vervoerd."
Een van de redenen waarom ik het voorlopig wel op vierwielers hou :x
Zie nog regelmatig motorrijders in de regen, kwestie van gas terugnemen lijkt me. Ik rij met de MX ook gewoon rustiger over rotondes, heb tot nu toe nog niet achterstevoren gestaan. Veel andere MX rijders, waaronder ook_gek, welquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb 1x in de regen gereden op de motor en toen heb ik wel geleerd dat je in de regen echt overdreven rustig moet doen op zo'n ding.
Daarbij zal ik niet veel in de regen op zo'n ding te vinden zijn
Je wil ook niet weten hoe ze bij lessen hameren op witte strepen en putdekselsquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zie nog regelmatig motorrijders in de regen, kwestie van gas terugnemen lijkt me. Ik rij met de MX ook gewoon rustiger over rotondes, heb tot nu toe nog niet achterstevoren gestaan. Veel andere MX rijders, waaronder ook_gek, wel
Er schijnen alleen wel meer glijpartijen op dit stuk weg te zijn gebeurd (kwam ik helaas wat laat achter...) Het boompje wat ik geknuffeld heb is ook veel kleiner(/nieuwer) dan de rest van de bomen aan de weg.
Strepen en putdeksels zie je tenminste nog, meuk als koelvloeistof en olie niet. Hameren ze ook op landweggetjes met zand/modder in de bochten trouwens?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je wil ook niet weten hoe ze bij lessen hameren op witte strepen en putdeksels![]()
Moet je echt gewoon vanaf blijven in de regen.
yep, landweggetjes en van dat grind wat vaak op die wegen ligt op t splitsingen waar mensen niet rijden.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Strepen en putdeksels zie je tenminste nog, meuk als koelvloeistof en olie niet. Hameren ze ook op landweggetjes met zand/modder in de bochten trouwens?
Maar los van die onzekerheden, het lijkt me wel heel tof om motor te rijden. Af en toe overweeg ik nog wel om het eens op te pakken :x
Die mensen begrijpen ook niet dat je de boel moet onderhouden omdat je huis anders minder waard wordtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef Paladijn het volgende:
Het mooiste zijn mensen die voor 20k bijvoorbeeld een nieuwe keuken of badkamer laten plaatsen en dan claimen dat hun huis spontaan 20k meer waard is geworden
En je huis lang te koop hebben staan heb je niet altijd in de hand Herm, mijn ouders hebben hun vorige huis nog 9 maanden in bezit gehad en verkocht voor de vraagprijs. Het huis was wel gewild, maar er stonden meer te koop in de straat/wijk en dan is het een kwestie van geluk hebben.
En randstad, tya... Zolang de vraag en de wil/mogelijkheid om er zoveel voor te betalen blijft zal het niet veranderen, met name voor de starterswoningen waar ik/fuug/Bara in zitten. Met een modaal inkomen hoef je volgens mij in de meeste randstadplaatsen niet meer naar een rijtjeshuis te kijken (~30.000 euro * 5). Ook hier in Leeuwarden wordt het aanbod daarin kleiner.
We zullen wel zien wat de toekomst brengt, ik ben vooral benieuwd naar wat er met de hypotheekrenteaftrek gaat gebeuren. Ik kan het verlies daarvan makkelijk dragen, maar heb geen idee hoe dat voor andere mensen geldt en wat het met de huizenmarkt gaat doen als daarop beknibbeld wordt.
Dat wil nog niet zeggen dat ik met Brabanders omgaquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss en dan ben jij vaak in Eindhoven? Ze praat FUCKING brabants!
Mja, iedere dag voor geld een mobiele telefoon in je anus drukken is ook uniek maar ik zou het niet ambiëren...quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:45 schreef GT3 het volgende:
mja.. huizen kopen in zeeland is wat makkelijker voor starters dan in de randstad.. wat ik nu aan huur betaal kan ik een flinke hypotheek voor krijgenEigenlijk ben ik alleen nog aan het bedenken waarom ik niet van baan zou wisselen.. Enige reden die ik in kan bedenken is dat ik een unieke baan heb die je nergens in NL kan vinden. Afgezien daarvan zijn de werkzaamheden redelijk saai te noemen. Nog maar eens een nachtje over slapen.
