Vanaf mijn huis ~1:45 zonder noemenswaardige file op legale snelheden, dus op de onchristelijke tijd van 07:00 hiervandaan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Paal, hoe laat moeten we zondag vertrekken om daar om 8:45 te zijn? Laten we dat gezeur met verzamelen op bepaalde plekken zitten, daar doet toch geen hond aan mee.
Woar!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:25 schreef lipje het volgende:
[..]
Zaterdag ga ik om 9 uur meeten met Fristi![]()
![]()
Is goedquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vanaf mijn huis ~1:45 zonder noemenswaardige file op legale snelheden, dus op de onchristelijke tijd van 07:00 hiervandaan?
Ik kwam op vakantie een B-klasse all-electric-prototype tegen.. heb niet eens de moeite gedaan een foto te nemen. Boven op de Grimselpas in Zwitserland. Stom ding.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:47 schreef Paladijn het volgende:
en omgomgomg ik hebt de nieuwe eklasse gespodt
[ afbeelding ]
oh nee, verkeerde topic
ja en neequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:14 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: jij bent morgen hier om 07:00?En heb je het telefoonnummer van Striker voor het geval we later zijn?
In Swifterband....quote:
Ik had hetzelfdequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:08 schreef ThaFreak het volgende:
vandaag helder moment gehad....nouja helder![]()
mijn touchpad op de laptop deed het ineens niet meer, had net een extra gebruiker toegevoegd en het leek dat die het daarna niet meer deed....
Gezocht naar nieuwe drivers, instellingen veranderd, gebruiker verwijderd, apparaat verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd enz enz....
Al met al een tijd mee aan het klooien geweest en daarna even op google ftw gezocht en las ik ineens "fn toetsen" nou daarna kon ik mezelf wel voor de kop slaan![]()
![]()
normaal druk ik op fn-F6 en dat gaat het scherm uit, nou ja als je dus per ongeluk fn-F7 indrukt schakel je de touchpad uit![]()
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:28 schreef lipje het volgende:
[..]
In Swifterband....
iemand nog een ambulance gebeld... ik ging klussen
Ik stond na een paar uur omdat er een paar mensen weg liepen eerste rang op het hofplein.. paar mooie pics kunnen maken. Diverse donuts recht voor m'n neusquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:26 schreef Fugie het volgende:
city racing was vet, op het einde ging het regenen maar toen was trulli alleen nog aan het rijden en had ik het ook wel gezien.
Volgend jaar weer, maar dan ook met ladder of op de tribune, dat is iets makkelijker
Mark, ik kon je bijna aanrakenquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:01 schreef ook_gek het volgende:
zal eens kijken of ik iets kan uploaden van BCR
hij had er best wel zin in![]()
Leuk weerquote:Op maandag 18 augustus 2008 01:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Beter opletten dan JimmehEn die witte rover is gewoon een van de tofste auto's ooit, met zijn Lotus blok
![]()
[ afbeelding ]
Ook aardig wat lancia's op de foto gekregen, wie weet die van je pa ook wel.
Ben nog bezig met uppen, maar komt hier te staan.
Hoezo is dat zo kut dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)nage_in_georgie.html
KUT!
BB op GS
serverbelasting.. maar vooralsnog trekt ie het.. had gedacht dat de server wel eens kon crashen onder al die bezoekers, want het IS al een drukke dag door de fotos van gisterquote:
De twee Rover 100's reden toevallig in de twee sessies die ik heb staan fotograferen (er reed zelfs nog een 3e groene mee, maar die heb ik niet mooi op de foto gekregen...). En, had een sessie als passagier staan bij de witte, dus wat foto's maken is dan wel een goedmakertjequote:Op maandag 18 augustus 2008 01:08 schreef Jimmeh het volgende:
Geinig Paladijn, ik zie allemaal auto's op je foto's die ik heb gemist vandaag. Wat is trouwens de obsessie met die witte Rover met z'n rare texten?
Was weer erg leuk en divers zoals vorig jaar. Was met m'n vader bij de Lancia Club. Wel leuk dat een attente dealer 2 nieuwe Delta's bij de stand parkeerde. Eerste keer dat ik dat zie bij al die evenementen.
Alleen het circuit rijden itt vorig jaar was rampzalig geregeld.
[..]
Jullie nog het circuit op geweest? Ik heb gRover trouwens niet zien staan
En met diverse 928's, bewijs:quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waren er 2 van, vreemd genoeg op de Datsun stand? ik stond kontje aan kontje met deze auto
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef M5 het volgende:
vandaag 2e gesprek gehad en ik heb een nieuwe baan
!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:08 schreef M5 het volgende:
vandaag 2e gesprek gehad en ik heb een nieuwe baan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |