quote:
Op maandag 18 augustus 2008 01:08 schreef Jimmeh het volgende:Geinig Paladijn, ik zie allemaal auto's op je foto's die ik heb gemist vandaag. Wat is trouwens de obsessie met die witte Rover met z'n rare texten?

Was weer erg leuk en divers zoals vorig jaar. Was met m'n vader bij de Lancia Club. Wel leuk dat een attente dealer 2 nieuwe Delta's bij de stand parkeerde. Eerste keer dat ik dat zie bij al die evenementen.
Alleen het circuit rijden itt vorig jaar was rampzalig geregeld.
[..]
Jullie nog het circuit op geweest? Ik heb gRover trouwens niet zien staan

De twee Rover 100's reden toevallig in de twee sessies die ik heb staan fotograferen (er reed zelfs nog een 3e groene mee, maar die heb ik niet mooi op de foto gekregen...). En, had een sessie als passagier staan bij de witte, dus wat foto's maken is dan wel een goedmakertje

Mooi ding trouwens, ultralicht, stuurt goed en met een Lotus Elise motor

Ik had hem en zijn vriendin toevallig ook al ontmoet bij een mini PTA meet bij de ring eerder dit jaar:
![]()
Circuitrijden was inderdaad een chaos helaas... wij zijn eerder naar binnen gegaan ivm. de drukte, rijden op semislicks in de regen en minstens vijf die rondgingen (waaronder een 964 die op een paar cm van de banden stond na de audi-S).
Die nieuwe Delta zag er op zich wel tof uit inderdaad, maar moderne Lancia's zijn een schim van wat het merk ooit geweest is
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van
Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen
team 9000 - Spijker