Zou je moeten doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat ik met Brabanders omga
Gewitzellufquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou je moeten doenBrabanders zei kei leuk
in de randstad is ook een groot gebrek aan fatsoenlijke appartementen voor een redelijke prijs. Er staat hier in rotterdam echt zoveel rotzooi te koop. Appartementen van 1950 die eigelijk zwaar veroudered zijn en gewoon tegen de grond moeten. Dat is ook de reden dat ik niet lang moest nadenken om dit te kopen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef Paladijn het volgende:
Het mooiste zijn mensen die voor 20k bijvoorbeeld een nieuwe keuken of badkamer laten plaatsen en dan claimen dat hun huis spontaan 20k meer waard is geworden
En je huis lang te koop hebben staan heb je niet altijd in de hand Herm, mijn ouders hebben hun vorige huis nog 9 maanden in bezit gehad en verkocht voor de vraagprijs. Het huis was wel gewild, maar er stonden meer te koop in de straat/wijk en dan is het een kwestie van geluk hebben.
En randstad, tya... Zolang de vraag en de wil/mogelijkheid om er zoveel voor te betalen blijft zal het niet veranderen, met name voor de starterswoningen waar ik/fuug/Bara in zitten. Met een modaal inkomen hoef je volgens mij in de meeste randstadplaatsen niet meer naar een rijtjeshuis te kijken (~30.000 euro * 5). Ook hier in Leeuwarden wordt het aanbod daarin kleiner.
We zullen wel zien wat de toekomst brengt, ik ben vooral benieuwd naar wat er met de hypotheekrenteaftrek gaat gebeuren. Ik kan het verlies daarvan makkelijk dragen, maar heb geen idee hoe dat voor andere mensen geldt en wat het met de huizenmarkt gaat doen als daarop beknibbeld wordt.
dat gebruiken ze ook in den haagquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 07:20 schreef ijsmeis het volgende:
Kennen jullie de uitdrukking "kut met peren" of is dat ook iets Brabants?
ik rij met regen ook altikd heel rustig. Maar die mx5 schiet soms bij een rustig bochtje opeens wegquote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zie nog regelmatig motorrijders in de regen, kwestie van gas terugnemen lijkt me. Ik rij met de MX ook gewoon rustiger over rotondes, heb tot nu toe nog niet achterstevoren gestaan. Veel andere MX rijders, waaronder ook_gek, wel
ik heb er altijd gas opquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 11:11 schreef Paladijn het volgende:
Je moet het gas ook niet loslaten in de bocht MarkMaar kan ook iets aan je ophanging of banden zijn...
Fristi heeft ook een V6quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:58 schreef Paladijn het volgende:
Voor Bo misschien handig er wat onderdeeltjes te bietsen gezien het een V6 is (weet zo ff niet welke Fristi gehaald heeft).
Rijtjes huis in de randstad is weggelegd voor twee keer modaal inkomen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 22:19 schreef Paladijn het volgende:
ja den Alfa poetsen, morgen ALARMquote:
Ringquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:25 schreef Paladijn het volgende:
Tijd voor een weekend ring, tot zondag/maandag
Foto's!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 06:25 schreef Paladijn het volgende:
Tijd voor een weekend ring, tot zondag/maandag
Dat wipeout gebeuren die verder naar onderen staan zijn echt geniaalquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:52 schreef lipje het volgende:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=8496
ook fun
In Limburg bij een campingcafe tijdens een toerritje zitten lunchen, en als het gesprek over camperen gaat en er net over campeerwagens gesproken wordt , hoe doe je dat met boodschappen, komt DAT voorbijquote:Op maandag 11 augustus 2008 10:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat wipeout gebeuren die verder naar onderen staan zijn echt geniaal![]()
Dat commentaar is gewoon geweldig
Och dat het porsje gehalte laag was is wel lekker, vallen de echte exoten wat meer opquote:Op maandag 11 augustus 2008 07:59 schreef Paladijn het volgende:
Morgen pics, we gaan zo een stuk touren (tochtje van Bo, Bad Munstereifel -> ring) na het ontbijt en dan rond een uur of 1300-1500 nog wat rondjes maken voor we richting huis gaan. Gisteren een lange baansluiting door een nederlandse slopel calibra die in ieder geval van hatzenbach -> aremberg een lading olie neergegooid had. Die werd stilgezet bij de parkplatz waarna de baan 1.5 uur gesloten was, 5 minuten open ging en vervolgens in paniek allemaal doktoren de baan op en weer baansluiting
Verder was het erg rustig in verhouding met vorig jaar, dus ideaal om te rijdenEn een lading leuke auto's gespot zoals een Veyron van een jong gozertje (had'm als investering gekocht
), diverse ferrari's, vijf (!!) verschillende isdera's waaronder een retro slagschip en divese ferrari's naast alle oldtimers. Porsche/elise gehalte valt alleen erg tegen :x
quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:56 schreef lipje het volgende:
[..]
Och dat het porsje gehalte laag was is wel lekker, vallen de echte exoten wat meer op
working on itquote:
quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
das geen spoiler, maar een motorkapornament![]()
![]()
Nee, is nog niet bekend om welke tijd we bij de ingang moeten zijn voor de kaartenverdelrij.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:42 schreef Paladijn het volgende:
Had jij trouwens al enig idee hoe laat/hoe we richting CPZ gaan zondag lexxx?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:20 schreef Paladijn het volgende:
pics van zaterdag:
Mooi, doch soms wat te bewolkt weer bij Breidscheid
[ afbeelding ]
Het leek wel een paspop
[ afbeelding ]
Oude formule auto's op de GP-strecke
[ afbeelding ]
Een Alpina Z8 voor de AG-fapboys
[ afbeelding ]
Een van de vijf Isdera's die ik al wat gespoilered had, moderne auto overigens
[ afbeelding ]
Een aantal oldtimers (hoeveelheid buiten het F1-circuit viel eigenlijk wat tegen...)
[ afbeelding ]
En een toffe Lotus
[ afbeelding ]
De rest (177 stuks) is hier in een album te vinden. Ik heb vooral wat zitten spelen met compositie en mijn nieuwe objectief, dus soms kunnen foto's er wat 'raar' uit zien
Wat is er zondag te doen op Zandvoort dan?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 10:42 schreef Paladijn het volgende:
Had jij trouwens al enig idee hoe laat/hoe we richting CPZ gaan zondag lexxx?
http://www.nationaaloldtimerfestival.nl/ <--quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:02 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Wat is er zondag te doen op Zandvoort dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgen sollicitatiegesprekvoor welke functie??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
Mooi gebied he daar bij Zolderquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:24 schreef Paladijn het volgende:
Zolder was tofPics volgen later wel :x
Wat voor werk ben je eigenlijk aan het zoeken M5, je zat vrij specialistisch toch?
Zoeken hoeft niet meer, heb al wat gevonden. Ben nu bezig met ontwerpen van vliegtuigmotoren (straaljager motoren om precies te zijn). Ik ga nu naar onderhoud van vliegtuig motoren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:24 schreef Paladijn het volgende:
Zolder was tofPics volgen later wel :x
Wat voor werk ben je eigenlijk aan het zoeken M5, je zat vrij specialistisch toch?
Zorg dat je niet in een appartementencomplex gaat wonenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 09:40 schreef M5 het volgende:
[..]
Zoeken hoeft niet meer, heb al wat gevonden. Ben nu bezig met ontwerpen van vliegtuigmotoren (straaljager motoren om precies te zijn). Ik ga nu naar onderhoud van vliegtuig motoren.
quote:
Ik heb niet zo'n intresse in appartementencomplexen, is mij te complex met al de regelsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zorg dat je niet in een appartementencomplex gaat wonen![]()
ben nu die regels al schijtbeu![]()
20000 euro voor een parkeerplaats neer geteld, nu moet er ook nog eens 22 euro per maand betaald gaan worden![]()
Daarbij doen ze moeilijk om een motor te stallen voor mijn auto waar helemaal niemand last van heeft![]()
Wat een partij zeikzakken
verstandigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef M5 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo'n intresse in appartementencomplexen, is mij te complex met al de regels.
Eerst ff sparen en dan een rijtjes huis zoeken denk ik
Dat ze uit elkaar flikkeren als je er naar kijkt?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ze, heel wat geleerd over Landwind
Is niet zo! Nee, over de modellen die gaan komen, en wanneer preciesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ze uit elkaar flikkeren als je er naar kijkt?
hoe ging het en welke verwachtingen heb je er van ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ze, heel wat geleerd over Landwind
Ging goed, beter dan ik had verwacht.. Denk dat ik wel een kans maak, en een interessante baan.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe ging het en welke verwachtingen heb je er van ?
Krijg je met auto's die uit Slopel onderdelen gebouwd zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat ze uit elkaar flikkeren als je er naar kijkt?
Helegaar niet. Isuzu Rodeo... Japanse betrouwbaarheid! Maar in NL werd die met een slopel; logo verkocht helaas ja.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Krijg je met auto's die uit Slopel onderdelen gebouwd zijn
De Frontera is eigenlijk een Isuzu Rodeo, waarbij het kleine merk van General Motors de ontwikkeling op zich nam. Opvallend is dat de levensduur van de Rodeo langer bleek dan de Frontera.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Helegaar niet. Isuzu Rodeo... Japanse betrouwbaarheid! Maar in NL werd die met een slopel; logo verkocht helaas ja.
Lekker in de regen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:21 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat zondag naar bavaria race gebeuren![]()
Heb tribune kaart![]()
Dat gaat genieten worden
Schat je avatar moet je veranderenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 06:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook kaartjes, maar ik ga niet.
En zondag wordt het best mooi weer, lipje.
Lieverd, ik ben nog steeds 21.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Schat je avatar moet je veranderen
Stuur maar opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 06:49 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb ook kaartjes, maar ik ga niet.
En zondag wordt het best mooi weer, lipje.
Zaterdag ga ik om 9 uur meeten met Fristiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, hoe laat moeten we zondag vertrekken om daar om 8:45 te zijn? Laten we dat gezeur met verzamelen op bepaalde plekken zitten, daar doet toch geen hond aan mee.
Vanaf mijn huis ~1:45 zonder noemenswaardige file op legale snelheden, dus op de onchristelijke tijd van 07:00 hiervandaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, hoe laat moeten we zondag vertrekken om daar om 8:45 te zijn? Laten we dat gezeur met verzamelen op bepaalde plekken zitten, daar doet toch geen hond aan mee.
Woar!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:25 schreef lipje het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik om 9 uur meeten met Fristi![]()
![]()
Is goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vanaf mijn huis ~1:45 zonder noemenswaardige file op legale snelheden, dus op de onchristelijke tijd van 07:00 hiervandaan?
Ik kwam op vakantie een B-klasse all-electric-prototype tegen.. heb niet eens de moeite gedaan een foto te nemen. Boven op de Grimselpas in Zwitserland. Stom ding.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:47 schreef Paladijn het volgende:
en omgomgomg ik hebt de nieuwe eklasse gespodt
[ afbeelding ]
oh nee, verkeerde topic
ja en neequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:14 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: jij bent morgen hier om 07:00?En heb je het telefoonnummer van Striker voor het geval we later zijn?
In Swifterband....quote:
Ik had hetzelfdequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:08 schreef ThaFreak het volgende:
vandaag helder moment gehad....nouja helder![]()
mijn touchpad op de laptop deed het ineens niet meer, had net een extra gebruiker toegevoegd en het leek dat die het daarna niet meer deed....
Gezocht naar nieuwe drivers, instellingen veranderd, gebruiker verwijderd, apparaat verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd enz enz....
Al met al een tijd mee aan het klooien geweest en daarna even op google ftw gezocht en las ik ineens "fn toetsen" nou daarna kon ik mezelf wel voor de kop slaan![]()
![]()
normaal druk ik op fn-F6 en dat gaat het scherm uit, nou ja als je dus per ongeluk fn-F7 indrukt schakel je de touchpad uit![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:28 schreef lipje het volgende:
[..]
In Swifterband....
iemand nog een ambulance gebeld... ik ging klussen
Ik stond na een paar uur omdat er een paar mensen weg liepen eerste rang op het hofplein.. paar mooie pics kunnen maken. Diverse donuts recht voor m'n neusquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef Fugie het volgende:
city racing was vet, op het einde ging het regenen maar toen was trulli alleen nog aan het rijden en had ik het ook wel gezien.
Volgend jaar weer, maar dan ook met ladder of op de tribune, dat is iets makkelijker
Mark, ik kon je bijna aanrakenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef ook_gek het volgende:
zal eens kijken of ik iets kan uploaden van BCR
hij had er best wel zin in![]()
Leuk weerquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Beter opletten dan JimmehEn die witte rover is gewoon een van de tofste auto's ooit, met zijn Lotus blok
![]()
[ afbeelding ]
Ook aardig wat lancia's op de foto gekregen, wie weet die van je pa ook wel.
Ben nog bezig met uppen, maar komt hier te staan.
Hoezo is dat zo kut dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)nage_in_georgie.html
KUT!
BB op GS
serverbelasting.. maar vooralsnog trekt ie het.. had gedacht dat de server wel eens kon crashen onder al die bezoekers, want het IS al een drukke dag door de fotos van gisterquote:
De twee Rover 100's reden toevallig in de twee sessies die ik heb staan fotograferen (er reed zelfs nog een 3e groene mee, maar die heb ik niet mooi op de foto gekregen...). En, had een sessie als passagier staan bij de witte, dus wat foto's maken is dan wel een goedmakertjequote:Op maandag 18 augustus 2008 01:08 schreef Jimmeh het volgende:
Geinig Paladijn, ik zie allemaal auto's op je foto's die ik heb gemist vandaag. Wat is trouwens de obsessie met die witte Rover met z'n rare texten?
Was weer erg leuk en divers zoals vorig jaar. Was met m'n vader bij de Lancia Club. Wel leuk dat een attente dealer 2 nieuwe Delta's bij de stand parkeerde. Eerste keer dat ik dat zie bij al die evenementen.
Alleen het circuit rijden itt vorig jaar was rampzalig geregeld.
[..]
Jullie nog het circuit op geweest? Ik heb gRover trouwens niet zien staan
En met diverse 928's, bewijs:quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waren er 2 van, vreemd genoeg op de Datsun stand? ik stond kontje aan kontje met deze auto
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef M5 het volgende:
vandaag 2e gesprek gehad en ik heb een nieuwe baan
!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef M5 het volgende:
vandaag 2e gesprek gehad en ik heb een nieuwe baan
Daarom ga ik ook altijd vroeg tijdens het vrij rijden, die drukte is echt niks.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:34 schreef Paladijn het volgende:
Circuitrijden was inderdaad een chaos helaas... wij zijn eerder naar binnen gegaan ivm. de drukte, rijden op semislicks in de regen en minstens vijf die rondgingen (waaronder een 964 die op een paar cm van de banden stond na de audi-S).
Ik heb de mijne nog steeds niet verkocht of op internet gezet (niet tegen mijn ouders zeggenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waren er 2 van, vreemd genoeg op de Datsun stand? ik stond kontje aan kontje met deze auto
Je plaatje deed het niet, heb ik effe voor je gefixtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:34 schreef BaraCuda het volgende:
De motor die ik wil kopen bieden ze op dit moment nieuw aan voor 5999 op marktplaats.
Echt geweldig om te zien dat alle 2e hands advertenties meteen in prijs kelderen![]()
Goed nieuws dus
De tering ehquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je plaatje deed het niet, heb ik effe voor je gefixt
Een van de drie: Trotse papa, Starlet, Corolla & Supra driver.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:46 schreef bietelboer het volgende:
[..]
7m GTE? Uit wat voor auto komt dit?
Ik vind 'm best leukquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je plaatje deed het niet, heb ik effe voor je gefixt
er zijn auto's waarbij dat wel zo is...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:34 schreef Fugie het volgende:
rare jongens die bij 120 in een 6 gas geven en dat dan een duw in de rug noemen
Die blik daar na ook...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:54 schreef Paladijn het volgende:![]()
![]()
![]()
'you don't have to pass an IQ test to be in the senate you know, he he'
civic 2.2 diesel, doe je dat toch niet in zijn 6 bij 120quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef M5 het volgende:
[..]
er zijn auto's waarbij dat wel zo is...
in z'n 5 heb je er meer aan, maar je voelt het zeker wel in 6 als je dan op het gas gaat.. bij m'n boraatje 1.9 TDI kan ik vanaf 100 km/h prima in z'n 6 versnellen. In z'n 5 is ie wat feller en in 4 gaat nog wat vlotter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
civic 2.2 diesel, doe je dat toch niet in zijn 6 bij 120
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
civic 2.2 diesel, doe je dat toch niet in zijn 6 bij 120
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:37 schreef Paladijn het volgende:
120 in de overdrive-versnelling lijkt mij normaal... ik reed in de MX ook altijd 120 in de 6 tenzij ik aan het versnellen was. En ja, dat gaat veel makkelijker in een dieseltje
doe maar een bod.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:14 schreef PeuRac het volgende:
Alex, Samurai, hoeveel ¤¤??
supra turbo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:46 schreef bietelboer het volgende:
[..]
7m GTE? Uit wat voor auto komt dit?
met benzine is dat lachen, van 1500 toeren gaan versnellenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:03 schreef lipje het volgende:
[..]![]()
moet je m maar eens in een te hoge versnelling zetten en dan gaan versnellen Het kan, maar lekker
Met diesel zijn de toeren alleen wat lager, zeg maar 1000 toeren. Het leukste is 50 in zijn 5 en dan versnellen naar 80 of 100quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
met benzine is dat lachen, van 1500 toeren gaan versnellenKan je wel lekker rustig koffie drinken enzo
50 in 5 is bij mij bijna stationair toerental. 50 in 6 slaat ie af.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:44 schreef lipje het volgende:
[..]
Met diesel zijn de toeren alleen wat lager, zeg maar 1000 toeren. Het leukste is 50 in zijn 5 en dan versnellen naar 80 of 100Dan kan je koffiezetten en taartbakken eer ie op die snelheid is.
Paar bomaanslagen... t is nu wel een stuk rustiger in de SCquote:
Ik las net ff terug maar je bent wel een zeurpiet zegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
De tering, een of andere afrikaanse klere band hier beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |